Benny_Elizer

آنان درس جنگ نیاموخته اند و الفبای دیپلماسی را نمیدانند

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

هفته ای که گذشت یادآور سالروز دو جنگ خونین در خاورمیانه بود. دوجنگی که بسیار متفاوت به پایان رسید. در یکی، ملتی که در مقدس ترین روز خود، در یوم کیپور غافگیر شده بود، پس از سه هفته پایداری دلیرانه در برابر دو ارتش مهاجم که یکی از جنوب و دیگری از شمال این کشور را مورد حمله قرار داده و موجودیت آن را به خطر انداخته بودند، جنگ را در حالی به پایان برد که نه تنها تهاجم دو جانبه را دفع کرده بود، بلکه ارتش اسرائیل هنگام اعلام آتش بس، در فاصله 110 کیلومتری قاهره (پایتخت مصر) و 40 کیلومتری دمشق (پایتخت سوریه) قرار داشت.

ولی جنگ دومی که هفته گذشته سالروز آن برگزار شد، هشت سال ادامه یافت که در جریان آن صدام حسین شهرهای ایران را هدف موشک قرار داد و تلفات و خسارات بسیار به بار آورد – و بالاخره جنگ در حالی پایان یافت که جمهوری اسلامی ایران ناچار شد آتش بس را بپذیرد و آیت الله خمینی اعلام کرد که این برای او همانند نوشیدن جام زهر است.

این دو رویداد را یادآوری کردیم نه بخاطر آن که به خودستائی بپردازیم و از توان کوبنده ارتش اسرائیل سخن بگوئیم و به تمجید از کاردانی فرمانده اسرائیلی و از جان گذشتگی سرباز اسرائیلی بپردازیم.

سربازان هر کشوری، هنگامی که خاک وطن و زندگی بستگان آنان به خطر می افتد، با دلاوری از سرزمین خویش دفاع می کنند و ما این شهامت را در سربازان ایرانی کاملا دیدیم که چگونه هنگامی که صدام حسین ناجوانمردانه خاک ایران را هدف قرار داد و نیروهایش قصر شیرین و خرمشهر و دشت آزادگان را به اشغال در آوردند، سرباز غیور ایرانی در برابرشان ایستاد و متجاوز را تقریبا با دست خالی از خاک میهن بیرون راند.

با دست خالی - زیرا در آن هنگام ملایانی که بر ایران پاک اهورائی چنگ انداخته بودند، دنیا را به چالش طلبیده و قصد به راه انداختن یک فتنه جهانی داشتند – و سفارت آمریکا در تهران را به اشغال گرفته بودند و از این رو دنیا آنها را تحریم کرده بود و اجازه رسیدن اسلحه را نمی داد.

ولی از همان روزی که ارتش تجاوزگر صدام حسین از خاک ایران بیرون رانده شد – و آیت الله خمینی می خواست جنگ را به خاک عراق بکشاند تا حکومت حزب بعث را براندازد و رژیم اسلامی شیعه در آن خاک برپا سازد، دیدیم که سربازان ایرانی هیچ التهابی در اشغال خاک دشمن از خود نشان ندادند و جنگ شش سال دیگر ادامه یافت و شهرهای ایران ویران شد و سربازان ایرانی ناجوانمردانه هدف بمبهای شیمیائی صدام قرار گرفتند – تا آنجا که آیت الله خمینی ناچار شد جام زهر را بنوشد و آتش بس را بپذیرد.

این دو رویداد را نه برای لافزنی یادآوری کردیم، که به خاطر آن که منطقه خاورمیانه 34 سال پس از جنگ یوم کیپور و 27 سال پس از آغاز جنگ هشت ساله ایران و عراق، دوباره در آستانه جنگ قرار گرفته و به خوبی احساس می شود که نابخردان جنگ 27 سال پیش، اکنون از روی جهل و تعصب و بی اعتنائی به جان انسانها و بی اهمیت دانستن سرنوشت ایران، منطقه را به سوی جنگ دیگری می کشانند.

هیچ جنگی را با جنگ پیش از آن و یا پس از آن قیاس نتوان کرد. هر جنگ در شرائط خاص خود برگزار می شود و امکانات ویژه خویش را دارد.

سران حکومت ایران و فرماندهان گوش به فرمان سپاه پاسداران و ارتش، در سخنانی که هفته پیش به مناسبت سالروز جنگ هشت ساله بیان کردند، آیت الله خمینی را به عنوان شایسته ترین فرمانده کل قوا مورد تجلیل قرار دادند. آنان وظیفه و دستور دارند چنین بگویند – و گرنه از سمت خویش برکنار خواهند شد.

ولی دیگرانی در ایران وجود دارند که آیت الله خمینی و مشاوران نابخرد او را مسوول مصیبت ایران می دانند. زیرا از جنگاوری و سپهسالاری درسی نیاموخته و تجربه ای نیاندوخته بودند و میدان جنگ را با صحن نماز و خطبه و روزه اشتباه گرفته بودند. ولی فرماندهان امروز سپاه و ارتش هم دست کمی از آنان ندارند و ادعا می کنند که اگر تاسیسات اتمی ایران مورد حمله قرار گیرد، آنان متجاوز را به خاک سیاه خواهند نشاند و آمریکا را نابود خواهند کرد.

آقای داوود احمدی نژاد، که از خلق و خوی محمود احمدی نژاد چندان دور نیست، مژده می دهد که آمریکا در آستانه اضمحلال و شکست قرار دارد، پس بشتابید و به استقبال جنگ بروید. (خود احمدی نژاد نیز در دیدار ماه گذشته از سوریه به سران سازمانهای ترور فلسطینی گفته بود که اسرائیل را به آسانی می توان شکست داد). این سخنان او همان فرمان سلطان عثمانی در رویاروئی با ارتش امپراطوری اتریش را به یاد می آورد که به سربازان خود دستور داده بود شمشیر به دست و الله اکبر گویان، به مصاف توپخانه مدرن و مرگ آفرین ارتش اتریش بروند که نتیجه آن را دیدیم.

فرماندهان کنونی سپاه و ارتش، هنوز هم مانند آیت الله خمینی بر این باورند که با دست خالی و جنگ افزار اندک و الله اکبر گویان، می توان دشمن را از پای درآورد. (یکی از فرماندهان سپاه گفته بود: آنچه باعث "پیروزی" شد، ایمان رزمندگان ما بود!). سخنان آنان ایامی را یادآوری می کند که آقای ابوالحسن بنی صدر به عنوان رئیس جمهوری و کسی که فرماندهی کل قوا به طور موقت به او سپرده شده بود، به دیدار آیت الله خمینی رفت و او را از این واقعیت تلخ آگاه ساخت که ایران بدون اسلحه مانده، زیرا سیاستهای ستیزجویانه رژیم موجب انزوای کشور گردیده و دنیا درهای خود را به روی ایرانیان بسته است – آنگاه آیت الله خمینی، همانند آن سلطان عثمانی در یکصد و اندی سال پیش از آن گفت: سلاح ایمان از هر سلاح دیگری برنده تر است.

این یادآوریها همه به هدف آن است که نشان داده شود سران رژیم و فرماندهان نیروهای مسلح آن نه از پیامدهای تلخ جنگ هشت ساله با اعراب پندی آموخته اند و نه، حتی امروز، از واقعیات سیاسی و نظامی جهان بوئی برده اند.

اکنون مدتی است که آنها تقریبا هرماه و هر هفته از تولید جنگ افزار جدیدی سخن می گویند – و اصرار عجیبی دارند ادعا کنند که همه این جنگ افزارها را خودشان طراحی کرده و خودشان ساخته اند – و این در حالی که کارشناسان به خوبی می دانند که اکثر آنها تقلید و نسخه برداری از سلاحهای دیگران است – بی آن که توانائیهای جنگ افزارهای اصلی را داشته باشد.


داستاني تخيلي به نام آذرخش و صاعقه!
آنها اعلام می کنند که هواپیمای آذرخش را طراحی و تولید کرده اند – که در واقع همان هواپیماهای آمریکائی اف-5 است که در همه کشورها از رده خارج شده و حالا حکومت ایران تغییراتی جزئی در بال و هواگیر هواپیما داده و آن را به عنوان هواپیمای جدید و اختراعی ایران به نام آذرخش در برابر دوربینها قرار می دهد و چندی بعد اعلام می دارد که آن را بهینه سازی کرده و این بار همان آش پخته را دوباره گرم می کند و چند دانه گندم به آن اضافه می کند و اعلام می دارد که هواپیمای صاعقه را به میدان فرستاده است!

هواپیمای اف-5 آمريكائي ساده ترین و ضعیف ترین نوع هواپیماهای آمریکائی در سه دهه پیش بودند که نه رادار قابل توجهی داشتند و نه قدرت حمل موشک و بمبهای سنگین – و از این رو بهای آنها بسیار ارزان بود و کشورهای جهان سوم آن را می خریدند که به الکترونیک پیشرفته و رادار قوی و بمبهای پرقدرت نیاز نداشتند و بودجه های کلان در اختیارشان نبود.

آیا مقامات تسلیحاتی حکومت ایران حاضرند برای مردم ایران فاش کنند که هواپیماهای آذرخش و صاعقه و امثالهم (که حکومت هر از گاهی ادعا می کند که آنها را طراحی و تولید کرده است) رادار هم دارند، و اگر دارند، قدرت آنها در چه سطح است و آیا تولید انبوه آنها آغاز شده – و اگر آغاز شده، چند فروند از آن را تا کنون تولید کرده و در اختیار ارتش قرار داده اند؟ (در حاشیه بگوئیم که از لحظه پرواز آزمایشی موفقیت آمیز یک هواپیمای نمونه، تا هنگام آغاز تولید انبوه آن ممکن است بین هشت سال تا ده سال بگذرد).

آیا آنان می توانند با این هواپیماهای کهنه (حتی اگر بهینه سازی شده باشد) با موشکهای کروز و جنگنده های مرئی و نامرئی ایالات متحده رویاروئی کنند؟

سرلشگر پاسدار جعفری می گوید: ما از شیوه جنگ نامتقارن استفاده خواهیم کرد. چنین شیوه ای در صورت حمله هوائی گسترده آمریکائی علیه تاسیسات اتمی حکومت ایران چه تاثیری می تواند داشته باشد؟

آیا موشک شهاب-3 و شهاب-4 (که تولید آن را قاطعانه انکار می کنند) و زلزال و قاصد و رائد و موشکهای دیگری با نامهای متفاوت، می تواند در برابر موشکهای هدایت شونده و تهاجمی آمریکا کارساز باشد؟

این چند کلامی درباره امور جنگ و دفاع بود. ولی در امور سیاست بین المللی نیز رهبران جمهوری اسلامی ایران هنوز الفبای دیپلماسی را نیاموخته اند. آنها سالیان دراز به امید آن بودند که اتحادیه اروپا به قدرتی در برابر آمریکا مبدل شود و بتواند رویاروی آن بایستد، که نشد! سالیان دراز تلاش کردند و از بودجه ملت ایران به حاتم بخشی پرداختند که رژیمهای کشورهای عرب را براندازند و خود جایگزین آنان شوند، که نشد! سالها در انتظار اتحاد چین و روسیه بودند که ابر قدرت جدیدی به وجود آورند، که نشد! از در دوستی با کشورهای عرب در آمدند تا شاید اکنون که نتوانسته اند رژیمهای آنها را براندازند، شاید بتوانند آنها را به جرگه همکاری و همیاری با خود بکشاند، که نشد!

و حالا احمدی نژاد برای آن که با لامذهبان و ضدخدایان مدعی سوسیالیسم، و یا آن کاتولیکهای متعصب آمریکای جنوبی بتواند جبهه ای به وجود آورد، به ونزوئلا یک میلیارد دلار باج می دهد، به نیکاراگوا رشوه می پردازد، به بولیوی یک میلیادر دلار وعده مالی می سپرد – والبته همه اینها را از بیت المال ملت ایران – تا شاید آنها را به سوی خود بکشاند و بتواند جبهه جدیدی برپا سازد.

کشورهای عرب و اسلامی حکومت ایران را رانده اند و آن را دشمن عرب و دشمن اسلام و مسلمانان می دانند، و احمدی نژاد به جای آنها ، به کفار آن قاره دور دست پناه می برد و مرتبا حاتم بخشی می کند. غافل از این که آن کشورها، تا هنگامی که ایران را می دوشند، حاضر به همکاری هستند و روزی که رشوه قطع شود، به حکومت ایران پشت خواهند کرد.

علاوه بر این، کشورهای آمریکای جنوبی هرگز حکومتهای باثبات و بادوام نداشته اند و همین چند ماه دیگر یا چند سال دیگر خواهد بود که فرمانروای جدیدی می آید و همه سرمایه گذاریهای ایران به باد می رود – ولی سر ملت ایران است که بی کلاه می ماند!

اورشلیم، 20ر9ر2007

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگه امریکا اینایی که شما گفتی رو قبول داشت تا حالا صد بار به ایران حمله میکرد در رابطه با امریکای جنوبی اونجا یه منطقه ضد امریکایی هست نیاز نیست که ایران باج بده تا انها ضد امریکایی بشن مثل کوبا یا همین ونزوئلا وشیلی بعدشم به فرض ادم باجم بده برای داشتن یه پایگاه نزدیک خاک دشمن درست مثل شوروی سابق که برای داشتن کوبا حتی حاضر بود جنگ اتمی را بندازه پس نتیجه میگیریم که اگه اسرائیل که تمام ارتشش made in USA هست نتونست جلوی حزب الله پیروز بشه که تازه قدرت و تسلیحات هر چند به قول شما فرسوده و درپیت مارو نداشت پس هیچ غلتی نمی تونه بکنه با اون باباش :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مقاله‌ي جالبي رو بالا شاهد بديم كه بر اساس تخيلات و افكار مسموم يك صهيونيست از دنيا و تاريخ بي‌خبر نوشته شده بود .

این دو رویداد را یادآوری کردیم نه بخاطر آن که به خودستائی بپردازیم و از توان کوبنده ارتش اسرائیل سخن بگوئیم و به تمجید از کاردانی فرمانده اسرائیلی و از جان گذشتگی سرباز اسرائیلی بپردازیم.


توان كوبندگي ارتش صهيونيستي و كارداني فرماندهان و از جان گذشتگي سربازانش رو در جنگ 33 روزه شاهد بوديم . جنگ يوم كيپور نه به خاطر قدرت ارتش صهيونيستي و نه به خاطر كارداني فرماندهانش و نه به خاطر جنفشاني سربازانش بلكه به خاطر بي لياقتي و چرب زباني فرماندهان كشورهاي عربي بود كه با پيروزي رژيم صهيونيستي به پايان رسيد .

ولی از همان روزی که ارتش تجاوزگر صدام حسین از خاک ایران بیرون رانده شد – و آیت الله خمینی می خواست جنگ را به خاک عراق بکشاند تا حکومت حزب بعث را براندازد و رژیم اسلامی شیعه در آن خاک برپا سازد، دیدیم که سربازان ایرانی هیچ التهابی در اشغال خاک دشمن از خود نشان ندادند


چه جلب ، آقاي مطلع تا اونجايي كه در تاريخ نوشته شده حضرت امام خميني ( رحمت الله عليه ) مخالف حمله به خاك عراق بود و فرماندهان ارتش و سپاه با اصراري كه داشتن تونستن رضايت امام رو جلب كنن و وارد خاك عراق بشن . بله سربازان ايران هيچ التهابي در پيشروي در خاك عراق نداشتن ؛ مي‌دوني چرا ؟ چون يه قسمت از خاك ايران در دست عراق بود و ارتش و سپاه تمام توان خودشون رو در اون نقطه جمع كرده بودن تا به هر شكل ممكن اون منطقه آزاد بشه كه به اميد خدا و توان رزمندگان اسلام و ايران اين مهم محقق شد .

سران حکومت ایران و فرماندهان گوش به فرمان سپاه پاسداران و ارتش، در سخنانی که هفته پیش به مناسبت سالروز جنگ هشت ساله بیان کردند، آیت الله خمینی را به عنوان شایسته ترین فرمانده کل قوا مورد تجلیل قرار دادند. آنان وظیفه و دستور دارند چنین بگویند – و گرنه از سمت خویش برکنار خواهند شد.


عزيز من اينجا ايرانه و تمام مردم و فرماندهان ارتش و سپاه حاظرن تا آخرين قطره‌ي خونشون رو در راه ميهن و ولايت فقيه بدن ، اين حرف شما رو هم ميگذارم به حساب كم اطلاعيتون از تفكرات ايران و ايراني ، چون اگه اين رو نگيد چي‌ميخواين بگيد ؟

ولی دیگرانی در ایران وجود دارند که آیت الله خمینی و مشاوران نابخرد او را مسوول مصیبت ایران می دانند. زیرا از جنگاوری و سپهسالاری درسی نیاموخته و تجربه ای نیاندوخته بودند و میدان جنگ را با صحن نماز و خطبه و روزه اشتباه گرفته بودند. ولی فرماندهان امروز سپاه و ارتش هم دست کمی از آنان ندارند و ادعا می کنند که اگر تاسیسات اتمی ایران مورد حمله قرار گیرد، آنان متجاوز را به خاک سیاه خواهند نشاند و آمریکا را نابود خواهند کرد.


ديگران زياد هستن ولي نه در ايران بلكه در آمريكا و فلسطين اشغالي . جنگي كه براي دفاع از اعتقادات و ميهن نباشه چيزي جز شكست سرانجامش نيست ، جنگآوران و سپهسالاران ما جنگ رو با نماز و خطبه و روزه اشتباه نگرفتن ، چون واسه نماز و روزه بود كه دفاع مي‌كردن ، چون به خدا و دستورات خدا ايمان دارن ، چون خدا گفته در هرشرايطي بايد فرايض ديني خودت رو انجام بدي حالا در هر ديني كه هستي ، چه مسلمان چه مسيحي و چه يحودي . اين شمائيد كه حتي از اعتقادات ديني خودتون هم بي اطلاعيد .بله اگه آمريكا يا رژيم صهيونيستي بخواد به ايران عزيز تعرضي بكنه به خاك سياه مي‌نشونيمشون ، همون طوري كه در سال‌هاي دفاع مقدس نه تنها عراق بلكه تمام حاميانش رو به خاك سياه نشونديم ، اونم در شرايطي كه توان توليد داشتيم و نه خريد . اما الان در بسياري از زمينه‌ها به خودكفايي رسيديم و به همون اندازه به قدرت سپاه ، ارتش و بسيج اضافه شده .

آقای داوود احمدی نژاد، که از خلق و خوی محمود احمدی نژاد چندان دور نیست، مژده می دهد که آمریکا در آستانه اضمحلال و شکست قرار دارد، پس بشتابید و به استقبال جنگ بروید.


مي‌بينم كه در زمينه‌ي جعل هم دستي بس دراز داريد .

ايران هيچ وقت از آغار جنگ صحبت نكرده بلكه گفته اگه كسي به خاك ايران تعرض كنه جواب رو مي‌ده اونم به شديدترين نوع ممكن .
در اينكه آمريكا در آستانه‌ي اضمحلاله شكي نيست ، همون طوري كه شوروي نابود شد آمريكا هم تجزيه و نابود مي‌شه ، اون موقع ديگه آمريكايي نيست كه وجود نحس رژيم صهيونيستي رو تضمين كنه

خود احمدی نژاد نیز در دیدار ماه گذشته از سوریه به سران سازمانهای ترور فلسطینی گفته بود که اسرائیل را به آسانی می توان شکست داد


اون سازمان‌ها سازمان ترور نبودن بلكه جنبش‌هاي آزادي بخش فلسطين اشغالي بودن و گفته‌ي دكتر احمدي‌نژاد هم كاملا درسته ، همون طوري كه يك گروه چريكي با توان نظامي محدود تونست اسرائيل رو شكست بده .

فرماندهان کنونی سپاه و ارتش، هنوز هم مانند آیت الله خمینی بر این باورند که با دست خالی و جنگ افزار اندک و الله اکبر گویان، می توان دشمن را از پای درآورد. (یکی از فرماندهان سپاه گفته بود: آنچه باعث "پیروزی" شد، ایمان رزمندگان ما بود!).


دوست عزيز ، هيچ كس نگفته كه بدون تسليحات و فقط با الله اكبر ، اين موجود زميني به نام انسان مي‌تونه در جنگ به پيروزي برسه ، سلاح و اعتقاد هر دو به يك اندازه مهمن ، حزب الله و ارتش تا بن دندان مسلح رژيم صهيونيستي اين رو در جنگ 33 روزه ثابت كردن ، از يك طرف تعدادي چريك با تسليحات و مهمات محدود و از طرف ديگه يك ارتش با تمام توان ، قوي‌ترين و هوشمندترين بمب‌ها ، بهترين‌ و پيشرفته ترين تجهيزات ممكن و با كمك كشورهاي اروپايي و آمريكا ، نتيجه‌ي جنگ چي شد ؟ نيازي به توضيح بيشتر من نيست .

اکنون مدتی است که آنها تقریبا هرماه و هر هفته از تولید جنگ افزار جدیدی سخن می گویند – و اصرار عجیبی دارند ادعا کنند که همه این جنگ افزارها را خودشان طراحی کرده و خودشان ساخته اند – و این در حالی که کارشناسان به خوبی می دانند که اکثر آنها تقلید و نسخه برداری از سلاحهای دیگران است – بی آن که توانائیهای جنگ افزارهای اصلی را داشته باشد.


اين كه هر ماه و هر هفته از توليد يك جنگ افزار جديد سخن به ميان مياد تنها نشانگر اينكه كه ايران در مسير توسعه قرار داره و سرمايه‌گذاري‌اي كه روي توان داخلي و متخصصينش كرده به بار نشسته ، شايد برخي از اين جنگ افزارها مشابه خارجي داشته باشن اما مطمئنن اون‌ها نيستن ؛ اين از ظاهر و مكانيزمشون پيداست . از كارشناسان گفتيد ، اين كارشناسان چه كساني هستن ؟ شما ؟ يا افرادي همانند شما كه حتي از اوضاع سياسي اطرافشون هم مطلع نيستن .

آنها اعلام می کنند که هواپیمای آذرخش را طراحی و تولید کرده اند – که در واقع همان هواپیماهای آمریکائی اف-5 است که در همه کشورها از رده خارج شده و حالا حکومت ایران تغییراتی جزئی در بال و هواگیر هواپیما داده و آن را به عنوان هواپیمای جدید و اختراعی ایران به نام آذرخش در برابر دوربینها قرار می دهد و چندی بعد اعلام می دارد که آن را بهینه سازی کرده و این بار همان آش پخته را دوباره گرم می کند و چند دانه گندم به آن اضافه می کند و اعلام می دارد که هواپیمای صاعقه را به میدان فرستاده است!


آقاي كارشناس علوم نظامي ؛ شما وقتي بخواين به عملكرد يه سلاح پي ببريد فقط به ظاهرش نگاه مي‌كنيد ؟ بله ، طرح كلي صاعقه و آذرخش هر دو از اف 5 الحام گرفته شده ولي تجهيزاتش چي ؟ آيا به نظر شما اضافه كردن يك سكان به انتهاي هواپيما در صنايع هوايي كار ساده‌ايه ؟ آيا ساخت ارابه‌ي فرود كار ساده‌ايه ؟ آيا ساخت بدنه‌ي هواپيما كار ساده‌ايه ؟ آيا ساخت قطعات هواپيما كار ساده‌ايه ؟ اونم براي كشوري كه در تحريم هست ، اما ايران تونسته اين كار رو بكنه و يك هواپيما بسازه كه قدرتش به مراتب بيشتر از اف 5 هست .

آیا مقامات تسلیحاتی حکومت ایران حاضرند برای مردم ایران فاش کنند که هواپیماهای آذرخش و صاعقه و امثالهم (که حکومت هر از گاهی ادعا می کند که آنها را طراحی و تولید کرده است) رادار هم دارند، و اگر دارند، قدرت آنها در چه سطح است و آیا تولید انبوه آنها آغاز شده – و اگر آغاز شده، چند فروند از آن را تا کنون تولید کرده و در اختیار ارتش قرار داده اند؟


آيا آمريكا حاظره كه تمام جزئيات رپتور رو در دسترس عموم بذاره ؟

در حاشیه بگوئیم که از لحظه پرواز آزمایشی موفقیت آمیز یک هواپیمای نمونه، تا هنگام آغاز تولید انبوه آن ممکن است بین هشت سال تا ده سال بگذرد


نمونه‌ي اوليه‌ي آذرخش حدود 10 سال قبل پرواز كرده و امسال هم به توليد انبوه رسيده اما صاعقه اولين پروازش 6 سال قبل بوده و گويا بعد از توليد نسل سومش به توليد انبوه مي‌رسه .

سرلشگر پاسدار جعفری می گوید: ما از شیوه جنگ نامتقارن استفاده خواهیم کرد. چنین شیوه ای در صورت حمله هوائی گسترده آمریکائی علیه تاسیسات اتمی حکومت ایران چه تاثیری می تواند داشته باشد؟


آقاي كارشناس علوم نظامي ، شما لطفا اول جنگ نامتقارن رو تعريف كن ، اگه هم نمي‌دوني از چند نفر بپرس ، بعد در موردش اظهار نظر كن .

آیا موشک شهاب-3 و شهاب-4 (که تولید آن را قاطعانه انکار می کنند) و زلزال و قاصد و رائد و موشکهای دیگری با نامهای متفاوت، می تواند در برابر موشکهای هدایت شونده و تهاجمی آمریکا کارساز باشد؟


يك مدرك بيار كه ايران توليد موشك شهاب 3 رو رد كرده
به موقش جلوي موشك‌هاي فوق مردن آمريكا رو هم مي‌گيره ، البته اگه آمريكايي وجود داشته باشه .

این چند کلامی درباره امور جنگ و دفاع بود. ولی در امور سیاست بین المللی نیز رهبران جمهوری اسلامی ایران هنوز الفبای دیپلماسی را نیاموخته اند. آنها سالیان دراز به امید آن بودند که اتحادیه اروپا به قدرتی در برابر آمریکا مبدل شود و بتواند رویاروی آن بایستد، که نشد! سالیان دراز تلاش کردند و از بودجه ملت ایران به حاتم بخشی پرداختند که رژیمهای کشورهای عرب را براندازند و خود جایگزین آنان شوند، که نشد! سالها در انتظار اتحاد چین و روسیه بودند که ابر قدرت جدیدی به وجود آورند، که نشد! از در دوستی با کشورهای عرب در آمدند تا شاید اکنون که نتوانسته اند رژیمهای آنها را براندازند، شاید بتوانند آنها را به جرگه همکاری و همیاری با خود بکشاند، که نشد!


عجب تحليلي :| پس كارشناس سياسي هم بودي خبر نداشتيم

و حالا احمدی نژاد برای آن که با لامذهبان و ضدخدایان مدعی سوسیالیسم، و یا آن کاتولیکهای متعصب آمریکای جنوبی بتواند جبهه ای به وجود آورد، به ونزوئلا یک میلیارد دلار باج می دهد، به نیکاراگوا رشوه می پردازد، به بولیوی یک میلیادر دلار وعده مالی می سپرد – والبته همه اینها را از بیت المال ملت ایران – تا شاید آنها را به سوی خود بکشاند و بتواند جبهه جدیدی برپا سازد.
کشورهای عرب و اسلامی حکومت ایران را رانده اند و آن را دشمن عرب و دشمن اسلام و مسلمانان می دانند، و احمدی نژاد به جای آنها ، به کفار آن قاره دور دست پناه می برد و مرتبا حاتم بخشی می کند. غافل از این که آن کشورها، تا هنگامی که ایران را می دوشند، حاضر به همکاری هستند و روزی که رشوه قطع شود، به حکومت ایران پشت خواهند کرد.
علاوه بر این، کشورهای آمریکای جنوبی هرگز حکومتهای باثبات و بادوام نداشته اند و همین چند ماه دیگر یا چند سال دیگر خواهد بود که فرمانروای جدیدی می آید و همه سرمایه گذاریهای ایران به باد می رود – ولی سر ملت ایران است که بی کلاه می ماند!


خداييش تا حالا تو عمرم همچين تحليلي نديده و نخونده بودم ،
اين تحليلتون بيانگر چيزي جز بي اطلاعي شما از مسائل سياسي جهان نيست
شخصا دعا مي‌كنم تا خدا براي شما شفاي عاجل عنايت كنه تا شايد چشاتون بينا و گوشاتون شنوا بشه تا بتونيد اطرافتون رو ببينيد تا از اوضاع سياسي - نظامي منطقه و جهان بي اطلاع نباشيد


از اين تحليل‌ها انجام بده چون خنده بر هر درد بي درمان دواست
موفق باشيد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ورود اين عضو جديد را تبريك مي گويم :| دوستان پاسخ اين آقا را دادند و نيازي به توضيح اضافه من نيست اميدوارم اين شخص مثل قبلي ها نباشد و حرفي براي گفتن داشته باشد :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با توجه به محل سكونتي كه ايشان اعلام كردند بايد از هموطنان يهودي ساكن اسرائيل باشند. اين مقاله اي كه زحمت ترجمه آن را كشيده اند اطلاعات درستي ندارد و از يك متن روحيه بخش براي مردم اسرائيل فراتر نمي رود. جنگ لبنان نشان داد كه ديگر دوران رشادتهاي مردم يهودي اسرائيل گذشته و آنها خواهان رفاه و زندگي آرام و بدون دردسر هستند و اگر مي بينيد كه در حال حاضر هم به فلسطيني ها فشار مي آورند تنها بخاطر آن است كه آنها مانند حزب الله توانايي دفاع از خود و ضربه زدن به منافع اسرائيل را ندارند. نگران روابط تجاري سودآور كشور ما هم با كشورهاي نفتي آمريكاي لاتين نباشيد. بهرحال همه كشورها روابط اقتصادي خود را در كنار روابط سياسي تنظيم مي كنند و اگر سرمايه گذاري در آن مناطق صورت مي گيردُ مطمئن باشيد كه سرمايه گذار از سرمايه خود حفاظت خواهد كرد. :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

آنان درس جنگ نیاموخته اند و الفبای دیپلماسی را نمیدانند

این حرف کاملا درست است اما این <آنان> که می فرمایید قطعا سران رژیم اشغالگر قدس و امریکا هستند که هم جنگ هشت ساله و هم جنگ 33 روزه را فراموش کردند و بر طبل جنگ می کوبند و به جای صحبت کردن فقط به دیگران چنگ و دندان نشان می دهند.

ملتی که در مقدس ترین روز خود، در یوم کیپور غافگیر شده بود، پس از سه هفته پایداری دلیرانه در برابر دو ارتش مهاجم که یکی از جنوب و دیگری از شمال این کشور را مورد حمله قرار داده و موجودیت آن را به خطر انداخته بودند، جنگ را در حالی به پایان برد که نه تنها تهاجم دو جانبه را دفع کرده بود، بلکه ارتش اسرائیل هنگام اعلام آتش بس، در فاصله 110 کیلومتری قاهره (پایتخت مصر) و 40 کیلومتری دمشق (پایتخت سوریه) قرار داشت.

اولا که قید کلمه ملت برای شهروندان اسرائیلی که از همه جای دنیا به این کشور کوچ کردند درست نیست.
در ثانی این جنگ که شما می فرمایید با خیانت رهبر مصر به نفع اسرائیل به پایان رسید.

ولی جنگ دومی که هفته گذشته سالروز آن برگزار شد، هشت سال ادامه یافت که در جریان آن صدام حسین شهرهای ایران را هدف موشک قرار داد و تلفات و خسارات بسیار به بار آورد – و بالاخره جنگ در حالی پایان یافت که جمهوری اسلامی ایران ناچار شد آتش بس را بپذیرد و آیت الله خمینی اعلام کرد که این برای او همانند نوشیدن جام زهر است.

بله در این جنگ هم ایران در حالی که حتی غرب از فروش سیم خاردار به آن امتنا می کرد در حالی به پایان رسید که حتی یک وجب از خاکش را هم از دست تداد که در آن شرایط قطعا یک پیروزی است.

آقای داوود احمدی نژاد، که از خلق و خوی محمود احمدی نژاد چندان دور نیست، مژده می دهد که آمریکا در آستانه اضمحلال و شکست قرار دارد.

اگر قبول ندارید پس بهتر است که تحلیل های کارشناس غربی را بررسی کنید.

فرماندهان کنونی سپاه و ارتش، هنوز هم مانند آیت الله خمینی بر این باورند که با دست خالی و جنگ افزار اندک و الله اکبر گویان، می توان دشمن را از پای درآورد.

دستان ایران خالی نیست بهتر است که در این مورد هم نظر تحلیلگران غربی را جویا شوید. اگر دستان ایران خالی بود که امریکا بارها به ایران حمله کرده بود.

یکی از فرماندهان سپاه گفته بود: آنچه باعث "پیروزی" شد، ایمان رزمندگان ما بود

قطعا همین طور است چون در روی کاغذ که پیروزی 100% با صدام بود اما آن چیزی که در این معادلات به حساب نمی آید نیروی ایمان و اعتقاد رزمندگان اسلام است.

اکنون مدتی است که آنها تقریبا هرماه و هر هفته از تولید جنگ افزار جدیدی سخن می گویند – و اصرار عجیبی دارند ادعا کنند که همه این جنگ افزارها را خودشان طراحی کرده و خودشان ساخته اند – و این در حالی که کارشناسان به خوبی می دانند که اکثر آنها تقلید و نسخه برداری از سلاحهای دیگران است – بی آن که توانائیهای جنگ افزارهای اصلی را داشته باشد.

عجب!! یعنی اسرائیل که جنگنده کفیر و لاوی را از روی میراژ و اف 16 درست کرده جنگ افرازهای به قول شما اصلی درست کرد ولی ایران که بدون کمک خارجی نیروی هوایی خود را سر پا نگه داشته و در حال طراحی جنگنده هایی بر پایه اف5 است در حال کپی برداری است. خوب شد گفتی و ما رو روشن کردی.

داستاني تخيلي به نام آذرخش و صاعقه!

فکر می کنم که شما نیاز مبرم به چشم پزشک دارید در غیر این صورت حتما فیلم ها و عکس های جنگنده های صاعقه و آذرخش را در حال پرواز می دیدید.

هواپیمای اف-5 آمريكائي ساده ترین و ضعیف ترین نوع هواپیماهای آمریکائی در سه دهه پیش بودند که نه رادار قابل توجهی داشتند و نه قدرت حمل موشک و بمبهای سنگین – و از این رو بهای آنها بسیار ارزان بود و کشورهای جهان سوم آن را می خریدند که به الکترونیک پیشرفته و رادار قوی و بمبهای پرقدرت نیاز نداشتند و بودجه های کلان در اختیارشان نبود.

جنگنده تایگر هواپیمای بسیار خوبی بود که به دلیل طراحی بسیار خوبش الهابخش جنگنده هایی همچون اف20 و اف18 شد.

سرلشگر پاسدار جعفری می گوید: ما از شیوه جنگ نامتقارن استفاده خواهیم کرد. چنین شیوه ای در صورت حمله هوائی گسترده آمریکائی علیه تاسیسات اتمی حکومت ایران چه تاثیری می تواند داشته باشد؟

جنگ 33 روزه که یادتون نرفته. در حالی که جنگنده های رژیم صهیونیستی در حال بمب باران لبنان بودند چریک های حزب الله چه بلایی سر نیروی زمینی اسرائیل آوردند.

آیا موشک شهاب-3 و شهاب-4 (که تولید آن را قاطعانه انکار می کنند) و زلزال و قاصد و رائد و موشکهای دیگری با نامهای متفاوت، می تواند در برابر موشکهای هدایت شونده و تهاجمی آمریکا کارساز باشد؟

اولا که این موشک ها زمین به زمین هستند و قرار نیست که موشک های هدایت شونده و تهاجمی امریکا را هدف قرار دهند. در ثانی وقتی که یک موشک شهاب3 شلیک شد دیگر به غیر از خدا از دست کسی کاری ساخته نیست.

در انتها شما را به واقع بینی دعوت می کنم در حالی که می دانم در این جو رسانه ایی مسمومی که شما زندگی می کنید کار سختی است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ببينم وقتي در آينده اي نزديك شهاب 3 خاك كثيفتون رو به توبره كشيد بازم بلبل زبوني مي كني.!! icon_cool :x راستي از موشكباران هاي حزب ال.. كه حيفا رو روز و شب مي زد نگفتي.. اون موقع تو كدوم سوراخ موشي قايم شده بودي. :| :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در ضمن شما كه جورناليست هستيد حتما تو روزنامه كثيفتون به جاي اينكه هي بگيد مردم ايران مخالف حكومت فعلي هستند
مي تونيد تجربه حال حاضرتون كه باعث شد نظر ايرانيا رو راجع به خودتون بفهميد منعكس كنيد. icon_cool
حتما بگيد كه ايرانيا شما رو در رديف احشام و چهارپايان هم قرار نمي دهند. :|
شما خود شيطون هستيد. :| :x :x
مار از پونه بدش مياد،دم لونش سبز می شه.
اگر ماه رمضون نبود حتما نظرات دیگه ای رو هم در مورد خودتون می خوندید.
عاقبت همه تون نابودی به دست سپاهیان مهدی موعود (عج) است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شما میتونی بیای ایران یا لااقل بری یه کشور دیگه چون انجا جای امنی برای زندگی نیست مطمعن باش انهایی که تو اسرائیل زندگی میکنن امتیازاتی میگیرن که هیچ کشوری به شهرونداش نمی ده . وگرنه اصلا جای زندگی نیست چون با این همه زرت تو پرت یهو دیدی دیگه جای رو نقشه های جهان به نام اسرائیل نیست :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بهتره كه به عضو جديد توهين نكنيد اون فقط نظرش رو گفت و احمد و حسين به خوبي جوابش رو دادند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بهتره كه به عضو جديد توهين نكنيد اون فقط نظرش رو گفت و احمد و حسين به خوبي جوابش رو دادند


قابل توجه دوستان حاظر در انجمن ، بايد بگم كه متاصفانه يه جرياني در حال شكلگيري هست براي سمپاشي اذهان عمومي در ايران كه يك نمونش همين پستيه كه اين دوستمون زد و اولين و آخرين پستش خواهد بود اين رو مطمئن باشين ، چون هدفشون عضويت نيست بلكه ابراز وجوده :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوست عزیز صیهونیستی من؛ به عنوان یک هموطن بهت پیشنهاد می کنم خاک اسرائیل رو ترک کنی، حتی اگر توی این کشورهای عرب مرب منطقه هم هستی دمتو بزار رو کولتو فرار کن! بنده فکر نمی کنم اسرائیل بتونه زیر 5 تا شهاب هم دوام بیاره چه برسه به 600 تا!! درضمن فکر می کنم شما فکر می کنی خلبان های ایران گاکولن؟! شما بدون اگر اسرائیل با یک اسکادران به ایران حمله کنه ایران با 200 فروند حمله می کنه؟ افتاد؟! درضمن ما مثل کشور شما و آمریکا احمق نیستیم هر چی داریم و نداریم رو کنیم! این موشک قدر - 1 زمان تولیدش حداقل به سال 78 می رسه! هر سال ایران سلاح های قدیمیشو نشون می ده! درضمن شما نمی دونید ایران سوخو داره میگ داره؟! که سوخوها به راحتی اف-16 ها و اف-18 هاتونو می خورن؟! می دونی قدرت تخریب شهاب چقدره؟ می دونی اسپارو نمی تونه جلوشو بگیره؟ می دونی اگر کشورت حمله کنه نسل صهیونیست ها منقرض می شه؟ می دونی ما منتظر بهانه ایم؟ می دونی ما تنمون می خواره واسه جنگ؟ می دونی ما از سربازان زن خوشکل!! صیهونیست چجوری پذیرایی می کنیم؟ :| می دونی الان چقدر از نیروهای قدس در جوار مطهرت!! هستن؟ می دونی فرار از تور ام - 1 یعنی چی اصلا می دونی پدافند چیه؟! می دونی دو ارتش و دو گروه به قول خودت تروریستی داخل خاکت چیه؟ می دونی الان حزب الله بیش از 20 هزار فروند موشک داره؟ می دونی زیر دریایی ها ناوهاتونو هدف رفتن یعنی چی؟ می دونی اگر هواپیماهاتون وارد خاک ایران بشن باید اشهدشونو بخونن؟ می دونی میایم زیر پاتو خالی می کنیم نصف شهرتون می ره زیر زمین یعنی چی؟ می دونی اینایی که توی این سایتن هر کدومشون دو سه تا از چریک های مفنگیتونو حریفن؟ اصلا می دونی توی دوران مدرسه چه آموزش های نظامی به محصل ها داده می شه؟ و کلی می دونی دیگه!! به فکر جون خودت باش برو گواتمالایی جایی!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خوبه. خدا رو شكر فضاي سايت ميليتاري٬ فضاي بسيار مناسبي هست براي اظهار نظر دوستان. اما كاش دوستان بسيار باسواد من٬ حداقل يه لحظه به اون جسم منسجم درون سرشون (كه آقاي كاووسي٬ اون رو دوگوله ناميدن :| ) فشار مي‌آوردن و نگاه مي‌كردن كه حداقل چي دارن مي‌گن تا اينهمه ايراد از حرفاشون نشه گرفت. بنده٬ پاسخي نوشتم كه بيشتر به سبك دوست صهيونيستمون هست! اميدوارم كه بخونن و پاسخي براش داشته باشن :| !!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام و خسته نباشيد خدمت دوست بسيار!!!! باسواد و دانشمندم! همچنين خدمت تمامي دوستان عزيز سايت ميليتاري و با آرزوي قبولي طاعات و عبادات.
خوشحالم مي‌بينم صهيونيست‌ها اينقدر از قدرت بچه‌هاي ايراني ترسيدن كه درست مثل يه بچه، شروع به جيغ و داد و هوار كردن و سعي مي‌كنن با حرف‌هايي به اين محكمي!!!، حداقل يه آرامش روحي به خودشون اهداء كنن كه توجيهي براي اشك‌ريزي‌هاي فراوان از بالا و پايين‌شون باشه!!!
خوب. البته من قبلاً شنيده بودم قوم يهود (به دليل پستي و موذي‌گري‌هاي خود، از ابتدا تا به امروز)، بزرگترين استراتژيسين‌ها و تئوريسين‌ها رو داره. به نظرم نهايت بي‌انصافي هست كه اين دوست عزيز رو نماينده‌ي اسرائيل بدونيم! چون نام بزرگان سياست و استراتژي يهودي جهان مثل زبيگنيو برژينسكي و هنري كسينجر رو به شدت مخدوش مي‌كنيم :lol: :lol: !! بالاخره اين سايت، برخلاف كشور دوستمون (اسمش چي بود؟ اسرائيل؟ دقيقاً كجاست؟ براي من كه وجود خارجي نداره! فقط اسمش آشنا مي‌زنه!!).
OK. بريم سراغ اظهارات اين پروفسور. گويي كه احمد و حسين عزيز، جواب ايشون رو بطور مناسبي دادن.
بريم سراغ تاريخ!
----------------------------------------
جنگ رمضان، در دو روز اول، كاملاً براي اسرائيل، مغلوبه بود و سربازان و فرماندهان بسيار شجاع اسرائيلي!!!!، گله گله از برابر سربازان ژنرال شاذلي، فرار مي‌كردن! اما حماقت (يا بهتره بگيم خيانت) انور سادات و حماقت‌هاي بي‌شمار ارتش مصر، جنگ رو برگردوند! قسمت نبود كه پرچمدار مبارزه با اسرائيل، كشور خائني مثل مصر باشه! براي اسرائيل، همين چند هزار چريك حزب‌الله (كه سلاح ايمان داشتن) كافي بود!
يادتون رفته؟! من عرض مي‌كنم. همين حزب‌الله بود كه وقتي ارتش اسرائيل در لبنان بود، دمار از روزگارشون درآورد. شما كه مسلماً سنتون قد نمي‌ده. برين از بزرگتراتون بپرسين كه صداي پرندگان در شب، چه معنايي داره. بپرسين زوزه‌ي گرگ، پشت‌بندش چي بود؟ بپرسين وقتي سه بار صداي جغد مي‌اومد، بعدش چي ديده مي‌شد! بپرسين چند صد سرباز، در پست‌هاي شبانه، شب‌ها ديوانه‌وار به سمت درخت‌هاي جنگل، شليك مي‌كردن! آخي !!! چه شجاع :( !!!
(حتماً بپرسينا! حيفه دانشمندي مثل شما، از اين اطلاعات سطحي، بي‌خبر باشه).
ببخشيدا. ولي اكثر حرفاتون اينقدر پرمغز بود كه از مخيله‌ي بنده خارج بود! بايد از موجودات ساير كهكشان‌ها، دعوت به عمل بياريم كه جمع بشن و دسته جمعي بشينيم روي سخنان پرمغز و چند لايه‌ي شما متمركز شيم تا بلكه خرد جمعي، جواب بده و بتونيم از بين حرفاتون، دو تا كلمه درست حسابي گير بياريم :( !
اما برام خنده داره كه هركس كه مي‌خواد به ايران گير بده، مي‌گه «لامذهب‌هاي امريكاي جنوبي»!!!! خيلي خنده داره! برادر يهودي من! شما دينتون رو از كجا آوردين؟ يه سوال دارم. چطور بيش از يك ميليون و خورده‌اي پيغمبر دارين؟؟ :( . البته براي ديني كه هر چند وقت يكبار، يه سري Expansion و Patch جديد براش صادر مي‌شه، انتظار بيشتري نيست! ولي به شما چه ربطي داره كه كشورهاي ديگه، چه دين و مسلكي دارن! فكر نكنم براي مبارزه با زورگويان، حتماً بايد ديني رو هم انتخاب كنين! معلوم نيست چه سوزشي داره كه هنوز كه هنوزه، امريكا زور مي‌زنه كه فيدل رو تخريب كنه! ال چه رو كمرنگ كنه! چاوز رو سر به نيست كنه و مورالز و اورتگا رو محدود كنه! ديديم كه حتي يك رئيس دانشگاه ابله كه به خيال خود، با دعوت از رئيس جمهور جمهوري اسلامي ايران و ذكر كلي دري وري به وي، به امريكا و اربابان صهيونيستش خوش‌خدمتي كرده، چطور در برابر قدرت منطق آزاديخواهي جهاني، خوار و خفيف شد و به قوت الهي، فرياد عدالت‌خواهي و حق‌طلبي، از تريبيون و از مركز فساد و ناعدالتي جهان، مخابره گرديد!

خوب. زياده‌گويي نشه.
فرمودين ايران، آذرخش و صاعقه نداره يا قديمي هستن؟ حرفي نيست. تشريف بيارين تا طعمشون رو بچشين! تشريف بيارين تا طعم قدرت بچه‌هاي خميني رو بچشين! نه چرا تشريف بيارين؟ تشريف داشته باشين تا طعم موشك‌هاي شهاب - 3 ما رو بچشين! قبلاً نسخه‌ي كوچيكش رو تو حيفا ديدين كه؟ نديدين؟! آها يادم نبود! در زمان جنگ 33 روزه، قيمت سوراخ موش در فلسطين اشغالي، به شدت افزايش پيدا كرده بود! برين پيش يهوه و روزي صد هزار بار خم و راست بشين و شكرش كنين كه صلاح‌الدين جديد اسلام، اونقدر رئوف بوده كه كاري به تل‌آويو و ساير شهرهاتون نداشته و فقط براي قدرت‌نمايي، شهرهاي خالي از سكنه‌ي صهيونيست‌هاي شجاع رو موشك‌بارون كرد! جالب اينكه همين كار هم باعث شد كه وضعيت تأمين آب براي استحمام و تهيه‌ي پوشاك (بويژه شلوار و زير شلواري) اونقدر اسفناك بود كه خود يهودي‌هاي مقيم فلسطين اشغالي، اونقدر تظاهرات كردن كه كشورشون، با خفت، قطعنامه رو بپذيره!
چرا مي‌گين جنگ‌هاي اعراب و اسرائيل؟ حزب‌الله كه نه يه ارتش بود، نه كشور درستي داشت، نه هواپيما و نه هيچ چيز ديگه! F-16هاي اسرائيل چه كاري تونستن بكنن؟ از تانك‌هاي مركاواي اسرائيل چه خبر؟ از صدها كشته و زخمي‌تون خبري شد؟ از اون دو تا اسير حزب‌الله چي؟ خبر دارين؟
دوست من. درسته كه حماقت، پوشاننده‌ي اشتباه براي انسان هست. ولي اين قضيه، فقط به خود انسان‌ها برمي‌گرده! كبك، وقتي سرش رو مي‌كنه توي برف، جايي رو نمي‌بينه! ولي ديگرون هستن كه به حماقتش مي‌خندن! ديگه عمر كشور بي‌ارزش اسرائيل به پايان رسيده! ديگه كم‌كم بايد مثل گذشته‌ها، دوباره دنبال يه تيكه جا به عنوان كشورتون باشين! با اين اراجيف، مي‌تونين به خودتون دلداري بدين. ولي هميشه مشخص هست كه توهين در اين سطح، تنها چيزي رو كه نشون نمي‌ده، فهم و درك نويسنده‌اس!!! با اين حال، اميدوارم كه اونقدر بينا و شنوا باشين كه در آينده‌اي نه چندان دور، ويراني كشور جعلي‌تون رو ببينين! اگه هم شلوار خواستين، مي‌تونين از هم‌وطن‌هاي سابق‌تون كمك بخواين. قول مي‌ديم ما ايرانيا، اونقدر دست و دلباز باشيم كه حتي براي شما، كمك مردمي بفرستيم!

در آخر، بايد بهتون تبريك بگم. چون چيزي كه مسيحيان، تقريباً ده قرن پيش ديدن رو شما، به زودي خواهين ديد! اون چيز، قدرت سپاه اسلام هست! همون‌طور كه تنها اسم صلاح‌الدين، لرزه به اندام صليبيون مي‌انداخت، اسم نصرالله نيز لرزه بر اندام شما مي‌اندازه! اسم احمدي‌نژاد رو حتي نمي‌تونين تحمل كنين! از شنيدن نام سپاه پاسداران، رنگ عوض مي‌كنين و از شنيدن نام فرزندان خميني، از هراس ابتر مي‌شين! پس شاد باشين كه حداقل، جزئي از تاريخ خواهين شد! مهم نيست كه در كجاي صفحاتش قرار دارين! ولي باشين و ببينين كه همين ياد خدايي كه شما ابلهانه مسخره‌اش كردين، چه دماري از روزگاران شما و هم‌كيشانتان در خواهد آورد!!

مي‌بخشين كه نتونستم حرف درست و حسابي از بين فرمايشات‌تون گير بيارم كه بخوام منطقي پاسختون رو بدما! حسابي شرمنده.
اگه پست بهتر، مفيدتر، محكم‌تر و حداقل كمي مستدل‌تر ارائه دادين، قول مي‌دم كه بنده هم منطقي پاسخگوتون باشم! به اميد حق، فكر كنم براي شما، كافي باشم! اين نوچه‌ي بي‌ارزش و بي‌سواد سايت هم قادره كه نشون بده ايراني چيه و چي داره! اميدوارم كه بتونم استادان بزرگوارم مثل حسين، احمدو ساير عزيزان رو رو سفيد كنم.

----------------------------------------

يه درخواست شخصي.
لطفاً احساس‌تون رو درمورد اين دو بيت شعر، بفرمايين. اميدوارم كه در سطح كودكستان، عربي بلد باشين! مي‌دونم! بلدين! آخه هزار رنگي، اولين خصيصه‌اش اينه كه زبون دشمنتون رو فرا بگيرين!!


القدس لنا، والحق لنا، والنصر لنا، نحن الغالبون!

الارض لنا، والمجد لنا، والقدس لنا، اليها عائدون!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.