RedArmy

تحلیل و پیگیری تحولات ایالات متحده

پیروز نهایی انتخابات سال 2020 ایالات متحده   

61 votes

این نظرسنجی برای رای جدید بسته است
  1. 1. پیروز نهایی انتخابات سال 2020 ایالات متحده به نظر شما کدامیک از دو گزینه ذیل خواهد بود ؟؟؟

    • جو بایدن (دموکرات)
    • دانالد ترامپ (جمهوری خواه )


Recommended Posts

نمی خواهم بخشی از نسل کشی باشم

IMG_20240226_104422_524.jpg

Screenshot_20240226_104448_com_mxtech_vi

 افسر نیروی هوایی آمریکا خود را جلوی سفارت اسراییل در واشنگتن دی سی به آتش کشید.

 

وی در حالی که در آتش میسوخت گفت نمیخوام بخشی از نسل کشی اسراییل باشم.

 

ویرایش شده در توسط mehdipersian
  • Like 3
  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با سلام

امروز دونالد ترامپ در حین یک سخنرانی انتخاباتی از یک سو قصد جان سالم به در برد.

این روی داداز چند منظر قابل بررسی هست

اول باید دقت کنیم که ترامپ خارج از سیستم فراماسونی و حلقه قدرت در امریکا به ریاست جمهوری رسیده و بیشتر یک ملی گرا است تا یک هژمون و از این منظر مور غضب حلقه قدرت است.

و با توجه به اتفاقاتی که طرفداراش در انتخابات سال قبل رقم زدن مهره ای است که به راحتی قابل حذف کردن نیست.

این چند خط تحلیل من از رویداد های این چند وقت و احتمالی است که از رویداد های پیش رو دارم

اول ترامپ با این ترور یک محبوبیت زیادی را کسب می کنه که احتمال پیروزی در انتخابات را برای اون بالا می بره و اگر با توجه به ضعف بایدن در برابر ترامپ حزب دموکرات بایدن را تعویض نکنه با یک کاندید قوی تر ،یعنی خودش هم دوست داره ترامپ رای بیاره اما چرا؟ تا با یک تیر چند نشون بزنه.

قدرت حاکمه در امریکا ترامپ را ترور خواهد کرد دقیقا مانند جان اف کندی چون:

یک مهره سیاسی قدرتمند و مخالف سیستم حاکم را حذف کنه مانند کندی

دوم از اون یک قهرمان بسازه تا بتونه با نسبت دادن دشمنانش به قاتلین ترامپ بهونه ایجاد کنه تا با اونها وارد درگیری بشه و به اونها فشار بیاره  و از موج طرف دارای ترامپ به عنوان نیروی انسانی محرک این ماجرا استفاده کنه.

به اعتقاد من امریکا به این نتیجه رسیده که برای مهار چین و روسیه بهترین کار مهار ایران هست و قطعا با این بهانه به شدت به فشار های خودش علیه ایران با توجه به این که ایران ترامپ را در لیست انتقام حاج قاسم قرار داده اضافه می کنه.

احتمالا این تک تیر انداز مرده یا سرباز امریکا در عراق بوده یا پسر و رفیقش تو عراق کشته شدند یا به هر دلیلی یه ربطی به عراق داشته که در ماجرای عین السد اسیب دیده و ترامپ را مقصر می دونسته. این هم برای اینکه دوباره به جامعه یاد اوری بشه ترامپ از سوی چه کسی مورد تهدید واقع شده تا برای ترور بعدی ذهن جامعه اماده باشه.

از طرفی واکنش مردم و طرف دارای ترامپ نسبت به ترور و مرگ اون با این ترور نا فرجام سنجیده شد.

ولی دمه تک تیرانداز گرم که زیر رگبار گلوله محافظ های ترامپ که اول دیدنش باز هم شلیک کرد و تقریبا هدف را زد....

به هر صورت ما از کشته شدن ترامپ خوشحال می شیم ....

 

  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ضارب ترامپ شناسایی شد؛ او کیست و چه گرایشی دارد؟+عکس

به گزارش روزنامه نیویورک‌‎پست اف‌ بی‌ آی مظنون به تیراندازی در کارزار انتخاباتی ترامپ را شناسایی کرد؛ وی "توماس متیو کروکس" یک جوان ۲۰ساله ساکن پنسیلوانیا است.

https://media.alalam.ir/uploads/855x495/2024/07/14/172093665657534700.jpg تصویر ضارب 1

https://media.alalam.ir/uploads/org/2024/07/14/172093661926240000.jpg تصویر ضارب 2

گفته می شود وی عضو یک جنبش سیاسی چپ‌گرا به نام "آنتیفا"Antifa)) با ادعای عقاید ضد فاشیستی و ضد نژادپرستی ایالات متحده آمریکا است. ویژگی اصلی از گروه‌های انتیفا استفادهٔ آنها از اقدام عملی است. آنها با تاکتیک‌های اعتراضی گوناگون، مانند فعالیت‌های دیجیتالی، خسارت مالی به بنگاه‌های اقتصادی بزرگ، خشونت فیزیکی و آزار و اذیت علیه افرادی که آنها به عنوان فاشیست، نژادپرست، راست تندرو یا سرمایه دار می گمارند شرکت می‌کنند.

در پی سوءقصد ناکام به جان "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهور سابق آمریکا در جریان یک کمپین انتخاباتی در پنسیلوانیا، اف‌بی‌آی و سرویس مخفی آمریکا تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند.سرویس مخفی آمریکا گزارش داد که تیرانداز مظنون و یکی از حاضران کشته شدند. دو آمریکایی دیگر هم به شدت مجروح شده‌اند. در محل تیراندازی یک قبضه اسلحه کشف شد.

https://fa.alalam.ir/news/6901583/ضارب-ترامپ-شناسایی-شد؛-او-کیست-و-چه-گرایشی-دارد؟-عکس

 

  • Like 1
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ویدیوی لحظه کشتن عامل ترور ترامپ توسط تک تیراندازها

 

دونالد ترامپ در حال سخنرانی در باتلر پنسیلوانیا بود که با سلاح تک تیرانداز از فاصله 121 تا 135 متری هدف قرار گرفت. بر اساس ویدیویی که  می‌بینید، تک تیراندازها سرویس مخفی آمریکا که بر روی ساختمانی نزدیک استیج سخنرانی ترامپ هستند، موفق به شناسایی عامل تیراندازی پیش از تیراندازی می‌شوند و شروع به شلیک به سمت او می‌کنند که باعث می‌شود نگاه ترامپ به سمت محل شلیک جلب شود. در همین لحظه تک تیرانداز دست کم دو شلیک می‌کند که یکی از دو شلیک صورت ترامپ را می‌خراشد و از کنار گوشش عبور می‌کند. گلوله دیگر ظاهراً به یکی از حاضران برخورد کرده است. اگر سر ترامپ به سمت حاضرین و او سرش را به سمت ضارب نچرخانده بود، احتمالاً در این لحظه کشته می‌شد. در همین ثانیه‌ها، تک تیراندازهای سرویس مخفی، با شلیک‌های پیاپی، تک تیرانداز را هدف قرار می‌دهند و از پای در می‌آورند. این لحظات که توسط تیم تحلیل مورد ارزیابی فنی قرار گرفته را می‌بینید.
 
لینک ویدئو :
منبع

 

 

ویدیوی لحظه ترور ترامپ از زاویه پشت

 

لینک ویدئو :

منبع

 

لحظات انتقال ترامپ زخمی پس از ترور در پنسیلوانیا

 

لینک ویدئو :

منبع

 

ویدیوی سخنان عامل ترور ترامپ قبل از ترور

 

لینک ویدئو :

منبع

 

 

 

ویرایش شده در توسط 951
  • Like 2
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ویدیوی تازه از شناسایی تک تیرانداز توسط مردم ، قبل از لحظه هدف گرفتن ترامپ !

 

ویدیوی جدید از فاصله بسیار نزدیک از ضارب دونالد ترامپ نشان می‌دهد که قبل از تیراندازی در موقعیت قرار می گیرد. گروهی از مردم عامل ترور را دیدند و به مجریان قانون اشاره کردند، اما هیچ اقدامی انجام نشد. مردم فریاد می زنند: «افسر، او روی پشت بام است». این لحظات را می‌بینید.

 

لینک ویدئو :

منبع

 

 

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ویدیوی سه بعدی از عبور گلوله از بیخ گوش ترامپ

 

عامل ترور دونالد ترامپ از فاصله 135 متری او را هدف قرار داده بود و همانگونه که تیم تحلیل صحنه ساعتی پس از ترور تحلیل کرد، چرخش سر ترامپ به سمت تک تیرانداز منجر به عبور میلیمتری گلوله از روی گوش ترامپ و نجات جانش شد. اکنون ویدیویی سه بعدی از عبور گلوله از بیخ گوش ترامپ را می‌بینید که نشان می‌دهد اگر او سرش را نچرخانده بود، گلوله از جمجمه‌اش عبور می‌کرد و کشته شده بود.

 

لینک ویدئو :

منبع

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
1 hour قبل , alrkhs گفت:

انتظار می رود که تعداد ناو های هواپیمابر در اواخر دهه 2020 به 12 عدد برسد، زیرا این کشتی های جدید وارد خدمت می شوند، و کشتی های قدیمی هنوز چند سال تا بازنشستگی فاصله خواهند داشت، بنابراین می توانیم ببینیم که آیا مشکل واقعاً تعداد ناو ها است یا خیر

مشکل تعداد ناوگان و پرسنل نیست مشکل اصلی بیدار شدن اژدهای چینی از خواب است هراندازه نیروی دریایی چین گسترش پیدا کند ضعف آمریکا بیشتر آشکار خواهد شد چین سعی میکند مستقیم وارد جنگ نشود ولی با گسترش توان نظامی خودش و تقویت سایرین ( ؟؟؟) آمریکا را به چالش خواهد کشید 

  • Like 1
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
10 hours قبل , MF44 گفت:

مشکل تعداد ناوگان و پرسنل نیست مشکل اصلی بیدار شدن اژدهای چینی از خواب است هراندازه نیروی دریایی چین گسترش پیدا کند ضعف آمریکا بیشتر آشکار خواهد شد چین سعی میکند مستقیم وارد جنگ نشود ولی با گسترش توان نظامی خودش و تقویت سایرین ( ؟؟؟) آمریکا را به چالش خواهد کشید 

با سلام خدمت همه دوستان گرامی

البته هر چقدر درگیری منطقه ای آمریکا در سایر نقاط جهان بیشتر شود چین فرصت بیشتری پیدا خواهد کرد . به همین دلیل هم سراغ استراتژی های غیر نظامی برای مهار چین خواهد رفت . نظیر ایجاد مشکلات اقتصادی یا سیاسی  . استهلاک قوا برای هر ارتشی خطرناک است و بدترین حالت ممکن بیدار شدن در زمانی است که دیگر فرصت جبران نیست . من فکر می کنم اگر اوضاع همین طور پیش برود و چین دم به تله ندهد ، در نهایت آمریکا مجبور به حمله پیش دستانه خواهد شد و برای این کار باید حضور خود در سایر نقاط را کم کند و بر یک جبهه تمرکز کند . البته نحوه تعامل با روسها به گونه ای بود که در نهایت مسکو مجبور به حمله به اوکراین و پذیرش ریسکها و پیامدهای پس از آن شد . اما چین با حضور در تار و پود اقتصاد جهان فرصت کمتری را به آمریکا خواهد داد . 

  • Like 1
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام.

تسلیت عرض میکنم به همه.

این شهادت جنسش با همه ی شهادت های دیگه متفاوت بود شاید برای نسل ما. اگر حاج قاسم را ما سال های انتهایی شهادتشون شناختیم به شکل ویژه ولی با سید حسن نصرالله تقریبا بزرگ شدیم. از جنگ 2006 تا بعدترها در هر واقعه ای که یکی از چشم های امیدمون به لبنان و سخنان سید حسن نصرالله بود. سید قهرمان و پهلوان داستان زندگی ما بود و یک زندگی بدون قهرمان هیچ چیزش شبیه به گذشته نیست. پس هنوز حتی به نبودنشفکر هم نمیکنیم و این که چه فقدانی در زندگی ما رخ داده. ولی با قلب شکسته و روح آزرده و خشم ناشی از سلسله اتفاقات دلیل نمیشه میدان را رها کنیم. یا بدتر حتی به اون پشت کنیم در حالیکه دشمن پیروزمندانه وسط ایستاده و تن ها و سرهای بیشتری را دیوانه وار داره میطلبه. نه! حالا و اینجا جاش نیست. به خون سید نمیشه خیانت کرد یا گذاشت بیهوده رها بشه روی زمین با ناامیدی، خشم بی حساب و کتاب، عقب کشیدن و یاس و درخود رفتن و پنجه کشیدن به مسیر اونهایی که در جنوب لبنان و بیروت زیر اتش دشمنهمین حالا شاید موقت بدون فرمانده نشستند و منتظر نبرد هستند. نه. الان وقتش نیست. الان وقت ایستادن هست.

 

بهانه این پست در این شرایط نه واکاوی شهادت سید که از چند هفته پیش شاید پررنگ تر مدام در تاپیک مربوطه نگرانش بودیم و سعی میکردیم دلیل رخنه ها را بحث کنیم که به نظرم همچنان هم وجود داره و مشخصا حالا شاید بیشتر میشه مطمئن بود که نه بر اساس یک عامل تک بعدی که بر اساس اولا اطلاعات وسیع جمع آوری شده طی سالیان دراز هست و داشتن یک بانک اطللاعاتی، رفتاری، تصمیمی، مدیریتی و تاکتیکی و استراتژیکی وسیع و عمیق هست که با اطلاعات جانبی نفوذ و جاسوسی و سایبری و تکنولوژی های نوین به روزرسانی و تدقیق میشه و ثانیا بر اساس فناوری های ناشناخته ای است که شاید بعدترها فاش بشند.

 

به هر حال، این مطلب به هیچ کدام از این موارد ربط نداره. احتمالا مطلبی که جرارد کوشنر مشاور ارشد ترامپ و البته دامادش بعد این ترور نوشته را خوندید. به نظرم توجه جدی به این مطلب برای تحلیل بخشی از رفتار آمریکا و البته شهادت سردار حاج قاسم بسیار مهم هست ولی بخش مهمش همون بحث همیشگی مشهور هست که سعی داره در رفتار آمریکا و رژیم صهیونیستی تمایز قائل بشه. به نظرم خلاصه این مطلب اینه اشتباه نکنیم. ایالات متحده خود رژیم صهیونیستی واقعی است که رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فقط شعبه ای منطقه ای از اون هست. اگر این امر پذیرفته بشه اقدامات طوری رقم نمیخوره که جناب مطهری توئیت کنند که ما فریب آمریکا را خوردیم و در حالیکه هر روز پاسخ به ترور شهید هنیه را با درخواست از ما عقب انداخت تا اتش بس برقرار کنه در حقیقت مقدمات ترور سید را مهیا کرد.

 

اما مطلب کوشنر:

 

 

نقل قول

۲۷ سپتامبر مهمترین روز در خاورمیانه از زمان دستیابی به توافق  ابراهیم است. من ساعتهای بیشماری را صرف تحقیق درباره حزب الله کردم و هیچ متخصصی روی زمین وجود ندارد که فکر کند کاری که اسقاطیل علیه او انجام داد، ممکن است.

به گفته وی، این مهم است زیرا ایران اکنون کاملاً در معرض دید قرار گرفته است. دلیل اینکه تاسیسات هسته ای آن علیرغم سیستمهای دفاع هوایی ضعیف تخریب نشده است، این است که حزبالله یک تفنگ پر دربرابر اسقاطیل بود. ایران ۴۰ سال گذشته را صرف ساختن کرده است. این قابلیت به عنوان عامل بازدارنده آن است.

رئیس جمهور ترامپ اغلب می گوید: "ایران هرگز در جنگ پیروز نشده است، اما هرگز در یک مذاکره شکست نخورده است."

همسایگان ایران در شورای همکاری خلیج فارس با سرمایه گذاری بر روی جمعیت و زیرساخت های خود به سوی آینده رقابت می کنند. آنها در حال تبدیل شدن به آهنرباهای پویا برای استعداد و سرمایه گذاری هستند در حالی که با از بین رفتن ماموریت و تهدیدات ایران، امنیت و رفاه منطقه برای مسیحیان، مسلمانان و یهودیان بیشتر خواهد شد

اسقاطیل اکنون خود را می بیند که تهدید غزه تا حد زیادی خنثی شده است و فرصتی برای خنثی کردن حزب الله در شمال وجود دارد. این مایه تاسف است که چگونه به اینجا رسیدیم، اما شاید در پایان غزه شیرین بیرون بیاید.کسانی که خواستار آتش بس در شمال هستند اشتباه می کنند. اسقاطیل راه بازگشتی ندارد. اکنون نمی تواند کار را به پایان نرساند و زرادخانه ای را که هدف آن است کاملاً از بین نبرد. هرگز فرصت دیگری نخواهد داشت

من در همه جا می خوانم که لبنان در آستانه فروپاشی است. نه، در آستانه رهایی و رستگاری است. چنین لحظاتی در هر نسل یک بار می آیند. اکنون توانایی تغییر شکل خاورمیانه نامحدود است. این لحظه را هدر ندهید.

 

توجه به عمق ایدئولوژیک این مطلب دارید؟ جایی که همه عنوان میکنند غرب از ایدئولوژی دیگه عبور کرده. تک تک واژه های تازه مخفی شده این مطلب مملو از ایدئولوژی است.

 

ولی نکته ای که هایلایت قرمز کردم اصل ماجرا است. این مطلب به نظرم باید به چشم و گوش همه ایرانیان ( البته که فاید ای نداره ) برسه. کوشنر صراحتا عدم حمله به  ایران را ( احتمالا زمانی که خودشون هم راس قدرت بودند ) را نه به قول خودش سیستم های دفاع هوای ضعیف ایران که وجود حزب الله قلمداد میکنه و میگه این تنها عاملی بوده که باعث ترس و عدم حمله به ایران بوده و حالا که رژیم صهیونیستی به زعم خودش نصف مسیر را در ضربه به حزب الله طی کرده به هیچ عنوان و به هیچ دلیلی نباید متوقف بشه و به کشتارش ادامه بده ( جالبه تلویحا میگه اره مثل غزه خوب کشتار عظیمی صورت میگیره ولی مهم نیست چون لبنان تازه ای متولد میشه ( لبنان زیر یوغ ما ) و این جمله ای است که تقریبا از همه طیف های آمریکایی نیدیم در این دهه ها. درد زایمان با کشتار وسیع مردم برای تولد فرزند نامشروع مد نظر ما.

 

و حسبنا الله و نعم الوکیل

 

 

  • Like 1
  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

کسی میتوانه داده کاوی کند بین حملات اسراییل و شرایط اب هوایی روی  ایران خصوصا در لایه های بالای اتمسفر   با توجه  هیتی ساخته  شدن تجهیزات و موشک ها و نادیده گرفتن استانداردهای نظامی  احتمالا عملکرد خوبی در شرایط بد اب هوایی نداشته باشند

ایضا بین حملات موشکی ایران به کردستان  سوریه اسراییل و پاکستان  چه روی ایران چه روی سر اهداف

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.