Recommended Posts

[quote]
باز هم عرض مي‌كنم.
شما با جنبش‌هاي كاملاً مشابهي مواجه هستين.
پس اگر واقعاً دوست دارين بعضي‌ رو انقلاب حقيقي و بيداري اسلامي بنامين، بايد به دنبال مستندات محكم‌تري باشين. والا بايد بپذيرين كه اين جريانات، همه از يه اصل دارن پيروي مي‌كنن.[/quote]

سلام

برادر مصطفی ....
من از بعد از همون تایپیکهای تاریخی با خدم عهد کردم با شما وارد هیچ بحثی نشم چون آخر و عاقبتش هم می شه اخراج از تایپیک توسط یکی از دوستان شما .... :( واقعا این شکلک ها خیلی تاثیر دارن ...

بگذریم ...

برادر مصطفی ، فکر نکنم کسی باشه که گفته باشه اینها اصلا انقلاب مردمی باشن چه برسه به اسلامی بودن یا بیداری اسلامی ....

تو حکومت هم به احتمال خیلی زیاد کسی نیست که فکر کنه این ها بیداری اسلامی باشن ، بلکه از نظر من این حرفها بیشتر جهتش رو به مردم کشور خودمون هست تا خارج از کشور ( همین بحث بیداری اسلامی )

حکومت هم هر وقت مردم گفتن پس این بیداری اسلامی چی شد ، خیلی راحت می گه همونی شد که تو صدر اسلام شد ، یعنی حرکت از راه خودش منحرف شد .... توجیه این بحث برای حکومت خیلی آسونه .... حالا یکی مثل آقا مطفی می گه من تحمیق نمی شم ،

بحث سر سوریه بود ....
بحث سر همین تظاهرات در حمایت بشار اسد بود ، بحث سر این بود که بشار اسد هم فهمید که راضی بودن مردم ازش کافی نیست ، پس با سازماندهی مردم داره جو حمایت از حکومت خودش رو به سایرین تحمیل می کنه ...


بحث سر همین بعد از انتخابات خودمون بود که یه زمانی رسید که حکومت فهمید راضی بودن اکثریت مردم در واقع در برابر جو سازی قسمت های شمالی تهران کاری نمی تونه کنه و با بسیج مردم جو حمایت از جمهوری اسلامی رو به راه انداخت .

اصلا این تایپیک یه تایپیک انحرافی بود ... از همون پست های اول و اولین اظهار نظرها ، کاربران سعی داشتن به صورت غیر مستقیم در مورد داخل کشور بحث کنند ،

جمعش کنید برید و خودتون و ما رو هم رعایت کنید ....

تایپیک های نظامی هم زیر سایه ی این جور تایپیک ها بر باد می رن ....

من از همون روز اول گفتم ما باید تو این اوضاع اعراب فقط به فکر خودمون باشیم .... نه با این ایران فعلی می شه آرمان های انقلاب رو گسترش داد و نه از این اعراب بیداری اسلامی حاصل می شه ....

بهترین کاری که ما می تونیم بکینم از نظر من سکوت هست ... سکوت ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]برادر ميثم عزيز.
برام جالبه كه شما چه فرقي بين سوريه و مصر و تونس و ليبي مشاهده فرمودي كه به اين نتيجه رسيدين؟
يعني ساختار حكومتي اين كشور با بقيه فرق داشت؟ مردمش سال‌ها طعم تلخ ديكتاتوري رو نچشيده‌ان؟ حكومت موروثي نيست؟ رؤساي جمهور مادام‌العمر نيستن؟ كشور تك حزبي نيست؟ كوچكترين صداي مخالفي، جزاش زندان و تبعيد و اعدام نيست؟ قانون حالت فوق‌العاده‌اش كمتر از مصر و امثالهم هست؟ حكومتش مردميه؟ يا مردمشون از آزادي بدشون مياد؟

بعد هم بفرمايين كه دقيقاً ساختار اعتراضات سوريه، چه فرقي با ساير كشورها و به قول اون كارشناسه، انقلاب‌هاي ارحليشن!! داره؟ اونا چه فرقي با جنبش سبز پارسال ما داشتن (از نظر عملكرد مخالفين)؟ عملكرد دولت سوريه در قبال اين اعتراضات، چه تفاوتي با كشورهاي مذكور داشته؟

دوست دارم منبع اخبار و فرمايشات شما رو بدونم.

شايدم از اين جهت به نظرتون پاسخ به اغتشاشات كشورهاي ديگه هست، چرا كه معتقدين انقلاب ساير كشورها رو ايران براه انداخته و چون قاعدتاً ايران نمي‌تونه تو سوريه انقلاب مخملي براه بندازه، پس اين كار آمريكا و اسرائيله و در پاسخ به انقلاب‌هاي منطقه؟!

- توضيح ضروري : پيش‌بيني اين مسئله رو در اين تاپيك نوشته بودم و اتفاقاً پيش‌بيني كرده بودم كه چند روز ديگه، بهش دوستان رو ارجاع بدم! ظاهراً بايد اين كار رو انجام بدم.
فكر كنم صفحه‌ي 30 يا 31 يا 32 بود.[/quote]
گفته های این دوستمون کاملا تایید میشه
حکومت سوریه نه تنها مثل حکومت های مصر و تونس.دیکتاتوریه
بلکه خیلی هم از اونها بدتره.و بیشتر قابل مقایسه با لیبی هست
مبارک و بن علی در مقابل اسد مثل فرشته بودند
اونایی که دم از اسلام میزنند.یادشون نره که همین یکی دو دهه پیش بود (دهه 80 میلادی)که اسلامگراها در سوریه به شدت سرکوب شدند و هزاران نفر از اونها قتل عام شدند
بر اساس تخمین عفو بین المل فقط در بمباران شهر حمات بین 10000 تا 25000 نفر که عمدتا غیر نظامی بودند کشته شدند
و در مجموع نزدیک 70000 نفر عمدتا غیر نظامی در این سرکوبی قتل عام شدند
مبارک و بن علی هم اسلامگراها رو سرکوب میکردند. اما
آیا مبارک با اخوان المسلمین چنین رفتاری کرد؟و یا بن علی با اسلامگراها چنین کاری کرد؟
حکومت سوریه وحشی ترین حکومت خاور میانه هست.(حتی بیش از 6 دهه کشتار فلسطینیان توسط اسرائیل .به پای همین یک رقم کشتاری که سوری ها انجام دادند نمیرسه)
این خیلی بی انصافیه که به خاطر اینکه منافع دولتهامون باهم مشترکه.از چنین حکومت ستمگری حمایت کنیم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام به دوستا اين آمارهاي نجومي رو از كجا درمياريد من طرفدار اسد نيستم ولي فكر ميكنم دوستان در ارايه آمارها و نظرسنجي ها يكمي زياده روي دارند ميكنند با جهت گيري ها و نتيجه گيري هاي شخصي هيچ تاثيري در روند رويدادهاي منطقه نداره اون چيزي كه بايد اتفاق بيافته خواهد افتاد و از فردا هيچ كس خبر نداره حالا درست بعضي از قدرتها با برنامه ريزيهايي كه كردند ميخوان رويدادهاي منطقه رو جهت بدن به سمت تامين منافع خودشون و به قول خودشون آينده رو بسازند ولي هميشه اون چيزي كه توس سناريو اونا نوشته شده ممكن به واقعيت تبديل نشه و بقول ما ايرانيها همه نقشه ها با قدرت الهي نقش برآب بشه !پس بهتره دوستا جوش اين و اون نزنند خيرما در اون چيزي هست كه به ا‌‌ذن پروردگار داره رقم ميخوره خداوند خودش دين خودشو نگهداره وما فقط وسيله اي بيش نيستيم مردم منطقه خاور ميانه چشماشون باز شده .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
http://www.presstv.ir/detail/172196.html

سلام

� �لجزیره رو که همه می شناسن از کی خط می گیره و با کدوم دولت ها مشکل داره و ....

اینم از دو منبع دیگه (( قرار نیست هر حکومتی که نتونست در برابر هجمه ی تبلیغاتی غربی مقاومت کنه رو شما سرش رو ببرید ))
http://www.presstv.ir/detail/172196.html

http://www.irin n.ir/web/guest/politic?p_p_state=maximized&p_p_lifecycle=0&_101_INSTANC E_emIJ_assetId=66300&p_p_id=101_INSTANCE_emIJ&p_p_col_count=2&_101_INSTANCE_emIJ_redirect=%2Fweb%2Fguest%2Fpolitic&_101_INSTANCE _emIJ_struts_action=%2Ftagged_content%2Fview_content&p_p_col_id=column-1&p_p_mode=view&p_p_col_pos=1



برادر می دونستی این شکلک ها که می زاری خیلی تاثیر دارن Mr. Green
به هر حال من می دونم چه دیدگاهی داری و همیشه از چه روشی برای تاثیر گذاری استفاده می کنی Mr. Green حفظ آرامش و پست های کوتاه و حق به جانب به همراه Mr. Green

کلا از شیوه ت خوشم میاد Mr. Green

یه نکته رو هم بگم : در صورت اینکه ادعای ساختگی بودن فیلم ها رو داشته باشی ... من هم همین ادعا رو برای تمام حرفها و منابعی که قبول نداشته باشم می گم .... Embarassed[/quote]

سلام.
اتفاقا من هیچوقت به دنبال نفی حقیقت نبودم.
این لینک هایی که گذاشتین رو دیدم و 100% هم قانع شدم!
تمام!
من هیچوقت نگفتم این ویدئو ها ساختگی بودن! چون الحمدالله اینقدر پیشرفته نیستیم یه فیلم سینمایی با توانایی 30 سال پیش اروپا و آمریکا بسازیم چه برسه بتونیم این فیلم هارو بسازیم!
اون کسایی هم که میگفتن فیلم ها ساختگی هستن من نبودم! یه عده تیگه بودن که احتمالا بازم منظورمو گرفتین.
بحرحال ممنون بابت لینک ها.
عزت زیاد. :(

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام
من شنيدم كردهاي سوريه هم وضع اسفباري دارن و از حقوق اوليه محروم هستند البته نميدونم تا چه حد اين موضوع صحت داره..دوستان اگه اگاهي دارن تشريح كنن وضعيتشونو ممنون ميشم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
وزير امور خارجه ليبی از مقامش استعفا کرد

در حالی که نيروهای وفادار به معمر قذافی توانسته‌اند سه شهر را از کنترل مخالفان خارج کرده و بازپس بگيرند، وزارت امور خارجه بريتانيا می گويد موسی کوسا، وزير امور خارجه ليبی، وارد لندن شده و گفته است که از سمت خود استعفا کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزارت خارجه بريتانيا در بيانيه‌ای اعلام کرده است: «ما تاييد می‌کنيم که موسی کوسا در تاريخ ۳۰ ماه مارس از تونس وارد فرودگاه فارن برو شد.»

اين بيانيه اضافه کرده است: «وی (موسی کوسا) به خواست و ميل خود و آزادانه به اينجا (بريتانيا) وارد شد و به ما اعلام کرد که از سمتش استعفا کرده است.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه، موسی کوسا بلندپايه‌ترين مقام ليبی است که از زمان آغاز نارامی‌ها از شش هفته قبل تاکنون از حکومت معمر قذافی کناره‌گيری می‌کند.

در همین حال، بنا بر گزارش‌ها، نیروهای وفادار معمر قذافی، رهبر لیبی، روز چهارشنبه با حمله به شهر نفتی رأس لانوف، کنترل این شهر را مجدداً در دست گرفتند و پس از آن موفق شدند با حمله به چند شهر دیگر نیروهای مخالف خود را در حدود ۲۰۰ کیلومتر به سوی شرق برانند.

گزارش‌ها حاکی است که نیروهای وفادار معمر قذافی، هم‌اینک کنترل شهرهای رأس لانوف، بُریقه و عُقیله را در دست گرفته‌اند ولی با حمله هوایی نیروهای بین‌المللی در نزدیکی شهر اجدابیا متوقف شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، گروه‌های چندصد نفری از نیروهای مخالفان، در حالی که از نیروهای بین‌المللی درخواست پشتیبانی هوایی می‌کردند از طریق شهر عقیله به سوی شرق عقب‌نشینی کردند و در شهر بریقه مجدداً گرد هم آمدند.

آنها در این شهر مهم نفتی در حالی که زیر آتش توپخانه نیروهای قذافی قرار داشتند بار دیگر از قدرت‌های جهانی خواستند تا با تسلیح مخالفان و حملات هوایی از قیام معترضان حمایت کنند.

پس از آن، نیروهای مخالف قذافی پس از مقاومتی کوتاه در بریقه، این شهر را ترک کرده و به اجدابیا در ۱۲۰ کیلومتری بریقه گریختند.

افراد مسلح نیروی مخالف معمر قذافی به خبرگزاری رویترز گفتند که «قذافی با راکت‌های بسیار بزرگی به ما حمله می‌کند.»

گزارش رویترز نیز حاکی است که نیروهای بین‌المللی در ۱۰ کیلومتری اجدابیا نیروی زمینی قذافی را هدف حملات هوایی قرار داده‌اند و شاهدان از برخاستن دود زیادی پس از این حملات در این منطقه خبر می‌دهند.

مخالفان معمر قذافی روز یکشنبه در ادامه پیشروی‌های خود کنترل بندر نفتی رأس لانوف را از دست نیروهای وفادار به رهبر لیبی خارج کرده‌ و از آمادگی خود برای صادرات نفت در کمتر از یک هفته دیگر سخن گفته‌بودند.

روز چهارشنبه، سازمان ناتو، رسماً فرماندهی و کنترل عملیات نظامی بین‌المللی علیه نیروهای معمر قذافی را به‌دست گرفت.

در همین روز ایتالیا از پیشنهاد ایالات متحده و فرانسه برای تأمین اسلحه برای مخالفان معمر قذافی انتقاد کرد.

پیشروی‌های نیروهای معمر قذافی در شرق لیبی در حالی صورت می‌گیرد که بیش از ۴۰ کشور و سازمان بین‌المللی روز سه‌شنبه در جریان نشست نمایندگان خود درباره آینده لیبی در لندن، «به اتفاق آرا» پذیرفتند که قذافی باید لیبی را ترک کند.

این نمایندگان هم‌چنین در باره تشکیل یک گروه تماس بین‌المللی به توافق دست یافتند.

شورای امنیت سازمان ملل به تازگی قطعنامه ایجاد منطقه پرواز ممنوع برای حفاظت از غیرنظامیان لیبیایی را به تصویب رساند و در پی آن فرانسه، ایالات متحده و بریتانیا حمله به نیروهای معمر قذافی را آغاز کردند.

اوباما: واشنگتن همچنان به گزینه تجهیز نظامی شورشیان لیبی می‌اندیشد
باراک اوباما رییس‌جمهوری آمریکا میگوید واشنگتن گزینه‌ی کمک نظامی به شورشی‌های لیبی را همچنان بر روی میز نگاه داشته است.

باراک اوباما که سه‌شنبه شب در گفت‌وگو با شبکه ان بی سی آمریکا سخن می‌گفت، اضافه کرد که وی اطمینان دارد معمر قذافی، رهبر لیبی، در نهایت و تحت فشار بین‌المللی، از قدرت کناره‌گیری می‌کند.

سخنان رییس‌جمهوری آمریکا درباره‌ی تجهیز شورشی‌های لیبی در حالی مطرح شده است که سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز چهارشنبه گفت: مسکو معتقد است بنا بر قطعنامه شورای امنیت دولت‌های خارجی نباید دست به این اقدام بزنند.

پیشتر وزیر خارجه فرانسه آلن ژوپه نیز از آمادگی کشورش برای تجهیز نظامی شورشیان لیبی خبر داده بود.

منبع:http://www.aftabnews.ir

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نقل از روزنامه القبس چاپ کویت, شیخ محمد سالم صباح مدعی شد: آنچه از سوی کویت به سمت ایران رفته است همه خیر و خوبی بوده است. هیچ وقت برای ضربه زدن به روابط با ایران اقدام نکرده ایم در مقابل می بینیم که سپاه این گروه جاسوسی را برای هدف قراردادن امنیت کویت ایجاد کرد. امیدواریم دوستان در ایران به خوبی میزان خطرناک بودن چنین اقداماتی را دریابند.

سپاه پاسداران تاکنون بارها با صدور بیانیه های متعددی اتهام زنی مقامات کویتی را رد کرده است.

وزیر خارجه کویت اضافه کرد: در همین راستا سفیر خود را از تهران فرامی خوانیم، کاردار ایران در کویت را نیز احضار می کنیم تا اعتراض کویت را ابلاغ کنیم.

قبل از این نیز بحرین به صورت اعتراض آمیز سفیر خود را از تهران فراخوانده بود. با این اقدام دو کشور از شش کشور جنوب خلیج فارس تاکنون سفیر خود را از تهران فراخوانده اند. این اقدامات می توانند روابط ایران را با شورای همکاری خلیج فارس تیره کند.

وزیر امور خارجه کویت ادامه داد: سه دیپلمات ایرانی را که نام آنها در پرونده قضایی کشف شبکه جاسوسی ایران آمده است را از کویت اخراج می کنیم.

روزنامه القبس نیز نوشت چند روز قبل از این دو ایرانی و یک شهروند کویتی به اتهام جاسوسی برای ایران، در دادگاهی در کویت به اعدام محکوم شدند.

مطبوعات کویت در ماه می 2010 از بازداشت چند تبعه کویتی و خارجی به دلیل ارتباط با گروه جاسوسی برای سپاه ایران خبر دادند.
سپاه و وزارت خارجه ایران تاکنون بارها هر گونه فعالیت شبکه جاسوسی در کویت را رد کرده اند.

کویت ادعا کرده است افراد دستگیر شده از تاسیسات حیاتی و مهم نظامی و غیرنظامی عکسبرداری و اطلاعات جمع آوری می کردند.


[url=http://www.asriran.com/fa/news/160895/%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%D9%87-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%AC-3-%D8%AF%DB%8C%D9%BE%D9%84%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%86-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
mostafa_by
سلام
پست های شما را مدتی مطالعه کرده ام.نسبت به سایر دوستان که تا حدودی احساساتی می نویسند شما حساب شده و با دلیل می نویسید. به غیر از یکی دو مورد (در مورد اینکه نقشه و هدایت جریان و به طور کامل از غرب تدوین شده... با شما تا حدودی مخالفم) در اکثر موارد با شما موافقم. اگر فرصتی داشتید بیشتر بنویسید.
با تشکر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18]پرسش های شما از هیلاری کلینتون در 'نوبت شما'[/size]

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا، در برنامه ویژه "نوبت شما" در روز سه شنبه، 16 فروردین (5 آوریل)، به پرسش های ایرانیان پاسخ خواهد داد. اگر سوالی درباره عملکرد دولت آمریکا دارید، این برنامه فرصتی است که بتوانید آن را مستقیماً از مسئول سیاست خارجی دولت این کشور بپرسید.

ایران و آمریکا در سه دهه اخیر، در مواضع و اقدام های خود نسبت به یکدیگر بسیار خبرساز و گاه جنجال برانگیز بوده اند. مذاکره و برقراری رابطه میان دو کشور، نقش هر دو در منطقه خاور میانه، تعاملات فرهنگی میان دو ملت، تحریم های آمریکا علیه ایران، همچنین موضع ایالات متحده در ارتباط با حکومت ایران یا نیروهای مخالف حکومت و بسیاری موارد دیگر، بارها در صدر خبرها جای گرفته است.

اگر شما مایل به حضور تلفنی یا تصویری با وب‌کم در برنامه هستید، می توانید با گذاشتن شماره خود از طریق این صفحه، برای شرکت در برنامه اعلام آمادگی کنید؟

همچنین می توانید سوالات خود را به صورت صوتی یا تصویری ضبط و برای ما ارسال کنید تا در برنامه پخش شود. به هنگام ضبط سوالات خود با وب‌کم، اگر مایل به نمایش چهره تان در برنامه نیستید، می توانید همزمان تصویری از شهر خود را ضبط کنید و به هنگام پرسیدن سوال، چهره خود را مقابل دوربین یا وب‌کم قرار ندهید.

برای آپلود فایل ویدئویی یا صوتی ضبط شده، از اینجا اقدام کنید

همچنین اگر سوال های خود را در هر زمینه ای از طریق این صفحه ارسال کنید، ما آنها را در برنامه از خانم کلینتون خواهیم پرسید.


شما مى‌توانید با قرار دادن شماره تماس خود در بخش نظرات وب‌سایت، ارسال ایمیل به نشانى shoma@bbc.co.uk یا تماس با شماره‌های ۰۰۴۴۲۰۷۷۶۵۲۰۴۸ و ۰۰۴۴۲۰۷۷۶۵۰۵۰۵ در برنامه «نوبت شما» شرکت کنید.

همچنین می توانید شماره تماس خود یا نظرات خود را از طریق پیامک (اس ام اس) به شماره های ۰۰۴۴۷۷۸۶۲۰۰۵۴۸ یا ۰۰٩۷۱۵۵۴٩۱۰۰۵۵ ارسال کنید.

در توییتر می‌توانید نظرات خود را از طریق nowbat@ به ما بفرستید: www.twitter.com/nowbat

اگر مى‌خواهید به صورت تصویرى با وب‌کم در برنامه شرکت کنید، لطفاً به ما ایمیل بزنید تا شما را راهنمایی کنیم.

[quote]http://newsforums.bbc.co.uk/ws/fa/thread.jspa?forumID=13773[/quote]

از بچه های میلیتاری کسی سوال خاصی نداره ؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من از بحرين هستم
تعداد رسمي شهدامون تا الان 23
نعداد مفقود شدگان در دست نيست ولي بيشتر از 120 نفر است
تعداد بازداشت شدگان تا آخر هفته گذشته 400 نفر بود كه الان تقريبا به 480 رسيده

بين بازداشت شدگان 13 تا زن هست كه يكيشون حاملست

800 نفر تا به حال از دانشگاه بحرين اخراج شده اند
30 نفر از شركت بابكو اخراج شده اند
70 نفر از شركت مخابراتي (زين) اخراج شده اند
صد ها نفر از شركت گالف اير اخراج شده اند
بيش از چهل نفر از بندر اقتصادي خليفه اخراج شده اند و به تعداد زيادي گفته شده نيايد تا تكليفتون روشن بشه
اين اسامي شركت ها مهم بحرين بود و خيلي از مردم بحرين تا به حال از كار بيكار شده اند.

اكثر دانشجوياني كه در دانشگاه هاي خارجي به حساب حكومت بحرين درس ميخوندند اخراج شدند چون حكومت ديگه بودجه بهشون نميده ..
حكومت نظامي در بحرين از ساعت ده شب آغاز ميشود ولي روز ها در ساعات مختلف مردم مورد حمله و ضرب و شتم نيروهاي عربستاني قرار ميگيرند ..
در ايست هاي بازرسي اولين سوالي كه ميژرسند در مورد مذهب شماست و در صورت شيعه بودن كم كمش بهتون توهين ميشه و شما رو تحقير ميكنن ..
چندين بار از سوي لباس شخصي ها و نيروهاي ارتش به دختران ميخواستن تجاوز كنند و در يكي از حالت ها حجاب يك دختر را برداشتند و گفتند اين شكلي برو خونه ..

به اماكن زيارتي حمله ميكنند يا آتش ميزنند يا دست به تخريب ميزنند .. هر روز به حسينيه هاي مختلف حمله ميكنند و دست به تخريب ميزنند ..
هر تظاهراتي كه برژا ميشود در دقايق اول مورد حمله قرار ميگيرد و به شدت سركوب ميشود و هر روز ده ها زخمي ميدهيم ..

حسينيه ها و مساجد آماده براي سرويس دادن به مجروحين است زيرا بيمارستان ها و درمانگاه ها محاصره است و هر مجروحي به بيمارستان برود ناژديد ميشود .. حقوق دكتر هاي شيعه را در ماه مارس تحويل ندادند و دكتر ها و پرستار ها را از بيمارستان ها اخراج كرده و به جاي آنها دكتر ها و پرستار هاي اردني آورده اند تا راحت تر بتوانند مجروحين را سر به نيست كنند ..

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]من از بحرين هستم.[/quote]

سلام Brother
خیلی مواظب خودت باش ، پایان دیکتاتورها نزدیک است
از کارهای سربازای عربستانی با موبایل فیلم بگیرین ، بزارین روی فیس بوک و یوتیوب
باید کاری کنین که گروهای حقوق بشری بر جامعه جهانی فشار بیارن تا سازمان ملل بر علیه حکومت بحرین قطعنامه صادر کنه ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جناب Brother نظره مردم بحرين در مورده عربستانيها چيه؟
ايا ازشون متنفرن يا ..................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جناب Brother واقعاً ناراحت شدم خدا لعنت کنه این وهابی های کثیف رو. برای همه برادران و خواهران مظلوممان در بحرین دعا میکنم متاسفانه کار دیگه ای از دستم بر نمیاد. حالا یکی نیست بگه حقوق بشر کجاست؟ خوابه یا آب بردش؟
سایت شیعه نیوز در اقدامی انقلابی برای ضربه زدن به منافع ال سعود در منطقه و جهان فراخوان برای جذب استشهادیون داده، امیدوارم حکومت ظالم بحرین از بیخ و بن نابود بشه
برادر عزیز مراقب خودت باش
به امیدظهور مولایمان.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]من از بحرين هستم.[/quote]

سلام Brother
خیلی مواظب خودت باش ، پایان دیکتاتورها نزدیک است
از کارهای سربازای عربستانی با موبایل فیلم بگیرین ، بزارین روی فیس بوک و یوتیوب
باید کاری کنین که گروهای [color=red]حقوق بشری[/color] بر جامعه جهانی فشار بیارن تا سازمان ملل بر علیه حکومت بحرین قطعنامه صادر کنه ...[/quote]

ضمن اینکه آرزوی آزادی و سلامت برای همه مسلمین و برادران بحرینی دارم

نیما جان نکنه شما تابحال متوجه نشدی داریم تو کدوم دنیا زندگی میکنیم

صد رحمت به جنگل که اقلا بین حیوانات کمی روابط عاطفی تره

حقوق بشر بازیچه دست ایناست، تمام سازمان ملل، و زیر مجموعه هاش اعم از یونیسف و کوفت و هر چی که فکر کنی فقط در اختیار اوناست

یادت نیست رژیم صهیونیستی نمیتونست به حزب الله تو جنگ لطمه بزنه داشت مردم رو تو لبنان سلاخی میکرد اونوقت شورای امنیت بر علیه ایران قطع نامه داد

فیس بوک و توییت و اینا هم که دیگه هیچ (مگه فیس بوک صفحه انتفاضه فلسطین رو حذف نکرد؟)

من پاسپورتم رو هم دم دست گذاشتم که اگر گفتن کسی میخواد بره برم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]برادر GRIPEN عزيز.
فرمايش شما متين و بر ديده‌ي منت.
ولي اي كاش ايراد كلامي حقير رو بصورت موردي مي‌فرمودين تا ببينم كجاي مسير رو به اشتباه رفتم.
هرچند كه بايد عرض كنم كه مقصودي از اين نوشتار ندارم و شايد مشكل از ضعف نوشتار و ادبيات و انشاء بنده باشه كه با جملات يا كلمات و يا تركيبات نامناسب، جملاتم رو طوري بيان مي‌كنم كه در مخاطب، احساس بدي بوجود بياد و فكر كنه كه ادبيات بنده توهين‌آميزه.
هرچند قصد توهين رو هيچ‌گاه نداشته‌ام، ولي اگر دوستان از ادبيات بنده ناراحت شدن، عذرخواهي مي‌كنم و اميدوارم مواردي كه ازش چنين برداشتي مي‌شه رو به بنده اطلاع بدن تا شايد بتونم در خود، اصلاحي بوجود بيارم.

---------------------------------------

راستي. متن اون مصاحبه رو مي‌تونين گير بيارين؟
موضوع جالبيه. متأسفانه اون رو نخوندم.

[/quote]

شما لطف دارید

منظور من این بود که ممکنه در این تاپیک پر بار، با مطرح شدن موضوعات با پراکندگی زیاد (و نه حتی غیر مرتبط) و با کمی تاکید ناخودآگاه بر روی بعضی از اون موضوعات پراکنده، زمینه برای منحرف شدن تاپیک و یا حتی سوءاستفاده برخی که اهداف دیگه ای رو دنبال میکنن فراهم بشه.

به عبارت دیگه در حالی که تمام تلاش شما و بسیاری از کاربران خیرخواه و دلسوز روشن کردن نقاط تاریک و آموزش دادن هست (برخی هم مثل من استفاده کرده و چیزهای تازه یاد میگیریم) اندکی کم توجهی حتی در جزئی ترین موارد میتونه تمام تلاشهای قبلی رو بی اثر کنه و حتی نتیجه عکس به بار بیاره.

مثلاً در ابتدا بحث بیشتر بر روی چرایی و چگونگی ایجاد نا آرامیها در کشورهای مختلف عربی بود که دوستان نظرات مختلف خودشون رو بیان میکردن، بعد با کشیده شده بحث بر روی اوضاع داخلی ایران، بعد عملکرد صدا و سیما، و سپس بررسی اوضاع سوریه " اونهم بیشتر از منظر ارتباطش با ایران" (و نه بطور مستقل) و باز هم بررسی عملکرد صدا و سیما در این ارتباط، بحث از خط اولیه اون تا حد زیادی خارج شد و زمینه فراهم شد برای "آنچه میخواهد دل تنگت بگو" برای بعضی دوستان، و اینجنابان هم با اینکه به حد وفور تریبون برای ابراز عقاید خودشون دارن طبق عادت تصمیم گرفتن از این فرصت ایجاد شده هم نهایت استفاده رو ببرن.

بهر حال از اونجاییکه بیشتر نگاهها بحق به پستهای شماست، طبعاً مسئولیت بیشتری بر دوش شما قرار میگیره.

بعنوان مثال همین قضیه بحرین بنظر من با کم لطفی مواجه شد و ظلم مضاعفی که بر برادران ما میره تا حدودی نادیده گرفته شد، همون چند پستی هم که بعضی از دوستان ارسال کردن بیشتر از منظر احساسات ملی-شوونیستی بود تا همدردی با مظلومان، در حالیکه با بررسی سابقه (خصوصاً تاریخی) جنبش مردمی بحرین شاید بشه گفت که جنس این جنبش با موارد مشابه در سایر کشورهای عربی کاملاً متفاوت باشه. همچنین نوع برخورد رژیم آل خلیفه و آل سعود خودش کاملاً گویاست چرا که میزان صدماتی که به یک جمعیت چند صد هزار نفره وارد کردن با موارد مشابه در یک کشور چند ده میلیونی برابری میکنه. گویا اصلاً منتظر این فرصت بودن. سکوت که نه، تایید یکصدای جامعه بین المللی و سازمانهای به اصطلاح حقوق بشر هم خودش گویاست.

در مورد اون مصاحبه آقای رضایی هم لینکی ندارم، تا اونجا که یادم میاد مصاحبه های ایشون رو از سیما و فکر کنم برنامه میزگرد خبری بخش خبری 22:30 سیما دیدم.

================================

این مطلب رو در کتاب "خشونت پنج نگاه زیر چشمی" اثر "اسلاوی ژیژک" متفکر، نظریه پرداز و منتقد معاصر، پیدا کردم شاید مطرح کردنش در اینجا بی ارتباط با موضوع تاپیک نباشه. (نشر نی، چاپ 89 صفحات 41 و 42 به ترجمه علی رضا پاک نژاد)

- آغاز - این افتخار سالانه (شخصیت سال 2006) نصیب قذافی، چاوز، کیم جونگ ایل یا هیچ عضو دیگر دار و دسته کسانی که معمولاً انتظارشان را داریم نشد بلکه نصیب "تو" شد: تک تک ما کسانی که از مطالب موجود در تارنمای جهان گستر یا اینترنت استفاده یا محتویاتی روی آن ایجاد میکنیم. روی جلد آن شماره از نشریه ی تایم یک صفحه کلید سفید را به همراه آینه ای به جای نمایشگر رایانه نشان می داد که هر یک از خوانندگان می توانست تصویر خودش را در آن ببیند. هیئت سردبیری نشریه در توجیه این انتخاب خود به گذار از نهادها به افراد اشاره کرده بود، افرادی که از نو به عنوان شهروندان مردم سالاری دیجیتالی جدید در حال سربرآوردن هستند.

این انتخاب متضمن چیزی بیش از آنچه به چشم می خورد آن هم در معنایی فراتر از معنای این اصطلاح است. اگر اصلاً انتخابیایدئولوژیک وجود داشته باشد همین است: پیام نشریه - مردم سالاری سیبرنتیکی تازه ای که در آن میلیون ها تن می توانند مستقیماً ارتباط برقرار کنند و خود را سازمان دهند و کنترل های دولت متمرکز را دور بزنند - رشته ای از شکاف ها و تنش های ناراحت کننده را از نظر پنهان می سازد. نخستین کنایه آشکار این است که آنچه هر کس که به روی جلد نشریه ی تایم نگاه کند می بینید دیگرانی نیستند که وی بنا به فرض در تعامل مستقیم با آن هاست بلکه تصویر آینه ای خودش است. - پایان- (جمله داخل پرانتز از خودم بود)

شخصیت "تو" مسخ شده به شکل یک واحد رایانه شخصی، بعنوان شهروند دموکراسی دیجیتال جهانی (کسی که ازش انتظار میره مستقیماً ارتباط برقرار کنه و خود رو سازمان بده و کنترل های دولت رو دور بزنه) ... جالبه نه؟!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.