TiredRanger

موتور "Tumansky R-15" قلب تپنده ی میگ 25

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

جای خالی شوروی تو اینجور صنایع کاملا حس میشه.
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='Lord-Soldier' timestamp='1382762196' post='345626']
چرا از رم جت استفاده نکردند که بسیار ساده تر هم هست؟
[/quote]به دلیل این که رمجت نیاز به یک پیشران مجزا برای رسیدن به سرعت اولیه داره، ولی با این موتور خود هواپیما میتونه هم سرعت عادی و هم حداکثر سرعتش رو بدست بیاره. و همچنین این که موتور رمجت علیرغم عملکرد و اصول ساده اش، برای عملیاتی شدن و انطباق با شرایط پروژه نیاز به تحقیقات و بودجه و آزمایشات فراوان داره که مشخصاً از توان شوروی در اون زمان خارج بوده(رجوع کنید به داستان استفاده حداکثری[!!] از فولاد در این موتور).
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با تشکر از دوست ارسال کننده ی مطلب . تا به حال نشده بود از مقاله ی ارسالی خودم تشکر کنم ..... ممنون که این فرصت رو فراهم کردید ...... ای کاش اسمم رو از ته این مقاله بر نمی داشتید .....
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان لطفا در هنگام انتشار مطالب از فروم های داخلی نام نویسنده رو که جز اصول اولیه کپی رایت هست رعایت بفرمایند

ممنون
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این مقاله در شماره ی 109 مجله جنگ افزار ویژه ی دی ماه 1392 به چاپ رسید.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.