nasirirani

مراسم رونمایی از نسل جديد هواپيماهاى جت 100 نفره " AN-158" در ايران

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

به اطلاع می رساند شرکت صنایع هواپیماسازی ایران در نظر دارد نسل جدید هواپیمای جت منطقه ای 100 نفره یعنی هواپیمای AN-158 را روز یکشنبه مورخ 10/7/90 در معرض نمایش عمومی قرار دهد.از علاقه مندان دعوت میشود جهت بازدید از هواپیما به ادرس تهران-جاده مخصوص کرج-بلوار صنایع هوایی -رمپ شرکت فارسکو مراجعه نمایند.

منبع : شرکت هواپیمایی هسا

http://www.pgair.ir/

[color=red]منتقل شد.........نصير![/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
AN معمولا برای هواپیماهای آنتونف بکار میره ، یه مدل آنتونف یا مدل ایرانیشه؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
همكاري با كشور اوكراين براي ما خيلي خوبه چون يك كشور پيشرفته و صاحب سبك در صنايع هواپيماسازي هستش و شركتهاي معروفي در اين صنعت داره در ضمن روابط خيلي خوبي با ما داره راحت با ما همكاري ميكنه .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]آنتونوف 158، مهمان جدید آسمان ایران[/b]

نمایش هوایی جت اوکراینی لحظاتی پیش در تهران انجام شد

[b]خبرگزاری فارس: یک فروند هواپیمای آنتونوف 158 پس از اجرای نمایش هوایی در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.[/b]

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، دقایقی پیش یک فرونده هواپیمای جت منطقه‌ای آنتونوف 158 صد نفره تولید کارخانجات هواپیماسازی اوکراین در فرودگاه مهرآباد پس از اجرای نمایش هوایی به زمین نشست.

این هواپیما دارای برد 2 هزا رو 500 کیلومتر و با سرعتی حدود 870 کیلومتر در ساعت است و در ارتفاع پروازی 11 هزار و 600 متر از سطح دریا پرواز می‌کند.

بنابر این گزارش طول باند مورد نیاز جهت نشست و برخاست هواپیمای آنتونوف 158، دو هزار متر بوده و دارای عمر خدمتی 80 هزار ساعت مطابق با حدود 30 هزار پرواز است.

این هواپیما دارای هزینه عملیاتی بسیار پایین جهت یک ساعت پرواز و سیستم خدماتی پس از فروش بسیار مدرن و مجهز است و می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب جهت تامین نیازهای هواپیماهای جت منطقه‌ای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارج از کشور باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در سال 1374 توسط سازمان صنایع هوایی، سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت صنایع، شرکت هما، شرکت آسمان، فناوری ریاست جمهوری و دست‌اندرکاران هوایی کشور نیاز به تامین 25 هزار و 500 صندلی هواپیما در افق 1400 مشخص شد و با توجه به اهمیت تکنولوژیکی، امنیتی و سیاسی نیاز فوق، کشور تصمیم به توسعه صنعت هواپیمایی برای رسیدن به اهداف سیاسی، توسعه ملی و تجاری گرفت به طوری که این تصمیمات در هماهنگی با اهداف چشم‌انداز 1404 باشد.

بنابراین گزارش مقرر شد در ابتدا قرارداد انتقال فناوری هواپیمای 50 نفره منعقد شود که با توجه به مناقصه بین 9 کشور سازنده شرکت آنتونوف در این قرارداد در این مناقصه برنده و قرار بر این شد که قرارداد انتقال فناوری هواپیمای توربو تراپ 140 با ظرفیت 52 مسافر منعقد و اجرایی شود.

در گام بعدی ساخت هواپیماهای جت منطقه‌ای مطرح شد که در همین راستا از شرکت آنتونوف دعوت به عمل آمد، هواپیمای آنتونوف 158 را جهت بازدید مسئولین و شرکت‌های هوایی کشور در معرض نمایش قرار دهد.

این هواپیمای جت 9 نفره در مقایسه با رقبای خود از قابلیت‌های خوبی برخوردار است.

قرار است دو فروند هوپیمای آنتونوف 148 توسط خط هوایی شرکت هسا برای مدت یک سال اجاره شود تا در صورت رضایت مسافران و سفارش شرکت‌های هوایی قرارداد ساخت منعقد شود.

در صورت رضایت خطوط هوایی به میزان نیاز بازار داخلی و صادراتی قرارداد ساخت منعقد خواهد شد که پیش‌بینی می شود حدود 80 فروند هواپیمای صد نفره نیاز باشد.

در صورت توافق ساخت، 30 درصد اقلام و متعلقات هواپیمای تولیدی در ایران ساخته شده و در خط تولید داخل و خطوط تولید خارج استفاده خواهد شد و از قابلیت‌های ایجاد شده در کشور برای تولید داخل و صادرات نیز بهره‌گیری می‌شود.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900710000208

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عکسهای خبرگزاری ایرنا:
[img]http://img.irna.ir/1390/13900710/1010578/N1010578-1750477.jpg[/img]
[img]http://img.irna.ir/1390/13900710/1010578/N1010578-1750526.jpg[/img]
[img]http://img.irna.ir/1390/13900710/1010578/N1010578-1750531.jpg[/img]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
الان گزارش شبکه خبر از این هواپیما را دیدم ؛
فقط گزارشگرش گفت که یک مشکل این هواپیما عرض کم صندلی ها که 40 سانت است و دیگری قد کوتاه کناره های داخل هواپیما است که 150 سانته !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
متاسفانه در گزارش عنوان شده مونتاژ نهايي در خود اوكراين انجام ميشه!!

ايران بيش از 2 برابر گرانتر حدود 4 ميليارد دلار پول داده كه اوكراين هواپيماى خودش رو در كشور خودش مونتاژ كنه!!!!!!

.........................
مگراینکه زیرسیستم ها و قطعات در ایران ساخته و يا مونتاژ بشه!! و در اوکراین مونتاژ نهایی بشه icon_cool

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=justify][quote]الان گزارش شبکه خبر از این هواپیما را دیدم ؛
فقط گزارشگرش گفت که یک مشکل این هواپیما عرض کم صندلی ها که 40 سانت است و دیگری قد کوتاه کناره های داخل هواپیما است که 150 سانته ![/quote]

خوب نبايد انتظار داشت با اين بدنه٬ فضاى داخلى زيادى براى استفاده داشته باشه امّا باز هم اين رو بى تأثير ندونيد كه ايران به دليل نياز مبرم به صندلى در خطوط هوايى خود٬ بالأخره يك مقدارى مجبوره در شرايط فعلى
كيفيت رو فداى كميت كنه و با درخواست نصب صندلى هاى كوچكتر٬ در هر هواپيما بين 5 تا 10 صندلى بيشتر نصب كنه!

راستى اين خبر به صورت مقدماتى٬ چند وقت پيش در سايت آمده بود:

[url=http://www.military.ir/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=14349]آنتونوف ان-158 در ايران پرواز آزمايشى انجام داد[/url][/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]برای مسیر های کوتاه داخلی بسیار مناسب هست مثلا : شیراز - کیش......... شیراز - اصفهان[/b]


[b]علت ارتفاع کم اون هم به دلیل این هست که جوری طراحی شده که نیاز به ماشین پله کان نباشه خود هواپیما فابریک پله کان داره یعنی صرفه جویی در هزینه ها برای پرواز های زیر مصافت 500 کیلومتر به نظرم با صرفه هست. اما امیدوارم برای پرواز های طولانی مثلا تبریز - بندر عباس نباشه اوون وقت ...!!! [/b]:mrgreen: icon_wink :mrgreen: icon_cool

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عكسي از كاكپيت اينايي كه قراره تو ايران ساخته بشن نداريد؟؟؟!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر من با این شرایط اسف بار ناوگان هوایی این هواپیما میتونه جایگزین خوبی برای هواپیما های فرسوده باشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کاچی بعض هیچی ...

یه سوال :
فرض کن ما تجهیزات هواپیما رو ساختیم و فرستادیم به اوکراین و یه دفعه اکراینی ها فیلشون یاد هندوستان کنه .... اونوقت نه هواپیما رو داریم و نه تجهیزاتمون رو ....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=justify][color=darkred]
دیمیتری کیوا در مراسم بررسی هواپیمای آنتونوف 158:
[b]طراحی و تولید آنتونوف 158 با استفاده از سامانه‌های دیجیتال صورت می‌گیرد[/b][/color]

[color=darkblue]رئیس شرکت آنتونوف، هواپیمای آنتونوف 158 را یک سوپر کامپیوتر معرفی کرد و گفت: این هواپیما جزء اولین هواپیمایی است که با استفاده از سامانه دیجیتال طراحی و تولید شده است.[/color]
به گزارش خبر نگار سیاسی خبرگزاری فارس، دیمیتری کیوا سر طراح کل و رئیس شرکت آنتونوف، امروز یک‌شنبه در مراسم معرفی و نمایش این هواپیما در تهران، ایران را یکی از نزدیک‌ترین کشورهایی دانست که در 15 سال گذشته همکاری‌های نزدیکی با این شرکت در زمینه هواپیماسازی داشته است.
کیوا با بیان اینکه امروز 12 فروند آنتونوف 74 در ایران بهره‌برداری می‌شود، افزود: ما در زمینه‌های دیگر مانند مونتاژ هواپیماهای ایران 140 همکاری‌های مناسبی با سازمان صنایع هوایی داشته‌ایم.

رئیس شرکت آنتونوف تاکید کرد: هواپیمای آنتونوف 158 یکی از اولین هواپیماهایی است که با سیستم دیجیتال طراحی شده و تولید آن نیز با استفاده از سامانه‌های دیجیتال است که سطح تولید را بسیار بالا می‌برد.
کیوا، هواپیمای آنتونوف 158 را یک سوپر کامپیوتر دانست و اظهار داشت: پارامترهای مختلف این هواپیما توسط 58 کامپیوتر مختلف کنترل می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ‌این هواپیما از لحاظ امنیت با تمام الزامات هوایی تطبیق دارد و انواع تست‌های پروازی آن برای اخذ مجوز در ایران انجام شده است.

[color=olive]90/07/10[/color]
منبع: خبرگزاری فارس
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900710000683
----------------

[color=darkred] [size=18]گزارش تصويري[/size][/color]
icon_cool
http://www.farsnews.com/imgrep.php?nn=13900710001064[/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام

اونقدر ها هم که می گن بد نیست ...

http://www.farsnews.com/plarg.php?nn=39426&st=113308
http://www.farsnews.com/plarg.php?nn=39425&st=113308
http://www.farsnews.com/plarg.php?nn=39423&st=113308

اگه تجربه ی سفر با مینی بوس های بنز ( البته بنز عهد عتیق ) که همچنان هم در رفت و آمد هستند رو داشته باشین ، عمرا اگه ایرادی به این صندلی ها بگیرید
icon_cool

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.