DeAtH-EaGlE

Members
  • تعداد محتوا

    183
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

14

درباره DeAtH-EaGlE

  • رتبه حساب کاربری
    گروهبان دوم

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. DeAtH-EaGlE

    موتور های جت

    اسكرم جت : مانند رم جت با يك تفاوت اصلي در نحوه احتراق كه سوپر سونيك است. و مانند موتور يك راكت با اين تفاوت كه اكسيژن از جو گرفته ميشود و از اكسنده استفاده نميشود. بدون اكسنده اضافي ميتواند به سرعتهاي بين 12 تا 24 ماخ(!) -يعني سرعت گردش مداري زمين- برسد. موتورهاي توربيني در سرعتهاي بالا فشار زيادي را تحمل ميكنند و حرارت موتور بالا ميرود به نحوي كه در ماخهاي بالاتر باعث آب شدن و تغيير ساختار موتور و از كار افتادن آن ميشود. انرژي آزاد شده هم با افزايش دماي تركيب سوخت-هوا كم ميشود... X-31 از اين موتور استفاده ميكرد و تونست به 17 ماخ برسه و X-43 يا همون Aurora هم از اين موتور استفاده ميكند...
  2. نه خواهش ميكنم، بنده هم اطلاعات جامعي ندارم، خواستم اشتباه برداشت نشه... icon_cheesygrin
  3. سعيد جان اگه اشتباه نكنم 4.8 كيلومتر بر ثانيه ميشه بيش از 16 ماخ! يعني 17280 كيلومتر بر ساعت... ولي جريكو حداكثر 6800 كيلومتر بر ساعت يعني حدود 6.4 ماخ سرعت داره... فكر ميكنم S-300 PMU2 هم بتونه از پسش بربياد (موشك 48N6E2 حدودا 6.7 ماخ سرعت داره) ولي فكر ميكنم ايران PMU1 و سوريه P رو داره؟!
  4. فرض محال، محال نيست!! اگر استفاده كند به علت تراكم جمعيتي بيشتر ايران آسيب بيشتري ميبيند... نظر نويسنده در مورد تهران متاسفانه كاملا درسته، اطراف تهران با كوه محصور شده، اين خيلي خطرناكه... البته اسرائيل با اين كار باعث واكنش شديد جهاني (به جز امريكا، انگليس و ...) ميشه... ولي چيزي كه مسلمه ما هم بيكار نشستيم، برخورد يك موشك نه چندان مدرن به مخازن سمي چندين تني اطراف حيفا يا تلاويو ميتونه جون هزاران نفر رو بگيره... ماهم نميخوايم موشكهامون رو الكي بفرستيم طرف اسرائيل، نقاط حساس پيش بيني شدن... در ضمن انهدام يك موشك كروز يا يك موشك جريكو با كلاهك اتمي كار بسيار مشكلي نيست فقط مسئله تشعشعات است كه در صورت انهدام در جو هم خطرناكه... بمباران نوتروني در جو، باران اسيدي، تشعشعات اتمي، الكترونهاي آزاد كه باعث اختلالات الكترونيكي ميشه و ... در مورد انهدام تجهيزات اتمي قبل از شليك اونها هم حتما برنامه اي وجود داره...
  5. Diameter!!! تا جاييكه بنده ميدونم ديامتر قطر ميشه نه ضريب خطا!!! icon_cheesygrin اوني كه شما ميخواستي بگي ميشه CEP!!! Circular Error Probable البته تا جاييكه من شنيدم به دليل امكان تغيير تراژكتوري در Shahab-3B (حتي در فاز ترمينال) سيستم هدايت اينرسيايي نسبتا خيلي دقيق ميمونه و ضريب خطاي بين 30-50 متر رو ميده؛ شهاب 2 رو اطلاع دقيق ندارم. (حالا نميدونم، شايدم اين چيزي كه آقا سعيد ميگن درست تر باشه) :mrgreen:
  6. ياد فيلم Miami Vice افتادم :mrgreen:
  7. البته قضيه از اين ابر رساناهايي كه ما ميشناسيم خيلي فراتره، تهيه و نگهداري از اين ابر رساناها كار مشكليه و به ميدان مغناطيسي بسيار قوي هم نياز است كه البته در صورت تامين اين دو نتيجه ميشه افزايش برد و مانورهاي بسيار سريع!! تا به حال در مورد اثر ميراژ انيشتين شنيديد؟ چون من چيزهايي در مورد اين هم در B-2 ها شنيدم! نامريي شدن!! البته انتظار نداشته باشين كه از اين مورد چيزي ديده باشيد تا حالا!! چون چيزي نيست كه ديده بشه و حتما شاهد عيني هم نداشته و فقط اطلاعات درز كرده و ... ميدونم شبيه فيلمهاي علمي - تخيلي شد ولي واقعيت هم ميتونه از تخيل به وجود بياد، نه؟! اگر فرصت بود مطالب كاملي رو از جنگ جهاني و تلاشهاي نازيها و امريكا و كمكهاي انيشتين در جنگ جهاني دوم به نيروي دريايي امريكا و نظريات و آزمايشاتش مينويسم.
  8. آمين!! :mrgreen: نه به هيچ وجه تخيلي نيست!! شروع كار به تسلا و بعد از اون به نازيها بر ميگرده... نازيها تا يه جاهايي پيش رفتن كه حالا اگر علاقه مند داشت ميگم، ولي بعد از اون امريكا قضيه رو دنبال كرد... ناسا هم در سال 2002 وجود همچين تحقيقاتي رو تاييد كرد... طبق گفته ناسا تحقيقات بعد از مقاله يك فيزيكدان روس به نام Evgeny Podkletnov در مجله Physica C در سال 1992 آغاز شده. Podkletnov در اون مقاله اين نطريه رو ميده كه وسيله اي كه حول يك ابر رسانا و يك مغناطيس ساخته شده باشه، ميتونه اونو از جاذبه آزاد كنه... اين كار رو در آزمايشگاه هم در مقياس بسيار كوچك انجام ميده و طي اون شي 0.3 درصد وزنش رو از دست ميده، با توجه به تغيير نكردن شي معني اون كم شده اثر جاذبه بر شي است، پس در صورت ساخت يك ابر رسانا در اندازه مناسب و يك مغناطيس قوي ميشه جاذبه رو تا حد صفر كم كرد...
  9. شرمنده ! icon_cheesygrin امكان نداره از شكستن ديوار صوتي باشه، همونطور كه گفتم B-2 ، يك هواپيماي زير صوت است؛ گذشته از اون اين هاله هيچ شباهتي به هواي متراكم كه در اثر شكستن ديوار صوتي بوجود مياد نداره، نوع شكل گيري اون و فشردگيش كاملا متفاوته. ميتونه آزمايش سيستم Anti-Gravity باشه. اگر دوستان علاقه داشتن ميتونم اطلاعات اندكي رو در اختيارشون بزارم. به هر جهت امريكا مدتهاست داره اين سيستم رو روي B-2 و F-117 آزمايش ميكنه ولي هنوز عمومي و رسمي اعلام نكردن...
  10. دوست گرامی mostafa_by فوق العاده بود، هم اطلاعات جامع و کاملی دارید و هم فلم روان و زیبا... تبریک و احترامات بنده رو بپذیرید... :mrgreen:
  11. با سلام! دوست عزيز B-2 يك هواپيماي sub-sonic است!! پس ايجاد هواي متراكم در اثر شكستن ديوار صوتي منتفي است! من عكسي از B-2 بر روي اقيانوس ديدم كه اون در اثر رطوبت زياد هوا ميتونه باشه، ولي اين عكس اين طور كه به نظر مياد احتمالا در يك صحرا گرفته شده، همچين اتفاقي عجيب به نظر ميرسه... البته يك سرهنگ بازنشته نيروي هوايي امريكا به نام Donald Ware از قول يك جنرال سه ستاره نيروي هوايي امريكا گفته كه B-2 ها الان دارال سيستم Electrogravitic يا همان Anti-Gravity هستند... البته يه همچين سيستمي به 15 ميليون ولت الكتريسيته نياز داره... منابع در صورت درخواست موجود است...
  12. DeAtH-EaGlE

    سوخوي T-50 يا F-22 ؟

    مطلب جالبي بود، مرسي icon_cheesygrin