raminh0
Members-
تعداد محتوا
1 -
عضوشده
-
آخرین بازدید
تمامی ارسال های raminh0
-
فالکرومهای ایرانی و پروازی دوباره فالکرومهای ایرانی و پروازی دوباره
raminh0 پاسخ داد به babak1985 تاپیک در فناوری هوایی
سلام به همه.بچه ها باید بدونید که هر چی تا به حال در مورد خرید این میگ ها گفته شده یه شایعه هست.شاید خنده تون بگیره اگه بگم این میگها از روسیه خریداری نشده بلکه از هند خریداری شده. در مورد قطعات میگ هم باید گفت که مثل قطعات پیکان های قدیمیه.قطعه یه هواپیما به هواپیمای دیگه نمیخوره.حتی موتورشون.و وقتی یه قطعه خراب میشه نمونه شو با شماره سریال هواپیما میفرستن روسیه تا اونجا از روش بسازن.در مورد رادار و قطعات الکتریکیش هم باید گفت که بعضی وقتا روشون چسب میریزن تا نتونی ازش کپی برداری کنی(روی کیت ها) هواپیما های امریکایی در این مورد مشکلی ندارن.میتونین تجهیزاتشونو به هم وصل کنین.ولی روسا خیلی...... در مورد کیفیت ساختشون هم که بگم هواپیما های ما اونقدر پر واز دشوار داشتن که بدنشون داغون شده.و به بدنه جدید احتیاج دارن.ولی اکثرا اورهال شدن و قدرت پروازی 1000 ساعت رو دارن.و اینکه سال پیش به خاطر سقوط یه میگ 29 در تهران مجبور شدن دو تا میگ رو بفرستن تبریز(برای اطمینان) البته اینکه هواپیما های ما زیاد خوب نیستن شکی وجود نداره.اما یه خلبان خوب میتونه با شتر مرغ هم پرواز کنه.ما خلبان های خیلی خوبی داریم.و استاد خلبان های خوب.این اطلاعات کاملا موثقه.امید وارم موفق باشین بچه ها درمورد دود خروجی این هواپیما هم باید بگم این هواپیما از سوخت مخصوصی استفاده میکنه که تو ایران نیست.اما به دلیل شبیه بودن این سوخت با سوخت جنگنده f5 سوخت این هواپیما رو روی میگ استفاده میکنن.که یکم مشکل میاره.و اونم ایجاد حرارت بیشتر.دود بیشتر.و درست نسوختن سوخت هست.که باعث ایجاد واماندگی احتمالی رو هواپیما میشه در مورد ساخت این هواپیما هم باید گفت خیلی ها فکر میکنن ساخت هواپیما مثل ساخت ماشین هست.اگه یه پیچ رو درست نبندید ممکنه هواپیما سقوط کنه.ما تقریبا سه تا از اذرخش هامون رو همینطوری از دست دادیم.و اینکه کیفیت ساخت این میگ ها از مال روسیه عقب تره.هم بدنه و هم دستگاه های داخلی.ما هنوز هم در رادار اف 14 ها مشکل داریم.و الان هم که میبینین این رادار ها کار میکنن از سایه سر اسراعیلی هاست.اونا تو جنگ به خاطر دشمنیشون با عراق هم رادار های اف 14 رو ساپرت کردن هم بعضی تجهیزات موشک هاگ رو. جنگنده ساعقه رو با کمک چند تا دوست چینی کپی کردیم.و جنگنده اذرخش رو دوستان چینی برامون ساختن.البته تو ساختش کمک خیلی زیادی کردن.مطمعنا تو ساخت جنگنده قاهر هم اونا کمک کردن. و در مورد کسانی که میگن ما چقدر بدبختیم که پیشرفت نمیکنیم باید گفت بدبختی ما اینجاست که کنار زمین میشینیم دعا میکنیم که خدایا بیا زمینمونو شخم بزن و بکار و اب بده تا ما محصول رو جمع کنیم.تنبلیم.خودمون باید یه کاری بکنیم تا خدا هم ما رو ساپورت کنه. و در مورد دوستانی که میگن امریکا تو 80 سال به اینجا رسید و ما هم باید از صفر شروع کنیم باید گفت که این تفکرات مزخرفه.ما 30 سال پیش جلو تر از اینی بودیم که هستیم.(در صنعت نظامی) ما نمیتونیم بیایم اول هواپیمای نسل 2 بسازیم و بیایم بالا تر.ما باید به فکر ساخت جنگنده های نسل 4 باشیم تا بتونیم 10 سال بعد نسل 5 رو بسازیم.در مورد اس 300 هم باید گفت که هیچ موشکی از این خانواده به ایران تحویل داده نشده.و ایران چند تا رو احتمالا از اذربایجان یا سوریه اورده اینکه نیرو هوایی کارشو خیلی خوب انجام داده شکی نیست.با هیچی کارشونو پیش میبرن.تعداد هواپیما های ایران خیلی کمتر شده.ولی با این حال پرواز هاشونو دارن.و در مورد موشک هی اس 300 باید چیز دیگه ای رو بگم.سری موشک های اس 300 به بعد تغییرات زیادی ندارن.یعنی موشک اس 300 و اس 400و اس 500 یا موشک انتی 2500 زیاد فرق نمیکنن.اصل موشک همونه.این کار فقط تبلیغاته.یه کشور برا اینکه بتونه محصولات نظامی خودشو بفروشه باید دست به این کارا بزنه.تفاوت اینها اکثرا تو قیافه و بعضی از سیستم های راداریشونه.وگر نه روسیه از دورات فروپاشی شوروی پیشرفت زیادی نداشته.همین هواپیمای تی 50 که ساخته از تجهیزات الکترونیکی سوخو 47 استفاده میکنه.در واقع شوروی خیلی وقت پیش اینو ساخته.در مورد ایران هم باید بگم حفاظت از اسمان کشور مختص هواپیما نیست.تقریبا همه چی موشکی شده.و ایران قصد داره پرونده نیرو هوایی رو بپیچه.نیرو هوایی به عنوان یه نماد میمونه و حراست اصلی رو پدافند انجام میده.اگه یکم استراتژی نظامی بلد باشین میفهمین که این واقعیت داره سلام به همه.بچه ها باید بدونید که هر چی تا به حال در مورد خرید این میگ ها گفته شده یه شایعه هست.شاید خنده تون بگیره اگه بگم این میگها از روسیه خریداری نشده بلکه از هند خریداری شده. در مورد قطعات میگ هم باید گفت که مثل قطعات پیکان های قدیمیه.قطعه یه هواپیما به هواپیمای دیگه نمیخوره.حتی موتورشون.و وقتی یه قطعه خراب میشه نمونه شو با شماره سریال هواپیما میفرستن روسیه تا اونجا از روش بسازن.در مورد رادار و قطعات الکتریکیش هم باید گفت که بعضی وقتا روشون چسب میریزن تا نتونی ازش کپی برداری کنی(روی کیت ها) هواپیما های امریکایی در این مورد مشکلی ندارن.میتونین تجهیزاتشونو به هم وصل کنین.ولی روسا خیلی...... در مورد کیفیت ساختشون هم که بگم هواپیما های ما اونقدر پر واز دشوار داشتن که بدنشون داغون شده.و به بدنه جدید احتیاج دارن.ولی اکثرا اورهال شدن و قدرت پروازی 1000 ساعت رو دارن.و اینکه سال پیش به خاطر سقوط یه میگ 29 در تهران مجبور شدن دو تا میگ رو بفرستن تبریز(برای اطمینان) البته اینکه هواپیما های ما زیاد خوب نیستن شکی وجود نداره.اما یه خلبان خوب میتونه با شتر مرغ هم پرواز کنه.ما خلبان های خیلی خوبی داریم.و استاد خلبان های خوب.این اطلاعات کاملا موثقه.امید وارم موفق باشین بچه ها درمورد دود خروجی این هواپیما هم باید بگم این هواپیما از سوخت مخصوصی استفاده میکنه که تو ایران نیست.اما به دلیل شبیه بودن این سوخت با سوخت جنگنده f5 سوخت این هواپیما رو روی میگ استفاده میکنن.که یکم مشکل میاره.و اونم ایجاد حرارت بیشتر.دود بیشتر.و درست نسوختن سوخت هست.که باعث ایجاد واماندگی احتمالی رو هواپیما میشه در مورد ساخت این هواپیما هم باید گفت خیلی ها فکر میکنن ساخت هواپیما مثل ساخت ماشین هست.اگه یه پیچ رو درست نبندید ممکنه هواپیما سقوط کنه.ما تقریبا سه تا از اذرخش هامون رو همینطوری از دست دادیم.و اینکه کیفیت ساخت این میگ ها از مال روسیه عقب تره.هم بدنه و هم دستگاه های داخلی.ما هنوز هم در رادار اف 14 ها مشکل داریم.و الان هم که میبینین این رادار ها کار میکنن از سایه سر اسراعیلی هاست.اونا تو جنگ به خاطر دشمنیشون با عراق هم رادار های اف 14 رو ساپرت کردن هم بعضی تجهیزات موشک هاگ رو. جنگنده ساعقه رو با کمک چند تا دوست چینی کپی کردیم.و جنگنده اذرخش رو دوستان چینی برامون ساختن.البته تو ساختش کمک خیلی زیادی کردن.مطمعنا تو ساخت جنگنده قاهر هم اونا کمک کردن. و در مورد کسانی که میگن ما چقدر بدبختیم که پیشرفت نمیکنیم باید گفت بدبختی ما اینجاست که کنار زمین میشینیم دعا میکنیم که خدایا بیا زمینمونو شخم بزن و بکار و اب بده تا ما محصول رو جمع کنیم.تنبلیم.خودمون باید یه کاری بکنیم تا خدا هم ما رو ساپورت کنه. و در مورد دوستانی که میگن امریکا تو 80 سال به اینجا رسید و ما هم باید از صفر شروع کنیم باید گفت که این تفکرات مزخرفه.ما 30 سال پیش جلو تر از اینی بودیم که هستیم.(در صنعت نظامی) ما نمیتونیم بیایم اول هواپیمای نسل 2 بسازیم و بیایم بالا تر.ما باید به فکر ساخت جنگنده های نسل 4 باشیم تا بتونیم 10 سال بعد نسل 5 رو بسازیم.در مورد اس 300 هم باید گفت که هیچ موشکی از این خانواده به ایران تحویل داده نشده.و ایران چند تا رو احتمالا از اذربایجان یا سوریه اورده اینکه نیرو هوایی کارشو خیلی خوب انجام داده شکی نیست.با هیچی کارشونو پیش میبرن.تعداد هواپیما های ایران خیلی کمتر شده.ولی با این حال پرواز هاشونو دارن.و در مورد موشک هی اس 300 باید چیز دیگه ای رو بگم.سری موشک های اس 300 به بعد تغییرات زیادی ندارن.یعنی موشک اس 300 و اس 400و اس 500 یا موشک انتی 2500 زیاد فرق نمیکنن.اصل موشک همونه.این کار فقط تبلیغاته.یه کشور برا اینکه بتونه محصولات نظامی خودشو بفروشه باید دست به این کارا بزنه.تفاوت اینها اکثرا تو قیافه و بعضی از سیستم های راداریشونه.وگر نه روسیه از دورات فروپاشی شوروی پیشرفت زیادی نداشته.همین هواپیمای تی 50 که ساخته از تجهیزات الکترونیکی سوخو 47 استفاده میکنه.در واقع شوروی خیلی وقت پیش اینو ساخته.در مورد ایران هم باید بگم حفاظت از اسمان کشور مختص هواپیما نیست.تقریبا همه چی موشکی شده.و ایران قصد داره پرونده نیرو هوایی رو بپیچه.نیرو هوایی به عنوان یه نماد میمونه و حراست اصلی رو پدافند انجام میده.اگه یکم استراتژی نظامی بلد باشین میفهمین که این واقعیت داره- 96 پاسخ ها
-
- 42