ali_64

تحلیل و پیگیری تحولات اسراییل

Recommended Posts

نقل قول

وی در ادامه با تکرار ادعاهای پیشین خود، مدعی شد: این جنگ می‌تواند همین فردا به پایان برسد. این مسئله می‌تواند رخ دهد اگر حماس اسلحه خود را زمین بگذارد و اسرای ما را آزاد کند. اسرائیل امنیت کسانی که اسرا را بازگردانند تضمین خواهد کرد اما کسانی که آنها را مسلح کرده‌اند بدانند اسرائیل درپی آنها خواهد آمد و عدالت را درباره آنها اجرا خواهد کرد.

 

فردی که پوزش به خون 20 هزار کودک کشته شده و 20 هزار کودک مفقود دیگه فقط در یک فقره آلودست معلومه که مست از کشتارهای این چند وقت اخیر راحت سرجاش نمیشینه تا نشونیش. صریحا میگه میخواد ادامه بده تا قلب ایران و این بهترین فرصت برای ما هم هست.

 

امیدوارم نیروهای حماس فریب آمریکا و غرب را نخورند در این فقره. عیش نتانیابو و رفقاش را که با شکتن یحیی سنوار اسراشون را آزاد شده میبینند خیلی راحت میتونه به فنا بره. بلینکن فردا در یک عملیات فریب دیگه و برای فشار و تطمیع منطقه برای فشار به حماس و فضاسازی به خاورمیانه سفری فوری برنامه ریزی کرده. امیدوارم نیروهای حماس خودشون را تنها حس نکنند و خون شهیدان را مهم بشمارند و همچنان پرقدرت ادامه بدند. در این مرحله امتیاز دادن به دشمن و تسلیم خواسته هاش شدن پیروزی برای دشمن هست ولی مقاومت حتما پیروزی به همراه خواهد داشت به فضل و خواست خدا.

 

پ ن: سرمستانه فکر میکنه کارش توی غزه و لبنان تموم شده و بعد میاد سوریه و عراق و یمن و ایران. غرور و تکبر در این مرحله خوبه. به کار ما میاد!

 

 

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.