iranzamin

Members
  • تعداد محتوا

    4
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

درباره iranzamin

  1. ولی باید تا حد امکان از جنگ اجتناب کنیم و تنها زمانی وارد جنگ شویم که آمریکا بی هیچ دلیل و مدرکی مثل حمله به عراق در سال 2003 به ما حمله کند. الان وضعیت ایران طوری است که به گفته استراتژیستهای آمریکایی اگر تا سال 2012 ایران فتح نشود دیگر بعد از آن تاریخ ایران وارد مرحله ای از صنعت و علم و اقتصاد و قدرت نظامی خواهد شد که ممکن نیست بتوان با قدرت نظامی آنرا شکست داد و نابود کرد. پس ما باید تمام سعی خود را بکنیم که این مورد تحقق یابد و دقیقا برعکس نظر کارشناسان غربی عمل کنیم. آنها اصرار دارند تا زمان مذکور تکلیف ایران یکسره شود و ما باید سیاستی اتخاذ کنیم که این تصمیم آنها میسر نشود. اگر با کمک پروردگار تا ده سال آینده جنگی بر ما تحمیل نکنند بعد از آن و شاید برای همیشه تهدید نظامی از روش مواجهه با ایران اسلامی حذف خواهد شد و از نوع بالفعل به بالقوه آن هم از نوع ضعیف و در صورت لزوم 100% تبدیل خواهد شد. با این رییس جمهور نادان همین که سقوط نکنیم از صحنه تمدن جهان جای شکرش باقیست. شما هم چقدر تخیلبافید. دوستی اقتصاد دانی چند روز پیش به من گفت خسارتی که این اقا با ندونم کاریاش به بنیاد کشور چه رو سطحی و چه زیر سطحی زده از جنگ احتمالی ایران با امریکا هم بیشتر بوده. خدا نابودش کند.
  2. iranzamin

    اخبار عمومی منطقه و جهان

    همین هم که رفتیم احمقانه بوده. باید در چارچوب قوانین بین الملل کار کنیم ولی متاسفانه خودمون رای می دیم و خودمون عمل می کنیم شدیم قاضی خود سر.همه اشتباه می کنند جز ما.می شد در چارچوب قوانین بین الملل به حقمون برسیم نه با لاتبازی های احمدی نزاد. سیاست ضعیف احمدی نزاد کشور ما رو به یک لاتخونه سیاسی که شده عامل خنده و کمدی سیاسی رسانه های غربی تبدیل کرده. الهی بمیرد دشمن ایران چه اگاه چه نااگاه
  3. اینهمه تبلیغ برای نشان دادن چارتا اف4 واقعا خجالت اور بود مخصوصا موقع ای که رسانه های غربی هم به تمسخر این جنگنده ها پرداختن. به عنوان یک ایرانی شرمم اومد.
  4. iranzamin

    اخبار عمومی منطقه و جهان

    نخیر از ماست که بر ماست. وقتی مسلمانان خاورمیانه اینچنین جنایتهایی رو در حق خودشونو خبرنگاران خارجی می کنند معلومه که یه غربی یا حتی شرقی از شنیدن نام مسلمان و اسلام باید یاد قتل و جنایت و ادمکشی و غیره بیفته.