jackturbo

سرفه ،تنگی نفس، سرطان... بد نیست آدم کمی هم بهش بد بگذره

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

تصمیم ایجاد این تاپیک برمی گرده به خیلی وقت پیش می خواستم دینم رو به جانبازان شیمیایی ادا کنم ولی نمی دونستم چطوری گفتم شاید انعکاس مصیبت های دنیوی اونها که توام با اجر اخروی است کار خوبی بنظر بیاد ولی دوستان من شاید کمی اوقاتمون تلخ بشه و ناراحت بشیم ولی مهم اینه که هیچ وقت افرادی رو که در راه خدمت به این مرز و بوم با بدترین شرایط جسمی زندگی می کنن فراموش نکنیم حتی به اندازه ....

از این به بعد در نظر دارم تا هر یک از عزیزانی که در راه این مرز و بوم به نوعی در رنج و عذاب هستند رو معرفی کنم شاید با دعای خیر من و شما دوستان عزیز این عزیزان هم شافا پیدا کنند پس از همین الان برای شفای تمام جانبازان علی الخصوص جانبازان شیمیایی محکم صلوات بفرست و دعا کن .



[b]شیرعلی «شیمیایی ام»[/b]


من اهل تسنن؛عاشق مولا علی(ع)، من کربلائیم.






وقتی بدنیا آمد گلدی نام داشت.وقتی بزرگ شد به عشق مولایش علی (ع)شیر علی نام گرفت. او از جانبازان اهل تسنن و در نزدیکی جزیره آشوراده بندر ترکمن زندگی می کند.
خود می گوید هر چه به دریا نگاه میکنم نمی توانم بزرگی مولایم علی را درک کنم. بعد دریا برایم رودخانه ای میشود و مرا به سمت آسمان سوق میدهد. هر چه به آسمان می نگرم باز آسمان در برابر بزرگی مولایم علی بسیار ناچیز است.
شیر علی دو باره و سه باره شیمیائی میشود. معلمی ساده اما دلی دارد به وسعت دریا گشاده، اگر چه تک سرفه هایش نگذاشت ما را در خود غرق کند.
اما سرفه های عاشقی علی دریایی ست. می گوید: وقتی دریا جوابم می کند. نفس هایم مرا یاری نمی دهند. جزیر برایم قفس می شود به پابوسی آقایم علی ابن موسی رضا(ع) می روم. دنیا باید بداند که هیچ دیواری بین شیعه و سنی وجود ندارد.
دشمنان بدانند من اهل تسنن عاشق مولایم علی، من کربلائی ام. ای مردم ...
ادامه دارد..

[url=http://www.chemical-victims.com/DesktopModules/News/NewsView.aspx?TabID=0&Site=chemical&Lang=fa-IR&ItemID=38977&mid=12546&wVersion=Staging]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]محمد مزینانی جانباز70 درصد شیمیایی در بیمارستان ساسان
باورم نمی شود؛ مگر هنوز کسی به یاد جانبازان شیمیایی هست؟! حالا دیگر کمتر کسی یادی از ما می کند و سراغمان را می گیرد...[/b]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/1%7E139.jpg[/img]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/4%7E106.jpg[/img]

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/2%7E125.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_2%7E125.jpg[/img][/url]

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/3%7E113.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_3%7E113.jpg[/img][/url]

برای سلامتی اش دعا کنیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نمیدونم چی بگم و جز دعا هم کاری از دستم بر نمیاد.

یاد یک سری از خاطرات تلخم در جوار این عزیزان افتادم.
خیلی حرف ها در مورد این دلاوران دارم . . . از مشکلاتشون . . . . از درد هاشون . . . . از جانفشانی هاشون اما حیف که همه اش رو نمیشه گفت. :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گلی به گوشه جمالت اقا jackturbo عزیز زحمت کشیدی. بازم شما!

همه چیز که فقط این دنیا نیست > هرچند که به نظر شعاری میاد .

خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود باشیو ما رستگار.
--------

خدا لعنت کند استعمارگران را ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جانبازان و رزمندگان در هر كشورى از موقعيتى ويژه برخوردارند چون از حساس ترين گروه هاى جامعه هستند. تو جبهه شاهد برادرى و رشادت بودند و شهادت دوستانشون رو ديدند انگار تو جامعه ى ديگه اى زندگى كردند اما وقتى جنگ تمام ميشه و اين افراد وارد جامعه ى عادى ميشند ديگه از اون رشادت ها خبرى نيست اين وضعيت فشار روانى ايجاد ميكنه كه ميتونه مشكل ساز باشه. تازه اثرات مخرب جو جبهه و زخم هاى باقيمانده از نبرد هم هست! اونوقت يه عده -دقيقا- نفهم به ايجاد شرايط مناسب براى اين عزيزان اعتراض ميكنند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote] اونوقت يه عده -دقيقا- نفهم به ايجاد شرايط مناسب براى اين عزيزان اعتراض ميكنند! [/quote]
کدوم شرایط مناسب برادر؟
نه کاری گیرشون میاد و نه حقوقی میگیرند و نه داروهاشون رو به راحتی گیر میارند و نه . . . .!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote] اونوقت يه عده -دقيقا- نفهم به ايجاد شرايط مناسب براى اين عزيزان اعتراض ميكنند! [/quote]
کدوم شرایط مناسب برادر؟
نه کاری گیرشون میاد و نه حقوقی میگیرند و نه داروهاشون رو به راحتی گیر میارند و نه . . . .![/quote]
من نگفتم شرايط مناسبه. يك عده تنگ نظر هستند كه نسبت به ايجاد شرايط رفاهى اعتراض دارند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با تشکر از همه دوستان

جانباز 25 درصد نهاوندي بر اثر شدت جراحات شيميايي به لقا‌ءالله پيوست‌

جانباز25 درصد نهاوندي بر اثر شدت جراحات شيميايي، پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مصدومیت سرانجام به جمع یاران شهیدش پیوست.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قربانیان سلاح های شیمیایی شهيد مراد حقيقي كارمند آموزش و پرورش بخش "خزل" نهاوند بود و سال گذشته به عنوان موجر نمونه استان انتخاب شد.
وي به خاطر حسن اخلاق و كارهاي انسان دوستانه به عنوان موجر نمونه از يك برنامه تلويزيوني معرفي شد و مستأجر او بيش از 15 سال است كه در منزل وي زندگي مي‌كند.
اين جانباز شهيد بيش از سال 1365 به مدت 25 ماه در اسارت نيروهاي بعثی بود و بعد از آزادی و بازگشت به ميهن اسلامي نیز با جراحات شيميایی در رنج و سختی زندگی می کرد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جانباز شيميايي 70درصد شیمیایی علي اكبر علاف زاده

بدون شرح . هر شب در تمنای وصالت نفس هایم تندتر می شود سینه ام می سوزد و گمان می کنم اکنون در آرامشم ولی صبح دیگر .........


[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/5%7E95.jpg[/img]

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/7%7E72.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_7%7E72.jpg[/img][/url]

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/1%7E140.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_1%7E140.jpg[/img][/url]

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/2%7E127.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_2%7E127.jpg[/img][/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ولي الله مير عزيزي

نام پدر: هاشم

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/2301010402_AK_010.jpg[/img]

تاریخ تولد: نهم مهر ماه 1341

محل تولد: زنجان

تحصیلات: ابتدایی

تاریخ و محل مجروحیت: بیست و ششم اسفند ماه 1366- حلبچه

سن در زمان مجروحیت: 25 سال

درصد جانبازی: 70 درصد

نوع عامل شیمیایی: گاز خردل- گاز اعصاب

محل سکونت: تهران

ولی الله میر عزیزی

جانباز شیمیایی ولی الله میر عزیزی، فرزند هاشم، در روز نهم مهر سال 1341 در شهرستان

زنجان دیده به جهان گشود.

او ده سال داشت و محصل سوم ابتدایی بود که پدرش فوت کرد.

ولی الله دو سال پس از درگذشت پدر،با پایان دوره ابتدایی با توجه به فقر و تنگدستی خانواده اش مجبور به ترک تحصیل شد و مدتی بعد به تهران عزیمت نمود.

او در ابتدا وارد حرفه «کفاشی» شد و در سال 1359 با خانم «صرفناز حقي» ازدواج کرد که ثمره آن سه فرزند پسر می باشد.

با آغاز جنگ تحمیلی، پس از گذراندن دوره های آموزشی در پایگاه «شمیرانات» و «الهیه» در سال 1360 به صورت داوطلبانه به منطقه اعزام شد و اولین بار در عملیات فتح المبین (فتح بستان) زخمی شد و پس از بهبودی نسبی به جبهه بازگشت.

ولی الله عزیزی در سالهای دفاع مقدس در لشگر 10 سيد الشهدا در اکثر عملیات های مهم شرکت نمود و در عملیات خیبر از ناحیه کمر مجروح شدم.

بعد از بهبودی نسبی در قسمت پشتیبانی ادوات زرهی تیپ 106 مشغول به خدمت شد و در آنجا نیز بیش از سه الی چهار بار به صورت جزیی مجروح گردید.

او در مناطق عملیاتی فکه، عملیات بدر، والفجر هشت و مخصوصاً در حلبچه «شیمیایی» شد.

این جانباز شیمیایی پس از پایان جنگ تحمیلی دچار عوارض ریوی شدید ناشی از مجروحیت شیمیایی اش شده و از سال 1366 تاکنون با تبعات مختلف روحی و جسمی گازهای شیمیایی زندگی می کند و به صورت دوره اي در بیمارستان های آراد و ساسان بستری شده تحت نظر پزشکان قرار دارد.

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/Copy_of_2301010402_AK_003.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_Copy_of_2301010402_AK_003.jpg[/img][/url]

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/2301010402_AK_004.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_2301010402_AK_004.jpg[/img][/url]


[url=http://www.chemical-victims.com/DesktopModules/News/NewsView.aspx?TabID=0&Site=chemical&Lang=fa-IR&ItemID=5885&mid=15674&wVersion=Staging]قربانیان سلاح های شیمیایی[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=darkblue]سلام به همه
حرفي براي گفتن ندارم :winking: :rose: :rose:
نسل ما (خودما(خودم)) چي كار كرديم[/color]
---------------------------------------------------
[color=darkblue]
اگه درست يادم مونده باشه :
من به پدر شايان افتخار مي كنم چون اونو به سرزمين موج هاي آبي برده :mrgreen: love_struck :winking:[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
اگه درست يادم مونده باشه :
من به پدر شايان افتخار مي كنم چون اونو به سرزمين موج هاي آبي برده :mrgreen: love_struck :winking:[/quote]

[color=brown]اه اه اه. اون تبلیغات رو نگو که حالم بد میشه. فرهنگ سازی که آقایون شعار میدادند همین بود ؟؟؟[/color] :winking: :rose: :rose:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
25اسفند؛ سالروز بمباران شيميايي حلبچه توسط رژيم بعث عراق

روزي كه پنج هزار انسان بی گناه در کمتر از یک ساعت کشته شدند




در اين فاجعه بزرگ، حدود پنج هزار كرد عراقي به شهادت رسيده و هفت هزار تن ديگر مصدوم شدند. فاجعه حلبچه علاوه بر جنبه‏هاي انساني و اخلاقي، زيان‏هايي در روابط خارجي رژيم بعثي عراق در پي داشت و حتي بسياري از حاميان آن را برآشفته كرد.

با پيروزي رزمندگان اسلام در عمليات والفجر 10 و آزادسازي بسياري از مناطق كردنشين از جمله شهر استراتژيك حلبچه، و استقبال مردم شهرها و روستاها از طليعه سپاهيان نور و آزادي، رژيم بعثي عراق در يك اقدام غيرانساني، به قصد انتقام‏گيري از اين شكست فاحش و دشمني با مردم، شهر حلبچه و اطراف آن را هدف بمب‏هاي شيميايي قرارداد. آن رژيم با ارتكاب به اين عمل ضد بشري، هيروشيماي ديگري آفريد و برگ سياه ديگري بر پرونده سراسر ننگ خود افزود.

انعكاس صحنه‏هاي دلخراش قربانيان گازهاي سمّي حلبچه در سراسر جهان، موقعيت بين‏المللي رژيم عراق و حاميان وي را بسيار تضعيف نمود. اعزام خبرنگاران خارجي به ايران و بازديد از منطقه، تدريجاً ابعاد اين جنايت دهشتناك را افشا كرد و واكنش‏هاي متعددي را برانگيخت.

به كارگيري سلاح‏هاي شيميايي از سوي عراق در حالي صورت مي‏گرفت كه اين كشور جزو 120 كشور امضا كننده پروتكل ژنو راجع به منع استفاده از سلاح‏هاي سمي و خفه كننده قرار داشت.

تا حدود پس از يك ماه از بمباران حلبچه، بازتاب آن در رسانه‏هاي خبري خارجي مشاهده مي‏شد. ليكن با اتمام حملات عراق به شهرهاي ايران و نيز اعزام نمايندگان ايران وعراق به سازمان ملل و مذاكره با دبيركل سازمان ملل، تدريجاً از جنايات عراق در حلبچه همه چيز به فراموشي سپرده شد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.