Recommended Posts

سلام دوستان. تو خبرها شنیدم یه تفنگدار نیروی دریایی به شهادت رسیده. کسی می دونه موضوع چیه؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آفتاب: پیكر فرمانده تیپ سوم تفنگداران نیروی دریایی ارتش كه در مقابله با اشرار در منطقه جنوب شرق كشور به شهادت رسیده بود، صبح امروز تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، ناخدا دوم تكاور سید حسین مولایی فرمانده تیپ تفنگداران حمزه سید الشهداء(ع) منطقه سوم نیروی دریایی در حین انجام مأموریت توسط اشرار به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

این شهید كه به منظور شناسایی و موقعیت‌یابی نقاط مناسب تیراندازی در منطقه سوم دریایی كنارک به مأموریت اعزام شده بود در درگیری غافلگیرانه با اشرار و معاندین نظام شهد شیرین شهادت را به كام كشید.

پیكر پاک این شهید بزرگوار صبح امروز با حضور فرماندهان و مسئولین عالی‌رتبه ارتش از ستاد نیروی دریایی ارتش تا گلزار شهدای كرج تشییع شد و در جوار امام زاده محمد آرام گرفت.

در این مراسم، حجت الاسلام انصاری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این فرمانده شایسته اظهار داشت: امروز توفیق نصیب همه ما شده است كه پیكر شهیدی را تشییع كنیم كه از افتخارات نیروی دریایی و نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: شهید مولایی چه در دوران تحصیل در دانشگاه افسری امام علی (ع)، چه در آن زمان كه مسئولیت‌های مختلفی را در منجیل بر عهده داشت و چه در این اواخر كه در منطقه سوم نیروی دریایی مشغول به انجام وظیفه بود سخت كوشی و دلسوزی توأم با ایمان و عشق به خدا و شهادت را در سرلوحه امور خود قرارداد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش تصریح كرد: از دیروز كه این سید بی‌گناه به دست اشرار از خدا بی خبر به شهادت رسید، آحاد كاركنان نیروی دریایی علاقه‌­مند تر، پرشورتر و با انگیزه‌تر از گذشته در سنگر دفاع از كشور به خدمت صادقانه خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تأسی از شهدا به ویژه سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ادامه خواهند داد.

بنا بر این گزارش، شهید مولایی در سال 73 به استخدام ارتش درآمده و پس از چهار سال با اخذ درجه ناوباندومی از دانشگاه افسری فارغ‌التحصیل شد.

وی پس از اتمام دوره‌های مقدماتی، جنگ‌های آب خاكی و تكاور دریایی، دوره عملیات ویژه SBS را با موفقیت سپری كرده و از سال 87 به دلیل تخصص در حوزه تفنگداری و تكاوری جهت ادامه خدمت به منطقه سوم دریایی كنارک منتقل و به عنوان فرمانده تیپ سوم تفنگداران حمزه سید الشهداء مشغول انجام وظیفه شد.

http://www.aftabnews.ir/vdcgut9qzak9wt4.rpra.html

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
میشه یکی دقیقا بگه در چه مناطقی از ایران به عنوان منطقه عملیاتی در نظر گرفته میشه و در واقع در آن محل ها نیروهای نظامی فعالیت دارند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مدیرکل بنیاد شهید گیلان گفت: بر اثر حادثه تروریستی در سامرا، فرمانده سپاه رودبار و سه نفر دیگر از شهروندان گیلانی به شهادت رسیدند.
به گزارش مشرق، نادر نصیری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به شهادت سه نفر از شهروندان گیلانی اظهار داشت: این حادثه تروریستی عصر روز گذشته به وقوع پیوست و سه نفر از گیلانی‌ها به شهادت رسیدند و هفت نفر مجروح شدند.

وی افزود: هدایت درویشوند فرمانده سپاه ناحیه رودبار، سید محمد علی فلاح عباسی جوان 13 ساله اهل رشت و فرزند سرهنگ پاسدار سید یوسفت فلاح عباسی و زهرا دقیقی همسر جانباز 70 درصد محمد حسن حسن‌زاده اهل فومن در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند.

این مسئول با ذکر اسامی مجروحان حادثه تروریستی سامرا، اذعان داشت: از کاروان اعزامی گیلان، اسامه حبیب‌زاده‌فرد و نازنین بنی‌جعفری اهل آستارا، محمدحسن حسن‌زاده، هاجر طالقانی و علیرضا رضایی‌بخش اهل رشت، مجید مرهمی اهل فومن و حجت‌الاسلام حسن آقازاده روحانی کاروان و اهل قم از مجروحان این حادثه تروریستی هستند که در حال حاضر در بیمارستان بغداد بستری‌اند.

وی درباره زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر شهیدان این حادثه خونین، ابراز داشت: در حال حاضر زمان آن مشخص نیست ولی مجروحان فردا به تهران اعزام می‌شوند.

هدایت درویشوند برادر شهبد پرویز درویشوند از مهر ماه سال 88 به عنوان فرمانده سپاه ناحیه رودبار منصوب شده بود.

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/78305/فرمانده-سپاه-رودبار-به-شهادت-رسید

[color=red]منتقل شد نصير[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پروژه ترور فرماندهان سپاه رو رسما کلید زدن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من هم به شهادت فرمانده سپاه رودبار و همین طور خانواده ایشان را تسلیت می گویم
گویا براثر انفجار مین به شهادت رسیدن-گویا از قبل برنامه ریزی شده بوده

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این حادثه زنگ خطری برای حفاظت اطلاعاته
بهتره برادرای سپاهی با اسم مستعار سفر کنن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فکر نمی کردم جرات پیاده کردن تهدیداتشون رو داشته باشند

حالا باید و دید که اقدام نیروهای ما به چه ترتیبی خواهد بود

ضمن تسلیت به خانواده این شهدا که خدا لایق دونستشون به جد منتظر دیدن پاسخ ایرانم

انشاالله جواب ما در خارج از عراق و یکی از فرماندهان عالی آمریکا باشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ان شاءالله به خانواده شان صبربده ولی چرا باید یه فرمانده بزرگ تویه جایی باشه که امنیت نباشه بنظرمن نباید فرماندهان کشورمان به عراق سفرکنن چون بنا به اظهاراتشان در تیررس دشمن قرار خواهند گرفت icon_arrowd icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام

این عمق بی احتیاطی و بی فکری مسولان رو نشون میده که عوامل سطح بالای کشور رو بدون محافظت به کشور نا امن راهی می کنن و با شهادت اونا رو گول میزنن
من خودم آرزوی شهادت دارم ولی میگم این شهادت نیست این اسراف نیروی انسانی متعهد است نه شهادت این بی لیاقتی برخی مسئولان است که این چنین سرداران ما را به کام دشمن میفرستند به عنوان سفر زیارتی کربلا و ...

دشمن دانا به مراتب از دوست نادان بهتر است

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.