Ehsan_animator

هواپیمای حامل ۱۰۰ نظامی امریکایی مجبور به فرود در بندرعباس شد

Recommended Posts

سلام

اموال ایران در نیویورک مصادره میشه  ما شعار میدیم ،دانشمندای ما ترور میشن ما شعار میدیم ،کشور تحریم میشه وتا مرز ورشکستگی مطلق پیش میره ما شعار میدیم ،...وتا ابد هم میخوایم شعار بدیم. در همچه شرایطی اگر موضوع بر عکس بود هواپیمای ایرانی مصادره میشد ،مسافرانش هم اگر راهی گوانتانامو نمی شدن لا اقل چند هفته ایی زندانی میشدن و چند تا تحریم دیگه هم

به تحریم ها اضافه میشد.بینی وبین الله بگین از این همه شعار خسته نشدین؟ هواپیما برای چه بزمین نشونده شده؟چون خلاف کرده. چکار باید کرد؟ باید ازشون خواست یک هواپیمای دیگه بفرستن

تا مسافراشو با خودش ببره ، سپس هواپیما رو تا تحقیقات تکمیلی توقیف کنن مثلا یکی دو هفته.اما بجاش خلا روفی آمریکاییها رو میکنیم و بعد هم توجیه کردن ها شروع میشه...(اگر به غرور نظامیتون بر خورد معذرت میخوام).

چیکار میشه کردبه اندازه پول چند صد هواپیمااز پول های ما توسط امریکاییها بلوکه شده...یه خط به اینا میوفتادپول هفتاد پشتشون از مون میگرفتند....تو داستان ملوانای اینگلیسی دیدیم چی شد ....نگهداری اینا هیچ سودی باسمون نداشت ...یه داستان دیگه باسه ایران درست میکردند.... :rose:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اگر بلایی سر اینها می اومد باید علاوه بر خون دیه اینها اونم 1000 برابر تا 100 سال روزانه به ازای هر نفر روزی پول 300 گرم طلای 24 عیار میدادیم چون می گفتن اینها روزی دو تا تخم طلای دو زرده می زاشتن و باید پول این تخم های طلا رو هم علاوه بر پول دیه بدین...

  • Upvote 3
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دوستان واقعا فک کردین الان اول انقلابه و خر تو خر که صدتا چترباز امریکایی با هواپیمای مسافربری بپرن تو ایران و عملیات کنن؟واقعا زیاد فیلم میبینید؟فیلم هندیه مگه.

 

 

عزیزم، من گفتم یه احتمال که اگر نیروی نظامی بودن اینه...

من گفتم چی؟ من گفتم اینا نیروی نظامی خصوصی بودن... ولی اگر نیروی نظامی بودن ممکنه چتر باز بوده باشن برای عملیات....

 

حالا، اینکه شما میگی زیاد فیلم می‌بینی...  اون سالی که اسرائیلی ها عملیات رهایی گروگان انجام دادن اونم با فرستادن کلی هواپیما و ماشین به اونور افریقا امثال شما سر کار بودن و اگر کسی بهشون میگفت ممکنه بیان، میگفت زیاد فیلم می‌بینی؟ مگه میشه یه مشت چتر باز و هواپیما رو بیارن اینجا عملیات رهایی گروگان انجام بدن؟؟؟

 

انجام این دست عملیات ها اتفاقا برای کشورهایی مثل امریکا برای زدن تاسیسات هسته‌ای و امثال اون خیلی راحته...

بعدش با یه حجم اتش سنگین هوایی نیروها رو تخلیه میکنن...

  • Upvote 2
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
همچین چیزی که به نظر من خیلی دور از ذهن هست! این یعنی یک جنگ جدید که ابعاد و طبقاتش مشخص نیست و واقعا هم فک نکنم به این سادگیها باشه و ایران هم اون ایران قدیم! همین نشوندن این هواپیما مشخص میکنه این حرف رو و شک نکنید اگر به چیزی مشکوک بودن به این سادگیها این قضیه تمام نمیشد اون اقا هم بابت نزدیک نشدن نظامیها صرف تنش زدایی حرفی زدن و یک سوال اینکه اصلا مگر میشه از هواپیمای مسافربری که احراز هم شده! چتر باز از اون بپره؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

همچین چیزی که به نظر من خیلی دور از ذهن هست! این یعنی یک جنگ جدید که ابعاد و طبقاتش مشخص نیست و واقعا هم فک نکنم به این سادگیها باشه و ایران هم اون ایران قدیم! همین نشوندن این هواپیما مشخص میکنه این حرف رو و شک نکنید اگر به چیزی مشکوک بودن به این سادگیها این قضیه تمام نمیشد اون اقا هم بابت نزدیک نشدن نظامیها صرف تنش زدایی حرفی زدن و یک سوال اینکه اصلا مگر میشه از هواپیمای مسافربری که احراز هم شده! چتر باز از اون بپره؟؟؟

 

بهع! :)

 

برادر جان... من دارم میگم هیچ ریگی نبوده و مشکلی نبوده...

ولی اگر بوده باشه ممکن بوده که اینا همش لاپوشونی باشه! و این یعنی اون هواپیما هم مسافربری نبوده!!!! :)

 

وقتی داریم از احتمال حرف میزنیم، احتمال میدیم که درصد امکانش حالا یا زیاده یا کم یا خیلی کم! :)))

 

یادمون باشه که موقع همون ار‌کیو به دلیل مسائل مختلف، کل پدافند رو راه انداخته بودن که مبادا طرف برا تخریب پهپاد یا بردنش دست به عملیات بزنه....

اینم میتونست یه دونه مثل همون باشه برای اهدافی که ازش خبر نداریم فعلا!! :)

  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

هواپیمای نشانده شده نظامی و متعلق به «ایساف» بود/ خلبان مجبور به نوشتن خطای خود شد.

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قراردگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا در مراسم گرامیداشت روز پدافند هوایی که در دافوس برگزار شد، در خصوص توانمندی‌ها و وظایف این قرارگاه اظهار داشت: یکی از وظایف ما رسیدگی به درخواست پناهندگی هواپیماهای خارجی که به کرات در ایران اتفاق می‌افتد و نمی‌دانیم چرا بمب‌گذارها و پناهنده‌ها همیشه نصف شب به ایران می‌آیند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با اشاره به هواپیمای اخیر نشانده شده در بندرعباس گفت: این هواپیما یک بوئینگ 737 بود که سیگنال نظامی می‌داد و ما بررسی کردیم این هواپیما با کد ایساف 04 در خاک افغانستان پرواز کرده بود و ماموریت نظامی انجام داده بود. لذا زمانی که قصد ورود را داشت به کمک سامانه‌های موشکی و راداری و جنگنده‌های ارتش آن را مجبور به فرود در بندرعباس کردیم.

وی افزود: در همین راستا خلبان این هواپیما مجبور شد بنویسد خطا کرده و با معرف جعلی قصد عبور داشته است. در این هواپیما 104 سرباز زن و مرد ناتو و آمریکایی حضور داشتند.

http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930617000619

ویرایش شده در توسط nasirirani
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا با اشاره به فرود هواپیمای موسوم به ائتلاف در فرودگاه بندرعباس گفت: طرح پروازی این هواپیمای دارای مشکلات و ابهاماتی بود که پدافند هوایی با استفاده از سامانه های موشکی و اخطارهای رادیویی این هواپیما را برای بررسی ابهامت و احراز هویت به زمین نشاند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا امروز صبح در حاشیه نشست خود با دانشجویان دانشگاه جنگ ارتش با حضور در جمع خبرنگاران درباره جزئیات ورود هواپیمای موسوم به گروه ائتلاف در فرودگاه بندرعباس اظهار داشت: این هواپیما داخل کشور شده بود و همچنین طرح پروازی آن دارای مشکلاتی بود که مجبور شدیم آنرا در فرودگاه بندرعباس به زمین بنشانیم.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه پدافند هوایی تمام کشورها در مواجهه با ابهامات راداری و پروازی این است که پس از فرود آن هواپیما این اطلاعات بر روی زمین بررسی و احراز هویت انجام شود افزود: پدافند هوایی مطابق با قوانین بین المللی ایکائو این هواپیما را به کمک نیروی هوایی ارتش و سامانه های پدافند هوایی در فرودگاه بندرعباس نشاند تا احراز هویت انجام شود.

امیر اسماعیلی تصریح کرد: پس از اینکه این هواپیما در فرودگاه بندرعباس نشست طرح پروازی آن تصحیح شد و پس از اینکه خلبان و شرکت مربوطه پی به اشتباه خود بردند مجوز پرواز مجددا برای آنها صادر و هواپیما نیز به مقصد خود پرواز کرد.

وی با اشاره به پرواز هواپیمای کشورهای همسایه از ایران گفت: تمام پروازها و عبور و مرور از فضای جمهوری اسلامی باید با مجوز انجام شود و کشورهای دوست و برادرمان باید این موضوع را رعایت کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا این اطلاعات غلط عمدا  از سوی خلبان هواپیما به کنترل پرواز کشورمان داده شده است افزود: خیلی از اتفاقاتی که در هوانوردی به وقوع می پیوندد سهوی است و مرکز کنترل پرواز این هواپیما از کشور مبداء اطلاعات اشتباه ارسال کرده بود که در این مورد نیز پدافند هوایی به موقع حساسیت نشان داده و با رعایت قوانین بین المللی برخورد کردیم.

امیر اسماعیلی تاکید کرد: اگر در این گونه شرایط تمکینی هم صورت نگیرد از قوه قهریه استفاده خواهیم کرد که حقوق قانونی ما است.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر درباره اینکه آیا برای نشاندن این هواپیما، هواپیمای جنگنده از سوی ایران پرواز کرد یا خیر گفت: هواپیمای جنگنده ای بلند نشد اما نیروی هوایی ما برای پرواز جنگنده آماده بود و ما نیز با استفاده از سامانه های موشکی و اخطارهای رادیویی مان این هواپیما را در فرودگاه بندرعباس به زمین نشاندیم.

 

http://www.mehrnews.com/detail/News/2366354

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به گزارش خبرنگار گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در حاشیه مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز پدافند هوایی در دانشگاه جنگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به فرود یک هواپیمای تحت اجاره ناتو در بندر عباس، اظهار داشت: این هواپیما خود را با عنوان جعلی ایرباس 300 معرفی کرده بود و قصد عبور از فضای کشور را داشت که به وسیله دستگاه‌های شنود سیستم پدافند هوایی سیگنال‌های نظامی از آن دریافت شد.

 

وی افزود: پس از عدم ارائه مشخصات صحیح هواپیما از سوی خلبان، این هواپیما با کمک جنگنده‌های نیروی هوایی بر  زمین نشانده شد که با توجه به دریافت المان‌های نظامی متوجه شدیم که این هواپیما نظامی و مدل بوئینگ 737 است، که 104 نظامی آمریکایی در آن حضور داشتند و متعلق به ناتو بوده است.

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش ادامه داد: خلبان هواپیمای بوئینگ 737 پس از فرود، متوجه اشتباه خود شد و ضمن عذرخواهی، مجوز پرواز دوباره از پدافند هوایی کشور دریافت کرد.

 

امیر اسماعیلی تصریح کرد: طبق روال وظیفه پدافند هوایی همواره احراز هویت پرنده‌هایی است که از فراز کشور عبور می‌کنند و سیستم پدافند هوایی همواره با چشمان تیزبین در اجرای این برنامه تلاش می‌کند.

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش تأکید کرد: همه کشورهایی که قصد عبور از فضای جمهوری اسلامی را دارند باید بر اساس احترام متقابل رفتار کرده و به قوانین بین‌المللی احترام بگذارند.

 

وی همچنین با اشاره به رونمایی پنج دستاورد این قرارگاه که هفته گذشته همزمان با سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی، صورت گرفت، اظهار کرد: جالب است بدانید هر پنج دستاورد رونمایی شده، در روزهای اخیر وارد سیستم شبکه منسجم پدافند هوایی شده و از آن‌ها بهره‌برداری می‌شود.

 

امیر اسماعیلی در پایان از رونمایی سه دستاورد ارزنده این قرارگاه در زمینه‌های موشکی و ردیابی، در 31 شهریورماه خبر داد.

 

http://defapress.ir/Fa/News/27441

 

 بالاخره چي شد ؟ icon_cheesygrin hee_hee

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

امشب مستندی دراین مورد پخش خواهد شد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

امشب مستندی دراین مورد پخش خواهد شد.

ساعت چند؟ کدوم کانال؟ 

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ساعت هفت و نیم از شبکه‌ی خبر فکر میکنم.... دیشب داشت توضیح میداد....

امیر اسماعیلی صحبت میکرد و به نظر کار چیپی می‌اومد! با این حال ارزش دیدن داره قطعا! :) باید جزئیات بیشتری نشون داده بشه...

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

متاسفانه از نیمه رسیدم و نتونستم ضبط کنم.

 

 

روشن شدن زوایای مبهم ماجرای فرود اجباری هواپیمای ناتو در ایران + فیلم

 

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، اواسط شهریور ماه 1393 خبری حاکی از فرود اجباری یک فروند هواپیمای مسافربری حامل بیش از 100 تن از سربازان و افسران ناتو در فرودگاه بندرعباس، تیتر یک بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی شد؛ فرودی اجباری که البته زوایای پنهان بسیاری از عملیات آن در هاله‌ای از ابهام باقی ماند.

در این گزارش گفتگوی اختصاصی با فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا برای روشن شدن زوایای مبهم ماجرای فرود اجباری هواپیمای ناتو را مشاهده می‌کنید.

http://www.yjc.ir/fa/news/5090787/%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%B2%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%A8%D9%87%D9%85-%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D8%AC%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D8%AA%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85

برای لینک مستقیم دانلود اینجا کلیک کنید.

ویرایش شده در توسط Ice_Man
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

انجام این دست عملیات ها اتفاقا برای کشورهایی مثل امریکا برای زدن تاسیسات هسته‌ای و امثال اون خیلی راحته...

بعدش با یه حجم اتش سنگین هوایی نیروها رو تخلیه میکنن...

امان از پشت مانیتور نشتن زیاد!

یارو رفته یه خلبان رو از دست یه عده دمپایی پوش با رمبوهاش دربیاره دهنش سرویس شده بعد یه کشور با این همه عظمت زدن تاسیسات هسته ایش خیلی راحته!

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اسماعیلی:

 

 

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تاکید کرد : هواپیماهای ناتو حق عبور از ایران را ندارند.

به گزارش ایرنا از قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش، وی در سخنانی در مستند «فرود اجباری» با بیان اینکه پیشتر از طریق سازمان بین المللی ایکائو مطرح کرده بودیم که بعضی از هواپیماهای کشورها از جمله هواپیماهای ناتو حق عبور از فضای جمهوری اسلامی ایران را ندارند، گفت : پرواز ایساف هم در روز جمعه ساعت 5 بعد از ظهر از نقطه ورودی بین ما و کشور افغانستان قصد ورود به کشور را داشت، غافل از اینکه سامانه های بومی شنود ما حدود 100 تا 150 کیلومتر از بیرون مرزها را نیز کنترل می کند.

اسماعیلی افزود: این هواپیما در کشور افغانستان خودش را ایساف 04 مطرح کرده بود و ایساف یعنی هواپیمای نظامی ناتو و این هواپیما هر چند عملیات نظامی در کشور افغانستان نداشته اما حامل نفرات نظامی بوده که عملیات نظامی در آن کشور داشته اند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) تصریح کرد: خلبان اعلام می کند که من هواپیمای مسافربری هستم و نظامی نیستم به داخل که می آید، پدافند هوایی با همکاری سازمان هواپیمایی کشور وارد عمل می شود و اعلام می کند که این هواپیما از نظر ما قطعا نظامی است.

وی با اشاره به این که به دنبال شناسایی به خلبان اعلام کردیم که باید در فرودگاه بندرعباس فرود بیایید، افزود،

'قطعا فرود هواپیما کار سخت و پیچیده ای است و برای ریگی یک ساعت و ده دقیقه این کار طول کشید. خلبان در ابتدا تمکین نمی کرد و می گفت که ارتفاع من 35 هزار پا است و طرح پروازی داریم و قصد فرود ندارم.'

اسماعیلی اضافه کرد: آن هواپیماهایی که وظیفه حفظ حراست از آن سیستم ناتو را داشته اند با متوجه شدن این صحنه حدود 100 کیلومتر هوایی از مرزهای ما دورتر می شوند چرا که پدافند هوایی تعارف ندارد.

وی با بیان اینکه با خلبان هواپیمای مسافربری از فرودگاه تماس گرفته می شود و خلبان جنگنده اف4 اعلام می کند که ظرف 5 دقیقه مثل عقاب بالای سرت هستم، تاکید کرد: یک خلبان در این وضعیت باید دیوانه باشد و کار انتحاری کند که تمکین نکند. ما قصد داشتیم که این را مثل هواپیماهایی که مثل سالیان قبل قصد ورود داشتند و ما آنها را دم مرز حدود چندساعت نگه داشته بودیم، برخورد نکنیم و می خواستیم به داخل بیاوریم که این کار را کردیم تا ثابت کنیم که اینها کذاب هستند و این کار را هم کردیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: از ساعت 7 بعدازظهر روز جمعه تا 3 بامداد شنبه حدود 8 ساعت این هواپیما را نگه داشتیم اما با احترام، هم سوخت دادیم و هم کارهای جانبی انجام دادیم و آنها هم یاد گرفتند که فضای جمهوری اسلامی ایران، فضای کذب و دروغ گفتن نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تبصره های دیپلماتیک موجب ترس در کشیدن ماشه نمی شد، گفت: خیر به هیچ وجه ما بدهکار و پاسدار خون شهدا هستیم و کسی که بدهی دارد سعی می کند بدهی خود را ادا کند و ادا کردن بدهی در پدافند یعنی قاطعانه عمل کردن در فاصله تصمیم گیری بسیار کوتاه است.

نامبرده در پایان گفت ، برج مراقبت پس از عدم تمکین خلبان هواپیمای ایساف، دو فروند جنگنده اف 4 نهاجا را مامور نشاندن هواپیمای ایساف با 108 سرباز ناتو متشکل از سربازان آمریکایی و غیرآمریکایی می کند.

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایران برروی حریم هواییش بسیار حساس هست و با هیچ احدی تعارف نداره!!!!چه با دوست چه با دشمن

ویرایش شده در توسط arsp

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.