alip3

Members
  • تعداد محتوا

    2
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

1

درباره alip3

  1. برادر تایید کردن یک سانحه با حرف و نقل قول کار صحیحی نبست بلکه اثبات ان فقط با نظریه تیم کارشناسی سانحه امکان پذیر است.وتا انجا که بنده اطلاع دارم خلبان فوق یکی از بهترین خلبان و معلم خلبان p3-f و فرمانده گردان شناسایی دور با بالاترین ساعت پروازی بوده است البته اینها دلیل برای اشتباه نکردن خلبان نیست و هماطور که احتمالا اطلاع دارید در سال 1984 اوریون ها نیاز به اورهال پیدا کردند و شرایط انها به هیچ عنوان مناسب نبود و بعد از این سانحه که در 21 بهمن 1363 رخ داد یعنی بین سال 1984-1985 به مدت چند ماه هیچ اوریونی پرواز نکرد وبعد از اورهال انها توسط نیروی هوایی دوباره عملیاتی شدند و به پروازهای شناسایی خود ادامه دادند.
  2. [quote name='arash666' timestamp='1391291288' post='362823'] فکر نکنم گیریم خلبان اشتباه کرده 2 نفر دیگه که تو کابین خلبان بدن هم متوجه این اشتباه نشدند ؟ افسر کنترل از تو برج مراقبت که یکی از وظیفه هاش اینه که هواپیما رو قبل از تقرب با دید چشمی رصد کنه تا مشکلی نداشته باشه هم کور بوده و ندیده که چرخ ها باز نیست یا همه با هم اشتباه کردن اگر نه حرفتون غیر منطقی هست [/quote] [quote name='TALASH' timestamp='1391293580' post='362831'] اینو یکی از خلبانان همکارنشون تعریف میکرد البته یکی دو جا دیگه هم تایید شد این قضیه تایید شدس که پرسنل خسته بودن و این سقوط ابتدای باند شیراز به علت باز نکردن ارابه فرود بوده [/quote]