برادر تایید کردن یک سانحه با حرف و نقل قول کار صحیحی نبست بلکه اثبات ان فقط با نظریه تیم کارشناسی سانحه امکان پذیر است.وتا انجا که بنده اطلاع دارم خلبان فوق یکی از بهترین خلبان و معلم خلبان p3-f و فرمانده گردان شناسایی دور با بالاترین ساعت پروازی بوده است البته اینها دلیل برای اشتباه نکردن خلبان نیست و هماطور که احتمالا اطلاع دارید
در سال 1984 اوریون ها نیاز به اورهال پیدا کردند و شرایط انها به هیچ عنوان مناسب نبود و بعد از این سانحه که در 21 بهمن 1363 رخ داد یعنی بین سال 1984-1985 به مدت
چند ماه هیچ اوریونی پرواز نکرد وبعد از اورهال انها توسط نیروی هوایی دوباره عملیاتی شدند و به پروازهای شناسایی خود ادامه دادند.