FLANKER

رژه 31 شهریور 1389 از نگاهی دیگر!(عکس)

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[quote][quote]که البته عکسهای دقیقی که از آرایش داخلی موتور و پره های موشکها انداختم رو به خاطر مسایل امنیتی نذارم بهتره[/quote] جایگاه عکاسا رو دیدی ؟! عکاسای خبرنگار خارجی با دوربین های پیشرفته و لنز های دومتری تله میان ریزترین جزییات رو هم برداشت میکنند ! ...

زیاد نگران این مسایل نباشید ...



با تشکر از جناب فلنکر بابت عکسهای زیباشون .//...[/quote]

[b]منظورم مسایل امنیتی برای سایته!!
نمیخوام بهانه به دست بعضیا برای لرزش سایت بدم
والا وقتی من میتونم عکس بگیرم بقیه که سهلن![/b]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote][quote]که البته عکسهای دقیقی که از آرایش داخلی موتور و پره های موشکها انداختم رو به خاطر مسایل امنیتی نذارم بهتره[/quote] جایگاه عکاسا رو دیدی ؟! عکاسای خبرنگار خارجی با دوربین های پیشرفته و لنز های دومتری تله میان ریزترین جزییات رو هم برداشت میکنند ! ...

زیاد نگران این مسایل نباشید ...



با تشکر از جناب فلنکر بابت عکسهای زیباشون .//...[/quote]

[b]منظورم مسایل امنیتی برای سایته!!
نمیخوام بهانه به دست بعضیا برای لرزش سایت بدم
والا وقتی من میتونم عکس بگیرم بقیه که سهلن![/b][/quote]
عزیز من عکسارو بزار برو دیگه.وقتی تو گوگل سرچ کنی از پایگاه های نظامی گرفته تا پاسگاه ها عکس پیدا میشه. اونوقت شما عکس ۴ تا تانک نمیزاری که امنیتی.زد حال نزن دیگه icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote][quote][quote]که البته عکسهای دقیقی که از آرایش داخلی موتور و پره های موشکها انداختم رو به خاطر مسایل امنیتی نذارم بهتره[/quote] جایگاه عکاسا رو دیدی ؟! عکاسای خبرنگار خارجی با دوربین های پیشرفته و لنز های دومتری تله میان ریزترین جزییات رو هم برداشت میکنند ! ...

زیاد نگران این مسایل نباشید ...



با تشکر از جناب فلنکر بابت عکسهای زیباشون .//...[/quote]

[b]منظورم مسایل امنیتی برای سایته!!
نمیخوام بهانه به دست بعضیا برای لرزش سایت بدم
والا وقتی من میتونم عکس بگیرم بقیه که سهلن![/b][/quote]
عزیز من عکسارو بزار برو دیگه.وقتی تو گوگل سرچ کنی از پایگاه های نظامی گرفته تا پاسگاه ها عکس پیدا میشه. اونوقت شما عکس ۴ تا تانک نمیزاری که امنیتی.زد حال نزن دیگه icon_cheesygrin[/quote]

[color=red]رعايت برخي نكات امنيتي هر چند ساده كمكي هر چند كوچك به نيروهاي مسلح هست. بهتره شما هم براي ديدن عكس پاسگاهها به سايتهاي ديگه اي مراجعه كنين. تصميمات جناب فلانكر بي دليل نخواهد بود. [/color]

.....................................................

دوست عزيز ممنون كه باز هم مثل سالهاي گذشته سايت رو با عكسهاي حرفه اي مزين كردي. جا داره يه خسته نباشي خدمتت عرض كنم.
موفق باشي

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
داداش دستت درد نکنه

چیز دیگه ای هم داری که دیدنش خوبه برامون آپلود بکن، ما رو بی نگذاری ها ...

یا علی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دست داش فلانکر درد نکنه بنظر من هم بهتره اون عکسا رو نظاری

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بابا خیلی سخت میگیرین.اگه چیزی هست که من و شما بتونیم تو رژه ببینیم حتما دشمن هم ازش خبر داره.اگه قرار بود کسی نبینتش که اصلا نمیاوردن تو رژه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خيلي خوب و عالي بود واقعا دست شما درد نكنه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظرم فلانکر جان کار درستی رو کردن من که ندیدم هیچ کشوری عکسی از داخل موتور موشک هاش بزاره ایول فلانکر کارت عالی بوود

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تشکرفراوان از جناب flanker به خاطر عکس ها-شما عکسی از ان سیستم ضد اپاچی با برد 10 کیلومتر ندارید.

worior جان می تونید کمی در موردانتن تکن توضیح دهید و بگویید چگونه از طریق ان می توان پهباد ها را در بردهای بلند مثلا 1000کیلومتر کنترل کرد.

یه سوال دیگه .کسی میدونه رادار کاشف 2 از چه نوعی است و برد ان چه فدر است?

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
قابلی نداره
این رژه که بیشتر تجهیزاتش تکراری بود
نکته جالب اینجا بود یه دونه هواپیما هم رد نشد !!
عوضش از نمایشگاه IPAS 2010 عکسهای بهتری سعی می کنم بگیرم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان خسته نباشند.
کسی می دونه یه هواپیمای بدون سرنشین که مجهز به بمب سقوط آزاد شده بمبش رو باید چه جوری ول بده تا بخوره توی سر هدف؟ من که هرچی فکر می کنم عقلم به جایی نمی رسه. هدف گیری بمب سقوط آزاد با هواپیمای بدون سرنشین؟؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]دوستان خسته نباشند.
کسی می دونه یه هواپیمای بدون سرنشین که مجهز به بمب سقوط آزاد شده بمبش رو باید چه جوری ول بده تا بخوره توی سر هدف؟ من که هرچی فکر می کنم عقلم به جایی نمی رسه. هدف گیری بمب سقوط آزاد با هواپیمای بدون سرنشین؟؟؟؟[/quote]

شاید بمب رو با خود پرنده میکوبن به هدف.تلفات جانی برای ما که نداره.icon_cheesygrin شوخی کردم.
زیاد به این موضوع فکر نکن.بمب سقوط آزاد بدرد پرتاب از بدون سرنشین نمیخوره و توی نبرد بزرگ بکار نمیاد.به نظر من بیشتر بدرد تبلیغات میخوره.
مهم اینه که الان ما توانایی ساخت بی سرنشین مسلح رو داریم.مهم نیست چه سلاحی داره.نه؟ icon_eek icon_eek اینم شوخی بود.
اما اگه جدی بخوایم بگیم،تقریبان همه میدونن که بمب سقوط آزاد فقط در مقیاس زیاد کارایی داره و یک یا دو تیر کار زیادی نمیتونه انجام بده.این فقط برای این بود که به فناوری نصب سلاح روی بی سرنشین دست پیدا کنیم.اگه خدا بخواد به زودی پهپاد مسلح به تسلیحات هدایت شونده رو میسازن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]دوستان خسته نباشند.
کسی می دونه یه هواپیمای بدون سرنشین که مجهز به بمب سقوط آزاد شده بمبش رو باید چه جوری ول بده تا بخوره توی سر هدف؟ من که هرچی فکر می کنم عقلم به جایی نمی رسه. هدف گیری بمب سقوط آزاد با هواپیمای بدون سرنشین؟؟؟؟[/quote] به دقت این کار انجام میشه ! و اینکه خود پهباد مستقلا میتونه این کار رو انجام بده .... !

در مورد سیستم اوپتیکش ...

دماقه اش عوض میشه مثل ابابیل و برای ماموریت های شناسایی خاص بجای اون بمب یک محموله تصویر برداری نصب میشه ......

در ضمن خطاش برای پرتاب بمب در حد یک جنگنده معمولی هست و کاملا انلاین هدف گیری میشه و محموله رو رها میکنه ....

[quote]worior جان می تونید کمی در موردانتن تکن توضیح دهید و بگویید چگونه از طریق ان می توان پهباد ها را در بردهای بلند مثلا 1000کیلومتر کنترل کرد.[/quote]
یکمی توضیحش طولانی هست ....

جز روشهای مسیر یابی زمین پایه هست . که بجای استفاده از ماهواره ها از ایستگاههای زمینی مسیر یابی میشه ..

یک مجموعه انتن که بصورت دایره ای چیده شدن (رادیال) که هر آنتن یک سیگنال رو در جهت مستقیم رو به سمت بیرون ارسال میکنه (مثل یک صفحه ساعت) هر رقم سیگنال رقم بیانگر یک زاویه هست که وقتی توسط هواپیما دریافت میشه براش مشخص میکنه که در چه زاویه ای نسبت به انتن هست و از این طریق موقعیت خودش رو نسبت به این آنتن و آنتنهای دیگه پیدا میکنه ...

با استفاده از این روش میتونه تا محدوده زیادی رو با استفاده از زاویه سنجی و قطب نما بره و برگرده . (بصورت خودکار) ...


برای مثال بدون سرنشین متوجه میشه که در فلان درجه شمال غربی اهواز و فلان درجه جنوب غربی آنتن کردستان هست با این تکنیک زاویه محل و همچنین با تکنیک دیگری مثل هدینگ جهت هواپیما و مسیر حرکت مشخص میشه ...

حالا بعد از این به یک وسیله برای فاصله یابی تا این منابع امواج احتیاج داریم که به dme یا distance measuring equipment معروف هست ...
دی ام ئی یک رادار داپلر مجزاست که در یک فرکانس کاری خاص دیگری کار میکنه و با دریافت امواجش و ارسال پاسخ به سمت اون فاصله نسبت به اون منبع راداری با استفاده از روابط ساده ریاضی و محاسبه تاخیر دریافت و محاسبه و ارسال کشف میشه .

این یک رادار دو طرفه است ... که وقتی فلان موج رو هواپیما ارسال کرد به این رادار میرسه و رادار به هواپیمای فرستنده کد پاسخی ارسال میکنه با محاسبه تاخیر زمان پاسخ و محاسبه سیستم هواپیما متوجه میشه در چه فاصله ای از رادار اهواز و کردستان هست ...

حالا هم زاویه رو داره و هم به دقت فاصله رو ! از این رو مسیر یابی برای رفت و برگشت خودکار براحتی حاصل میشه .........


نوع نظامی همین VOR/DME میشه تکن TACAN یا TACTICAL AIR NAVIGATION که هر دو آنتن با هم یکپارچه شدن ....


البته عمده این کار ها در حدود 380 کیلومتر فاصله انجام میشه / و به همین خاطر گفتم احتمالا این پهباد در محدوده کشور 1000 کیلومتر برد خواهند داشت یا اینکه نوع خاص و منحصر به خودمون ساخته باشیم .... ! ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.