TNT

ايران صدوهشتادويكمين كشور دنيا در سرعت اينترنت !

Recommended Posts

دوست برادر عزیز OPRA : اون ویدئو کنفرانسی که شما در تلویزیون میبینید که دولت داره استفاده میکنه از طریق اینترنت نیست عزیز دل برادر .اون به وسیله فرستندهای مایکروویو هست[size=9] ( اگه اسمشو درست گفته باشم)[/size] مثل پخش مستقیم فوتبال که صدا و سیما در ورزشگاها مستقر میکنه این دستگاه رو .

چند مدت پیش یکی از بیمارستانهای تخصصی شیراز قصد داشت طرح اعمال جراحی از راه دور راه اندازی کنه اما به دلیل ارائه ندادن و یا نبودن اینترنت بسیار پر سرعت در کشور و همچنین خیلی از زیر ساخت های مربوط این طرح اجرا نشد .
[size=7]من که به این دولت در زمینه پیشرفت تکنولوژی در کشور اعتماد ندارم فقط شعار میدن[/size]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برادر من اولا در کشور توان برای راه اندازی شبکه های ای تی ام داریم و نمونه های هم راه اندازی شده و در حال کار هستن.
در ضمن اگر حتی اینترنت این توان رو داشته باشه که پر سرعت باشه و بتوان عمالی مثل همین عمل جراحی رو انجام داد من هم اعتماد نمی کنم این کار رو بر اساس ساختار اینترنت انجام بدم.(هر چند سرورهای میانجی و روترها این امکان رو به ما نمی دن و اگر هم بدن امنیتی در بین نیست نیست و نمی شه مطمئن بود ارتباط قطه نشه و یا مشکلی براش پیش نیاد).
اخوی این شبکه های پر سرعت رو بر اساس اینترانت پایه ریزی می کنن و داخلی هستن فناوری استفاده شده هم سونت و ای تی ام هست و ماکروویوو هم خیلی جوابگو نیست.
در ضمن فکر نمی کنم وزارت درمان ما هنوز اجازه ای در این مورد داده باشه و اصلا فناوری این کار رو داشته باشیم که عمل از راه دور انجام بدیم چون رباتهایی می خواد که فکر نمی کنم داشته باشیم(نه اینکه نتونیم بسازیم توی دستور نبوده) ولی اگر منظورتون ارتباط در حین جراحی هست من می گم توانش رو داریم.
ولی نه بر پایه اینترنت .اینم خدمتتون عرض کنم مثلا در کشوری مثل آمریکا دانشگاهها با شبکه مخصوص به خودشون به هم وصل هستن و این اعمال رو انجام میدن نه بر پایه اینترنت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=blue][b]OPERA جان و دوستان گرامی بی خیال شید ! تا اینجا که به نتیجه ای نرسیدیم فقط از ما اسرار بود و از OPERA و هم سنگرانش انکار !

OPERA جان عزیزم اینا نمی فهمن اینا نمیدونن که در مهد فناوری زندگی میکنن و حالیشون نیست
و در مقوله سرعت هم تمام بلاد اسلامی و غیر اسلامی در جهلی عمیق فرو رفتن و به خیال خامشون می پندارن که به سر منزل مقصود خواهند رسید وا اسفا ! وا اسفا ! از این نادانی از این جهل که به راهی نمیروند به جر هلاکت این توسعه یافتگی هم شده بلای جان بشریت ای کاش در همان 1000 سال پیش میزیستیم و این مسائل را نمیدیدیم به امید ان روز که در جهت حفظ بنیان ها تمام خطوط اینترنت عالم را به 128 برسانیم تا موشته محکمی باشد بر فکین دایه داران فناوری به امید احیای فرهنگ فلیترینک در تمام جهان هستی .

باز هم برادر OPERA از روشنگری های جنابعالی سپاس گذاری میکنم ان شا االه سخنان گهربارشما فصل الخطابی باشد در این مسائل تاپیک .

و خاشعانه از درجه ویژه ای که از طرف شما و هم سنگران شما به اینجانب اهدا شد تشکر مینمایم .

این تاپیک و تاپیک های ارسالی دیگر هم کاملا در اختیار شما ست .

از دوستان هم خواهش دارم دیگر پیگیر این جور مسئل نشن عاقبت خوبی در انتظارشان نیست .

و من الله التوفیق[/b][/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برادر من تی ان تی جان چشمم جانم من بارها گفتم و باز می گم ما داریم منطقی بحث می کنیم و دعوایی نداریم ولی توهین سیاه نمایی و انتقاد بیجا نباید بکنیم.
من عرض کردم سرعت اینترنت در کشور ما کمه و خود منم منتقدم خوب دیگه باید چی بگم شما راضی باشی .این سرعت باید حداقل دو سه برابر بشه اونم برای مصارف خانگی بقیه مصارف که جای خود داره و باید هر چقدر سرعت نیاز دارن در اختیارشون قرار بگیره.
قیمت هم باز عرض کردم و مثلا باید برای 256 که در اختیار کاربر خانگی قرار می گیره اونم نا محدود چیزی در حدود 5 نهایتا 10 هزار تومان در ماه باشه نه اینی که الان هست.
در ضمن دوستان خود من 128 نامحدود با قیمت 15000 هزار توامن استفاده می کنم ولی خوب برایم سنگینه ولی چاره چیه.

در مورد فناوری و توسعه حرف زدی برادر من اول باید تعریفی از فناوری و توسعه داشته باشیم و تهدیدات و فرصتهای اون رو بدونیم و بعد به فکر داد و بی داد برای اون باشیم هر چیزی رو که نمی شه قبول کرد.من نمی خوام مثل قشری از جامعه ایرانی و روحانی همه چیز رو باهاش برخورد سلبی بکنیم و بگیم بله اینترنت منبع فساد و فحشا هست(کما اینکه عمده استفاده جامعه ما شده همین) پس اصلا نمی خوایم ولی باید فرهنگش و زمینه های اون فراهم بشه و بعد نیازها رو بررسی کرد و اونی که واقعا نیازه در اختیارش قرار بگیره نه اینکه ما از فردا به همه یک خط 1 مگابیت با قیمت مثلا 20 هزار تومان بدیم خود شما بفرمائین شما اگر من فردا همین خط رو اصلا رایگان در اختیار شما بزارم از اون چه استفاده ای می کنین؟خدائیش صادقانه جواب بده؟

من یکبار دیگه گفتم و الان باز هم میگم و بازم تکرار می کنم من خیلی انتقادات در زمینه فناوری به این دولت دارم و ننمونه اون مسکوت موندن سیستم عامل ملی بود که با عدم تزریق بودجه در حاله ای ابهام رفته و داره خیلی درب و داغون و کج دار و مریض پیش میره.
ولی خوب نمیشه که به خاطر یک دستمال قیصریه رو به آتیش کشید بلکه هر کاری راه خودش رو داره و خیلی محترمانه میگم آقایون و دولتمردان عزیز ما هشدار میدیم اگر این کار رو نکنین در آینده یک بحران سابیری برای کشور به وجود میارن از ما گفتن بود.
و باز تکرار می کنم دولت باید سیاست خودش در دوره دهم رو روی اینترنت متمرکز می کرد همونطوری که در دولت نهم روی موبایل این کار رو کرد و مشکل برای حداقل داشتن خطوط حل شد ایندفعه باید یکبار برای همیشه مشکل اینترنت رو حل کرد.

پس خواهشا ما رو به نفهمی متهم نکنین و این برخورد خوب نیست ولی هر چیزی راه خودش رو داره.
توهین روش خوبی نیست و تکرارا حرفهای دیگران هم خوب نیست .از زمانی شما اومدین توی این سایت به دل موند یکبار هم تحلیلهای خود شما رو ببینیم نه کپی پیست از این سایت و اون سایت اونم تمام تاپیکهاتون به شکلی جهت داره می دونین چرا چون انگار یه طوری از قبل آماده هستین و از ده تا خبر گزاری و منبع در یک مورد چهل تا مقاله و کپی پیست می کنین.
برادر من منبع و مطالعه اون بد نیست ولی تمام مطالعات ما برای اینکه به ما به عنوان انسان یک دید و تحلیل بده وقتی ما فقط مصرف کننده باشیم عملا چیزی جز یک هارد بزرگ نیستیم که مثل کامپیوتر فقط اطلاعات توش می ریزیم نه اینکه تحلیل کنیم فرق انسان با تمام موجودات در همین عقل و تحلیل هست.

و اما در مورد ایندوست عزیز که در مورد اینترنت و پایه قرار دادن اون برای کارهای نیازمند به سرعت بالا گفتن برادر من قبلا در مورد اینکه این نوع کاربردها خودشون دارای شبکه هستن و شبکه استفاده شدهشون اینترنت نیست توضیح دادم اما الان کمی دقیقتر توضیح میدم اینترنت بر اساس پروتکل یو دی پی کار می کنه که عملا به شما تضمینی نمی ده که از یک مسیر کوتاه اطلاعاتتون رو دریافت و یا ارسال کنه و در هر بار ممکنه از یک مسیر انتقال اطلاعات انجام بشه در واقع هر بار عمل روترینگ انجام میشه (مسیر یابی) و مورد دوم اینکه باز تضمینی نیست که همیشه یک مسیر جریان شما رو هدایت کنه(البته این دو مشکل رو میشه با تمهیداتی حل کرد اما باز مشکلات دیگه ای هست).مورد دیگه اینکه اطلاعات رو به بسته های کوچکی در حد نهایتا 512 بایت تقسیم می کنه و باز ضمانتی نیست این بسته ها به ترتیب برسسه بلکه هر کدوم ممکنه از یک مسیر فرستاده بشن و بنا به کوتاه و بلندی هر مسیر ممکنه این بسته دیرتر یا زودتر از بسته قبلی و بعدی خودش برسه.
موضوع بعدی اینکه روترهای اینترنتی به شکلی قابل برنامه ریزی هستن و میشه اونها رو با اولویت بندی تنظیم کرد خوب بیشتر روترهای خارج از کشور ما ، ما رو در رتبه های پایینی قرار میدن و تازه این در صورتی هست که ارتباط قطع نشه.(خود این اولویتها سیاسی هست)
مورد بعدی همین قطعی روتر هست که این باعث میشه از تکنولوژی پایه اینترنت استفاده نشه و ممکنه در حال در حال عمل جراحی یکدفعه وقفه ای پیش بیاد و تازه این در صورتی هست که روتر جایگزین برای مسیر باشه وگرنه که ارتباط کلا قطع میشه.
مورد دوم اینکه برخی اوقات اگر سرعت خطوط شما زیاد هم باشه سرورهای و روترها نمی تونن این بار رو تحمل و سرویس با همون سرعت به شما بدن و این زمان در میزان استفاده کننده ها تقسیم میشه .در ضمن حتی تضمینی برای درستی اطلاعات نیست و ممکنه به دلیل اعوجاج خطوط و یا نویز و موارد دیگه این اطلاعات دستخوش تغییر ناخواسته بشن و با توجه به صفر و یک بودن اطلاعات عوض شدن یک بیت هم می تونه برخی اوقات خسارت بدی بزنه.
تمام این موارد رو گفتم تا به این نتیجه برسین و برسیم که برای اعمال حساس و سرعت بالا استفاده از اینترنت به عنوان فناوری پایه نه شدنی هست و نه مطمئن و باید یک شبکه داخلی راه اندازی کرد و راهش در تمام کشورها شبکه های اختصاصی هست که بین مراکز خودشون برقرار میکنن مثل شبکه داخلی دانشگاههای آمریکا و برخی موسسات و شرکتها که سرعتی نزدیک به گیگا بیت داره و خیلی از این مواردی که مد نظر شماست از اون طریق انجام میشه نه اینی که شما فکر کنین از طریق اینترنت هست نه از طریقی دیگه هست .در چند نقطه هم این شبکه ها به شبکه اینترنت توسط روترها که نقش gateway هستن وصل میشن ولی عملا اینترنت با اونها نمی تونه همراه بشه و روتر سرعت رو تنظیم می کنه.

الان با تمام این تفاسیر که عرض شد راه فقط یک چیز هست و اون اینکه در کشور شبکه ای اینترانت ملی با زیر ساخت فیبر نوری راه اندازی بشه همین شبکه می تونه نیازهای داخلی رو تامین کنه و به اینترنت هم وصل شه و تمام این کارهایی که شما عرض کردین شدنی خواهد شد.
امنیت هم بالا میره چون سرورها و روترها همگی مال خودمون هست .و داخل کشور .

جناب تی ان تی امیدوارم فکر نکنین من از روی غرور و تکبر می خوام چیزی رو به همه بقبولونم ولی خوب می بینین که من هر موضوعی رو با تحلیل باز می کنم بعد قضاوت می کنم نه احساسی و از روی مسائلی که آفت تحلیل و بحث منطقی هستن.
برچسب همسنگری و این جور چیزها هم به ما نمی چسبه در قالب قوانین پیش برین مشکلی براتون پیش نمی اد.هر چند من افتخار می کنم اگر سنگر ولایت به نظر برخی نمی دونم سنگر دیکتاتوریه اگر سنگر خشک مغزیه و یا هر چیز دیگه ای من افتخار می کنم در اون باشم و با همسنگرانم .نه در ماشینهای آخرین سیستم و شکمهایی پر از حرام و بالا شهر و بعد هم تظاهرات و به هم ریختن کشور.

یا علی.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
opera جان عزیز دله من فدات بشم ! منم دعوایی ندارم قصد سیه نمایی هم ندارم ولی اتقاد میکنم ولی در مورد اینترنت برخورد تدافعی دارین دیگه اتفاقا انقدرا هم فکر میکنین بحث اینترنت با فحشا گره نخورده بلکه بیشتر به مسایل سیاسی مربوط میشه که منم کاری بهش ندارم بحث اصلی منم بیشتر سر همین قضیه مادیش هست تا معنوی فرهنگ سازی این حرفا ! من خودم 1 مگابایت دارم در ارتباط با کارم مجبورم که داشته باشم از دست هزینه بالاش شکایت دارم از طرفی یه عده میگن گرون یه عده از جمله خود وزیر ارتباطات میگه از این ارزون تر دیگه چی می خواین ! ما هم بوندیم قسم حضرت عباسو باور کنیم یا دم خروسو ! در مورد بحث تخصصی هم چون کارم همین هست و رشته تحصیلی هم کامپیوتر ه کاملا بر موضوع واقفم و اطلاع دارم که همین الان امکان ارایه خدمات مطلوب تر فراهمه چه در زمینه قیمت تمام شده چه به لحاظ کیفیت و سرعت همین عدم ارایه هست که ادمو زجر میده ! در مورد os ملی هم که بچه های شریف زحمتشو کشیدن هم به مشکلاتی در زمینه امنیت بر خورده اند که فکر نکنم چیز زیاد مهمی باشد و 70 درصد این قضیه بر میگردد به همان بحث شیرین اعتبارات و بودجه !

opera ما شما رو نفهم تلقی نکردیم ! در ضمن من خودم علاقه ای به تحلیل ندارم چون همان میشه نظر شخصی منم اینقدر دانش ندارم که در همه زمینه ها مسلط باشم در نتیجه تحلیلی ابکی میشه که از این دست زیاده و نیازی به تحلیل من نیست من همیشه سعی کردم تحلیل های کارشناسی شده را در سایت بیارم و از منبع معتبر باشد تا سطح علمی سایت بالاتر بره مطالب من جهت دار نیست فقط مطالبی هست که دارای ابهام هست و قابل بحث که این خودش نمک قضیه است ! اگه هم دوست داری برات تحلیل میکنم اونم فقط تو پیغام خصوصی ! به شرطی که به کسی نشون ندیا ! icon_cheesygrin

اینکه میگی با غرور و تکبر حرف میزنی این نظر خودته من نظری راجع بهش ندارم تا حالا هم در این مورد فکر نکردم ! ولی میخواهی افکار خودتو یه جورایی به قبولونی اینم در حد اعتدال بد نیست خوبه بالاخره باید این این افکار جوشان به یه دردی بخوره یا نه ! ماشاالله هم همه فن حریفی در هر زمینه هم دستی در اتیش داری خوبه که مطلبو باز میکنی ولی بعضی وقتا بد باز میکنی اصلا متلاشی میکنی که بازم این از اعتماد به نفس بالای تو خبر میده که اینم خوبه !

داداش از کی تا حالا هم سنگری بر چسب شده ! منظور از هم سنگری هم موافقان نظر تو بود در این تایپیک ! یکی از اشکالاتتم همینه دیگه سر هر موضوع کوچیکی رو سریع گره میزنی به مقدسات اخه این چیزا چیه که میگی من الان خجالت میکشم دوباره تکرار کنم . در ضمن اکه تو از ماشین مدل بالا بدت نیاد من عاشقشم ! پس بالا شهریا هم حروم خور شدن مرده مومن این چه حرفیه نا سلامتی 80 در صد بزرگان انجا میشینن !

مطلب قبلی هم قرار بود طنز بشه نمیدونم چرا این طوری از اب در اومد ! در هر حال خودتو ناراحت نکن درست میشه نگران نباش



:mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مشكلات رو بايد بي غرض ديد و بي غرض دنبال چاره جويي بود
سياه نمايي و سفيد نمايي هم بي معناست
مردم ايران فهيم تر از اين حرفها هستند كه كسي بتونه براشون تصميم بگيره چي ببينند چي نبينند
حالا هر كس مي خواد باشه - باشه
[u]اين ملت آزاده - هوشياره - فهميده ست - شريف و بدون نياز به اينكه كسي بگه اين راه بده اون راه خوبه !!! [/u]
مگه بچه بازيه ؟؟؟ icon_cheesygrin
متاسفانه ما عادت كرديم به فكر اينكه دنبال حل مشكل باشيم فقط پاك كن بگيريم صورت مساله رو پاك كنيم
[size=24][color=olive]چشم ها رابايد شست جور ديگر بايد ديد [/color][/size]
اينكه سرعت اينترنت كمه چيزي يه كه خودمون داريم حس مي كنيم ايميلايي كه بسته ست سرعت پايين رو اينم مي شه چشم بست ؟
خودمون بزنيم نديدن ؟‌كوري ؟
عجبا!!!!!!!!!
دوستان كمي منطقي باشيم
بي غرض دنبال حل مشكلات باشيم تا جايي كه از دست ما درمياد
تا كي مي شه سر رو مثل كبك زير برف كرد؟؟؟
نشد ديگه نشد !!!!
:mrgreen: چرا؟؟
مشكل براي همه كشورها هست فقط ايران عزيز ما گرفتار فراز و نشيب نبوده و نيست -نيست - نيست - حل بايد كرد نه پاك .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مسئله همون ویدیوی دهه شصت و هفتاده. با برخی از دوستان موافقم که بیشتر از سرعت بحث شیلترینگ مطرحه. روزهای عادی سر جای خودش، کافیه دو نفر آدم بیان تو خیابون زرت و پورت کنن که کل اینترنت بره به حالت خلصه!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برادر تی ان تی عزیز سوال من رو پاسخ ندادین؟ و در ضمن اگر متخصص این زمنیه هستین که دیگه خودتون هم باید یه نظری بدین اگر شما ندین که وای به حال مت.

بحث فقط فحشا نیست و من اون رو مثال زدم و حتی بحث تنها سیاسی نیست بحث این هست که در اینگونه موارد و در کل تکنولوژی جدید مواردی چون فرهنگ روانشناسی و تربیت دین و .... خیلی موارد ریز و درشت دیگر رو باید دخیل کرد تا خروجی اون برای مثال مثلا کشور ما مشخص بشه و بفهمیم که واقعا چه تاثیری دارهه.بحث آسیب شناسی و فرصت شناسی هست مثل این می مونه شما یک اسلحه پر و مسلح رو دست یک فردی بدین که نمی دونین چیه خوب این از مظاهر فناوریه و میشه باهاش در برابر شر از خودش محافظت کنه می تونه شکار کنه و... ولی چون نمی دونه چیه ممکنه سرش رو بزاره روی مخ خودش و ناخواسته ماشه رو بکشه.
نفس فناوری این هست و باید بومی سازی بشه تا بشه برش استناد و استفاده کرد.

در مورد سیستم عامل شریف امنیت چندان مهم نیست چون بیس لینوکس هست امنیت بالایی داره مشکل اصلی نرم افزارهای دسکتاپ و...هست ولی خوب همین بحث عدم تزریق بودجه عامل اصلی شده.مثلا اگر ما سیستم سرور رو برای خودمون تعریف نکنیم در آینده همین زیر ساخت اینترنت رو هم نمی تونیم ارائه بدیم.

تحلیل عیبی نداره ما اینجائیم تا همه یاد بگیریم و من و شما نظر میدیم و دوستان اصلاح می کنن ما هم مال بقیه رو تا بفهمیم مشکل چیه.به قول معرف چکش کاری میشه تا ساخته بشه.

نمی دونم نظر شما در مورد نوشته های من محترمه نظر شماس ولی خوب اصل این هست الان شما و من داریم منطقی تازه شروع کردیم به بحث حالا در مرور زمان ان اشا الله مشکلات حل میشه.نفس کار که مناظره و مباحثه برای فهم بیشتر هست مهمه.

در مورد شمال شهر هم باید بگم مولا میگن هر جا کاخی بود کنارش کوخی هست و اگر بود این کاخ ساخته نشده مگر اینکه حرامی درش باشه.من نمی خوام باز برخورد متحجر بکنم ولی خوب انسانهای بزرگوار و حلالی هم درشون هست و مال دارن ولی حلال ماشین دارن اصلا هوپیما دارن این مشکلی نداره ولی کسی که فرزندش میاد به کثافت کاری و به هم ریختن کشور مطمئن باشین لقمه حلال نخورده.

من یک سوال از شما دارم کاربر شهرزاد اگر شما برادر کوچکتر نمی دونم فرزند کوچیکی چیزی داشته باشین حاضرین اون رو بدون برخی موارد پشت اینتر نت رها کنین آیا این فرد شعورش میرسه ؟این حرف بی معناست این حرف مال لیبرالهای اسلام خواه هست(البته نمی خوام توهین بشه بگم شما هستین نه می خوام بگم دیدیتون بده) که انسان رو کامل می دونن و...اما آیا اگ عقل برای انسان کافی بود و اگر انسان الان هم با پیشرفت تکنولوژی عالم تر شده چرا خداوند باید 124 هزار تا پیامبر بفرسته چرا قران رو فرستاده منظور و معنا چیه؟
منظور عقل الکن انسان هست که نمی فهمه و باید به منبع شرع و وحی هم وصل باشه .

مشکل رو بنده عرض کردم و همه حداقل توی اینکه مشکل و نارسایی داریم با هم همنظر هستیم ولی خوب کاری که فعلا از دست ما میاد همین انتقاد درست و نظر دادنه ان شا الله یکی ببینه از دستش بیاد کار رو درست کنه.ما وظیفمون رو در حل توان انجام میدیم بقیه با ما نیست.

در مورد فیلتر هم خوب برخی اوقات اعمال نظرهایی میشه ولی خوب ان شا الله درست میشه.
کسی هم صورت مسئله رو پاک نکرد کاربر عزیز بلکه ما (حداقل من)سعی کردیم موضوع رو باز کنیم و راه کار بدیم. نه صورت مسئله رو پاک کنیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]

من یک سوال از شما دارم کاربر شهرزاد اگر شما برادر کوچکتر نمی دونم فرزند کوچیکی چیزی داشته باشین حاضرین اون رو بدون برخی موارد پشت اینتر نت رها کنین آیا این فرد شعورش میرسه ؟این حرف بی معناست این حرف مال لیبرالهای اسلام خواه هست(البته نمی خوام توهین بشه بگم شما هستین نه می خوام بگم دیدیتون بده) که انسان رو کامل می دونن و...اما آیا اگ عقل برای انسان کافی بود و اگر انسان الان هم با پیشرفت تکنولوژی عالم تر شده چرا خداوند باید 124 هزار تا پیامبر بفرسته چرا قران رو فرستاده منظور و معنا چیه؟

[/quote]

[b]

بله عزیزم من به برادر یا فرزند کوچکم اجازه میدم توی اینترنت بدون محدودیت گشت و گذار کنه ولی قبل از اون مثل یک برادر یا پدر دلسوز راه و روش استفاده ، مزایا و معایبش را یادش میدم ولی امکانات را ازش نمیگیرم !
این 124هزار پیغمبر برای رشد فکر اومدند برای نشان دادن راه و روش زندگی برای خداشناسی این خیلی حرف خنده داریه که انسان امروزی را با انسانهای 20000سال پیش یا نزدیکتر صدر اسلام مقایسه کرد یکم واقع بین باشید تورو خدا.

2سال پیش وزیر ارتباطات توی یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که امروز میتوانیم سرعت اینترنت کاربرا را تا 40 برابر افزایش بدیم !
این یعنی چی ؟
یعنی امکانات هست ولی واسه شما نیست !
من یک بار دیگه گفتم که با فیلترینگ مخالف 100% هستم .
فیلترینگ یعنی : شما فکر نکن چون عقلت نیرسه !! ما محدودت میکنیم چون به صلاحته !!



راستی یه راه کار خوب : 1عدد دیش 90 ( 10000تومان) + 1عدد ال ام بی ( 6000 تومان) + 1عدد کارت ریسیور ( 60000 تومان) هزینه اولیه محسوب میشه
یک اکانت ماهواره ای : یه دنیای بی مرز اینترنت ماهواره ای خوش آمدید !



یا علی[/b]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یه آمار بگیرین از تعداد سایت های پرنو که متعلق به افراد ساکن ایالات متحده است ( خودتون حساب کار دستتون میاد ) .

اونا که هیچ حد و مرزی ندارند اینجوریه اوضاعشون . ما که دختر بدون روسری هم از اول عمرمون ندیدیم که جای خود دارد .

اگر شعور استفاده ی درست از اینترنت را داشته باشیم هیچ نیازی به فیلتر کردن نیست . ولی آیا واقع شعور استفاده کردن از اینترنت با توجه به میزان بازدید از سایت های مستهجن که مقام اول سرچ کلمات مستهجن در اینترنت را ایرانیان عزیز از آن خود کردند آیا واقعا شعور داریم ؟!!!!

آیا واقعا عقلمان می رسد که چی بد و چی خوب است ؟

آیا اگر عقلتان برسد که فلان کار بد است دیگر آنرا انجام نمی دهید ؟

آیا اگر به هر کسی بگویند شما فکر کن . ما محدودت نمی کینم چون عقلت می رسه ..... واقعا فکرمان را به کار می اندازیم ؟!!!!

آیا فیلتر نکردن به صلاح است ؟

آیا غیر از محدود کردن کار دیگری از دستمان بر می آید ؟

آمار فجیع بازدید از سایت های مستهجن و سرچ کلمات مستهجن نشانگر چیست ؟

آیا نشان گر این است که ما عقلمان می رسد و خیلی با شعوریم آنقدر باشعوریم که فیلتر کردن توهین به شعورمان است ؟

آیا اگر فیلترینگ برداشته می شد همین یه ذره دین و ایمان مون هم سره جاش بود ؟

آیا اگر فیلترینگ نبود کشوری به نام جمهوری اسلامی ایران وجود داشت ؟!!!!!!!!!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]من یک بار دیگه گفتم که با فیلترینگ مخالف 100% هستم .
فیلترینگ یعنی : شما فکر نکن چون عقلت نیرسه !! ما محدودت میکنیم چون به صلاحته !![/quote] اين حرف كاملا درست هست !
ان شاالله بچه شما فردا كه به سن 10 تا 12 سالگي رسيد شما اصلا نبايد نگران اين باشي كه اين نوجوان با درك سن و سال خودش بطور اتفاقي وارد انواع سايتهاي پيچيده بشه ! .

فيلترينگ در تمام دنيا وجود داره در تمام دنيا برخورد قضايي با سايتهاي معاند و سايتهايي كه اطلاعات غلط پخش ميكنند وجود داره در آمريكا كانادا آلمان چين روسيه و ....
در اكثر مدارس اين كشورها اينترنت فيلتر شده هست و دهها نرم افزار مختلف فيلترينگ و كنترل والدين وجود داره استفاده ميشه و در خود ويندوز هم نصب هست /.

اينكه اومدن فيلترينگ رو قرار دادن به ميزان سواد و شعور شما نگاه نكردن به چند ميليون كاربر نگاه ميكنند كه همگي در يك سطح توان و فهم نيستند .

كسي نيست كه با فيلترينگ مخالف باشه !!!! ولي با بيشتر بحث بر سر نحوه اجراي اون هست .

______________

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سرعت اينترنت رايگان در كره جنوبي ٥٠٠ برابر سرعت اينترنت پولي در ايران است واينترنت پرسرعت (ADSL) به معناي واقعي در ايران وجود ندارد. طبق استانداردهاي بين المللي حداقل سرعت اينترنت ADSL، ٥١٢ كيلو بيت در ثانيه است، درحالي كه در ايران اين سرعت به كمتر از ١٠٠ كيلو بيت در ثانيه مي رسد!
براساس برنامه چهارم توسعه تا پايان سال ٨٨ (پايان اين برنامه) قرار بود تعداد پورت هاي فعال ADSL به ٥/١ ميليون پورت برسد ! درحالي كه به جاي 1/5 میلیون پورت فعال، كمتر از5٠٠ هزار پورت فعال ADSL وجود دارد. به عبارت ديگر نفوذ ADSL در ايران يك نهم ميزان پيش بيني شده در برنامه چهارم توسعه است.
در ضمن اينترنت پرسرعت در جهان استانداردهاي خاصي دارد. در بسياري از كشورهاي دنيا سرعت ٥/١ مگابيت بر ثانيه را سرعت معمول براي اينترنت پرسرعت مي دانند، اين در حالي كه در برخي كشورها از جمله ايران ADSL(اينترنت پرسرعت) به عنوان يك وسيله ارتباط پرسرعت تلقي مي شود كه حداكثر سرعت آن فقط ١٢٨ كيلو بيت بر ثانيه براي مردم است ! بنابراين مي توان نتيجه گرفت كه در حال حاضر در ايران اينترنت پرسرعت هنوز حتي براي كاربران به صورت ملموس و به معناي واقعي عرضه نشده است

[b] اینکه بعضی دوستان معتقدند با اينترنت پرسرعت امكان دانلود بعضي فيلم هاي نامناسب وجود دارد و به خاطر این نباید مردم رنگ این امکانات ببینند ! اين در حالي است كه افراد بسيار كمي به دنبال اين مسائل هستند و از سوي ديگر اين افراد از هر راهي دیگری می توانند به خواسنه های خود برسن . اصلا نیازی به این همه دردسر ندارن همین الان با 10 هزار تومان راحت میتونی یک هارد 1 ترابایتی رو بدون هیچ زحمتی پر از فیلم و مسائل غیر اخلاقی کنی و بشنی با کمال ارامش ببینی و به ریش کاربران مفلوک اینترنت ایران بخندی ! و به سن سال کاربران هم ربطی نداره همین الان در مدارس مقاطع پایین این اینده سازان ما دارن اخرین فیلم های س.ک.س/ی روز دنیا رو مورد ارزیابی فنی قرار میدین ! و این جور دلایل واقعا خنده داره [/b]

ما دچار مشكل جدي هستيم آن چه ما به عنوان اينترنت استفاده مي كنيم، در حال حاضر در كشورهاي پيشرفته منسوخ شده است و به آن نام اينترنت اطلاق نمي كنند ! قيمت اينترنت پرسرعت در تركيه ١٢ برابر ارزان تر از ايران است. در حالي كه تركيه يكي از كشورهاي رقيب ايران در دستيابي به اهداف ترسيم شده در سند چشم انداز توسعه ٢٠ ساله ايران مي باشد اگر قرار است ما در زمينه فناوري اطلاعات و ارتباطات در جايگاه اول منطقه قرار بگيريم، بايد تسهيلات بيشتري براي افزايش شاخص ضريب نفوذ اينترنت پرسرعت اختصاص دهيم حالا هی دوستان دلیل بیارن که نباید چنین اتفاقی بی افتد !

opera سوالت چی بود عزیزم ؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تی ان تی حالا شد خودت هم یه چیزی بگو برادر همه چیزهایی رو که گفتی قبول دارم.
اما چند مورد اینسایدر من جان خواهر یا برادر من شما هر وقت فرزند و یا بچه ای داشتی روی سیستم خودت فیلتر شکن نصب کن و ذر اختیارش قرار بده.
124هزار پیغمبر خوشبختانه موفق بودم و الان ما به جایی رسیدیم که اینساید من جان ادعا میکنه بچه های ما هم عقلشون میرسه .نه برادر من این باز القا شیطانه منی که سنم بالای 20 هست هم نمی دونم صلاح خودم رو تشخیص بدم چه برسه به بقیه .
در ضمن من عرض کردم فقط مسائل جنسی نیست بلکه بسیاری از مسائل سیاسی اقتصادی و اجتماعی هم به این پدیده گره خورده و می تونه مشکلات روانشناسی و جامعه شناسی فراوانی ایجاد کنه نه برای فرد و خانوادش بلکه در دراز مدت برای کشور این واقعا اینقدر سنگین و غیر قابل حضمه.من عرض کردم اول اسیب شناسی قوانین تنظیم شده برای فیلترینگ و .... فرهنگ سازی و بعد تازه استفاده برای همه با سرعت بالا.

در ضمن چیزهایی که می گفتی رو من توی پستهای قبلی عرض کردم از اول نظرات رو بخونین اینساید من جان.
دوست عزیز اینترنت ماهواره ای هم سرعت بالایی نداره و تا بازخورد درخواست شما از طریق تلفن به سرور برسه و ماهواره شارژ بشه و برسه طول میکشه و در عین حال جزو اینترنتهای سریع محسوب نمی شه.
راه اینترنت پرسرعت فقط چند مورد هست یکی وایرلس دوم ای دی اس ال و سوم اینترنت کابلی بقیه روشها مثل ISDNو بقیه روشها مثل دایل آپ ماهواره ای و...سرعت چندانی ندارن.

برادر تی ان تی خودت توی مقاله قبلی میگی 700 و خورده ای استفاده کننده داریم حالا می گی 500 هزار .در ضمن من سوال کردم اگر من الان یک اینترنت 1 مگ رایگان در اختیار شما قرار بدیم شما چه کار می کنید؟
و ضریب نفوذ ای دی اس ال هم به خاطر زیاد بودن قیمت هست.
به هر حال اینکه برخی از راههای مختلف می تونن فحشا کنن باعث شل گرفتن و عمل کردن به وظیفه نیست من معذرت میخوام که این مثال رو می زنم مثلا اینکه ما ادعا کنیم هر کسی بخواد فحشا کنه از هر جا بتونه می کنه بعد ما بگیم خوب پس کار پلیس بی ارززشه آقا ول کنین زنهای فراری و مشکل دار توی خیابونها بگردن فایده چیه.
مشکل برخی توی کشور ما اینه وقتی می خوان کار فرهنگی بکنن سریع اول قوانین رو تعطیل فرض می کنن بعد تازه به فکر کار فرهنگی می افتن بعد می پرسیم ملاک شما در کار فرهنگی چیه و یا اصلا تعریف فرهنگ چی هست ؟به جد میگم عملا هیچ جوابی ندارن و فکر می کنن با چهار تا فیلم و دو تا بروشور و سه تا کاتالوگ میشه کشور رو ساخت نه آقا این دیگه خیلی خوشبینانه است.

در مورد کره برادر من الان در دنیایی هستیم که غرب به بن بست اقتصادی شدیدی رسیده آمریکا 14.5 تریلیون دلار بدهی خارجی داره یعنی چیزی در حدود 4 برابر بودجه سالانش و مشکلات فرهنگی و جامعه شناسی و روانشناسی(نمونش کشتارهای زنجیره ای در این کشور آمار قتل و تجاوز به عنف درگیری مسلحانه مواد مخدر 30 میلیون بیکار و...)عملا یعنی غرب در بن بست در خاورمیانه مشکلات سیاسی در اوجش هست و قفل شده و از همه بدتر در شرق آسیا که سیاست استحاله فرهنگی آمریکا این کشورها حتی چین رو به بحران اجتماعی کشیده و برای آگاهی شما باید بگم بیشترین آمار خود کشی مال ژاپن و بالاترین آمار فیلم های س ک س ی و مستهجن مال این کشورها هست و در ژاپن رسمی دانشکده سکس دارن .آیا این اوج ذلت و انحطاط نیست .حالا میخواین نسخه ای که مال این بیماران روانی هست رو برای مردم ایران با 7000 هزار سال تمدن بپیچشن خوب میگیم شما راست میگین 20 سال دیگه چه خواهد شد خودتون بگین ؟دوستانی که ادعای عقل و شعور مردم و بچه و کودک و.... رو می کنین خودتون بگین.

در ضمن واریور جان اشاره کردن الان در کشوری مثل انگلیس سیاست فیلترینگ نه تنها در سطح کشور بلکه در مدارس هم داره نرم افزارهای فیلترینگ نصب میشه .
ما سوالات زیادی از رفتار غرب داریم دلیل چیه در آمریکا 30 سبکه ماهواره ای پخش میشه و در خاورمیانه 3000 تا ؟
اون 12

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]

من یک سوال از شما دارم کاربر شهرزاد اگر شما برادر کوچکتر نمی دونم فرزند کوچیکی چیزی داشته باشین حاضرین اون رو بدون برخی موارد پشت اینتر نت رها کنین آیا این فرد شعورش میرسه ؟این حرف بی معناست این حرف مال لیبرالهای اسلام خواه هست(البته نمی خوام توهین بشه بگم شما هستین نه می خوام بگم دیدیتون بده) که انسان رو کامل می دونن و...اما آیا اگ عقل برای انسان کافی بود و اگر انسان الان هم با پیشرفت تکنولوژی عالم تر شده چرا خداوند باید 124 هزار تا پیامبر بفرسته چرا قران رو فرستاده منظور و معنا چیه؟

[/quote]

[b]

بله عزیزم من به برادر یا فرزند کوچکم اجازه میدم توی اینترنت بدون محدودیت گشت و گذار کنه ولی قبل از اون مثل یک برادر یا پدر دلسوز راه و روش استفاده ، مزایا و معایبش را یادش میدم ولی امکانات را ازش نمیگیرم !
این 124هزار پیغمبر برای رشد فکر اومدند برای نشان دادن راه و روش زندگی برای خداشناسی این خیلی حرف خنده داریه که انسان امروزی را با انسانهای 20000سال پیش یا نزدیکتر صدر اسلام مقایسه کرد یکم واقع بین باشید تورو خدا.

2سال پیش وزیر ارتباطات توی یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که امروز میتوانیم سرعت اینترنت کاربرا را تا 40 برابر افزایش بدیم !
این یعنی چی ؟
یعنی امکانات هست ولی واسه شما نیست !
من یک بار دیگه گفتم که با فیلترینگ مخالف 100% هستم .
فیلترینگ یعنی : شما فکر نکن چون عقلت نیرسه !! ما محدودت میکنیم چون به صلاحته !!



راستی یه راه کار خوب : 1عدد دیش 90 ( 10000تومان) + 1عدد ال ام بی ( 6000 تومان) + 1عدد کارت ریسیور ( 60000 تومان) هزینه اولیه محسوب میشه
یک اکانت ماهواره ای : یه دنیای بی مرز اینترنت ماهواره ای خوش آمدید !



یا علی[/b][/quote]

سلام

همین طوری می کنید که همیشه پا در هوا باشیم ....
کلا بدون فیلترینگ مگه می شه !؟
فیلترینگ درسته ولی باید درست بشه ... قرار نیست تر و خشک رو با هم بسوزونن ...
فعلا مشکل اصلی سر قیمت و سرعت اینترنت هست که به خیلی ها از جمله بنده (( حالا اپرا داره حالش رو می بره 128 نامحدود رو ماهی پونزده تومن می گیره و داره می گه برام سخته ... من رو بگو که دارم 128 با حجم 2 گیگابایت رو با قیمت 13 تومن می گیرم ... تازه اینم که بهم دادن در بعضی روزها وصل می شه به اینترنت ولی عملا ارسال و گرفتن اطلاعاتی نداره ... چطور می شه این اینترنت یه جای کشور اون قیمت باشه ولی یه جای دیگه کشور این قیمت !؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ))

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برادرها و خواهر عزيز
من كسايي رو مي شناسم كه زن وبچه دارن كار دارن اما معتاد به اينترنت و چت و تماشايه فيلم ....تو اينترنت هستن طوري كه حتي اگه دايلاپ باشه بايد بشيننو ببين
آدمهايي كه حتي شغلهاي مهم و كليدي دارن و به قيافشون نمي خوره كه حتي فيلم سينمايي ايراني ببينند اما وقتي مي شينند پاي اينترنت شخصيتشون عوض مي شه
اينترنت تو ايران شده محلي واسه خاالي كردن يه سري عقده ها ........................
خوب حالا آزاد بشه با سرعت بالا 90 درصد مطالب غير اخلاقي
تو يوتيوب برين عنوان هاي فارسي همه س ك س ي اند
مسخره است اما اين جماعت صهيونيست پان تركيست هم از اين مطلب سود بردند فيلمهاي تبليغاتي خودشونو با عناوين ايراني پسند مي زارن توسايت

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.