Recommended Posts

[b]چرا می گوئیم سوریه فرق دارد؟[/b]

به گزارش جهان محمد صادق کوشکی در الف نوشت:

در یک ماه اخیر بروز برخی ناآرامی ها در چند شهر سوریه این سوالها را به اذهان متبادر ساخته که آیا آنچه در سوریه می گذرد به حوادث سایر کشورهای عربی شباهت ندارد و آیا مردم سوریه حق ندارند مانند مردم مصر و یمن و ... با هدف تعیین سرنوشت خود شعار "الشعب یرید اسقاط النظام"سر بدهند و آیا عاقبت نظام سوریه مانند نظام های یمن و لیبی نخواهد بود؟

در این رابطه چند نکته قابل ذکر است.

۱- وجود نظام تک حزبی ، فضای بسته سیاسی ، عدم امکان مشارکت سیاسی جدی برای مردم ، برخورد خشن با مخالفان ، ساختار شبه موروثی در سوریه باعث شده تا این کشور فضائی شبیه کشورهای مصرو یمن و لیبی و ... پیدا کند.

۲- یکی از مهمترین تفاوت های سوریه با کشورهایی مانند مصرو یمن و لیبی استقلال نسبی این کشور در عرصه بین المللی است.سوریه نه به غرب وابستگی داشته(مانند مصر و بحرین و اردن و...) و نه به شرق!هر چند که ارتباط این کشور با شوروی سابق و روسیه فعلی حسنه است اما این حسن رابطه به معنای وابستگی نبوده و نیست و حمایت جدی این کشور از انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین نمادی از این استقلال است.

۳- اشغال نزدیک به ۷۰ درصد از منطقه بسیار مهم جولان از سوی رژیم صهیونیستی باعث شده تا در طول ۴۰ سال گذشته آزادسازی این منطقه به یک نقطه اشتراک بسیار مهم میان دولت و ملت سوریه تبدیل شود.آزادی جولان حداقل موضوع وحدت بخش در سوریه است و اراده نظام فعلی در آزادسازی جولان و مقابله با رژیم صهیونیستی نکته ای است که در سایر کشورهای عربی منطقه یافت نمی شود.حاکمان مصرو اردن ننگ و خفت مصالحه با رژیم صهیونیستی را پذیرفتند و سایرین نیز در مسیر مقابله با رژیم صهیونیستی بر سیاست سکوت و شعار بسنده کرده اند.اما حاکمیت سوریه در میان سایر کشورهای عربی جدی ترین مواضع را در قبال رژیم صهیونیستی اتخاذ کرده و همین نکته باعث احساس افتخار و سربلندی مردم سوریه شده است. مردم سایر کشورهای عربی همواره در قضیه فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی احساس سرافکندگی می نمودند که این سرافکندگی نیز ناشی از مواضع ذلیلانه حاکمان این کشورها بوده است.

۴- هر چند امکان مقابله منطقی تر با اعتراضات مردمی در سوریه وجود داشت اما نباید فراموش کرد که بخشی از این اعتراضات ثمره تلاشهای جدی و تبلیغاتی شدید رسانه های صهیونیستی و آمریکائی در یک ماه اخیر بوده است.سرنگونی نظام فعلی سوریه آرزوی رژیم صهیونیستی و آمریکا ست و انها برای این مهم حاضر به هر اقدامی بوده و هستند.

۵- از سوی دیگر لازم به تذکر است که بشار اسد به دلیل برخی ویژگی های شخصی و نظری در چند سال اخیر تلاشهائی را برای انجام اصلاحات سیاسی در سوریه آغاز کرد اما بدنه حزب بعث و دولت سوریه چندان با وی هماهنگ نشد و از این رو سرعت اصلاحات سیاسی در این کشور علیرغم تمایل شخصی بشار اسد به حداقل ممکن کاهش یافت و همین امر بهانه هائی را جهت آشوب های اخیر در سوریه فراهم آورد.

۶- به هر حال باید در نظر داشت که حکومت بشار اسد حامی اصلی مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان بوده و به همین دلیل و بر خلاف سایر کشورهای عربی آمریکا و رژیم صهیونیستی از سرنگونی آن حمایت کرده و می کنند.

۷- بدون تردید ملتها حرف آخر را در تعیین سرنوشت کشورهای منطقه خواهند زد اما آیا اکثریت مردم سوریه خواستار سرنگونی حکومت اسد هستند؟تنها رسانه های صهیونییستی به این پرسش پاسخ مثبت داده اند!

http://www.jahannews.com/vdcexw8zwjh8pxi.b9bj.html

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ظاهرا این خبرنگار پروفسور القطان را پای یکی از میزهای نوشیدنی های آنچنانی و در حالت سکرات یافته و مصاحبه ای را با او ترتیب داده است ...

اول: امپراتوری پارس یا هر چیز تاریخی دور و نزدیک ما به خود ما مربوط است (اعم از نفی و پذیرش) و تصور نمی کنم ایرانی باشد که اجازه دهد طایفه ای گمنام و بی ریشه که بر مبنای قرارداد شیطنت بار بریتانیا دست به تشکیل به اصطلاح کشوری (ناحیه ای که بیش از 78% آن را بیابان برهوت تشکیل می دهد) زده است اجازه آوردن نام هر چیزی را پیدا کند. طایفه ای که تا پیش از حضور محسوس بریتانیایی ها می باید برای نوشیدن آب و قضای حاجت نیز از عثمانی ها مجوز می گرفت.

دوم: آنچه عیان است چه حاجت به بیان است ... توان نظامی عربستان ... قطعا این قبیل سخنان و ادعاهای واهی و از سر ترس و بی حمیتی و سرسپردگی رقت بار به دوستان سفیدپوست خوش پوش مایه فضاحت و مضحکه دنیاست. اغلب آدم های برخوردار از عقل سلیم علم سیاست و نظامی گری بخوبی می دانند که عربستان بی پشتوانه یقه سفیدهای یانکی عملا در برابر ایران و ایرانیان خلع سلاح و بی دفاع است. وانگهی، پشتوانه یانکی ها برای کدام دولت صمیمی و دوست!!؟؟ به کاری آمده است که این دومین شاهد آن باشد. (اسارت آن تعداد نظامی سعودی بدست حوثی ها نشانه چیست؟)

سوم: مصر بزودی شاهد قدرت گرفتن جریانات سیاسی برخوردار از پایگاه مردمی خواهد بود که از آن میان بویژه می توان به اخوان المسلمین اشاره کرد؛ همین واقعیت به خاری دردناک در چشم حکام جبن و خائن عرب خاورمیانه مبدل شده است و آنان از این رخداد در حال وقوع بشدت بیم دارند و تلاش هایشان برای انحراف و عقیم گذاردن این جنبش های مردمی تا کنون بی نتیجه بوده است. برای اغلب کارشناسان منطقه ای و بین المللی بدیهی شده است که ایران و مصر بزودی در مسیر همگرایی سیاسی و اقتصادی گام خواهند نهاد.

این موجود حقیر و نگونبخت از دل و آمال سیاه خود سخن می گوید و گزاره هایش هیچ ارتباطی با حقیقت فراروی ما در خاورمیانه ندارد.

من از صمیم قلب آرزو می کنم که در رژه 29 فروردین ارتش دستاوردهایی را به نمایش بگذارد که این موجودات ترحم برانگیز و خواب نما شده را وادار کند تا دیگر هرگز از این قبیل گزافه گویی ها نکنند. بقول برخی دوستان می توان با یک نمایش صحیح و موثر نظامی پشت دشمنان را لرزاند. همچون بسیاری از دوستان، اعتقاد دارم که ایران در خلال دو دهه اخیر کارهای بسیاری در حوزه های مختلف فناوری و علوم نظامی به انجام رسانده است که ما و جهانیان تنها شاهد گوشه هایی از این دستاوردها و پروژه ها بوده ایم؛ من تمایلی ندارم که چشمان از حدقه درآمده دشمنان را در زمان صلح در رویارویی با این دستاوردها و اقدامات ببینم من بعنوان یک کودک جنگ دوست دارم چشمان از حدقه درآمده دشمنان این سرزمین را در آخرین لحظات حیات ننگینشان در مواجهه با هدیه مرگبار و باورنکردنی (برای خصم ما) نیروهای مسلح کشورم شاهد باشم؛ موضوعی که بارها و بارها فرماندهان عالی رتبه نظامی کشور به آن اشاراتی داشته اند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شم من بهم میگه که یهویی دیدید در چند روز آینده یا یه رزمایش ناگهانی رو شد و یا در روز 29 فروردین چیزهای غیر منتظره ای خواهید دید . . .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]صدور قرار بازداشت "مبارك " از سوي دادستاني كل مصر[/b]

به گزارش مانيتورينگ فارس، تلويزيون الجزيره قطر در گزارش آخرين تحولات مصر از صدور قرار بازداشت حسني مبارك رئيس جمهور مخلوع مصر خبر داد و افزود: با صدور قرار بازداشت مبارك از سوي دادستاني كل مصر،‌ رئيس جمهور سابق قاهره به مدت 15 به منظور انجام بازجويي‌ها به اتهامات فساد مالي و تشويق به كشتار تظاهرات كنندگان انقلاب 25 ژانويه بازداشت مي‌شود. اين در حالي است كه دو فرزند مبارك به نام‌هاي جمال و علا نيز به اتهام "فساد مالي " با حكم داستاني كل دستگير شده‌اند.

اين گزارش حاكي است كه دنبال تظاهرات جمعه‌هاي اخير ملت مصر در تاكيد لزوم محاكمه مبارك و فرزندانش و اعضاي حزب حاكم، "صفوت الشريف " رئيس سابق حزب حاكم مصر در زمان مبارك دستگير و قرار بازداشت وي به اتهام تشويق به كشتار مردم براي مدت 15 روز تا پايان بازجويي‌ها صادر شده است.

اين گزارش با بيان اينكه "حسني مبارك " ‌رئيس جمهور مخلوع مصر روز گذشته در حين بازجويي به عارضه سكته قلبي دچار شد، افزود: حسني مبارك در حين بازجويي به اتهام تشويق نيروهاي امنيتي به كشتار تظاهرات كنندگان روز گذشته به بيمارستاني در شرم الشيخ منتقل شد و هم اكنون تحت مراقبت‌‌هاي ويژه قرار گرفته است.

خبرنگار الجزيره در قاهره از احتمال انتقال حسني مبارك از بيمارستان شرم الشيخ به مركز پزشكي جهاني در مسير قاهره خبر داد تا در آنجا تحت اقامت اجباري قرار بگيرد. زيرا به گفته‌ منابع آگاه در حال حاضر امكان نگهداري حسني مبارك در زندان به علت وضعيت سلامتي وي امكان‌پذير نيست.

پيش از اين دادستان كل مصر احضاريه "محمد حسني مبارك " و دو فرزندش "جمال " و "علاء " به‎اتهام تشويق به كشتار انقلابيون و فساد مالي از جمله حيف و ميل اموال عمومي را صادر كرده بود.

بر اساس اين گزارش؛ دادستان كل مصر با صدور بيانيه‌اي اعلام كرده كه سخنان تلويزيوني اخير مبارك هيچ تأثيري در اقدامات دادستاني كل اين كشور در توقيف حساب‌هاي مالي وي در داخل و خارج مصر نخواهد داشت.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001240678


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دبيركل جنبش "الاحرار " بحرين در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

[b]حضور گسترده نيروهاي امنيتي بحرين در خيابان‌ها و مراكز ايست و بازرسي[/b]

به گزارش فارس، ‌ "سعيد الشهابي " دبيركل جنبش "احرار " [آزادگان] بحرين در گفت‌وگو با خبرنگار بين‌الملل خبرگزاري فارس، آخرين تحولات بحرين و سركوب‌گري‌هاي رژيم آل‌خليفه به پشتيباني نيروهاي رژيم آل‌سعود را بازگو كرد.

وي گفت: رژيم بحرين تصميم گرفته است كه شيعيان را از بين ببرد و اين حقيقتي است كه با گذشت هرروز واضح‌تر مي‌شود. امروز جان، مال و درآمد و زندگي شهروندان شيعه بحريني از سوي رژيم آل‌خليفه مورد هدف قرار گرفته است. بركناري‌هاي جمعي شيعيان از سازمان‌ها و ادارات دولتي تنها بر اساس مذهب اين افراد صورت مي‌گيرد.

*رژيم بحرين هرگونه عزاداري و سوگواري را در خيابان‌ها ممنوع كرد

الشهابي افزود: رژيم بحرين فعالان سياسي را نيز هدف قرار داده است. پزشكان نيز هدف كينه‌توزي رژيم آل‌خليفه قرار گرفته‌اند و بيش از 180 پزشك و پرستار از كار بركنار شده‌اند. حتي ورزشكاران شيعي نيز از باشگا‌ه‌هاي ورزشي خود اخراج شده‌اند و در حال حاضر موضوع خطرناكي كه از روز گذشته رژيم بحرين آن را اعلام كرد آن است كه هرگونه عزاداري و سوگواري در خيابان‌ها را ممنوع اعلام كرد و گفته است كه فقط در برخي حسينيه‌ها و مساجد معين اجازه برگزاري عزاداري و سوگواري وجود دارد.

دبيركل جنبش احرار بحرين ادامه داد: تحولات اخير به سويي خطرناكي در حال حركت است و رژيم بحرين به طور مستقيم شيعيان را فقط به دليل مذهبشان هدف قرار داده است.

*حمايت آشكار آمريكا و انگليس از آل‌سعود كاملاً واضح است

وي به حضور ارتش چندين كشور عربي در بحرين اشاره كرد و گفت: نبايد فراموش كرد كه چندين كشور عربي ارتش خود را براي سركوب تظاهرات مسالمت‌آميز مردم، روانه بحرين كردند كه در راس آن ارتش عربستان سعودي قرار دارد. همچنين حمايت آشكار انگليس و آمريكا از خاندان آل‌خليفه كاملا واضح است. موضوع ديگري كه بايد آن را مورد توجه قرار دهيم حضور گسترده نيروهاي امنيتي در خيابان‌ها و مراكز ايست‌ و بازرسي و ورودي و خروجي‌هاي روستاها و شهرها است. با وجود اين حقيقت‌ها، اما مردم عقب‌نشيني نمي‌كنند و همچنان بر خواسته‌هاي خود اصرار مي‌كنند چون ملت بحرين نمي‌تواند با اين نظام به زندگي خود ادامه دهد. و الآن مسئله براي معترضان بحريني به مسئله ادامه حيات و مسئله وجودي آنها تبديل شده است چون رژيم بحرين جان و مال مردم را هدف قرار داده است. بنابراين مردم از هر فرصتي كه به دست مي‌آورند براي دفاع از خود استفاده خواهند كرد.

*نهادهاي بين المللي تحت فشار آمريكا هستند

دبيركل جنبش احرار بحرين به تلاش فعالان بحريني در عرصه بين‌المللي اشاره كرد و گفت: بايد اين موضوع را بدانيم كه بسياري از موسسات و نهادهاي بين‌المللي تحت فشارهاي آمريكا كرنش و انعطاف نشان مي‌دهند و براي آنكه اين نهادهاي بين‌المللي در بحران بحرين دخالت كنند نيازمند تلاش‌هاي گسترده‌اي است. تظاهرات گوناگوني در كشورهاي مختلفي برگزار شده است و فعالان بحريني در خارج از كشور، فعاليت‌هاي زيادي داشته‌اند و با مقامات مسئول در نهادهاي بين‌المللي گفت‌وگوهاي مختلفي برگزار كرده‌اند. اما اينكه اين تلاش‌ها به اين موضوع منتهي خواهد شد كه بحران بحرين در شوراي امنيت سازمان ملل تحت بررسي قرار گيرد را بايد در آينده ديد.

*بيش از 30 زن در زندان‌هاي آل‌خليفه هستند

الشهابي افزود: نهادهاي حقوق بشري در بحرين بارها بيانيه‌هاي مختلفي درباره نقض حقوق بشر، شكنجه و آزار بازداشت‌شدگان منتشر كرده‌اند و اقدامات رژيم آل‌خليفه را محكوم كرده‌اند. نبايد فراموش كرد كه زنان و مردان ملت بحرين مورد هدف انواع آزارها و شكنجه‌ها از سوي آل‌خليفه قرار گرفته و هم اكنون بيش از 30 زن در زندان‌هاي اين رژيم تحت بازداشت قرار دارند و اين زنان هيچ جنايتي مرتكب نشده‌اند و فقط به دليل مشاركت در تظاهرات در زندان هستند و اين رژيم آل‌خليفه است كه با كشتار مردم مرتكب جنايت شده است.

*عربستان سعودي تلاش مي‌كند با پول، نهادهاي بين‌المللي را ساكت نگه دارد

وي ادامه داد: براي آنكه جامعه بشري را از جناياتي كه در بحرين رخ داده به واكنش واداريم به تلاش زيادي نياز داريم و نبايد فراموش كرد كه عربستان با ثروت‌ فراوان خود كه از ملت خود دريغ مي‌كند سعي دارد كه در اين نهادهاي بين‌المللي تاثير بگذارد و آنها را ساكت نگه دارد با اين وجود ايمان داريم كه خداوند از مومنين حمايت خواهد كرد و آنها را به پيروزي خواهد رساند.

اين فعال سياسي بحرين درباره دخالت نيروهاي سعودي در سركوب مردم بحرين گفت: معتقدم كه عربستان سعودي از نظر اخلاقي و سياسي شكست خورد. درست است كه عربستان سعودي در هجوم به بحرين توانست حمايت آمريكا را به‏دست آورد اما بقيه كشورهاي جهان اين اشغالگري و دخالت را رد كردند. مطمئنم كه نيروهاي عربستاني با خفت و خواري بحرين را ترك خواهند كرد و مطمئنم كه خداوند آل‌سعود را خوار و ذليل خواهد كرد چون به كشتار مومنان و هتك حرمت بزرگان پرداختند و خداوند در كمين آل‌سعود است و هر ستمكار متكبر را به سزاي اعمالش خواهد رساند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001233236

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با وجود اعتصاب غذا؛
[b]بازجويي از مبارك و فرزندش در جريان است[/b]

به گزارش مانيتورينگ فارس، تلويزيون العربيه در گزارشي درباره آخرين اخبار مربوط به قرار بازداشت و بازجويي از حسني مبارك، با بيان اينكه "بازجويي از مبارك در جريان است "، ‌افزود: "محمد عبدالعزيز الجندي " وزير دادگستري مصر تاكيد كرد كه وضعيت سلامتي رئيس جمهور مخلوع مصر به گونه‌اي است كه مي‌تواند به سئولات بازجو پاسخ دهد.

بر اساس اين گزارش، با وجود اينكه قرار است در طي چند ساعت آينده بيانيه‌اي در خصوص آخرين نتايج بازجويي‌ها با حسني مبارك از سوي دادستان كل مصر صادر شود ولي تا كنون هيچ خبري در اين خصوص منتشر نشده است.

مدير بيمارستان بين‌المللي شرم الشيخ گفت: هر چند حسني مبارك پس از دريافت خبر صدور احضاريه‌اش از خوردن غذا سرباز زده است ولي در حال حاضر مشكلي در روند بازجويي از لحاظ وضعيت سلامتي وي به وجود نمي‌آيد.

اين گزارش با بيان اينكه بازجويي از مبارك در داخل بيمارستان از سر گرفته شد، با پخش تصاوير از تجمع شمار بسيار از زيادي از مردم مصر مقابل در بيمارستان اعلام كرد كه اين تجمع كنندگان محاكمه مبارك را خواستارند.

به گفته وزير دادگستري مصر بازجويي از مبارك و فرزندش جمال از قبل از ظهر امروز تا كنون در جريان است.

يك منبع قضايي نيز گفته كه بازجويي از جمال و علاء مبارك نخست در مقر دادستاني كل در شهر "طور " جنوب سينا آغاز شده و پس از سكته پدرشان به شرم الشيخ منتقل شده‌اند.

اين گزارش حاكي است كه احضاريه مبارك و دو فرزندش تنها چند دقيقه پس از پخش نوار صوتي مبارك از شبكه‌هاي تلويزيوني صادر شده است.

تلويزيون الجزيره قطر نيز در گزارش آخرين تحولات مصر با اشاره به صدور قرار بازداشت حسني مبارك رئيس جمهور مخلوع مصر افزود: با صدور قرار بازداشت مبارك از سوي دادستاني كل مصر، ‌رئيس جمهور سابق قاهره به مدت 15 به منظور انجام بازجويي‌ها به اتهامات فساد مالي و تشويق به كشتار تظاهرات كنندگان انقلاب 25 ژانويه بازداشت مي‌شود. اين در حالي است كه دو فرزند مبارك به نام‌هاي جمال و علا نيز به اتهام "فساد مالي " با حكم داستاني كل دستگير شده‌اند.

اين گزارش حاكي است كه دنبال تظاهرات جمعه‌هاي اخير ملت مصر در تاكيد لزوم محاكمه مبارك و فرزندانش و اعضاي حزب حاكم، "صفوت الشريف " رئيس سابق حزب حاكم مصر در زمان مبارك دستگير و قرار بازداشت وي به اتهام تشويق به كشتار مردم براي مدت 15 روز تا پايان بازجويي‌ها صادر شده است.

اين گزارش با بيان اينكه "حسني مبارك " ‌رئيس جمهور مخلوع مصر روز گذشته در حين بازجويي به عارضه سكته قلبي دچار شد، افزود: حسني مبارك در حين بازجويي به اتهام تشويق نيروهاي امنيتي به كشتار تظاهرات كنندگان روز گذشته به بيمارستاني در شرم الشيخ منتقل شد و هم اكنون تحت مراقبت‌‌هاي ويژه قرار گرفته است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001241027

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اظهارات سفیر عربستان در مصر سیاست آمریکا و اسرائیل است گفت: این ادبیات زیبنده کشورهای منطقه نیست.

علاءالدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اظهارات گستاخانه سفیر عربستان در مصر در تهدید ایران به اقدام نظامی تصریح کرد: این دقیقا سیاست آمریکا و اسرائیل است که توسط سفیر عربستان مطرح شده است.
وی ادامه داد: سیاست ما در منطقه خلیج فارس مقابله و ورود به فاز نظامی نیست و این را همه کشورهای منطقه می دانند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: این ادبیات زیبنده کشورهای منطقه نیست و جمهوری اسلامی ایران در عین اقتدار نظامی و استقلال سیاسی معتقد به داشتن رابطه خوب با همه کشورها بخصوص همسایگان است.

بروجردی گفت: اگر عربستان این اشتباه تاریخی را در اشغال خاک بحرین مرتکب نمی شد این تنش های سیاسی فعلی نیز بوجود نمی آمد.



http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1287708


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
روح الله حسینیان: ایران ارتش نظامی خود را در برابر قشون کشی عربستان آماده کند .

وی ادامه داد: حتی نظر من بر این بود که دولت ایران نباید از این ابا داشته باشد که وقتی دولت عربستان قشون کشی می کند، ما هم باید نیروهای نظامی خود را آماده کنیم و اجازه ندهیم مرزهای عربستان سعودی به ما نزدیک شود.


منبع:عصر ایران

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خدايا شر اين آل سعود وحشي و وهابي رو از سر شيعيان كم كن :evil:
اين وهابي هاي بي همه چيز قصد دارن كه با براه انداختن دردسر تو خاك ايران به نوعي ايران رو درگير خودش بكنن :evil:

اما ايران با تمام وجود دست كثيف آل سعود و تمام ايادي احمق اونا رو از كتف قطع ميكنه :evil:




لعنه علي آل سعود و لعنه علي آبائهم و لعنه علي كل من يمشي علي حبهم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]به اميد آن روزي كه شر اين عرب هاي سوسمار خور را خدا از زمين برداره[/quote]

کمی ادب هم بدنیست.
کمی از نژاد پرستی بعضی ها کم شود! بد نیست!
من نمی دونم اگر خوزستان جزو ایران نبود بعضی ها الان چطوری زندگی می کردند!؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]خدايا شر اين آل سعود وحشي و وهابي رو از سر شيعيان كم كن :evil:
اين وهابي هاي بي همه چيز قصد دارن كه با براه انداختن دردسر تو خاك ايران به نوعي ايران رو درگير خودش بكنن :evil:

اما ايران با تمام وجود دست كثيف آل سعود و تمام ايادي احمق اونا رو از كتف قطع ميكنه :evil:




لعنه علي آل سعود و لعنه علي آبائهم و لعنه علي كل من يمشي علي حبهم[/quote]

اهواز خبری است؟؟
سعودی ها تو سایتشون عروسی گرفتند که مردم اهواز می خواهند در جمعه انقلاب کنند و اشغالگر فارس را از اهواز بیرون کنند.
تازه گفتند که الان شلنگ آباد محاصره است و از این حرف ها!!
البته من خودم اهل خرمشهر هستم،اما آنجا زندگی نمی کنم!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]به اميد آن روزي كه شر اين عرب هاي سوسمار خور را خدا از زمين برداره[/quote]

کمی ادب هم بدنیست.
کمی از نژاد پرستی بعضی ها کم شود! بد نیست!
من نمی دونم اگر خوزستان جزو ایران نبود بعضی ها الان چطوری زندگی می کردند!؟[/quote]
دوسته بزرگوار شما کاملا صحیح میفرمایید اما این را باید درک کنید منظور همه ما عربستان و وهابیت و ودشمنان قرآن هست
و برادران بزرگوار ما در خوزستان یا سایر مناطق و برادران سنی نیست برادران بزرگوارمون لطفا کمی دقت کنید لعنت هم میفرستید مقصود رو کامل بگید

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]به اميد آن روزي كه شر اين عرب هاي سوسمار خور را خدا از زمين برداره[/quote]

اقا همين حرف مثلا غير مغرضانه باعث دلخوري يه عده از هموطنان ميشه

اين كه خوزستان گل سر سبد ايرانه و همه بودجه ايران رو تامين ميكنه شكي درش نيست..........كاش يه مقدار بيشتر از وضع موجود بهش رسيدگي بشه........زمان شاه يه ايران بود و يه خرمشهر اهواز و البته آبادان :evil: حيف كه جنگ داغون كرد همه چيز رو .........تازه باعث سرازير شدن يه عده جنگزده از روستاها و و هور و نيزار ها به اهواز شد......الان مشكل عمده اهواز همين ساكنين ديروز هور ها و نيزار ها هستن :evil:

زمان جنگ اكثر عرب هاي ساكن شهر اهواز و ديگر شهر ها به جبهه رفتن و مردانه از سرزمين ايران دفاع كردن :evil: شهدايي مثل علي هاشمي سردار هور....برادرهاي دريادار شمخاني.....بهنام محمدي كه عكسش با اسلحه زينت بخش خرمشهر شده.....سيد شهيد علم الهدي و ياران اهل سوسنگرد و هويزه اش

اگر كه بخوان جمعه قد علم كنن دوباره وارد بازي شكست خورده چند سال قبل خودشون ميشن با اين تفاوت كه دولت الان هوشيار تره............البته اونا شايد بخوان با اين حركت خودشون رو به نوعي در ادامه حركت هاي انقلابي عرب هاي منطقه نشون بدن .....
نظر من اينه كه از عربستان بخواييم كه نيروهاي سپر جزيره اش رو به كمك دولت ايران بفرسته :evil:

كساني كه ميخوان جمعه در اهواز آشوب به راه بندازن هيچ منطقي ندارن.......اصلا اگه بري و ازشون در مورد هدف يا انگيزه اين حركت سوال كني حتي نميتونن يك جمله حرف بزنن....آخه يه مشت فريب خورده هستن و فقط تحريك شدن اصل كاري ها تو لندن نظارت ميكنن..........اونا حتي قصد انجام يه راهپيمايي آرام رو هم ندارن چون از قبل تو خونه هاشون لاستيك ماشين ذخيره كردن و رو پشت بام ها هم شيشه و بطري كه با اينا راه رو ببندن...گذشته از اون اينا همه جور سلاحي دارن

از شانس بد من كوي انقلاب ( كمپلو و خشايار ) نزديك همين شلنگ آباده و ديوار به ديوار هستيم........

در كل هرگونه اقدام در راستاي جدايي از سرزمين مادري محكوم به شكسته.....چه عرب باشه چه كرد چه بلوچ و ترك و تركمن.....اينجا ايرانه با تمام اقوام و مردمش

به اميد يك ايران عزيز و قدرتمند و البته دشمن افكن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام

شما در مورد اهواز زیاد نگران نباش ... به خصوص همین شلنگ آباد و اونطرف هاش ... اینها تا زمانی که با هم هستن و کسی بهشون هارت و پورت نمی کنه زیادی عربده کشی می کنند ولی اگه بچهار نفر جلوشون در بیان معمولا کاری نمی تونند کنند ...

این اهواز و بیشتر خوزستان رو یه مشت مفت خور به روز انداختن ... جریان شهرداری اهواز و شهردارش و شورای شهرش رو اگه دقت کنید می فهمید منظورم چیه ...

اگه روزنامه های چپی رو بخونید ، همه میان از شورای شهر اهواز حمایت می کنند ( چون خارج از استان هستن ) ولی اگه کارون که تو خوزستان چاپ می شه رو بخونید ، می فهمید که همین روزنامه ی اصلاح طلب چقدر علیه این شورای شهر افشا گری کرده ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ربطی نداره ولی

[b]سفارت انگلیس در تهران تعطیل شد[/b]
صبح دیروز هموطنانی که برای اخذ ویزا از این سفارت در مقابل درب های آن در خیابان جمهوری تهران صف کشیده بودند با عدم صدور روادید خود از سوی کارکنان سفارت روبرو شدند.

به گزارش گرداب به نقل از بولتن نیوز، کاردار انگلیس در تهران که از چندی قبل و به دلیل کاهش سطح روابط دو کشور تا سطح کاردار بدون حضور سفیر رسمی از سوی لندن کارهای مربوط به سفارت را انجام می دهد صبح دیروز سخت گیری های خود برای صدور ویزای هموطنانی که قصد عزیمت به این کشور را داشتند افزایش داد و با ایجاد درگیری فیزیکی با مردم سفارت را تعطیل کرد .

بنا به اخبار واصله از سفارت انگلیس صبح دیروز هموطنانی که برای اخذ ویزا از این سفارت در مقابل درب های آن در خیابان جمهوری تهران صف کشیده بودند با عدم صدور روادید خود از سوی کارکنان سفارت روبرو شدند و به همین دلیل بین مردم و کارکنان سفارت درگیری های فیزیکی به وجود آمد و مسئولین سفارت مجبور به تعطیلی محل کار خود و بستن درب های سفارت شدند.

بنا بر گزارش های رسیده کارکنان سفارت به دلیل آنچه که آن را مشکلات امنیتی نامیدند تمام مردم معترض که در میان آنان جمعی از ناشرین کتاب که برای شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب لندن درخواست صدور روادید کرده بودند نیز وجود داشتند، از سفارت بیرون کرده و چراغ های سفارت را خاموش کرده اند. همچنین مامورین حفاظت پلیس دیپلماتیک که وظیفه حراست از سفارت را بر عهده دارند هم وارد قضیه شدند اما مردم باز هم به این اقدام سفارت انگلیس اعتراض داشتند؛[b] بنابر این ممکن است این تعطیلی در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد و منجر به تعطیلی همیشگی این سفارتخانه در تهران شود .[/b]
گفتنی است پس از درگیری های انتخابات ریاست جمهوری سال 88 دولت انگلیس در یک اقدام غیر دیپلماتیک و خلاف پروتکل های بین المللی در حالی که دارای سفارتخانه رسمی در تهران بوده اما کلیه ویزاهای خود برای شهروندان ایرانی را از طریق کنسولگری خود در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی صادر می کرده است و این موضوع که باعث سرگردانی بسیاری از هموطنانمان می شد ناراحتی های زیادی را برای متقاضیان سفر به این کشور ایجاد کرده بود.
[b]
منبع : گرداب [/b]


[color=red]لینک خبر ارجاعی به منبع رو فید کنید .

دو پست متوالی خلاف قوانین سایت هست .

00Amin[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18]جوانان عربستانی امشب تظاهرات می کنند[/size]
تشکل های جوانان استان قطیف عربستان اعلام کردند، پنج شنبه شب برای گرامیداشت شهدای قطیف و بحرین ضمن برگزاری راه پیمایی، شمع روشن خواهند کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه العالم، فراخوان برگزاری این تظاهرات، در پایان تظاهرات جمعه گذشته اعلام شد.
جوانان عربستانی در این فراخوان تاکید کردند که بر ادامه برگزاری تظاهرات در جمعه هر هفته پافشاری خواهند کرد.
جوانان استان قطیف تاکید کردند که در این تظاهرات، پیکر شهید "محمد الحایک" را که تحت شکنجه سعودی ها در زندان به شهادت رسید، بصورت نمادین تشییع خواهند کرد.
مسوولان سعودی ، خبر شهادت "الحایک" را تا زمان دفن پیکر این شهید در مکانی نامشخص پنهان نگه داشتند. اینک بیش از 13 سال از شهادت وی می گذرد.
نیروهای امنیتی سعودی برای اعمال فشار بر مردم قطیف، در نقاط مختلف این استان مستقر شده اند.
بر پایه این گزارش، نیروهای امنیتی اعم از پلیس و نیروهای ویژه در بازرسی شهروندان، شخصی ترین وسایل حتی تلفن همراه افراد را نیز بازرسی کرده، و برای برخی از شهروندان بدون هیچ توجیهی جریمه رانندگی صادر می کنند.
منبع: :evil:
http://mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=39739

[size=18]موج تغییرات به قطر رسید[/size]
نخست وزیر قطر ضمن اعتراف به رسیدن موج تغییرات در کشورهای عربی به کشورش تاکید کرد: شاهد تغییراتی در قطر خواهیم بود که خاندان حاکم را هم شامل می شود.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه العالم ، " حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی " تصریح کرد: "حمد بن خلیفه آل ثانی" امیر قطر برنامه هایی برای این تغییرات طراحی کرده، زیرا وی به مردم بهای فراوانی می دهد.
نخست وزیر قطر ادامه داد: امیر از انجام اصلاحات دمکراتیک در کشور بدون فشار مردمی همانگونه که در کشورهای دیگر وجود دارد حمایت می کند. قطری ها به خوبی می دانند که تدوین قانون اساسی و تشکیل پارلمان و برگزاری انتخابات شهرداری ها بدون فشار صورت گرفته است.
وی دربخش دیگری از اظهارات خود ضمن انتقاد از سیاستهای آمریکا علیه ایران گفت: ایران کشوری قوی است که نباید محاصره شود یا مورد حمله قرار گیرد.
وی افزود : تحریم ها علیه ایران کارایی نداشته است."باراک اوباما" باید دست به تلاش دیگری پس از عدم موفقیت تلاش نخست خود بزند.
نخست وزیر قطر اظهارداشت : تحریم های اعمال شده علیه ایران تاثیری ندارد. با توجه به وقایع کنونی منطقه چگونه می توان انتظار صلح داشت؟
شیخ حمد تصریح کرد: پایگاه نظامی آمریکا در قطر هرگز علیه ایران به کار گرفته نخواهد شد ؛زیرا به موجب توافقنامه میان ما و آمریکا این کشور باید از ما اجازه بگیرد که ما اجازه چنین کاری را به آن نمی دهیم.
منبع: :evil:
http://mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=39760

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.