Recommended Posts

دوست خوبم اگه من جای آمریکایی ها بودم با این سخنان بدجوری از آب گلالود ماهی میگرفتم. اگه جای مقامات کشورم بودم هم سریع و به صراحت این حرف ها را مردود دانسته و شریعتمداری را توبیخی یا چیزی میکردم. الان ما داریم زور میزنیم میگیم اهل جنگ نیستیم . ساده ترین چیز اینه که آمریکایی ها بگن اینها هنوز فنّاوری کامل اتمی پیدا نکرده دم از جنگ میزنند حالا بیان غنی سازی کنند ما و متّحدانما(که اسراییل جزء آنان است) در امان نخواهیم بود و.... . هرچند حرف های من خیلی بچّه گانه است.ولی این صحبت ها و حرف شریعتمداری جای بحث و گفتگو داره. دنیا به کامتان Mr.Fox

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دوست خوبم اگه من جای آمریکایی ها بودم با این سخنان بدجوری از آب گلالود ماهی میگرفتم.
اگه جای مقامات کشورم بودم هم سریع و به صراحت این حرف ها را مردود دانسته و شریعتمداری را توبیخی یا چیزی میکردم.
الان ما داریم زور میزنیم میگیم اهل جنگ نیستیم .
ساده ترین چیز اینه که آمریکایی ها بگن اینها هنوز فنّاوری کامل اتمی پیدا نکرده دم از جنگ میزنند حالا بیان غنی سازی کنند ما و متّحدانما(که اسراییل جزء آنان است) در امان نخواهیم بود و.... .
هرچند حرف های من خیلی بچّه گانه است.ولی این صحبت ها و حرف شریعتمداری جای بحث و گفتگو داره.
دنیا به کامتان Mr.Fox

من كاري به ماهيت بحث ندارم ولي چرا شخصي در ايران نميتونه چنين اظهار نظري كنهُ ؟چرا آمريكا و يا هر كشور ديگه اي حق دارند به اين مطلب واكنش نشون بدند وقتي كه دم از آزادي بيان ميزنند؟چرا در آمريكا هر روزنامه نگاري و بدتر ژنرالي و غيره كه بر عكس شريعت مداري كه اتفاقا در بدنه حكومت هم هستند حق ارائه انواع نظريات وحشيانه در خصوص حمله به ايران يا ساير كشورها و يا ترور شخصيتها را دارند ولی در ایران کسی این حق را نداره(از منظر بسیاری از افراد)
شريعت مداري يك روزنامه نگاره و در مورد مطلب بحرينشم اگر متكي براي معذرت خواهي رفته كار كاملا اشتباهي كرده؟مگه نظر شريعت مداري نظر دولت ايرانه؟مگه روزنامه هاي عربي روزانه ده ها مورد ادعاهاي واهيشون را در مورد جزاير سه گانه ايران تكرار نميكنند آيا دولت مردانشون عذرخواهي ميكنند؟لطفا مرغ همسايه غازه را به فراموشي بسپاريد!!!
چطور توبيخ در اين مورد از منظر غربي ها يك حسن محسوب خواهد شد ولي در موارد ديگه نقض حقوق بشر و جلوگيري از نشر افكار؟
ميدونيد مشكل من بر سر همين تفاوت هاست.انسانها بايد در تمامي شرايط حقوق يكساني داشته باشند .چه فردي در ايالات متحده آمريكا،چه فردی در جزایر فارو و چه فردی در ایران.
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به نظر من کا ایشون با توجه به شرایط زمانی به نفع کشور تمام میشود و حرفهای یک فرد غیر دولتی را هرگز به پای دولت آن کشور نمیتوان نوشت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ایران سازنده مین نیست و این مینها محصول شرکتهای محترم غربی است که هر کدام را به قیمت چند دلار میفروشند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

والله ما كه 3 نفر از خانواده 4 نفري مان (نامردا من را نبردند - براي رفتن من دعا كنيد) رفتند كربلا و ... مي گفتند عراقيها از امريكاييها راضي ترند البته اين نكته را فراموش نكنيد كه كساني كه زيارت مي روند تنها به مناطق شيعه نشين مي روند جز سامرا كه سني نشين است و مي دانيم شيعه ها دل خوشي از صدام نداشتند ولي به نظر شخصي هم صدام يه درجه بدتر از امريكا است.


بله اینطور بود در اوایل اشغال عراق و آمریکائیها دستور داشتند که جلوی چشم شیعیان رفتار مناسبی داشته باشند.

یکی از آشنایان ما هم چند سال قبل رفته بود کربلا میگفت سربازان آمریکایی اونقدر به ما خوبی کردن! icon_cheesygrin افسر دید یه پیرمرد ایرانی داره نمیتونه از خیابون رد بشه به سرباز دستور داد ورش داره ببره اون طرف خیابون! :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بابا اینا کی به ما خوبی کردن؟؟ اون موقعی هم که خوبی می کردن یه منفعتی براشون داشته وگرنه عاشق چشم و ابروی ما که نیستن؟!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ميگما اين مين ها هم مثل خمپاره های 17 که تو عراق کشف شد روش نوشته بود "ميد اين ايران" اونم به خارجکی icon_cheesygrin


"]
كه چي مگه واسه امريكايي ها سخته مين بسلزن و بنويسن ميد اين اي ار اي يا هر چي اينا كه دليل نمي شن اما بزرگترين دليلي كه اين مينا مال ايران نيستند اينه كه ايرانيا اينقدر احمق نيستن رو
نميدونم راجع به ما چي به اون وري ها ميگن كه اين چرت و پرتا رو به خوردشون ميدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


دوستان انگار از اون شکلکی که آخر جمله گذشتم پی به کنايه اميز بودن مطلب نبردن!

دقيقا نکته همينه که اونم نه اينکه هک شده باشه با اسپری روش نوشته شده باشه "ساخت ايران" مسخره تر اينکه بجای زبان فارسی از انگليسی استفاده کرده بودن
ولی خوب اونا هم اينجور که ما فکر ميکنيم ساده نيستن فقط کافی بود 4تا چيز نشون داده بشه فکر کردين مردم دنيا همشون انقدر باهوشن که بشينن تجزيه و تحليل کنن؟ نيازی هم به تجزيه و تحليل نيست وقتی 24 ساعت از همه ور خبر رو کردن تو گوشت بورت ميشه!


اما در مورد اينکه ميگين چی به خورد اينا ميدان،معلمومه که چيزی ميدن به به نفع خودشن هست و نه به نفع ايران
که متأسفانه بعضی از مسئولين هم فکر ميکنن تا دوتا جمله گفتن ديگه همه چيز حل شد و رفت پی کارش ديگه نميدونن بد جلوه داده شدن ايران در دنيا همه جوره به ضرر ايران هست "يه نمونش توريست که ديگه جرأت نميکنه پاشو بزاره"

يا تو همين پايگاه خودمون بعضی از افراطی گری ها فقط آب تو اسياب بيگانه رختن هست و بس

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دشمن؟ آخه دشمن امريكا هم ميشه دشمن ايران

مثل اینکه یادت رفته کی دیپلمات های مارو تو افغانستان کشت یا چقدر از پاسدار ها رو تو مرز شبونه می کشدن icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کلا قانون طبیعت همینه یعنی هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیره امریکا همون گربه هست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دشمنی مردم ما با آمریکا از 50 سال پیش شروع شد از زمانی که شاه اجازه می داد آمریکایی ها نفت ما رو غارت کنند . و چه برسه به العان ولی در کل رابطه با آمریکا خوبه به شرطی که به جایی نرسه که تمام وضع مملکت رو مثل شاه بدیم دست آمریکایی ها . icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دشمن؟ آخه دشمن امريكا هم ميشه دشمن ايران

مثل اینکه یادت رفته کی دیپلمات های مارو تو افغانستان کشت یا چقدر از پاسدار ها رو تو مرز شبونه می کشدن :oops:


برادر من دیگه هروز که نمی کشن! تازه اش هم این سربازانی که به شهادت می رسند اصلا دوره آموزشی خوبی ندیده اند و اجازه استفاده از سلاح مگر در مواقع خیلی حساس که تا اون موقع هم دیر شده احتمالا ندارن! وگرنه یک تیپ کماندو بفرستن اونجا دهنشون رو سرویس می کنن! این پاکستان بی عرضه حامی تروریست باید به ما کمک کنه! که نمی کنه!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیره هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیره هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیره هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیره هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیره :oops: اینا رو هم بلدما :oops: اخه میدونی چیه این جمله خیلی جاها به کار میاد منظورم هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیره هست :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عصر ايران – رئيس جمهور پاكستان و وزير دفاع اسرائيل در جلسه اي محرمانه در پاريس با هم ديدار كرده و درباره موضوع هسته اي ايران به بحث و گفتگو پرداخته اند. به گزارش عصر ايران (asriran.com)به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، اسرائيل و پاكستان هيچ گونه روابط ديپلماتيك با هم ندارند و مقاماتشان نيز به ندرت با هم ملاقات مي كنند. با اين حال پرويز مشرف و ايهود باراك به طور اتفاقي در تاريخ 22 ژانويه در هتل رافائل پاريس مكاني كه هر دو در آن اقامت داشته اند، همديگر را ديده اند. اين دو سپس جلسه 20 دقيقه اي را براي روز بعد از ملاقات تنظيم كرده اند. مقامات وزارت دفاع اسرائيل درحالي اين خبر را فاش كردند كه نخواستند نامشان برملا شود، زيرا وزارت دفاع اسرائيل برگزاري اين جلسه را رسماً تائيد نكرده است. به گفته مقامات اسرائيلي، مشرف و باراك از امكان گسترش سلاح هاي هسته اي در ايران سخن به ميان آورده اند. در اين ملاقات باراك ابراز نگراني كرده كه عدم وجود ثبات در پاكستان باعث مي شود تا تاسيسات هسته اي اين كشور به دست تندروهاي مسلمان بيفتد، اما مشرف به وي اطمينان داده كه هيچ خطري تسليحات هسته اي پاكستان را تهديد نمي كند. سخنگوي باراك در شهر قدس هيچ گونه توضيحي درخصوص اين جلسه نداد. اما سخنگوي وزارت امور خارجه پاكستان در اسلام آباد به آسوشيتدپرس گفت: ملاقات مشرف با باراك در پاريس "اتفاقي" بود. مشرف در حال ترك هتل بود كه وزير دفاع اسرائيل به لابي وارد شد و اين دو تصادفا همديگر را ديدند. من از ملاقات دوم آنها بي اطلاعم. اسرائيل و پاكستان از هم پيمانان اصلي آمريكا به شمار مي روند و نشانه هايي از گرم شدن روابط بين اين دو به چشم مي خورد. در سال 2005 وزير دفاع وقت اسرائيل با همتاي پاكستاني خود در تركيه ديداري داشت كه اعتراضات بسياري را از سوي مسلمان پاكستاني به راه انداخت. در سپتامبر 2006 نيز مشرف اعلام كرد كه دولت پاكستان پس از تاسيس دولت مستقل فلسطيني، اسرائيل را به رسميت خواهد شناخت. وي در همان زمان افزود: ما نمي خواهيم كاري كنيم كه كشورمان از جهان اسلام فاصله بگيرد. مشرف احمق بخاطر اینکه چند ساله دیگه حکومت کنه چه کارهایی که نمی کنه!! :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بالاخره کشتن دیگه :oops: حالا چه 10 تا چه 1000000 تا در رابطه با کماندو موافق نیستم چون در دسرش زیاده و منم اصلا از استیلث بازی خوشم نمی یاد خرجش چند تا موشکه با کلاهک ها مورد علاقه این جانب اعم از میکروبی - شیمیایی - اتش زا ( اینو خیلی پایه ام ) - و ..... بزنیم توی سر ملا عمر و ....... که وقتی اسم ایران رو شنیدن لباس خودشون رو مورد عنایت قرار بدن :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.