Recommended Posts

[quote]
حرف شما درسته, منتها ديگه قرار نيست چاخان پاخان اون هم از نوع شاخدار تحويل ملت بديم !
[size=9]عيدتم مبارک ![/size][/quote]

آره این یه مورد مشکل داریم باید یه کم روش کار کنیم!

عید شما هم مبارک اشتوکا (کاوه)جان!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آنتی وار عزیز
باز هم: سال نو مبارک و با آرزوی سالی سرشار از خیر و برکت الهی برای شما

درباره داستان نابودی اینکاها به این نکته اشاره می کنم که فرهنگی که هویت های فردی را (فردانیت) انسان را از او سلب کند و او را سرسپرده بت قدرت کند (سلسله مراتبی که از طریق مجاری عرفی و تاریخی در تار و پود و بطن و سیرت تاریخی یک جامعه انسانی پیاده سازی می شود) انسان های متشکله آن جامعه را از هر نوع تصمیم گیری آزادانه و آگاهانه و توأم با مسئولیت پذیری بازمی دارد و از همین روست که اسپانیاردهای سودجو با دستگیری و اعدام امپراتور-خدای آن جامعه با شگفتی درمی یابند که آن اینکاهای نگونبخت حال که پروردگار زمینی خویش را درمانده و بی سر و دست می بینند قادر به "اتخاذ تصمیم و در حقیقت انتخاب فعال نیستند" و در نتیجه ... الی آخر ماجرا.
آنتی وار عزیزم
داستان مورد نظر بنده این بود و هست و شما می تونید با نگاه اجمالی به تاریخ دوره های میانه و معاصر خانواده خاورمیانه ای به بخش هایی از این واقعیت یا نشانه هایی از این واقعیت دست پیدا کنید.

بنده آماده پذیرش انتقادات و ایرادات دوستان و سروران هستم
با تشکر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جناب پاتریوت. سال نوی شما هم مبارک باشد برایتان سال پر برکتی را آرزومندم،
در مورد فرمایشتان نظر خاصی به ذهنم نمی رسد، چون نتیجه گیریتان را از این مقدمه ای که بیان کردید نمی تونم درک کنم و متوجه نشدم دقیقا از این بیاناتتان به کجا می خواهید برسید، ولی در کل به این شکل هم می شود وقایع اسپانیا و اینکاها رو مورد بررسی قرار داد.
ممنون از توضیحتون

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به گزارش فارس،‌ شبكه خبري "پرس‌تي‌وي " خبر داد كه جنبش حوثي‌هاي يمن اعلام كردند كه كنترل استان صعده در شمال يمن را در دست گرفتند.

منابع نظامي و قبيله‌اي در شمال يمن به خبرگزاري فرانسه گفتند: درگيري‌هايي سنگين ظهر يك‎شنبه بين ارتش يمن و اعضاي قبايل طرفدار علي عبدالله صالح با اعضاي جنبش الحوثي روي داد كه تا شب ادامه داشت و در جريان آن ۲۰ نفر از دو طرف كشته شدند.

اين منابع گفتند: جنبش الحوثي توانست در جريان اين درگيري‌ها يك مركز راهبردي ارتش در ورودي استان "الجوف " در شمال يمن را به كنترل دربياورد و دو دستگاه تانك و چند خودروي نظامي را به غنيمت بگيرد.

يك منبع در قبايل يمن گفت: درپي اين امر، يك هواپيماي نظامي براي منهدم كردن خودروها و تانك‌هاي به غنميت گرفته شده به اين مركز اعزام شد اما اين هواپيما سرنگون و خلبان آن كشته شد.

مسئولان يمني روز يك‎شنبه گفته بودند كه "يك هواپيماي نظامي آموزشي بعد از برخورد با يك رشته كوه در استان الجوف سقوط كرده است ".

يك منبع نظامي به خبرگزاري فرانسه گفت: "اين مركز نظامي بسيار مهم است و كنترل ورودي استان الجوف و جاده راهبردي ارتباطي صنعا به مارب را با توجه به عبور محموله‌هاي گاز و نفت " به‏عهده دارد.
http://www.jahannews.com/vdcjxyevmuqemiz.fsfu.html

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آنتی وار عزیزم

مدل اسپانیارد-اینکا مدلی تحلیلی برای تمامی جوامعی است که سنت بر تفکر نو مقدم است؛ جوامعی که به پاسخ های از پیش آماده و قالب ریزی شده و آزموده شده خود در تواریخ میانه وکهن بیش از پرسشگری و طرح های نو اعتماد دارد؛ مساله اساسی این گونه جوامع روبرو شدن با فرآیندی است که موسوم است به: تجدد همان چیزی که فرنگی اش میشود "مدرنیته" ... این همان زخمی است که ما و اعراب و اتراک حدود 100 سال است با آن روبرو و درگیر هستیم: برخی راه تسلیم بی چون و چرا را در پیش گرفتند، برخی هم سر ستیز و جدال برداشتند؛ اما برای آنکه امانت در بیان اندیشه حفظ شود این حقیر می باید خدمت شما، استاد عزیزم، عرض کنم که: مساله و دغدغه سنت- تجدد از نو شده در بنیان های اندیشه و تعاریف هویتی آغاز می شود (برخی هم بر همگرا بودن با تحولات علمی و صنعتی تاکید فراوان دارند همان داستان ابزار تولید و از این قبیل نظام سازی های فلسفی که خود بهتر می دانید) در این میان:
پاسخ های پیشین گاه و بیگاه و در برخی شرایط نیز بناگزیر بشکلی جدی با چالش های امروزین توان رویارویی و پاسخگویی متناسب و در خور توجه ندارند

اشاره اینجانب به موضوع "فردیت" و "روح هویت جمعی" بود که "هویت های جمعی" و "بت قرار دادن هویت های جمعی (اعم از قومی و قبیله ای و فرقه ای و دینی)" می تواند سبب "زوال فردانیت" انسان و در نتیجه زوال تدریجی "مشارکت فعالانه آحاد انسانی یک جامعه زنده و پویا در فرآیندهای اجتماعی شود"

از آنجا که سابقه بسیار سیاهی از استبداد و استبدادزدگی تحت هر نام و عنوان در خاورمیانه وجود دارد که عوارض و پیامدهای تاریخی آن همچنان گریبانگیر جامعه ایرانی است ... این حقیر از سر خیرخواهی به این گوشه از واقعیت تاریخی نیز اشاره کردم.

با کمال فروتنی در انتظار انتقادات و ایرادات دوستان و سروران هستم
با تشکر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اينا نشانه هاي ظهور آقاست يه اشاراتي شده حالا ببينيم ايشالله كي ظهور ميكنه :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اينا نشانه هاي ظهور آقاست يه اشاراتي شده حالا ببينيم ايشالله كي ظهور ميكنه :mrgreen:[/quote]

من فکر نکنم اگر ظهور هم اتفاق بیفته در ایران باشه
ما به شیعیان بحرین پشت کردیم و گذاشتیم وهابی های از خدا بیخبر آنها را قتل عام کنند
خیانت کردیم!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]اينا نشانه هاي ظهور آقاست يه اشاراتي شده حالا ببينيم ايشالله كي ظهور ميكنه :mrgreen:[/quote]

من فکر نکنم اگر ظهور هم اتفاق بیفته در ایران باشه
ما به شیعیان بحرین پشت کردیم و گذاشتیم وهابی های از خدا بیخبر آنها را قتل عام کنند
خیانت کردیم!![/quote]

دوست عزیز صبر داشته باشید ان شاالله حتما انتقام خون تمام این شیعیان را میگیریم .......اما به وقتش ...............
امیدوارم آقا هر چه زود تر ظهور کنند ......................مسیحیان هم در سایت ها و وبلاگ هاشون در دنیا دارن حرف از ظهور منجی بشریت میزنند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18]پوتین:در دوره رياست جمهوري 'بيل كلينتون'، بلگراد بمباران شد و در هنگام حكومت بوش افغانستان و عراق و در دوره اوباما نیز لیبی....غربی ها وجدان ندارند!![/size]

مسكو - 'ولاديمير پوتين' نخست وزير روسيه از بكارگيري نيروي نظامي و اعمال زور توسط آمريكا در عرصه بين المللي بشدت انتقاد كرد.

به گزارش ايرنا از مسكو، پوتين روز دوشنبه درجريان ديدار با كارگران يك مركز صنعتي در منطقه 'وتكينسك' واقع در جمهوري اودمورتياي روسيه خاطرنشان كرد:[color=blue] هيچ منطقي در بكار گيري زور توسط آمريكا وجود ندارد.[/color]
[color=blue]پوتين از اين كه آمريكا به آساني تصميم به بكارگيري نيروي نظامي در عرصه بين المللي مي گيرد، ابراز نگراني كرد.[/color]
نخست وزير روسيه با بيان اينكه اين سياست آمريكا جنبه استمرار يافته است، گفت: در دوره رياست جمهوري 'بيل كلينتون'، بلگراد بمباران شد و در هنگام حكومت بوش هم افغانستان و عراق مورد تهاجم قرار گرفت.
وي افزود:حالا هم در زمان رياست جمهوري اوباما نوبت به ليبي رسيده است و اين كشور به بهانه دفاع از غيرنظاميان مورد حمله قرار مي گيرد و[color=blue] اين اقدامات غربي ها دور از منطق و وجدان است!![/color]
نخست وزير روسيه از قطعنامه شوراي امنيت در باره ليبي هم بشدت انتقاد كرده و آن را ناقص و آسيب رسان به صلح جهاني خواند.
وي ادامه داد:صدور قطعنامه 1973 شوراي امنيت عليه ليبي،راه را براي همه نوع اقدام عليه مردم اين كشور بازگذاشته و يادآور درخواست هاي قرون وسطايي براي لشكركشي هاي صليبي است.
وي با بيان اين مطلب كه اين قطعنامه عملا اجازه حمله به يك كشور مستقل را مي دهد،خاطرنشان كرد:مسكو از اين قطعنامه حمايت نكرد.
پوتين گفت: حوادث ليبي،صحت سياست روسيه براي تقويت توانمندي دفاعي خود را نشان داد.
كشورهاي غربي در سه روز اخير درجريان تهاجم هوايي به ليبي بيش از 120 بمب و موشك بالدار بر اين كشور پرتاب كردندكه بر اثر آن حداقل 60 تن كشته و صدها نفر ديگر مجروح شدند.

http://irna.ir/NewsShow.aspx?NID=30307558

[size=18]معاون دوماي روسيه خواستار بازپس گيري جايزه صلح نوبل از اوباما شد[/size]


مسكو - 'ولاديمير ژيرينفسكي' معاون دوماي روسيه، خواستار بازپس گيري جايزه صلح نوبل از'باراك اوباما'رييس جمهوري آمريكا شد.

به گزارش ايرنا از مسكو، ژيرينفسكي روزدوشنبه با صدور بيانيه اي،از كميته نوبل خواست كه جايزه صلح نوبل را از اوباما پس بگيرد.
در اين بيانيه آمده است: وقايع اخر ليبي،اقدام تجاوزكارانه ديگري از سوي نيروهاي ناتو به سركردگي آمريكا و نمونه بارزي از سياست استعمارگرانه است.
باراك اوباما رييس جمهوري آمريكا در سال 2009 جايزه صلح نوبل را دريافت كرد.
ژيرينفسكي در بيانيه خود درباره تهاجم آمريكا و متحدانش به ليبي خاطرنشان كرد: اين اقدام يك مداخله آشكار ديگر در امور داخلي يك كشور مستقل است كه با هدف اعمال كنترل بر منابع نفت ليبي و رژيم اين كشور انجام مي گيرد و هدف آن نجات ملت ليبي نيست.
در جريان تهاجم هوايي كشورهاي غربي به ليبي از روز شنبه گذشته بيش از 60 نفر كشته و صدها تن ديگر مجروح شدند.

http://irna.ir/NewsShow.aspx?NID=30307557

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=24][color=blue]شیخ یوسف قرضاوی رئیس اتحادیه علمای مسلمان جهان انقلاب ملت بحرین را فتنه توصیف کرد!!![/color][/size]

موضع عجیب قرضاوی درباره انقلاب بحرین

[b]شیخ یوسف قرضاوی رئیس اتحادیه علمای مسلمان که پیش از این بارها تاکید کرده بود تظاهرات ملتها جهاد در برابر ظلم و فساد است؛ این بار در موضعی کاملا متناقض با گذشته و همسو با عربستان سعودی، انقلاب ملت بحرین را فتنه توصیف کرد.[/b]

شیخ یوسف قرضاوی در خطبه های نماز جمعه دوحه پایتخت قطر، اظهار داشت : رویدادهای بحرین انقلاب یک ملت نیست، بلکه انقلابی طایفه ای و فرقه ای است و با آنچه در مصر، تونس و لیبی روی داده است، شباهتی ندارد.

وی با تاکید دوباره بر اینکه انقلاب بحرین با دیگر انقلاب ملتهای عربی تفاوت دارد، افزود : 4 انقلابی که در تونس، مصر، یمن و لیبی شاهد بودیم، همگی انقلاب ضد حاکمان ظالم بود.

قرضاوی خاطرنشان کرد: در جریان انقلاب مصر همه اقشار مختلف مصر از جمله مسلمان، مسیحی؛ زن، مرد، پیر و جوان و اهل دین و دنیا همگی به خیابانها ریختند.

این ادعا در حالی مطرح می شود که در جریان انقلاب ملت بحرین علیه رژیم حاکم این کشور در اعتراض به تبعیضها و سیاستهای ظالمانه این رژیم؛ اقشار و گروه ها و حتی احزاب مختلف سیاسی از شیعیان و اهل تسنن حضور دارند.

در سایه سکوت خبری رسانه های عربی و حتی غربی درباره رویدادهای بحرین و تلاش این رسانه ها برای تحریف افکار عمومی از واقعیتها در این کشور؛ به نظر می رسد [color=blue]ادعاهای مطرح شده توسط قرضاوی گامی همسو با تلاشهای عربستان سعودی برای طایفه ای و فرقه ای جلوه دادن تظاهرات ملت بحرین باشد.[/color]

در همین راستا، در حالی که نظامیان و مزدوران سعودی پا به پای نیروهای امنیتی بحرین در حال کشتار مردم بحرین هستند، رسانه ها و مقامات سعودی و عربی، هدف از اعزام این نیروها را حفظ امنیت عنوان کرده اند.

تظاهرات در میدان اللؤلؤه مسالمت آمیز نیست !

[color=blue]قرضاوی در ادامه این خطبه ها مدعی شده بود که تظاهرات در میدان اللؤلؤه مسالمت آمیز نیست.[/color]

این درحالی است که با وجود بایکوت شدید خبری، به اذعان همه شاهدان و ویدئوها و تصاویر منتشر شده از تظاهرات مردم بحرین، انقلاب این ملت از همان آغاز کاملا مسالمت آمیز بوده است.

قرضاوی همچنین درحالی تظاهرکنندگان بحرینی را به حمل سلاح و اقدامات خشونت آمیز متهم کرد که تصاویر و فیلمهای منتشر شده کاملا گویای آن است که مردم بحرین در این حرکت انقلابی خود، در برابر گلوله های جنگی و نیروهای نظامی تا بن دندان مسلح بحرینی و سعودی کاملا بی دفاع بودند، و بدن خود را سپر گلوله های مزدوران و نظامیان می کردند.

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1277157

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اينا نشانه هاي ظهور آقاست يه اشاراتي شده حالا ببينيم ايشالله كي ظهور ميكنه :mrgreen: [/quote]
این خنده بعدش دیگه برای چیه؟

[quote]من فکر نکنم اگر ظهور هم اتفاق بیفته در ایران باشه
ما به شیعیان بحرین پشت کردیم و گذاشتیم وهابی های از خدا بیخبر آنها را قتل عام کنند
خیانت کردیم!![/quote]

در هنگام ظهور هر کشوری نقشی ایفا میکنه که نقش ایران هم مشخصه.شاکله اصلی و توده اصلی حمایت کننده از حضرت حجت (عج) ایرانی هستند.
در ضمن از رهبری جلو نزنید که هر که جلو زد از خط اصلی منحرف شد.نظر رهبری در مورد بحرین مشخص هستش. ما هم رهبر داریم، به حال خودمون رها نشدیم که هر وقت هر کاری خواستیم انجام بدیم.

در ضمن سخنان رهبری در صحن امام خمینی (ره) در مورد انقلابهای منطقه :

[color=olive]پيروزي حركت‌هاي‌ اسلامي منطقه قطعي است؛ سلسله شكست‌هاي آمريكا ادامه مي‌يابد

خبرگزاري فارس: مقام معظم رهبري با تأكيد بر اينكه حركت‌هاي اسلامي مردم منطقه قطعاً به پيروزي خواهد انجاميد، خاطرنشان كردند كه سلسله‌ شكست‌هاي آمريكا در منطقه ادامه خواهد يافت.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در ادامه سخنانشان در جمع زائران حرم ملكوتي ثامن‌الحج(ع) كه در رواق امام خميني(ره) صورت گرفت، به ايراد سخنان مهمي درباره تحولات منطقه پرداختند.

* تحولي بنيادين در منطقه در حال وقوع است

ايشان در ابتدا اظهار داشتند: حوادث اخير منطقه، حوادث مصر، تونس، ليبي و بحرين، حوادث بسيار مهمي است و تحولي بنيادين در اين منطقه عربي و اسلامي در حال وقوع است كه نشانه بيداري امت اسلام است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي 2 خصوصيت و عنصر اساسي در اين تحولات را حضور فيزيكي مردم در صحنه و سمت و سوي ديني در اين حركت‌ها عنوان و تصريح كردند: حضور مردم با جسم خود در صحنه اتفاقي است كه در انقلاب اسلامي ايران رخ داد و اين در حالي بود كه احزاب، پشت‌ميزنشينان و عاج‌نشينان و تحليل‌گران ذهني كاري نتوانستند انجام دهند.

رهبر معظم انقلاب اسلامي در ادامه فرمودند: آنچه مردم مصر، تونس و ديگر كشورها را به صحنه كشاند، مسئله عزت و كرامت انساني آنها بود، چرا كه غرورشان به دست حاكمان ظالم جريحه‌دار شده بود.

ايشان با اشاره به اقدامات حسني مبارك رئيس جمهور مخلوع مصر در همراهي با رژيم غاصب صهيونيستي براي حصر مردم مظلوم غزه، يادآور شدند: وقتي مردم مصر ديدند كه رئيس آنها كه در رأس كشور است به نيابت اسرائيل كثيف‌ترين كارها و جنايات را مرتكب مي‌شود، جريحه‌دار شدند.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمودند: اگر در جريان محاصره غزه، مبارك با اسرائيل همكاري نمي‌كرد، اسرائيل نمي‌توانست غزه را آنطور زير فشار قرار دهد و آن جنايات را مرتكب شود.

ايشان افزودند: در ليبي هم با آنكه قذافي در سال‌هاي اول روي كار آمدن خود گرايش ضدغربي از خود نشان مي‌داد، در اين سال‌ها خدمات بزرگي به آنها انجام داد و مردم كه ديدند آن آقا با تهديد خشك و خالي غرب، امكانات هسته‌اي خود را جمع كرد و سوار بر كشتي به غربي‌ها تحويل داد، دلشان خون شد.

رهبر فرزانه انقلاب در عين حال متذكر شدند كه در سوي ديگر، ملت ايران مشاهده كرد كه همه دنيا به سردمداراي آمريكا عليه حركت هسته‌اي ايران قيام كرد اما مسئولان كشور نه تنها در برابر تهديدها و تحريم‌ها عقب‌نشيني نكردند بلكه عليرغم اقدامات دشمن، امكانات هسته‌اي خود را هر سال چندين برابر سال گذشته بيشتر كردند.

* موضع روشن و صريح جمهوري اسلامي ايران در مسائل منطقه دفاع از حقوق ملت‌هاي مسلمان و مخالفت با ديكتاتورهاست

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي درباره موضع جمهوري اسلامي ايران در قبال تحولات منطقه فرمودند: موضع روشن و صريح جمهوري اسلامي ايران در مسائل منطقه دفاع از حقوق ملت‌هاي مسلمان و مظلوم و مخالفت با ديكتاتورها و مستكبران است.

* حركت اسلامي كه در منطقه آغاز شده قطعاً به پيروزي خواهد رسيد

ايشان عملكرد آمريكا و غرب را در قبال تحولات منطقه خباثت‌آميز و مزورانه توصيف و تأكيد كردند: حركتي كه در منطقه آغاز شده است، حركت امت اسلامي و به سمت اهداف اسلامي است و طبق وعده الهي قطعاً به پيروزي خواهد رسيد.

* آمريكا در مقابله حوادث منطقه متحير ماند و دچار تناقض‌گويي شد

رهبر فرزانه انقلاب اسلامي تأكيد كردند: آمريكايي‌ها در ابتدا در مقابل حوادث منطقه متحير مانده و باورشان نمي‌شد كه چنين تحولي رخ داده باشد و از اين روي دچار بي‌تحليلي شدند و بعد هم چون تحليل درستي از حوادث نداشتند و مردم را نمي‌شناختند، مواضع متناقضي گرفتند.

* آمريكا همواره از ديكتاتورها حمايت كرده است

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي ادامه دادند: آنچه همواره در رفتارهاي آمريكايي‌ها تا به امروز ديده شده، پشتيباني از ديكتاتورها بوده است و آنها حتي از حسني مبارك هم تا آخرين لحظه دفاع كردند و وقتي ديدند نمي‌شود، او را دور انداختند كه اين هم درس عبرتي براي سردمداران وابسته به آمريكا است كه بدانند وقتي تاريخ مصرف خود را طي كرده و بي‌فايده شوند، آنها را مانند كهنه‌اي دور مي‌اندازند.

ايشان با بيان اينكه تحولات منطقه براي غرب و آمريكا غيرقابل باور بوده و هست، اظهار داشتند: مصر از ستون‌هاي اصلي سياست خاورميانه‌اي آمريكاست و آنها به اين سياست متكي بودند اما نتوانستند اين ستون را به نفع خود حفظ كنند و ملت‌ها بر ‌آنان فائق آمدند.

* ملت مصر و تونس بر توطئه‌هاي ثانويه آمريكايي‌ها هم فائق آمدند

"تلاش كردند با تزويرها و ترفندهاي آمريكايي و غربي كه موذيانه و خباثت‌آلود اما در عين حال سطحي است و اگر ملت‌ها هوشيار باشند مي‌توانند اين ترفندها را باطل كنند، حالا كه حسني مبارك يا بن‌علي را از دست داده‌اند شايد بتوانند شاكله نظام را حفظ كنند و از اين روي اصرار كردند نخست‌وزيرها بمانند اما ملت‌ها با ادامه قيام خود بر اين ترفندها نيز فائق آمده و اين دولت‌ها را نيز ساقط كردند. "
اين سخنان رهبر معظم انقلاب با فريادهاي پرشور "مرگ بر آمريكا " از سوي حاضرين در حرم رضوي همراه شد.

* سلسله شكست‌هاي آمريكا در منطقه ادامه مي‌يابد

رهبر معظم انقلاب تأكيد كردند: با عنايت و توفيق الهي و به حول و قوه الهي، سلسله شكست‌هاي آمريكا در منطقه ادامه پيدا خواهد كرد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي تصريح كردند: آمريكا و غرب بعد از ازدست دادن عوامل خود در كشورهاي ياد شده، 2 ترفند ديگر را در پيش گرفتند كه يكي "فرصت‌طلبي " و ديگري "شبيه‌سازي " بود كه فرصت‌طلبي آنها اين بود كه خواستند انقلاب‌ها را مصادره كنند ولي در آن شكست خورند و دوم آنكه تلاش كردند آنچه در اين كشورها اتفاق افتاد را در ايران اسلامي، ايران مردمسالاري و ايران ملت، پياده كنند.

"در اين ترفند، عوامل آنها در داخل كشور، افراد ضعيف و فرومايه و حقيقتاً دست‌خوش هواهاي نفساني كه سعي كردند شايد بتوانند اين كار را انجام دهند اما معلوم بود حركت شكست‌خورده و كاريكاتوري مضحك و بي‌نتيجه است و ملت ايران بر دهان آنها كوبيدند. "

مردم حاضر در حرم رضوي پس از شنيدن اين جملات رهبر معظم انقلاب، در واكنش به اقدامات فتنه‌گران يكپارچه شعار مرگ‌بر منافق سر دادند.

* منافق واقعي آمريكاست

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي خطاب به مردم حاضر تأكيد كردند كه منافق واقعي آمريكاست.

اين رهنمود رهبر معظم انقلاب جهت‌گيري شعارهاي خيل عظيم مردم حاضر را به سمت آمريكا سوق داد و مردم شعار مرگ بر آمريكا سر دادند.

مقام معظم رهبري در ادامه فرمودند: نفاق واقعي عملي است كه آمريكايي‌ها انجام مي‌دهند و ادعاي دفاع از ملت‌ها را دارند و در مورد مصر نفاق به خرج داده و مي‌گويند كه ما طرفدار ملتيم و اين در حالي است كه آنها دروغ مي‌گويند و با دشمنان آن ملت‌ تا آخر همراهي كردند.

ايشان ادامه دادند: آمريكايي‌ها در مورد تونس هم گفتند كه ما طرفدار ملتيم اما اين هم دروغ بود و بد نيست كه ملت عزيز ايران بدانند كه رئيس‌جمهور آمريكا پيغام داده به ملت ايران كه ما طرفدار شما هستيم!

اين سخنان رهبر معظم انقلاب بار ديگر با فريادهاي يكپارچه و خروشان "مرگ بر آمريكا " از سوي مردم حاضر در محل سخنراني همراه شد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در ادامه سخنان خود تأكيد كردند: آنها(آمريكايي‌ها) ادعا مي‌كنند كه ما با ديكتاتوري‌ مخالف و با حقوق ملت‌ها موافقيم اما دروغ مي‌گويند، به دليل آنكه اينها نه فقط به ملت‌هاي ديگر رحم نمي‌كنند بلكه به ملت خودشان هم رحم نمي‌كنند. همين رئيس‌جمهور كنوني آمريكا، هزاران ميليارد دلار را در وضعيت اقتصادي بسيار بد و ركود اقتصادي اين كشور از كيسه ملت خود صرف كرد تا بانك‌ها و صنايع يعني كمپاني‌ها را زنده نگهدارد.

ايشان با بيان اينكه معلوم نيست رئيس‌جمهور آمريكا متوجه مي‌شود كه پشت سر سياست‌هاي او چه كساني هستند يا نمي‌فهمد و غافل و گيج است، اظهار داشتند: او (اوباما) مي‌گويد مردم در ميدان آزادي تهران همان مردم ميدان التحرير مصر هستند؛ راست مي‌گويد، چرا كه مردم ايران در 22 بهمن هر سال در ميدان آزادي جمع مي‌شوند و شعار آنها مرگ بر آمريكاست.

اين سخنان رهبر انقلاب بار ديگر با شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ اوباما حاضرين مورد استقبال قرار گرفت.[/color]

[url]http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001010202[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]به گزارش ايرنا از مسكو، پوتين روز دوشنبه درجريان ديدار با كارگران يك مركز صنعتي در منطقه 'وتكينسك' واقع در جمهوري اودمورتياي روسيه خاطرنشان كرد: هيچ منطقي در بكار گيري زور توسط آمريكا وجود ندارد.
پوتين از اين كه آمريكا به آساني تصميم به بكارگيري نيروي نظامي در عرصه بين المللي مي گيرد، ابراز نگراني كرد.[/quote]

بله ! پوتین از این غلطا این روزها زیاد میکنه ! همینطور مدودوف هم کلی اعتراض کرده ! منتها اینها یا خرن ! یا دنیا رو خر فرض کردن ! اگر راست میگن پس چرا قطعنامه رو وتو نکردن ؟!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]بله ! پوتین از این غلطا این روزها زیاد میکنه ! همینطور مدودوف هم کلی اعتراض کرده ! منتها اینها یا خرن ! یا دنیا رو خر فرض کردن ! اگر راست میگن پس چرا قطعنامه رو وتو نکردن ؟![/quote]
فکر کنم هردوش باشه بردار، ابراهیم!
[quote]من فکر نکنم اگر ظهور هم اتفاق بیفته در ایران باشه
ما به شیعیان بحرین پشت کردیم و گذاشتیم وهابی های از خدا بیخبر آنها را قتل عام کنند
خیانت کردیم!![/quote]
دوست عزیز اگر این برادران ما در بحرین به بلوغ کافی رسیده باشند، که به نظرم خیلی جلوتر از قیام قبلیشون هستند، همین عِده و عُدشون کفایت می کنه برای سرنگونی آل خلیفه. بهترین کمکی که ما بهشون و به کل شیعه می تونیم بکنیم اینه که دخالت مستقیم نکنیم و پشتیبانی سیاسی و معنوی داشته باشیم. اوضاعشون از زمانی که ما داشتیم در ایران انقلاب می کردیم قطعا بدتر نیست. اگر ادامه بدن قطعا پیروز میشن.
[quote]شاره اینجانب به موضوع "فردیت" و "روح هویت جمعی" بود که "هویت های جمعی" و "بت قرار دادن هویت های جمعی (اعم از قومی و قبیله ای و فرقه ای و دینی)" می تواند سبب "زوال فردانیت" انسان و در نتیجه زوال تدریجی "مشارکت فعالانه آحاد انسانی یک جامعه زنده و پویا در فرآیندهای اجتماعی شود" [/quote]
دوست عزیز آقای پاتریوت، فرد گرایی و جمع گرایی هردو رویکردی امانیستی است، تا وقتی که ما سیم اتصال به وحی رو قطع نکردیم مثل غربی ها و تا وقتی که مخلوق را جای خالق جا نزدیم مثل اینکاها، زیاد نگرانی ای وجود ندارد. احتمالا منظور شما هم همین بود. که در این صورت حرف بسیار درستی است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][size=24][color=blue]شیخ یوسف قرضاوی رئیس اتحادیه علمای مسلمان جهان انقلاب ملت بحرین را فتنه توصیف کرد!!![/color][/size]

موضع عجیب قرضاوی درباره انقلاب بحرین

[b]شیخ یوسف قرضاوی رئیس اتحادیه علمای مسلمان که پیش از این بارها تاکید کرده بود تظاهرات ملتها جهاد در برابر ظلم و فساد است؛ این بار در موضعی کاملا متناقض با گذشته و همسو با عربستان سعودی، انقلاب ملت بحرین را فتنه توصیف کرد.[/b]

شیخ یوسف قرضاوی در خطبه های نماز جمعه دوحه پایتخت قطر، اظهار داشت : رویدادهای بحرین انقلاب یک ملت نیست، بلکه انقلابی طایفه ای و فرقه ای است و با آنچه در مصر، تونس و لیبی روی داده است، شباهتی ندارد.

وی با تاکید دوباره بر اینکه انقلاب بحرین با دیگر انقلاب ملتهای عربی تفاوت دارد، افزود : 4 انقلابی که در تونس، مصر، یمن و لیبی شاهد بودیم، همگی انقلاب ضد حاکمان ظالم بود.

قرضاوی خاطرنشان کرد: در جریان انقلاب مصر همه اقشار مختلف مصر از جمله مسلمان، مسیحی؛ زن، مرد، پیر و جوان و اهل دین و دنیا همگی به خیابانها ریختند.

این ادعا در حالی مطرح می شود که در جریان انقلاب ملت بحرین علیه رژیم حاکم این کشور در اعتراض به تبعیضها و سیاستهای ظالمانه این رژیم؛ اقشار و گروه ها و حتی احزاب مختلف سیاسی از شیعیان و اهل تسنن حضور دارند.

در سایه سکوت خبری رسانه های عربی و حتی غربی درباره رویدادهای بحرین و تلاش این رسانه ها برای تحریف افکار عمومی از واقعیتها در این کشور؛ به نظر می رسد [color=blue]ادعاهای مطرح شده توسط قرضاوی گامی همسو با تلاشهای عربستان سعودی برای طایفه ای و فرقه ای جلوه دادن تظاهرات ملت بحرین باشد.[/color]

در همین راستا، در حالی که نظامیان و مزدوران سعودی پا به پای نیروهای امنیتی بحرین در حال کشتار مردم بحرین هستند، رسانه ها و مقامات سعودی و عربی، هدف از اعزام این نیروها را حفظ امنیت عنوان کرده اند.

تظاهرات در میدان اللؤلؤه مسالمت آمیز نیست !

[color=blue]قرضاوی در ادامه این خطبه ها مدعی شده بود که تظاهرات در میدان اللؤلؤه مسالمت آمیز نیست.[/color]

این درحالی است که با وجود بایکوت شدید خبری، به اذعان همه شاهدان و ویدئوها و تصاویر منتشر شده از تظاهرات مردم بحرین، انقلاب این ملت از همان آغاز کاملا مسالمت آمیز بوده است.

قرضاوی همچنین درحالی تظاهرکنندگان بحرینی را به حمل سلاح و اقدامات خشونت آمیز متهم کرد که تصاویر و فیلمهای منتشر شده کاملا گویای آن است که مردم بحرین در این حرکت انقلابی خود، در برابر گلوله های جنگی و نیروهای نظامی تا بن دندان مسلح بحرینی و سعودی کاملا بی دفاع بودند، و بدن خود را سپر گلوله های مزدوران و نظامیان می کردند.

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1277157[/quote]

بسمه تعالی

با سلام

این مردتیکه ناحسابی نون به نرخ روز خور، که خودشو جای علمای برادران اهل تسنن هم جا زده و هر از گاهی اظهار فضل میکنه با اینکه توو جلسات مجمع تقریب مذاهب هم از سوی قطری ها شرکت میکنه برای وحدت ، خودشو نماینده و رهبر همه برادران اهل تسنن دنیا میدونه!!!! از هر فرصتی برای ضربه زدن به تشیع و اتفاقاً ایجاد تفرقه و از بین بردن وحدت شیعه و سنی از هیچ تلاشی غیر مشروع دریغ نمیکنه :mrgreen: icon_cheesygrin
چون سرش با امیرای قطر توو یک آخوره توقعی بیش از این ازش نمیره.... چون همه شون همکاسه همون جلادها و غیر آدمیزادای عرب نمای بحرینی و سعودی و اماراتین.

انشاءالله آقامون مهدی فاطمه ارواحنا فداهما سزا شون رو بده....

یا علی مدد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آنتی وار عزیزم
از دیدن پاسخ شما خوشحال شدم

بخشی از نوشتجات حقیر اشاره به همین مطلب داشت که شما فرمودید: در خاورمیانه تاریخ طولانی از سایه خداوند دانستن حکام مستبد و ظالم ثبت و مستند شده است؛ بیاد بیاوریم که تا عصر پلهوی در کمال تأسف برخی از روحانیون حتی تراز اول ایرادی جدی در "ظل الله" دانستن شاه (ملعون) مملکت نمی دیدند.

بخشی از نوشتجات این حقیر نیز، صرفنظر از ریشه ها و گرایشات انسان محور که ممکن است سبب سوءتفاهم در تفسیر موضوع شود، مسائل داخلی و روز مبتلا به جامعه ایرانی است، بحث اینجاست که بهتر از محیطی باز و روشنگر داشته باشیم و حاشیه هایی هر چند ناخوشایند را با مدارا تحمل کنیم (هر چند که در هر صورت و حالت بسبب طبع انسانی چنین حشو و زوائدی در کل جوامع بشری بکرات و بطور مشخصی نمایان می شود) و یا آنکه انسان های متشکله جامعه با اعمال آمرانه و برهنه قدرت سیاسی و امنیتی وادار کنیم که از مسیری ویژه و از پیش تعریف شده تمکین کنند. فی نفسه، تمکین به قانون و برخی عرف های غالب اجتماعی نادرست و غیر عقلایی نیست اما آنچه محل خطر است فرو خورده شدن و فرو بسته شدن خلاقیت های فکری و دقیقا مساله تفکر در امور اجتماعی و سیاسی است: این خطر و ریسک بشدت بوجود می آید که فلان اندیشه یا حتی بهمان اندیشه تاریک به زیر پوست جامعه فرو رود. همیشه هر حکومتی و دقیقا هر حکومتی براحتی می تواند عرصه ای را تنگ کند یا اقدامات گسترده امنیتی و بازدارنده و قهرآمیز را صورت دهد ... اما مساله اساسی این نیست که ما چیزی را آشکارا در سطح جامعه انسانی نشنویم و نبینیم مسأله و دغدغه اینجاست که ما می توانیم با مدیریت صحیح و قاعده مند صدای متنوع یک جامعه را در سطح آن جامعه بیان کنیم بی آنکه نیازی به ریسک های نگران کننده اجتماعی و امنیتی باشد. اصولا بقا و دوام و همینطور قوام یک ساختار قدرت به ارتباط نزدیک تر و گسترده تر با مردم آن جامعه است حتی مردمی که با اخم و ترشرویی به هرم قدرت می نگرند حتی نسل های جوانی که بی آنکه نیت شومی در سر داشته باشند بدلایل متعدد همچون فقدان بینش و در اختیار نداشتن منابع صحیح آگاهی و یا امتناع از آنالیز و نقد هیجانات جوانی شان رو بروز می دهند حتی کسانی که مدعی اند که حرفی برای گفتن دارند ... و الی آخر. در هر حال، اینکه جامعه پذیرای افکار متنوع باشد و اینکه بدور از زور و مرافعه و پرخاش بتوان به گفتگو پرداخت و اینکه حکومت با زیرکی و در نقش یک مدیر مدبر و دانا بتواند کلیه گرایش ها و حرف های مشهود و نامشهود با برخوردی پدرانه و بزرگوارانه پاسخ دهد حائز اهمیت راهبردی است چرا که در این شرایط: افراد بداندیش و بدسگالی که سنگ بدست به خیابان نمی آیند ... های و هویی ندارند ... چندان بچشم نمی خورند ... فرصتی برای مسموم کردن اذهان سپید و پاک نسل های جوان نخواهند یافت و قادر نخواهند بود که بداندیشی های خویش رو مبدل به جریاناتی زیر زمینی و خطرناک کنند هر چند که این تنها یکی از ریسک های بسته بودن و بسته ماندن یک فضای اجتماعی است

بنده حقیر با فروتنی در انتظار نقد و ایرادات از سوی دوستان و سروران هستم
با تشکر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.