7mmt

پرنده های دفن شده در منطقه ی 51

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

به نام خدا

سلام...

...................................................................................................................................................

شاید بد نباشه در خلال این تاپیک با تاسیسات صنعتی Plant 42 آشنا شویم!

 

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/10145/03498587880321084219.jpg]thumb_03498587880321084219.jpg[/url]

 

 

این مجموعه ی صنعتی متعلق به نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا می باشد. با توجه به این موضوع که بخش عمده ای از نیازمندی های سخت افزاری ارتش ایالات متحده آمریکا توسط کمپانی های خصوصی تامین می شود، این مجموعه ی صنعتی نیز در اختیار پیمانکاران خصوصی قرار دارد. از جمله مهم ترین این پیمانکاران Lockheed Martin ، Northrop Grumman و Boeing را می توان نام برد.

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/10145/07881610477298879207.jpg]thumb_07881610477298879207.jpg[/url]

 

نامگذاری مجموعه ها؛

1-لاکهید مارتین - SkunkWorks

2-بوئینگ - Phantom Works

3-نورث روپ گرومن - Site 4

 

شاید عزیزان تصور کنند که در راستای همکاری و تعامل بیشتر این سه غول تکنولوژی با هم همسایه شده اند! اما به نظر شخصی خودم این عقیده صحیح نمی باشد! ... در فضای رقابتی موجود در بین کمپانی های بزرگ (در کشورهای پیشرو در صنعت و علم) وجود نوعی حرص و طمع قدرت و دارایی مالی-ملکی بیشتر ، امری اجتناب ناپذیر هستش ، پس این ادعا که کمپانی های بزرگ از هم جاسوسی می کنند (اون هم در حد لالیگا) دروغ و جفنگ نیست! برای غلبه بر این معضل ایالات متحده آمریکا بهترین راهکار رو برگزیده، به گونه ای که با یک تیر دو نشان زده است، یکی آن که با تجمیع خاص ترین بخش های این کمپانی ها در مکانی کاملاً حفاظت شده (توسط ارتش که ماهیتی بی طرف نسبت به کمپانی ها دارد) بر موضوع جاسوسی (داخلی-خارجی) تا حدودی غلبه کرده و از آن سو نظارت پنتاگون را بر خاص ترین تحقیقات نظامی این کمپانی ها تضمین کرده است!

...................................................................................................................................................

گفتنش خیلی هم اهمیت نداره، ولی شاید خالی از لطف هم نباشه...

(احتمالاً) مرحوم RQ-170 Sentinel به شماره ی درب ارابه ی فرود جلویی 91 که طی یک عملیات مهم به لقاح الهوافضای سپاه رسید ، قبل از فوت شدنش ، در مراجعت به منطقه ی فوق سرّی Plant 42 (سال میلادی 2010) و بعد از پاره ای از عیب یابی ها در مجموعه ی SkunkWorks مستقر در این مجموعه پرواز تستی بر فراز منطقه داشته است.

پس در همینجا از عزیزان میلیتاری استدعا دارم که در پیشگاه خداوندگار قهار و همیشه چیره شونده دست به دعای برادران و خواهرانمان در مجموعه ی اسکانک برداشته و به این طریقت زحمات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان رو پاس بداریم. چرا که بندگون خدا؛ اولاً کلی زحمت کشیدن و هلو تو گلوی 170 رو طراحی کردند و ساختندش و ثانیاً تیمار این مجموع التجاربشون رو به عهده داشته اند! و من الله توفیق.

...................................................................................................................................................

در باب مسئله ی دفن هواپیماهای تولیدی در این منطقه هم باید بگم که این نوع انحصارطلبی ها چیز خیلی عجیب و غریبی نیست! همه این سیاست اصلی را در تعامل با دنیا دارند! چرا که انحصارطلبی بدون تخلف موجب میشه فرازهایی از برتری در قوای نظامی شکل بگیره! ما خودمون هم در مسائل نظامی این گونه انحصار طلبی ها رو تا دلتون بخواد داریم! (مثلاً چرا میاییم تولیدات یک دهه ی گذشته خودمون رو از ته انبارها بیرون میکشیم و به منظور تامین نیازهای دیگران در اختیارشون قرار می دهیم؟! چرا جدیدترین ها رو نمی دهیم؟!) ... اگر ایالات متحده ی آمریکا در قبال دستاوردهای علمی-فنی خودش این نوع خسیس بازی ها رو در نمی آورد، ما باید به عقل فرماندهان و سیاستگذاران اصلی نظامیشون شک میکردیم!

انحصار طلبی تکنولوژیک بر پایه اصل غافلگیری شکل گرفته ، با این تعریف که حریف رو باید با غافلگیری تکنولوژیک زمین زد! مناسب تر از ماجرای تصاحب RQ-170 این بنده ی حقیر مثالی برای اثبات ادعایم در موضوع اهمیت مخفی کاری و انحصارطلبی تکنولوژیک (در زمینه های نظامی) سراغ ندارم.

...................................................................................................................................................

در پناه حق... :16:

ویرایش شده در توسط SHAHABESAGEB
  • Upvote 10

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با سلام خدمت همه دوستان

 

با توجه به آنچه که در حوزه علوم اطلاعاتی ، بویژه  در زیر شاخه مفهوم combat intelligence وجود دارد ،" فریب" ، "گمراه سازی" و درنهایت" پنهانکاری" ، یکی از اصول lمورد استفاده  ارتش ها و کشورها در طول تاریخ معاصر بحساب می آید . اما علیرغم صرف هزینه های فراوان برای انجام چنین کارهایی عملا" صرف وقت ، هزینه و..... برای پنهان نمودن یک فناوری فایده ای نداشته است . بعنوان مثال ایالات متحده از ابتدای شروع پروژه نایت هاوک ( اگر اشتباه نکرده باشم پروژه سینیور اسکای ) ، هزینه های زیادی را برای پنهان نگاه داشتن این فناوری از رصد رسانه ها و.... صرف نمود ، اما نخستین عملیات رزمی این پرنده در " گرانادا"تقریبا" همه این تلاش ها را برباد داد .

 

نمونه های زیادی در قرن بیستم در تایید این مساله وجود دارد .

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

قسمت دوم

 

http://www.urbanghostsmedia.com/home/twamoran/urbanghostsmedia.com/wp-content/uploads/2012/12/northrop-tact-blue-technology-demonstrator.jpg

 

 

دو اثبات گر تکنولوژی -    Northrop Tacit Blue (بالا)  و  Boeing Bird of Prey (پایین)

- سالهاست که در Dyson’s Dock  نگه داری می شوند  . گمان می رود علت تدفین تاثیت بلو در  گروم لیک تنها برای جفظ کردن  تلاش کسانی ست که بیش از یک دهه قبل در گیر طراحی و ازمایش ان بودند . هردوی این پروژه های سری سابق اکنون در موزه ی  National Museum of the USAF  در دایتون اوهایو در معرض نمایش قرار دارند .

 

http://www.urbanghostsmedia.com/home/twamoran/urbanghostsmedia.com/wp-content/uploads/2012/12/boeing-bird-of-prey-technology-demonstrator.jpg

 

 

اما چه چیزهای دیگری در سکوت و بی خبری در Dyson’s Dock یا جایی دیگر ارمیده ؟ پاسخ این است که ما واقعا نمی دانیم و کسانی که می دانند هرگز سخن نخواهند گفت و اما تعدادی سرنخ وسوسه انگیز از تعدادی پروژه ی شایعه ای وجود دارد برای اعتبار بخشیدن به رویت های تایید نشده از هواپیما های مرموز.

 

هوا پیمای مرموز

 

http://www.urbanghostsmedia.com/home/twamoran/urbanghostsmedia.com/wp-content/uploads/2013/01/x-24b-fdl-5.jpg

 

 

تا امروز (2012) حقیقت ماجرای رویت گیبسون یک راز باقی مانده است . اگرچه طرح شکل هواپیما کاملا شبیه تصویر بالا بود همانند  X-24B  و نتایج تحقیقات انجام شده توسط ازمایشگاه دینامیک نیروی هوایی (FDL-5  بالا چپ ) جالب توجه است  , پروژه ای در ادامه ی ان  X-24C در دهه ی 70 در جریان بود که البته بعدا کنسل شد . (می توانسته با یکی از پروژه های "فیش" یا "کینگ فیش" شرکت کانویر نیز مرتبط بوده باشد – مترجم )برخی معتقر اند که این برنامه در قالب یک پروژه ی سری ادامه پیدا کرده (دست کم نتایج ان در برنامه های پرنده ی ابرصوت امریکا مثل اس ار -72 و ... قابل رویت است - مترجم )  و برخی دیگر با این ایده مخالف هستند .

 

 

http://www.urbanghostsmedia.com/home/twamoran/urbanghostsmedia.com/wp-content/uploads/2013/01/b-70-valkyrie-blackstar.jpg

 

 

در سال 2006 مقاله ای در Aviation Week توجهات را به طرح شایعه ای  یک فضا پیما جلب کرد . پروژه ای که  Blackstar نامیده می شد . مجموعه ای 2 تکه برای رسیدن به مدار فضایی شامل پرنده ی مادر که SR-3  نامیده می شد و فضا پیمای گو چکتری که XOV (Experimental Orbital Vehicle) نام اشت  . گفته می  شد که SR-3 شبیه به پروژه ی کنسل شده ی  North American XB-70 Valkyrie در دهه ی 60 بوده که رویت هایی از ان در طول دهه ی 90 گزارش شده وسیله ای که با توصیفات مربوط به XOV   مطابقت داشته و همچنین توسط کارکنان پایگاه Kadena AFB   در اوکیناوا در پی یک فرود اضطراری اشکار دیده شده . پروژه ظاهرا در حوالی سال 2006 متوقف شده در حالی که به احتمال زیاد  Dyson’s Dock محل ارمیدن ان است  اگرچه منتقدین ( Critics) چنین ادعاهایی را رد می کنند

 

 

http://www.urbanghostsmedia.com/home/twamoran/urbanghostsmedia.com/wp-content/uploads/2013/01/boscombe-down-airfield.jpg

 

http://www.urbanghostsmedia.com/home/twamoran/urbanghostsmedia.com/wp-content/uploads/2013/01/c-5-galaxy-transport-aircraft.jpg

 

 

 

در طول سال ها رویت های عجیب و غریب زیادی از روتی هواگرد های مرموز در داخل و خارج از امریکا گزارش شده  . در سال 1994 در پایگاه مخفی و سری Boscombe Down airfield در انگلیس حادثه ای ناگهانی   رخ داد . گفته شده در این حادثه پای یک هواپیمای فوق سریامریکایی در میان بوده  . هواپیما به دلیل نقص فنی چرخ زیر دماغه مجبور به لغو تیک اف شده . در میان تدابیر شدید امنیتی برای پنهان نگه داشتن شکل ان به صورت نصفه و نیمه در پوشش عایقی پیچیده شده و درون یک فروند C-5 Galaxy بارگزاری شده و به امریکا بازگردانده شده گزارش شده به پایگاه  Plant 42 در پالم دیل جایی که در طی سالیان متمادی سرچشمه ی تعداد زیادی از پروژه های طبقه بندی شده بوده منتقل شده .

 

http://www.urbanghostsmedia.com/home/twamoran/urbanghostsmedia.com/wp-content/uploads/2013/01/groom-lake-papoose-lake-area-51.jpg

 

 

اگر چه برخی از این رویت ها به هم مرتبط اند با این حال حتی اگر چنین هواپیماهایی وجود داشته باشند این ها بیش از حدس و گمان محسوب نمی شوند . در هر صورت این احتمال که از میان بسیاری  از هواپیماهای سری که در طول سالیان دراز ساخته و  در گروم لیک تست شده اند - درحالی که برخی از انها  که  برای عموم اعلام شده اند - در نهایت کارشان در محوطه ی تست صحرای نوادا دفن شده اند

 

http://www.urbanghostsmedia.com/home/twamoran/urbanghostsmedia.com/wp-content/uploads/2013/01/area-51-groom-lake.jpg

 

 

بقیه در Dyson’s Dock مرموز ذخیره شده باقی می مانند اما در اینجا فضای مناسب رو به محدودیت می رود و برای پروژه های بازنشست شده یا متوقف شده ی جدید قدیمی ها باید زحمت را کم کنند . تاثیت بلو محصول نورثروپ یک بازمانده ی خوش شاتس بود اما چه میزان از تجهزات مهندسی که در لبه دانش بشر بودند از درون بار انداز بدون هیچ تشریفاتی به درون گور های بی نشان کشیده شدند به اضافه ی گور های ناشناسی که اثرشان در این چشم انداز وسیع و غیرقابل دسترسی وجود دارد ؟

تاریخنگار و باستان شناس هوانوردی سرشناس  Peter Merlin در گفت و گو با Las Vegas Review Journal بیان کرد که ارزش مجموع هواپیماهای دفن شده بین 600 میلیون تا یک میلیارد دلار به ارزش سال 2001 است .

 

http://www.urbanghostsmedia.com/home/twamoran/urbanghostsmedia.com/wp-content/uploads/2013/01/a-12-avenger-canopy.jpg

 

 

در حال حاضر و پس از امروز سرنخ ها در مکان هایی دور از انتظار به روشنایی حقیقت می رسند . این بار در سال قبل کانوپی اونجر2 در eBay  دیده شد  و در مورد بقیه حقایق جایی در بیرون از اینجا نهفته است هرچند ممکن است ما هیچ وقت نتوانیم انها را بیابیم .

 

 

...................

با تشکر از زحمات مدیران گرامی

کلیه ی حقوق برای نویسنده محفوظ است

  • Upvote 11

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

قسمت دوم

 

http://www.urbanghostsmedia.com/home/twamoran/urbanghostsmedia.com/wp-content/uploads/2012/12/northrop-tact-blue-technology-demonstrator.jpg

 

 

دو اثبات گر تکنولوژی -    Northrop Tacit Blue (بالا)  و  Boeing Bird of Prey (پایین)

- سالهاست که در Dyson’s Dock  نگه داری می شوند  . گمان می رود علت تدفین تاثیت بلو در  گروم لیک تنها برای جفظ کردن  

 

عزیز ، شما رو شیش حساب کن .

 

فردا برات واریز میکنم .

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

تصویری از بارگزاری هواپیمای سانحه دیده در انگلیس ( اشاره شده در قسمت دوم ) در یک فروند سی 5 امریکایی

 

http://cld.persiangig.com/preview/1tbOw3ftZr/RAF%20Boscombe%20Down's%20Black%20Day.jpg

دوستان با توجه به چیزی که از این پرنده پیداست نظری یا اطلاعاتی در موردش دارند ؟

یکی از عزیزان لطفا زحمت انتقال عکس رو بکشه

ویرایش شده در توسط 7mmt
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.