Recommended Posts

فکر می کنم اگر چند تا از بچه های میلیتاری هم بشن مشاور این بنده های خدا تا مقدار ۹۰ درصد از گاف ها از بین میره.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
نه دیگه نشد
1-قرار نیست از این اسلحه استفاده کنند چون به محض اینکه از بقچه اش در بیارن دشمن میتونی ببیندشون و......پس رزمنده موظف است که حمل کنه نه استفاده
2-اینجا مشخص که تو این قسمت از مراکز حساس نظامی هم پارتی بازی هست و یه عده افراد ناکارمد رو به صرف توصیه و اشنا بودن استخدام کردن چراکه
اولا میتونستن حداقل اسلحه رو سفید رنگ کنن باز حداقل برا رژه هم که شده با اسپری 1500تومانی هم میشد سفید کنند
د[size=18]وما همه ما میدونیم که تو مناطق برفی باز تاب نور افتاب پدر چشم رو درمیاره و مجبور هستیم عینک ضد افتاب بزنیم حالا این سوال پیش میاد که عینک رو از رو این ماسک بزنیم یا ماسک رو رو عینک؟ Laughing[/size]
3-حالا اگر دشمنامون این نبوغ ما رو ببینند نمیخندند؟نگید که مگه چی شده یه چیز کوچیکیه چرا امکانات پیشرفته رو نمیبینی به این گیر دادین؟در جواب باید بگم همین اشتباهات کوچیکه که تو جنگ جون رزمنده هارو به باد میده اونهم کاملا الکی
خداوند انشاله کمک کنه که تو این مملکت هر کی که لایقشه به مرادش برسه نه توصیه نه اشنا انوقت ببین چی میشه[/quote]

لنز ضد باز تاب نور داریم که این سرباز ها استفاده میکنند(باهاش میشه تو دوربین هم نگاه کرد بدون حذف جزئیات)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کسی یه دوتا عکس درست درمون از ذولفقار جدید نداره.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حالا دوربین M-ATF رو گرفتن چکارش می کنن
نه به سال های گذشته که چندین سری عکس داشتیم نه به الان....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سفره ماهي رو نشون دادن يا نه ؟


اين ماسك سفيده رو تا ديديم فكر كردم خانم هستند !! :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2011/09/696604_orig.jpg

بنده به شخصه لباس استتار برفیه سپاه رو دیدم و بسیار لباس گرم و مناسبی بود.این لباس که تو عکس هست بیشتر شبیه بادگیره.
در ضمن اون روکش سلاح روکشه حمل هست و سلاحهای استتار برفیه ما به صورت اسنیک اما با لایه های سفید
رنگ میشن.در کل این لباس هیچ شباهتی به لباسه عملیاتی که من دیدم نداره.
دوستان خواهشا توجه کنن که 80 در صده افرادی که در رژه ها حضور دارن جزو نیروهای آموزشی هستن و انتظاری بیشتر نمیشه از
پادگانهای آموزشی داشت.مثلا تبپ نوهدی که دیروز اومده بودن بعد از رد شدن از جایگاه برای آشناهاشون دست تکون میدادن و این یعنی اینکه
اونها هم جزو نیروهای بی تجربه بودن.چرا که قبل از رژه بارها و بارها به یگانهای حاضر تذکر داده میشه که نباید نشون بدید که کسی در بین تماشاگران
از آشناهای شماست چرا که برای خوده اون شخص مشکل پیش میاد و امکان دزدیده شدن و حتی تروره آشناتون برای تضعیف روحیه وجود داره.اصول حفاظتی همیشه خنده دار و بی معنی هستن اما به محض اینکه مشکلی پیش میاد همه به اهمیتشون پی میبرن اما دیگه اون موقع خیلی دیر شده.
یا حق

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]حالا دوربین M-ATF رو گرفتن چکارش می کنن
نه به سال های گذشته که چندین سری عکس داشتیم نه به الان....[/quote]

بعد از رژه بهم پس دادن،
یه سری اطلاعات و مشخصات و توضیحات (از جمله اینکه عکسارو واسه کجا میخوام، منم سایتمونو گفتم اونا هم آدرس سایت رو هم ثبت کردن) و اینکه از کجا و چطور وارد حلقه امنیتیشون شدم رو ازم ثبت کردن،دو سه تا عکس هم از خودم گرفتن، آخرش ازم پذیرایی کردن ! و تا مترو هم رسوندنم! اون چند تا عکسیم که گرفته بودم رو پاک کرده بودن و دوربینامو بهم تحویل دادن.

یه مصاحبه تلویزیونی هم باهام کردن که الان که فکرشو می کنم به چند دلیل حدس می زنم، احتمال زیاد کار خودشون بوده و فرمالیته بوده.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]حالا دوربین M-ATF رو گرفتن چکارش می کنن
نه به سال های گذشته که چندین سری عکس داشتیم نه به الان....[/quote]

بعد از رژه بهم پس دادن،
یه سری اطلاعات و مشخصات و توضیحات (از جمله اینکه عکسارو واسه کجا میخوام، منم سایتمونو گفتم اونا هم آدرس سایت رو هم ثبت کردن) و اینکه از کجا و چطور وارد حلقه امنیتیشون شدم رو ازم ثبت کردن،دو سه تا عکس هم از خودم گرفتن، آخرش ازم پذیرایی کردن ! و تا مترو هم رسوندنم! اون چند تا عکسیم که گرفته بودم رو پاک کرده بودن و دوربینامو بهم تحویل دادن.

یه مصاحبه تلویزیونی هم باهام کردن که الان که فکرشو می کنم به چند دلیل حدس می زنم، احتمال زیاد کار خودشون بوده و فرمالیته بوده.[/quote]
پس حالا باید چه کنی یعنی می تونی یه چندتا عکس ملس بازیابی کنی و بزاری :mrgreen: آخی بیچاره به خاطره سایت سابقه دار شد لااقل از حاج سعید بخواه بهت یه حقوقی بده بشی خبرنگار سایت :evil: محتملا شما رو دیگه ازاین به بعد 1کیلومتری حرم ببیننت با خلیج فارس هدشات می کننت :mrgreen: تو مصاحبه چی گفتی کی پخش می شه ما ببینیم؟
(دیگه چیزی نداریم برای بحث چرت وپرت می گم به دل نگیر :evil: )
-------------------------------
یه سوال تو رژه ای که تو رشت برگزارشده بود یه قایقی نشون دادن که کمی طرحش عجیب بود وکم وبیش شبیه زیردریایی بود دوستان عزیز به خصوص رشتی های سایت عکسی اگه دارین بزارین

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]جناب M-ATF
عکسها رو نمیشه ریکاوری کرد؟[/quote]
دارم یه کارایی می کنم ببینم میشه یا نه.
ولی خوب عکسها زیاد هم نبود چون همون اول این اتفاقات افتاد، از همون تجهیزات ابتدای رژه بود، نینوا بود سفیرهای اول رژه و M113 ها و .... حد اقل کاش آخر رژه این اتفاق می افتاد.

همون ابتدای ماجرا ، بهشون گفتم بذارید حد اقل عکس بگیرم، خودم و دوربینم هم که همینجا پیش خودتونیم. بعد از رژه بررسی کنید اگه مشکل داشتم که همینجام پیش خودتونم دیگه، اگه عکسها هم مشکل داشتن پاک کنید، اگه مشکلی هم نداشت که هیچی بدید به خودم. ولی خوب به این حرفا گوش نمی دادن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]گزارش فارس از "اولین"های رژه 31 شهریور[/b]

[b]10محصول دفاعي كه براي اولين بار در رژه نيروهاي مسلح به نمايش درآمدند[/b]

خبرگزاری فارس: در میان انواع تجهیزات و سامانه های دفاعی به نمایش درآمده در رژه بزرگ نیروهای مسلح، چند سامانه برای اولین بار بود که میهان این مراسم باشکوه بودند.



به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، رژه بزرگ نیروهای مسلح که روز پنجشنبه طبق روال سنوات گذشته همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس در جوار حرم ملکوتی امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد، میزبان برخی از دستاوردهای مهم دفاعی در حوزه های موشکی، راداری، هواپیماهای بدون سرنشین، شناورهای سطحی و زیر سطحی، پروژه های نبرد هوایی و ... بود که در هم اکنون در یگان های رزم سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران بکارگیری می شوند.

موشک های سجیل، قدرF، قیام، شهاب یک، زلزال، نازعات، S200، نور، کوثر، نصر، ناوشکن جماران، ناوچه سینا، شناور تندروی ذوالفقار، رادارهای نبو، کاستا، مطلع الفجر، پروژه های هوایی سجیل، قائم، یاسر، قدر، ریتارد، عصر67، قاصدک و بمب های هوشمند قاصد 3، زیر سطحی غدیر، تانک رخش و شبدیز، نفر براق و ... از جمله تجهیزاتی بود که در این رژه به نمایش درآمدند.

اما در این میان تعدادی از دستاوردهای مهم دفاعی نیز برای اولین بار بود که در رژه بزرگ نیروهای مسلح حاضر می شدند که برخی از مهمترین آنها به شرح زیر است:

[b]* نسل جدید تانک ذوالفقار[/b]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/113334812_PhotoL.jpg[/img]

این تانک یکی از مهمترین دستاوردهای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با توجه به ویژگی های خاص آن به یکی از مهمترین سامانه های رزم زمینی این نیرو در میدان نبرد تبدیل شده است.

تانک ذوالفقار تانکی است متناسب با شرایط اقلیمی که به دلیل ارتفاع کمتر، نسبت به تانک های دیگر در فاصله ۸۰۰ متری دارای استتار فوق العاده ای است.

این تانک از جنبه های فنی کاملا بهینه شده و دارای سامانه کنترل آتش پیشرفته رایانه‌ای و مسافت سنج لیزری مدرن بوده و فن آوری ساخت آن کاملا بومی شده است.

[color=blue]رژه بزرگ نیروهای مسلح امسال میزبان جدیدترین نمونه ساخته شده از تانک ذوالفقار مجهز به سامانه های جدید موشکی بود.[/color]

[b]* سکوی پرتاب قارعه[/b]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/112718203_PhotoL.jpg[/img]

در طراحی و ساخت این سکوهای پرتاب از جدیدترین فناوری های شلیک موشک بهره گرفته شده بطوری که "قارعه" می تواند موشک های کروز دریایی را از ساحل به سمت اهداف مورد نظر مانند انواع شناورهای جنگی هدایت کند.


[b]* تیربار اخگر[/b]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/113414687_PhotoL.jpg[/img]

[color=blue]سلاح اخگر محصولی از پروژه "محرم" با دارا بودن کالیبر 7.62 میلی‌متر و با برد موثری بیش از دو هزار متر قابلیت نصب برروی زمین و خودرو را دارد.[/color]

این سلاح با نواخت تیر بالا که قادر به ایجاد دیوار آتش با نواخت چهارهزارالی 6 هزارتیر در دقیقه است، برای مقابله با انواع اهداف زمینی و هوایی ارتفاع پایین به کار گرفته می‌شود.

تیرباز اخگر سال گذشته با حضور امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش رونمایی و به سازمان رزم این نیرو افزوده شد.

[b]* موشک مافوق صوت خلیج فارس[/b]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/115809218_PhotoL.jpg[/img]

موشک هوشمند و بالستیک "خلیج فارس" یک موشک مافوق صوت و کشتی‌زن با برد 300 کیلومتر بوده و تفاوت آن با موشک‌های قبلی این است که دیگر موشک‌ها عمدتاً با سرعتی زیر صوت و به صورت کروز عمل می‌کردند اما "خلیج فارس" با سرعتی مافوق صوت و به صورت بالستیک از سطح زمین شلیک شده و به صورت عمودی از ارتفاع بالا می‌تواند هرگونه ناو و یا شناور دشمن را مورد هدف قرار دهد.

[color=blue]موشک "خلیج فارس" به صورت هدایت ترکیبی عمل کرده به طوری که جستجوگر آن در فاز نهایی بر روی هدف قفل می کند و در این حالت هرگونه شناور دشمن هیچ راه گریزی از اصابت این موشک که کلاهکی با حدود 650 کیلوگرم مواد منفجره دارد، نخواهد داشت.[/color]

سوخت موشک "خلیج فارس" جامد است و این موشک توسط مرکز تحقیقاتی نیروی هوافضای سپاه طراحی و توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به تولید انبوده رسیده است.

همزمان با رژه نیروهای مسلح در تهران، موشک خلیج فارس در شهرهای بوشهر و بندرعباس نیز به نمایش درآمده است.

[b]* سکوی پرتاب سه فروندی زلزال[/b]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/114258906_PhotoL.jpg[/img]

در رزمایش اخیر موشکی سپاه با نام پیامبر اعظم6 بود که برای اولین بار، راکت‌های زمین به زمین سوخت جامد زلزال از روی لانچرهای سه تایی شلیک شدند که این امر شلیک تعداد بیشتری از موشک‌های زلزال در مدت زمان کم را امکان‌پذیر کرده و موجب می‌شود تا تعداد موشک‌های بیشتری برای شلیک در آنِ واحد آماده شوند.

تا پیش از این راکت های زلزال قابلیت پرتاب همزمان از روی لانچرهای دوتایی را داشتند.

سکوهای سه فروندی زلزال از دیگر دستاوردهای مهمی بود که برای اولین بار میهمان رژه بزرگ نیروهای مسلح بود.

[b]* موشک صاعقه[/b]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/112928890_PhotoL%7E0.jpg[/img]

صاعقه از جمله موشک‌های مهم دریایی است که به صورت کروز عمل کرده و می تواند انواع اهداف دریایی از جمله ناوهای جنگی را در فاصله بیش از 300 کیلومتری مورد هدف قرار دهد.

این موشک دریایی سال گذشته در رزمایش بزرگ نیروی دریایی سپاه پاسداران با موفقیت شلیک و به هدف مورد نظر اصابت کرد.

[b]* قایق های پرنده "باور"[/b]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/113646765_PhotoL.jpg[/img]

مهرماه سال گذشته بود که سه اسکادران قایق پرنده باور2 به نیروی دریایی سپاه پاسداران تحویل داده شد.

باور 2 محصول طراحی و ساخت مشترک سازمان‌های صنایع دریایی و هوایی و دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع‌، یک پرنده اثرسطحی است که مأموریت گشت‌زنی و شناسایی بر روی دریا را انجام می‌دهد.

تجهیز این قایق های پرنده به موشک، تیربار، دوربین‌های دید در شب و دید در روز‌، ضبط و ارسال تصاویر و اطلاعات مورد نظر را از ویژگی این سامانه است که با قابلیت‌ و سرعت بالا، امکان جابه‌جایی در دریای خراب را داشته و با توجه به قابلیت پروازی، امواج بلند دریایی تاثیری بر روی آن نخواهد داشت.

جمهوری اسلامی ایران جزو معدود کشورهای جهان است که به دانش و قابلیت طراحی، ساخت و آموزش قایق‌های پرنده دست پیدا کرده که البته در کشورهای خاورمیانه این قابلیت و توان تنها در اختیار ایران قرار دارد.

[color=blue][b]* رادار علیم[/b] [/color]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/113125750_PhotoL.jpg[/img]

"علیم" از جدیدترین سامانه های راداری در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که می تواند به صورت پسیو اقدام به شناسایی پرنده‌های مهاجم کند.

این سامانه بومی قابلیت کشف و شناسایی پرنده های دشمن را تا فاصله 250 کیلومتری دارد.

[b]* اژدر والفجر[/b]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/113039812_PhotoL.jpg[/img]

این اژدر بومی با قابلیت پرتاب از از شناورهای زیرسطحی، دارای توان عملیات در شرایط ناپایدار دریایی و کاربرد در آب های کم عمق دریا بوده و مجهز به سیستم ایمنی و تسهیل پیشرفته است.

سامانه اژدر والفجر که در فرآیند طراحی و تولید خود انواع آزمایش های مهم میدانی دریایی شامل تست‌های کنترلی و فرمان پذیری و تست‌های دریایی آشیانه یابی و تست‌های آشکارسازی را با موفقیت انجام داده است، یکی از پیچیده ترین سلاح‌های دریایی است که به طور حتم نقش مهم و تعیین کننده ای در ارتقای توان دریایی و کارآمدی شناورها و زیردریایی های جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت.

اژدر والفجر که اخیرا همزمان با 31 مرداد روز صنعت دفاعی، با حضور رییس جمهور رونمایی شد، با سرجنگی 220 کیلوگرمی توانایی انهدام شناور سنگین دشمن را دارد.

[b]* شناور تندروی سراج[/b]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/12005415_PhotoX.jpg[/img]

این شناور راکت انداز یکی از سریع ترین قایق های تندروی جهان محسوب می شود که برای طراحی و ساخت آن از پیشرفته ترین و جدیدترین فن آوری های روز جهان استفاده شده است.

بدنه این شناور تندرو از جنس فایبرگلاس بوده و به امکانات پیشرفته بومی مخابراتی و ناوبری الکترونیکی نیز مجهز است.

طراحی کابین در شناور سراج یک به گونه ای است که در سرعت بالا، داخل کابین ارتفاعات و صدا احساس نمی شود و در شرایط طوفانی دریا، سرنشینان آن شدت امواج را احساس نمی کنند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900702000152

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رژه کرمانشاه(ادامه)

http://www.uploadtak.com/viewer.php?file=tp7drdacs172ci9wtx.jpg
http://www.uploadtak.com/viewer.php?file=uzyc0f7fnx27duwsvjwp.jpg
http://www.uploadtak.com/viewer.php?file=l0dvbjgdqtihv88nsed0.jpg
http://www.uploadtak.com/viewer.php?file=7u8hn3lo9v49df2861p.jpg
http://www.uploadtak.com/viewer.php?file=9y3waxo9cadjxfi4tmzv.jpg
http://www.uploadtak.com/viewer.php?file=1cxx6x2nbud31fdharn3.jpg

:mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مثل اینکه دوستان فارسنیوز نقد های ما رو شنیدند، دستشون دردنکنه
qaz11 عزیز متشکر از شما.
همچنین Last-war عزیز برای عکسهای اصفهانشون.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=darkblue]دوست گرامی ، جناب M-ATF ، یک سوال داشتم از شما

مگر در رژه امسال خبرگزاریهای داخلی و خارجی حضور نداشتند ؟؟ پس چرا تا به این حد نسبت به تصویر برداری شما حساسیت به خرج دادند ؟؟

در رژه های سال گذشته ، هم شما و هم خبرگزاریهای داخلی و خارجی به تصویر برداری از این مراسم می پرداختید. بالاخص خبرگزاریهای خارجی که

با دوربین های فوق پیشرفته شان که مجهز به لنزهای دو متری است و می توانند ریزترین جزئیات جنگ افزارهای نمایش داده شده را هم ثبت

کنند ، پس چرا امسال تا به این حد نسبت به تصویر برداری شما حساسیت به خرج دادند ؟؟[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]سلاح اخگر محصولی از پروژه "محرم" با دارا بودن کالیبر 7.62 میلی‌متر و با برد موثری بیش از دو هزار متر قابلیت نصب برروی زمین و خودرو را دارد[/quote]
این خیلی جالبه برد موثر 2000 متری!
M134 برد موثرش 1000 متر اعلام شده

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.