Ahmad6644

تحلیل و پیگیری تحولات افغانستان ( از اوت 2007 )

Recommended Posts

خدا رحمتشون کنه عجب بچه های خوبی بودن! منظورم خلبان ها بود. یادش بخیر کلی خاطره باهم داشتیم! حیف شد! ان شاالله سقوط بقیه.... :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نمی شد بیاد نزدیکه نزدیک مرز سقوط ملایم داشته باشه تا بشه رفت و از قطعاتش یادگاری اورد ؟؟ :mrgreen: :mrgreen: :evil: :cry:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=darkblue]احتمالا تعادلش بهم خورده و خورده به کوه...اگه F-16 بود تعجب نمیکردم ولی ایگل...! :mrgreen:
انشاالله نصیب بقیه هم بشه...[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
احتمالا چند روز دیگه یک فروند جنگنده نو جایگیزین می شه
مال ما که تو مانور می افتن بعید هم هست به این راحتی ها جایگزین پیدا کنند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سقوط جنگنده کاملا طبیعیه!
اونم امریکایی ها چه خیالی دارن! f15 افتاد f35 یا f22 جاش میذارن! والا!
یه فکری به حال خودمون بکنیم و به خاطر افتادن یه جنگنده امریکایی جشن نگیریم! :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين بدبخت F-15 E بوده(چون دوتا خلبان سقط شدن).ولي واقعا عجيبه كه نتونستن اجكت كنن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مارشال جان منم همین سوال برام پیش اومد! :mrgreen:
شاید در اجکت مشکل داشتن یا خواستن فدا کاری کنن و هواپیما رو نجات بدن که موفق نشدن! البته دومی کمی بعیده!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خلبانان غربی در اکثر مواقع ایجکت رو ترجیح میدن چون هم به لحاظ تامین هوایی و هم از نظر معنوی لزومی بر حفظ هواپیما نمی بینن و به عبارتی اینکه سریع یک هواپیما جایگزین شده و از مرگ می ترسند مانع از سعی به فرود میشود.

به احتمال زیاد صندلی پران عمل نکرده که گاها در نمونه های غربی پیش میاد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ولی جالبه که صندلی هواپیماهای بروزی همچون f15 براشون همچین مشکلاتی پیش بیاد!
ان شاالله که هر روز بیشتر از دیروز... :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=darkblue]اجکت کردن کار راحتی نیست و مکانیزم پیچیده ای داره و ممکنه برای هر هواپیمای پیشرفته ای حتی رپتور هم پیش بیاد... [/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به احتمال زیاد خلبانهای واژگون بخت از برادران افغان ناس خریده بودند و درحال جویدن ناس و نشئه بودن که این بلای آسمانی بر سرشان نازل شده...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
احتمال اینکه خلبانها هشیاری خود را از دست داده باشند هم هست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام

چند وقت پيش صنايع هوايي مقاله اي داشت كه در مورد مشكل اساسي سازه اصلي f-15 صحبت ميكرد و در يكي از مانورهاي داگ فايتر هواپيما به دو نيم شده بود . قرار بود همگي بهسازي بشن. اصطلاح جديدي ( البته براي من ) هست به اسم خستگي سازه كه از استهلاك زودرس سازه صحبت ميكنه.

احتمالا ارتفاع كم بود و فرصت اجكت كردن نبوده و شايد بخاطر مناطق كوهستاني افغانستان بوده.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]چند وقت پيش صنايع هوايي مقاله اي داشت كه در مورد مشكل اساسي سازه اصلي f-15 صحبت ميكرد و در يكي از مانورهاي داگ فايتر هواپيما به دو نيم شده بود[/quote]
درسته من هم خوندم فكر ميكنم عكسي مستند هم داشت

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.