ALI

فیلمی که جنجالی به پا کرد/ وحشیگری سربازان آمریکایی برای کشتن یک گوسفند با چوب کریکت+فیلم

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

بابا اين كه شكره لااقل ميدوني يه حيوون رو لت و پار كردند
اين رو چي ميگيد ؟
[url]http://www.deznn.com/%D9%85%D8%B1%DA%AF-%D8%AF%D9%84%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%B4-%D8%B2%D9%86-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%B6-%D9%85%D8%B5%D8%B1%DB%8C-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85.html/[/url]
لت پار كردن زن معترض مصري !!! واقعآ يه آدم چقدر ميتونه سنگ دل باشه .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نام خدا
این یانکی ها بویی از ادمیت نبردن با حیوان این کارو میکنند وای به حال انسان icon_rolleyes

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تعجب ندارد اینا بچه های همونها هستن که سرخپوستها را تو دیگ آبجوش میانداختند و اونیطور وحشیانه با
برده ها رفتار میکردند من باور نمیکنم در کل غرب ونظام کاپیتالیسم برگ درختی بخاطر انسانیت تکان بخورد.
ومهمتر ازهمه اینکه همیشه میگم اگر جنگ شد مواظب باشید که اسیر آمیریکاییها نشود که.......

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اینا از نسل همون سربازهای صلیبی هستند که باسه تفریح از قطعات بدن مسلمونا ستون درست می کردن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
میدونید آمریکاییها کلا غربیها از مرگ میترسن وآدمهای ترسویی هستند icon_rolleyes :evil: icon_rolleyes :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از نظر خداوند بين جان يك انسان و حيوان فرقي ندارد و صفت انسان فقط مخصوص با لياقتان اين صفت است هر موجودي كه 2 پا دارد و حرف ميزند مشخصه انسان بودن نيست.يه فيلمي هست به اسم هاچيكو به همه برادران پيشنهاد ميكنم ببينيد كه چجور يك حيوان معرفت يك انسان رو هم به چالش ميكشه.
لعنت خدا بر هر چي حيوان آزار بي شرف.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بعضی انسانها تنها نام انسان را یدک می کشند در حالی که از حیوان نیز پست ترند. کدام حیوان همچین عملی را بر حیوان دیگری پیاده می کند؟
این گونه افراد متاسفانه در همه جا دیده می شوند. چه آمریکا چه ایران و چه هر جای دیگر. تنها در تعدادشان در نواحی مختلف تفاوت دارند. دوستانی که این کلیپ را تجسمی از اکثریت امریکاییان و اروپاییان و مسیحیان می دانند. بهتر است سری به دور و بر خود نیز بیاندازند تا متوجه شوند در کدام نواحی جهان این چنین وحشی هایی بیشتر حضور دارند. حداقل در امریکا این چنین افرادی محاکمه می شوند و توسط رسانه ها رسوا می شوند و این گونه رفتارها جزو قوانینشان و یا ادعای اجرای حکم خدا نیست.
اگر ویدئو زیر را مقایسه کنیم بهتر می توان متوجه شد کدام مردمان بیشتر این چنین وحشی هایی دارند.

[color=red]حاوی صحنه های دلخراش می باشد. +18[/color]

[quote]
[code]http://www.youtube.com/watch?v=wJR3keih6CQ&list=UU_dCesiQJ4g48D90iuQz2Vw&index=4&feature=plcp[/code][/quote]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]بعضی انسانها تنها نام انسان را یدک می کشند در حالی که از حیوان نیز پست ترند. کدام حیوان همچین عملی را بر حیوان دیگری پیاده می کند؟
این گونه افراد متاسفانه در همه جا دیده می شوند. چه آمریکا چه ایران و چه هر جای دیگر. تنها در تعدادشان در نواحی مختلف تفاوت دارند. دوستانی که این کلیپ را تجسمی از اکثریت امریکاییان و اروپاییان و مسیحیان می دانند. بهتر است سری به دور و بر خود نیز بیاندازند تا متوجه شوند در کدام نواحی جهان این چنین وحشی هایی بیشتر حضور دارند. حداقل در امریکا این چنین افرادی محاکمه می شوند و توسط رسانه ها رسوا می شوند و این گونه رفتارها جزو قوانینشان و یا ادعای اجرای حکم خدا نیست.
اگر ویدئو زیر را مقایسه کنیم بهتر می توان متوجه شد کدام مردمان بیشتر این چنین وحشی هایی دارند.

[color=red]حاوی صحنه های دلخراش می باشد. +18[/color]

[quote]
[code]http://www.youtube.com/watch?v=wJR3keih6CQ&list=UU_dCesiQJ4g48D90iuQz2Vw&index=4&feature=plcp[/code][/quote][/quote]

[size=18]لطفا یه لینک دیگه بزارید که شیلخر نباشه[/size][b]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خیلی جالبه این وحشی ها با انسان ها خیلی کارای بدتر از این هم کردن اما جنجال به پا نشد حالا به خاطر یه گوسفند ....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]لطفا یه لینک دیگه بزارید که شیلخر نباشه[/quote]

http://www.mediafire.com/?62hkd6heacw7mkf

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
وقتي سربازاشون از يتيم خونه و تو خيابوناي امريكا جذب ميكنن ديگه توقع از اين بيشتر نبايد داشت سرانشون از سربازاشون وحشيترن اونا تعليم ديده غرب وحشين

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با توضعی که علی اقا داد فهمیدم بهتره نگاه نکونم خیلی غیر انسانیست با حیوان زبان بسته چنین رفتاری بکنن این مثله کودک ازاری است

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حرکت غیر انسانی بود اما دوستمون راست گفت چون آمریکایی بودن این جوری ما وای وای می کنیم
همین اطراف خودمان هم نگاه کنیم بد نیست
در کره جنوبی سگ زبون بسته را آنقدر می زنند تا بمیرد چون می گویند گوشتش خوشمزه تر می شود
یا در همین ایران چند وقت پیش چند خرس را به طرز بدی کشتند

حالا بحث سر کشتن نیست، اما آزار و اذیت حیوانات کاری است که کسی روی بدی آن شک ندارد اما فرهنگی بدی بین نوع بشر است

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]لطفا یه لینک دیگه بزارید که شیلخر نباشه[/quote]

http://www.mediafire.com/?62hkd6heacw7mkf[/quote]


در مورد مقایسه زجر کش کردن حیوان زبون بسته با مجازات سنگسار عامل زنای محصنه فقط نظر قرآن و مفسرین رو درباره عمل شنیع زنا و مجازات اون رو ذکر میکنم :

الزَّانِيَةُ وَ الزَّانِي فَاجْلِدُوا كُلَّ واحِدٍ مِنْهُما مِائَةَ جَلْدَةٍ وَ لا تَأْخُذْكُمْ بِهِما رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللَّهِ إِنْ كُنْتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَ الْيَوْمِ الْآخِرِ وَ لْيَشْهَدْ عَذابَهُما طائِفَةٌ مِنَ الْمُؤْمِنِي(سوره نور آیه 2)
زن و مرد زناكار را هر يك، صد تازيانه بزنيد، و هرگز در دين خدا رافت (و محبت كاذب) شما را نگيرد اگر به خدا و روز جزا ايمان داريد، و بايد گروهى از مؤمنان مجازات آنها را مشاهده كنند
" الزَّانِيَةُ وَ الزَّانِي فَاجْلِدُوا كُلَّ واحِدٍ مِنْهُما مِائَةَ جَلْدَةٍ ... الْمُؤْمِنِينَ" كلمه" زنا" به معناى جماع بدون عقد يا بدون شبه عقد يا بدون خريد كنيز است، و كلمه
__________________________________________________
(1) مفردات راغب، ماده" فرض".
ترجمه الميزان، ج‏15، ص: 113
" جلد" به معناى زدن تازيانه است و كلمه" رأفت" به معناى دلسوزى و تحريك شدن عواطف است، بعضى «1» از لغويين گفته‏اند: به معناى رحمت آميخته با دلسوزى است و كلمه" طائفه" در اصل به معناى جماعت است وقتى كه كوچ مى‏كنند، بعضى «2» گفته‏اند: اين كلمه بر دو نفر و حتى بر يك نفر هم اطلاق مى‏شود.
[بيان حد زناى زانى و زانيه‏]
" الزَّانِيَةُ وَ الزَّانِي ... جَلْدَةٍ"- [color=red]مراد مرد و زنى است كه اين عمل شنيع از آن دو سر زده، كه بايد به هر يك از آن دو صد تازيانه بزنند، و صد تازيانه حد زنا است به نص اين آيه شريفه، چيزى كه هست در چند صورت تخصيص خورده، اول اينكه زناكاران محصن باشند، يعنى مرد زناكار داراى همسر باشد، و زن زناكار هم شوهر داشته باشد، يا يكى از اين دو محصن باشد كه در اين صورت هر كس كه محصن است بايد سنگسار شود،[/color] دوم اينكه برده نباشند كه اگر برده باشند حد زناى آنان نصف حد زناى آزاد مى‏باشد.
بعضى «3» از مفسرين گفته‏اند: اگر زن زناكار را جلوتر از مرد زناكار ذكر كرده، براى اين بوده كه اين عمل از زنان شنيع‏تر و زشت‏تر است
و خطاب در آيه متوجه به عموم مسلمين است، در نتيجه زدن تازيانه كار كسى است كه متولى امور مسلمانان است، كه يا پيغمبر است و يا امام، و يا نايب امام.
" وَ لا تَأْخُذْكُمْ بِهِما رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللَّهِ ..."- اين نهى كه از رأفت شده از قبيل نهى از مسبب است به نهى از سبب، چون رقت كردن به حال كسى كه مستحق عذاب است باعث مى‏شود كه در عذاب كردن او تساهل شود، و در نتيجه نسبت به او تخفيف دهند، و يا به كلى اجراى حدود را تعطيل كنند، و به همين جهت كلام را مقيد كرد به قيد" فِي دِينِ اللَّهِ" تا جمله چنين معنا دهد كه در حالتى كه اين سهل‏انگارى در دين خدا و شريعت او شده است.
بعضى «4» از مفسرين گفته‏اند: مراد از" دين اللَّه" همان حكم خدا است، هم چنان كه در آيه" ما كانَ لِيَأْخُذَ أَخاهُ فِي دِينِ الْمَلِكِ" «5» بدين معنا است، يعنى رأفت، شما را در اجراى حكم خدا و اقامه حد او نگيرد.
__________________________________________________
(1) مجمع البيان، ج 7، ص 124 به نقل از اخفش.
(2) مجمع البيان، ج 7، ص 124.
(3) مجمع البيان، ج 7، ص 124.
(4) مجمع البيان، ج 7، ص 124 به نقل از ابن عباس.
(5) در حكم پادشاه قانونا نمى‏توانست برادر خود را نگهدارد. سوره يوسف، آيه 76.
ترجمه الميزان، ج‏15، ص: 114
" إِنْ كُنْتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَ الْيَوْمِ الْآخِرِ"- يعنى اگر شما چنين و چنان هستيد در اجراى حكم خدا دچار رأفت نشويد و اين خود تاكيد در نهى است.
" وَ لْيَشْهَدْ عَذابَهُما طائِفَةٌ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ"- يعنى و بايد جماعتى از مؤمنين ناظر و شاهد اين اجراى حد باشند، تا آنان نيز عبرت گيرند و نزديك عمل فحشاء نشوند

.................................................................................................................................................................................................

" (وَ لا تَأْخُذْكُمْ بِهِما رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللَّهِ إِنْ كُنْتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَ الْيَوْمِ الْآخِرِ).
و سر انجام در پايان اين آيه به نكته ديگرى براى تكميل نتيجه‏گيرى از اين مجازات الهى اشاره كرده مى‏گويد:" و بايد گروهى از مؤمنان حضور داشته باشند و مجازات آن دو را مشاهده كنند" (وَ لْيَشْهَدْ عَذابَهُما طائِفَةٌ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ).
در واقع اين آيه مشتمل بر سه دستور است:
1- حكم مجازات زنان و مردان آلوده به فحشاء (منظور از زنا آميزش جنسى مرد و زن غير همسر و بدون مجوز شرعى است).
2- تاكيد بر اين كه در اجراى اين حد الهى گرفتار محبتها و احساسات بى مورد نشويد، احساسات و محبتى كه نتيجه‏اى جز فساد و آلودگى اجتماع ندارد منتها براى خنثى كردن انگيزه‏هاى اين گونه احساسات مساله ايمان به خدا و روز جزا را پيش مى‏كشد چرا كه نشانه ايمان به مبدء و معاد، تسليم مطلق در برابر فرمان او است، ايمان به خداوند عالم حكيم سبب مى‏شود كه انسان بداند هر حكمى فلسفه و حكمتى دارد و بى دليل تشريع نشده، و ايمان به معاد سبب مى‏شود كه انسان در برابر تخلفها احساس مسئوليت كند.
در اينجا حديث جالبى (از پيامبر ص) نقل شده كه توجه به آن لازم است:
يؤتى بوال نقص من الحد سوطا فيقال له لم فعلت ذاك؟ فيقول: رحمة لعبادك، فيقال له انت ارحم بهم منى؟! فيؤمر به الى النار، و يؤتى بمن زاد سوطا، فيقال له لم فعلت ذلك؟ فيقول لينتهوا عن معاصيك! فيقول: انت احكم به منى؟! فيؤمر به الى النار!:
" روز قيامت بعضى از زمامداران را كه يك ( تفسير نمونه، ج‏14، ص: 360)
تازيانه از حد الهى كم كرده‏اند در صحنه محشر مى‏آورند و به او گفته مى‏شود چرا چنين كردى؟ مى‏گويد: براى رحمت به بندگان تو! [color=red]پروردگار به او مى‏گويد:
آيا تو نسبت به آنها از من مهربانتر بودى؟![/color] و دستور داده مى‏شود او را به آتش بيفكنيد! ديگرى را مى‏آورند كه يك تازيانه بر حد الهى افزوده، به او گفته مى‏شود:
چرا چنين كردى؟ در پاسخ مى‏گويد: تا بندگانت از معصيت تو خوددارى كنند! خداوند مى‏فرمايد: تو از من آگاهتر و حكيم‏تر بودى؟! سپس دستور داده مى‏شود او را هم به آتش دوزخ ببرند" «1».
3- دستور حضور جمعى از مؤمنان در صحنه مجازات است چرا كه هدف تنها اين نيست كه گنهكار عبرت گيرد، بلكه هدف آنست كه مجازات او سبب عبرت ديگران هم شود، و به تعبير ديگر: با توجه به بافت زندگى اجتماعى بشر، آلودگيهاى اخلاقى در يك فرد ثابت نمى‏ماند، و به جامعه سرايت مى‏كند، براى پاكسازى بايد همانگونه كه گناه برملا شده مجازات نيز برملا گردد.
و به اين ترتيب اساس پاسخ اين سؤال كه چرا اسلام اجازه مى‏دهد آبروى انسانى در جمع بريزد روشن مى‏شود، زيرا ما دام كه گناه آشكار نگرديده و به دادگاه اسلامى كشيده نشده است" خداوند ستار العيوب" راضى به پرده درى نيست اما بعد از ثبوت جرم و بيرون افتادن راز از پرده استتار، و آلوده شدن جامعه و كم شدن اهميت گناه، بايد به گونه‏اى مجازات صورت گيرد كه اثرات منفى گناه خنثى شود و عظمت گناه به حال نخستين باز گردد.
اصولا در يك جامعه سالم بايد" تخلف از قانون" با اهميت تلقى شود، مسلما اگر تخلف تكرار گردد آن اهميت شكسته مى‏شود و تجديد آن تنها با علنى شدن كيفر متخلفان است.
اين واقعيت را نيز از نظر نبايد دور داشت كه بسيارى از مردم براى
__________________________________________________
(1) تفسير فخر رازى جلد 23 صفحه 148.
تفسير نمونه، ج‏14، ص: 361
حيثيت و آبروى خود بيش از مساله تنبيهات بدنى اهميت قائلند، و همين علنى شدن كيفر ترمز نيرومندى بر روى هوسهاى سركش آنها است

..........................................................................................................................

( وَالَّذِینَ لاَ یَدْعُونَ مَعَ اللهَ إِلهاً آخَرَ وَلاَ یَقْتُلُونَ النَّفْسَ الَّتِی حَرَّمَ اللهُ إِلاَّ بِالْحَقِّ وَلاَ یَزْنُونَ وَمَن یَفْعَلْ ذلِکَ یَلْقَ أَثَاماً * یُضَاعَفْ لَهُ الْعَذَابُ یَوْمَ الْقِیَامَهِ وَیَخْلُدْ فِیهِ مُهَاناً )(1) .
« و آنان که معبود دیگری را با خدا نمی پرستند ، و کسی را که خدا خونش را حرام کرده است ، جز به حق نمی کشند ، و زنا نمی کنند ; و کسی که این اعمال را مرتکب شود به کیفر سختی برسد . * روز قیامت عذابش دو چندان شود ، و در آن با خواری و سرشکستگی جاودانه ماند » .
1 ـ فرقان (25) : 68 ـ 69 .
نکته مهمی که در این آیه شریفه مطرح است این است که خدای متعال می فرماید : کسانی که مرتکب این گناهان من جمله « زنا » شوند ، در قیامت عذاب و مجازاتشان مضاعف است . در اینجا دو سؤال پیش می آید : نخست اینکه چرا عذاب این گونه افراد مضاعف است ؟ و چرا به اندازه گناهشان مجازات نمی شوند ؟ و آیا این با عدالت سازگار است ؟ دوم اینکه در اینجا سخن از خلود و جاویدان ماندن در عذاب است ، در حالی که می دانیم خلود تنها به کفار مربوط است و از سه گناهی که در آیه شریفه مطرح است تنها گناه اول کفر است ; اما درباره قتل نفس و زنا چرا خلود مطرح شده است ؟.

مفسران در پاسخ سؤال اول می فرمایند : گاه یک گناه سرچشمه گناهان دیگراست ، مانند کفر که سبب ترک واجبات و انجام محرمات می گردد ; اما در مورد زنا مضاعف بودن مجازات و عذاب فردی که مرتکب آن شده است را می توان به آثار اجتماعی آن سوق داد . گرچه شخص زناکار یک گناه مرتکب شده است ; اما از آنجا که این گناه اثر مستقیمی در بروز آثار شوم و خطرناک اجتماعی دارد و زمینه بروز گناهان دیگر می شود ، مجازاتش دو برابر است
می توان گفت که بعضی از گناهان به قدری شدید است که سبب بی ایمان از دنیا رفتن می شود . در مورد زنا مخصوصاً اگر زنای محصنه باشد نیز ممکن است چنین باشد .و این عمل در ردیف قتل و در کنار آن در آیه ذکر شده و به شمار آمده است
در روایتی امام باقر (علیه السلام) برای زنا شش اثر ذکر کرده اند : سه اثر در دنیا و سه اثر در آخرت ، اما آثار دنیایی : از بین رفتن آبرو ، کم شدن رزق ، نزدیک کردن مرگ . اما آثار آخرتی : غضب حق ، سختی در حساب ، دخول در جهنم و خلود در آن(1) .
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
1 ـ کافی : 5/541 ، باب الزانی ، حدیث 3 ; وسائل الشیعه 20/309 ، باب تحریم الزنا ، حدیث 25692 .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مستند دنیای سگی را دیده باشید از اینجور چیزها خیلی مشاهده میشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.