IRINavy

دستاوردهای جهادخودکفایی نیروی هوایی ارتش در دوران جنگ و پس از آن به روایت تصویر

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

normal_F5.jpg

تشکر بابت تصاویر - ولی فکر کنم این اف 5 باشه که گذاشتید توی بخش فانتوم:

  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر


normal_F5.jpg

تشکر بابت تصاویر - ولی فکر کنم این اف 5 باشه که گذاشتید توی بخش فانتوم:



بله حق باشماست، عبارت تعمیرات تایگر جا افتاده بود.
پست اول ویرایش شد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ببخشید سوال: این تصاویر هرکولس که بال هاش قطع شده و تصویر آخر که کاملا ترمیم شده مربوط به یک هرکولس است؟!! همچنین فانتوم؟!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خیلی جالب ادامه بده نمی دونم چرا یک طور جا انداختن ارتشی ها ادم های کاری نیستن
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر


ببخشید سوال: این تصاویر هرکولس که بال هاش قطع شده و تصویر آخر که کاملا ترمیم شده مربوط به یک هرکولس است؟!! همچنین فانتوم؟!!



اون عکس هرکولس درب و داغون کنار عکس یه هرکولس در حال پرواز چاپ شده و از نوشته کنارشون اینطور برمیاد.
ولی در مورد فانتوم مطمئن نیستم.

<
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دمت گرم! کلی حال داد....

یه سوال: این ابولک سوختگیری هوایی برای همه هواپیما ها که میله سوختگیری دارن یکیه؟ یعنی مثلا اف۵ و اف ۱۴ با میراژ یکی هستن؟ (اف ۴ رو میدونم که فرق داره)
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
منم یه سوال دارم ، فقط یک فروند اف 5 مجهز به میله سوختگیری داریم؟ من اینطور شنیدم؟ ولی در بالا ذکر شده که تدریجا همه اف 5 ها مجهز به تجهیزات سوختگیری شده اند ، در آخرین تصاویر مربوطه به اف 5 ها اینطور براورد نمیشود ... ویرایش شده در توسط AmirAzad

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
راستی اقا باک بنزین اف14 چقدر میگیره؟ صدی چند میسوزونه :laughing: :laughing: :laughing:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عالی بود حبیب جان :rose:[size=4] [/size]
[size=4] [/size][size=4]اگر توانایی مولتی مثبت دادن به یک پست بود همه ی مثبت هارو نثار میکردم :rose:[/size]

فانتوم اول واقعا ترکیده بوده ها ! رسما میشه ساخت مجدد ، نه تعمیر !
با این اوصاف چند وقت پیش عکسی منتشر شد از فانتومی که از مهر آباد اومدن بردن ، حتما اونم قراره دوباره بسازنش :applause:[size=4] [/size]

یک سوال فنی ، عکسی که از سوختگیری فانتوم از فانتوم قرار دادی فکر کنم نمادین باشه ، چون با توجه به محل ورودی بنزین فانتوم نمیتونه از جنگنده سوخت بگیره ، تو ایران 2 استاندارد سوخت گیری هوایی داریم به نظرم ، یکیش مدل فانتوم هست که از بالا میگیره و دیگری که شامل مابقی هواپیماها میشه ، از طریق پایپی هست که کنار دماغه نصب میشه . درسته ؟

[quote name='k98' timestamp='1376761679' post='330680']
راستی اقا باک بنزین اف14 چقدر میگیره؟ صدی چند میسوزونه :laughing: :laughing: :laughing:
[/quote]

فکر کنم 2 ، 3 تنی بگیره :)
بذاره رو پس سوز یه ربعه خوردتش :)

[quote name='AmirAzad' timestamp='1376761032' post='330677']
منم یه سوال دارم ، فقط یک فروند اف 5 مجهز به میله سوختگیری داریم؟ من اینطور شنیدم؟ ولی در بالا ذکر شده که تدریجا همه اف 5 ها مجهز به تجهیزات سوختگیری شده اند ، در آخرین تصاویر مربوطه به اف 5 ها اینطور براورد نمیشود ...
[/quote]

دادن توانایی سوخت گیری هوایی در اصل بحثش توی تعبیه ی مسیر داخل بدنه هست ، وگرنه اون پایپ رو ور میدارن موقع نیاز میذارن
این که میگن توانایی سوخت گیری هوایی پیدا کردن ، منظور اینه که سیستمش رو داره ، حالا چه پایپه عیان باشه چه نباشه ...
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تشکر فراوان از جناب IRInavy ، واقعا عکس های نابی هستند

[quote name='k98' timestamp='1376761679' post='330680']
راستی اقا باک بنزین اف14 چقدر میگیره؟ صدی چند میسوزونه :laughing: :laughing: :laughing:
[/quote]

میزان SFC موتورهای تامکت (مدل TF30) در حالت بدون پس سوز ، 68 کیلوگرم بر کیلونیوتون ساعت و در حالت با پس سوز 255 kg/kN.h هست که با ضرب این مقادیر در تراست موتور و دو برابر کردن آن ، میزان مصرف سوخت یک جنگنده F-14 در هر ساعت پرواز بدون پس سوز 9.2 تن و مصرف در هر ساعت پرواز با پس سوز 57 تن میشود

http://www.anft.net/f-14/f14-detail-engine.htm
  • Upvote 10
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='cheka' timestamp='1376764916' post='330693']
تشکر فراوان از جناب IRInavy ، واقعا عکس های نابی هستند



میزان SFC موتورهای تامکت (مدل TF30) در حالت بدون پس سوز ، 68 کیلوگرم بر کیلونیوتون ساعت و در حالت با پس سوز 255 kg/kN.h هست که با ضرب این مقادیر در تراست موتور و دو برابر کردن آن ، میزان مصرف سوخت یک جنگنده F-14 در هر ساعت پرواز بدون پس سوز 9.2 تن و مصرف در هر ساعت پرواز با پس سوز 57 تن میشود

[url="http://www.anft.net/f-14/f14-detail-engine.htm"]http://www.anft.net/...tail-engine.htm[/url]
[/quote]
این که خیلیه! یعنی با فرض تقریبا ۶ تن سوخت، تقریبا ۲ ساعت میتونه پرواز کنه؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.