امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[quote name='Goebbels' timestamp='1358850085' post='295160']
[quote]مگه میشه فهمید کی لایک زده[/quote]

بله!

نمیدانم این قابلیت برای شما هم هست یا نه ولی بنده میتوانم تعداد لایک ها و دیس لایک های پست ها رو ببینم و اینکه چه کسی لایک زده و چه کسی دیس لایک!
[/quote]
[b]سینا جان ناسلامتی مدیر هستی‌ .[/b]
[b]مدیران اجازه این نوع دسترسی را دارند ....[/b]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خیلی عالیست!
بنده به عنوان مدیر rolling_on_the_floor نه می توانم پست‌های بخش مربوطه را ویرایش کنم و نه پست یا تاپیک را ادغام کنم، و نه این مشاهده‌ی امتیاز ها رو icon_eek
فقط می‌توانم یک پست ویا یک تاپیک را مخفی یا کلا پاک کنم!!! :mrgreen:

به من می‌گویند مدیر!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][b]سینا جان ناسلامتی مدیر هستی‌ .[/b]
[b]مدیران اجازه این نوع دسترسی را دارند ....[/b][/quote]

خوب امین جان بنده از این موضوع اطلاع نداشتم!

پیش از مدیریت نیز به عنوان کاربر ویژه امکان اطلاع از اینکه چه کاربری لایک یا دیس لایک داده را داشتم و مثل اینکه مدتی است که این موضوع برای کاربران محدود شده!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

من ازلحاظ فنی اشنایی با هامر تولید داخل ندارم اما برادرا  گوگل رو برا یه همچین وقتایی اختراع  کردن /حداقل یه سرچ بزن ببین ساختنن یانه بعدش بیا مدیونشون کن بخون شهدا

بازم میگم من از کیفیت هامر تولید داخل در مقایسه با نمونه خارجیش  اطلاعی ندارم دفاع هم نمیکنم اما ساخته و رونمایی شده

اسمشم ارس هست

238900_564.jpg

لینک خبرش

http://www.asriran.com/fa/news/230152/%D9%87%D8%A7%D9%85%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B9%DA%A9%D8%B3

لینک فیلمش

http://www.aparat.com/v/wApZP/%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88_%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D8%AA%DB%8C%DA%A9%DB%8C_%D8%A7%D8%B1%D8%B3

 

 

دوست عزیز،‌اصل مسئله‌ی مطرح کردن این خودرو به عنوان خضموک و دفاع از اون، و بعد هم گفتن اینکه چطور این دوستمون میخواد جواب شهدا رو بده، توهین به شعور دوستان و زحمتکشان سایت،  توهین به خون پاک شهداست...

 

این خودرو هیچ حرفی برای گفتن در عرضه‌ی خضموک ها نداره... کلا کشورمون به گفته‌ی بسیاری از دوستان و متخصصین عمر، هیچ حرفی برای گفتن در این عرضه نداره...

جواب شهدا رو هم انشاالله نیاز ما بدیم! همونایی که بدون حفاظ درست حسابی بردنشون به کام مرگ جواب پس خواهند داد ان‌شاالله...

  • Like 1
  • Upvote 3
  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده) · مخفی شده توسط MR9، 14 آذر 1394 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط MR9، 14 آذر 1394 - دلیلی ارایه نشده است

دوست عزیز،‌اصل مسئله‌ی مطرح کردن این خودرو به عنوان خضموک و دفاع از اون، و بعد هم گفتن اینکه چطور این دوستمون میخواد جواب شهدا رو بده، توهین به شعور دوستان و زحمتکشان سایت،  توهین به خون پاک شهداست...

 

این خودرو هیچ حرفی برای گفتن در عرضه‌ی خضموک ها نداره... کلا کشورمون به گفته‌ی بسیاری از دوستان و متخصصین عمر، هیچ حرفی برای گفتن در این عرضه نداره...

جواب شهدا رو هم انشاالله نیاز ما بدیم! همونایی که بدون حفاظ درست حسابی بردنشون به کام مرگ جواب پس خواهند داد ان‌شاالله...

عجبا

من اصل تولید همچین چیزی رو یاد اور شدم

نگفتم که درجه یکه

خوبه دوجا اشاره کردم من از کیفیتش اطلاع ندارم و دفاع نمیکنما icon_eek icon_eek

بحث خون پاک شهدای عزیزمونم من وسط نکشیدم داداش

 

الان من بخاطر ذکر یکی از تولیدات کشور ولو مزخرف بشعور کاربران ملیتاری توهین کردم یعنی؟ icon_eek icon_eek

ویرایش شده در توسط neysi110

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست

دوستان خیلی سخت میگیرن در حالی که معلومه مهندسان گروه ایران خودرو و سایپا از تمام دانش خود (ارزان سازی و حذف امکانات ) در ساخت این امرپ همکاری داشتن ضمنا همین که بتونه تمام گلولهای 7.62 دفع کنه خوبه

  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دوستان خیلی سخت میگیرن در حالی که معلومه مهندسان گروه ایران خودرو و سایپا از تمام دانش خود (ارزان سازی و حذف امکانات ) در ساخت این امرپ همکاری داشتن ضمنا همین که بتونه تمام گلولهای 7.62 دفع کنه خوبه

 

دقیقآ، هرچی هست سطح حفاظتش از هایلوکس ده ها برابر بیشتره!!!

  • Upvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

این خضموک کار هیأتی و همزمان چند گروه به نظر میرسه

 

از یه طرف ظاهر بیرونی که از دور خوب تمیز به نظر میرسه و شباهت های تقریبا زیادی با نمونه اصلی داره اما با دقت  نه تنها تفاوت بلکه اشتباهات کاربردی فراوانی دیده میشه  که دوستان  گفتن و بعدا هم خواهند گفت که زیاد واردش نمیشم  مخصوصا اون چراغ های ثانوی که حتی در نمونه های افرود  تفریحی هم از نوع متمرکز هستن اما در این نوع نظامی مخصوصا  از نوع led  و پخش استفاده شده که نه توجیح نظامی داره نه افرود ی  مگر جلب توجه دشمن

 

در داخل اما انگار  گروه دیگه ای کار کردن ، تقریبا همه چی مشکل داره ،از داشبرد بگیر با اون کلید های بدون بک لایت که در شب فقط زمانی کار برد داره که شما چراغ بندازی روش که دشمن شما ر میبینه  تا بدون راهنما بودن آنها و اونی هم که راهنما داره با لاک غلط گیر نوشتن ، تا دو شاخ بودن فرمان ماشین افرود سنگین در حالیکه ماشین جیپ صحرا ۳ شاخ بود ،تا راهنما های بدون گرد گیر که بنا بر تجربه در شرایط گرد خاک یک ماه عمر دارن

فضای سرنشین ها هم بدتر ، صندلی نتنها ضد انفجار نیست بلکه بلاشک در اولین دست انداز  یک شکستگی در ناحیه لگن و یا ران و یا ستون فقرات  به سرباز تحمیل میکنه ، اون دستگیره های  روی سقف هم که .... نمونه های مترو از استحکام بیشتری بر خور دار بودن حتی اینقدر بازی نمیکردن که خطر برخورد به سر رو داشته باشن و قائدتا صندلی نظامی با کمربند استاندارد این رو لازم نداره و باز هم بسیاری دیگر

 

این همه اشتباهات اشکالات ریز درشت ظاهری من رو اصلا به موتور گیربکس سیستم تعلیق حتی زره و شیشه های ضد گلوله امید وار نمیکنه شما رو نمیدونم

 

در ضمن نمونه اصلی این خضموک توانای مقابله با گلوله کلاش رو داره  یعنی در مقابل pk و دراگنوف  اسیب پذیر هست ، تقریبا همه گروه های کوچک هم به این سلاح مسلح هستن ، پس این همه هزینه برای هیچ

  • Upvote 15
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان میگن حفاظتش از هایلوکس بیشتره ، منتها یه چیز ، این اگه شیاری چیزی داشته باشه و بخش کوچیکی از موج انفجار به واسطه اون درز واردش بشه ، چون فضا برای خروجش کمه ، کل خدمه و سرنشینا رو شرحه شرحه می کنه ، بهتره یک کار اصولی انجام بشه نه یک کار ناقص.
از دوستانی که نمایشگاه میرن خواهش می کنم جلوی مسول اون بخش حسابی ایراد بگیرن تا شاید چشم و گوششون باز شد.البته اگه کسی بود.
  • Upvote 2
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با سلام

در باب تفاوت ها یکسری نکته ! برا من پیش اومده گفتم بگم !

مورد های شش و هفت و هشت و نه و ده و یازده عینا  تو مدل زیر وجود دارند

http://uupload.ir/files/nt1p_typhoon_mrap_4x4_armoured_mine_resistant_ambush_protected_vehicle_streit_group_defence-industry_military_technology_002.jpg

 

شش که هیچی، مورد هفت، کج و ماوج بودن طراحی کاملا مشخص هست! حتی با اینکه کیفیت عکس نسخه ی اصلی پایین هست! هشتمی هم که دستگیره باشه توی نسخه ی کانادایی کشیدنی هست! نه فشار دادنی و قابل قفل شدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نهمی رو هم که گفتم دستگیره کوتاه تر هست که توی هر دو تصویر مشخصه اینم که هیچی! دهمی هم که دستگیره هست که توی نسخه ی کاناداییش اصلا مشخص نیست نمیدونم شما از کجا دیدی، یازدهمی هم که جای آنتنه که بازم اونم توی نسخه ی کانادایی بالاتر قرار گرفته :|

 

 

 

مورد دومتون که قضیه هواکش بود تو هیچ کدوم از مدل های 4*4 وجود ندارد ولی تو مدل 6*6 هستش !!! قضیه در و لولاهاش هم همینطور عملا از در مدل 6*6 استفاده شده 

http://uupload.ir/fi...ty_demonstr.jpg

این که دیگه باید وارد مباحث تخصصی شد و اینطوری نمیشه!

 

 

مورد اول که بحث سپر جلو بود من هر چقدر عکس های تایفون رو نگاه کردم همشون همینطوری هستند!! شاید لبه هاشون به نظر ضعیف بیاند ولی احتمالا از روبه رو مقاوم تر باشند ولی این نکته ممکنخ برا نمونه ایرانی صدق نکند کسانی که می روند نمایشگاه لطف کنند به این قضیه دقت کنند ببینیم سپر از جلو و کناره باهم تفاوتی دارند یا نه

حفاظت استانگ سطح 2 و 3 ناتو رو یه مطالعه ی کوچک بفرمایید

 

 

 

ممکنه ما نمونه 6*6 رو هم بدست اورده باشیم؟

دست اخر نمونه داخل تایفون مدل 6*6 ( با مدل 4*4 زیاد فرقی ندارند تقریبا باید یکی باشند)

http://uupload.ir/fi...hoon_apc-a8.jpg

چرا، تفاوت های زیادی دارن این دوتا

  • Upvote 3
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط FLANKER
      http://www.farsnews.net/plarg.php?nn=M385294.jpg

      http://www.farsnews.net/plarg.php?nn=M385295.jpg

      http://www.farsnews.net/plarg.php?nn=M385335.jpg

      http://www.farsnews.net/plarg.php?nn=M385333.jpg

      http://www.farsnews.net/plarg.php?nn=M385300.jpg

      http://www.farsnews.net/plarg.php?nn=M385309.jpg

      http://www.farsnews.net/plarg.php?nn=M385302.jpg

      http://www.farsnews.net/plarg.php?nn=M385304.jpg

      http://www.farsnews.net/plarg.php?nn=M385306.jpg

      http://www.farsnews.net/plarg.php?nn=M385307.jpg

      http://www.farsnews.net/plarg.php?nn=M385334.jpg

      http://www.farsnews.net/plarg.php?nn=M385336.jpg

      http://www.farsnews.net/plarg.php?nn=M385337.jpg

      http://www.farsnews.net/plarg.php?nn=M385338.jpg
    • توسط GHIAM
      با استفاده از طول استند موشک فاتح، تونستم ابعاد موشک فتح را به دست بیاورم. موشک فتح دارای طول 6.5 متر و قطر 40 سانتیمتر است. این موشک نسبت به فاتح110 حدودا 2.30متر کوتاهتر و 20 سانتیمتر قطر کمتری دارد.  
      هیچ گونه اطلاعاتی از جنس موتور و جنس بدنه موشک وجود ندارد. اما احتمالا فتح موشکی با وزن 800-900 کیلوگرم، برد  200 - 300 کیلومتر و سرجنگی 150-200 کیلوگرمی باشد. به نظر میر‌سد سپاه قرار است این موشک را جایگزین نسخه های اولیه فاتح 110 کند. هرچند سرجنگی سبکتری نسبت به فاتح دارد برای زدن اهداف نرم از جمله زیرساخت‌های نفتی، مراکز صنعتی، اهداف غیرمقاوم نظامی و ... بسیار موثر است. 
      با توجه به ابعاد و وزن موشک فتح، می‌توان 4 تیره از این موشک را مانند فجر 5 از روی حامل IVECO پرتاب کرد.  
       

       
       

       

       
       
       
    • توسط mehdipersian
      شناور شهید باقری به بالگرد، موشک و پهپاد مجهز خواهد شد 
      فرمانده نیروی دریایی سپاه:

      شناور شهید باقری که در آینده ساخت آن به اتمام می‌رسد، علاوه بر داشتن یک ناوگروه در داخل خود، باند پرواز هم دارد که پهپاد می‌تواند از روی آن حرکت کرده و به پرواز درآید و در بازگشت هم می‌تواند بر روی آن بنشیند.
      شناور شهید باقری با ۲۴۰ متر طول و ۲۱ متر ارتفاع، مجهز به بالگرد، موشک و پهپاد است.
      این شناور به گونه‌ای در حال ساخت است که از روی عرشه آن حدود ۶۰ پهپاد می‌تواند پرواز کند و بنشیند.
      وستانیوز
       
    • توسط mehdipersian
      مرداد گذشته، یک ماهواره سنجش از دور ساخت روسیه برای ایران از پایگاه فضایی بایکونور پرتاب شد و انتظار می‌رود سه ماهواره دیگر نیز در سال‌های آینده به فضا پرتاب شوند. همچنین شواهد قانع‌کننده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد یک شرکت روسی در حال ساخت یک ماهواره ارتباطی برای ایران است که در سال 2024 در مدار زمین ثابت قرار می‌گیرد.
       
      ماهواره ی خیام:

       
       
      مرداد 1394، ایران با دو شرکت روسی در مورد پرتاب ماهواره سنجش از دور ساخت روسیه که توسط ایران اداره می شود، به توافق اولیه دست یافت. ماهواره ایرانی در 18 مرداد 1401 به وسیله ی شرکت روس کاسموس به فضا پرتاب شد. 
       
      مشخصات فنی ماهواره:

      مشخصات فنی ماهواره توسط روسیه و ایران اعلام نشده است ولی می توان از یک حق اختراع منتشر شده توسط شرکت NPK Barl در مرداد 1401 اطلاعات جدیدی بدست آورد. این طرح یک ماهواره سنجش از دور با وضوح بالا را توصیف می کند که دقیقاً شبیه خیام است. دارای یک گذرگاه شش ضلعی و چهار پنل خورشیدی است که با زاویه 45 درجه نسبت به محور طولی ماهواره به سمت پایین امتداد دارند. 
       
      محموله یک تلسکوپ کورش(Korsch) با پنج عنصر نوری است. تلسکوپ کورش یک تلسکوپ آناستیگمات سه آینه ای فشرده است که میدان دید وسیعی را ارائه می دهد. این تلسکوپ تصویربرداری را در یک کانال پانکروماتیک و چهار کانال چند طیفی (نزدیک مادون قرمز، قرمز، سبز و آبی) ارائه می دهد. سه پیکربندی ممکن برای تلسکوپ ارائه شده است که همگی با نسبت کانونی f/11.53 (نسبت کانونی تقسیم فاصله کانونی بر دیافراگم است)میباشند. مقادیر سه پیکربندی عبارتند از:
       
      دهانه / فاصله کانونی
      0.535 متر6.17 متر
      0.75 متر8.65 متر
      1.1 متر12.68 متر
       
      در اولین پیکربندی که در شکل زیر نشان داده شده است، وزن تلسکوپ 125 کیلوگرم و طول آن 1.8 متر است.
       

       
      دو پیکربندی دیگر منجر به گذرگاه طولانی‌تر می‌شود، اما نیازی به تغییر در جعبه‌های الکترونیکی محموله و آرایه‌های پیکسل CCD ایجاد نمیکند. این تلسکوپ از یک آرایه کانونی کروی و نه مسطح برای کمک به جلوگیری از لکه دار شدن تصاویر استفاده می کند. یک آرایه اسکن الکترونیکی داده‌ها را در باند X با سرعت‌های 480 مگابیت تا 1.5 گیگابیت بر ثانیه به زمین ارسال می‌کند (نرخ بالاتری نسبت به گزارش NPK Barl در فوریه 2021 ).
       
      سازنده محموله نوری مشخص نیست، اما برخلاف تخصص این شرکت در سیستم های زمینی می تواند خود NPK Barl باشد. طی نمایشگاهی در سال 2019، این شرکت تلسکوپ سنجش از دور را به نمایش گذاشت که انتظار می‌رفت ظرف دو سال آینده به فضا پرواز کند. گزارش شده است که وزن آن تنها 46 کیلوگرم است و همچنین کوچکتر از نمونه ثبت اختراع به نظر می رسد، اما تنها ماهواره میزبان ممکنی که در حال حاضر برای آن قابل شناسایی است، خیام است. احتمالاً تنها یک بخش از تلسکوپ به نمایش گذاشته شده است. 

       
      در یکی از نقشه‌های همراه با حق ثبت اختراع(پتنت) ، ماهواره در بالای طبقه فرگات در داخل محفظه محموله موشک سایوز-2-1a قرار دارد (که نشان می‌دهد پرتاب اولیه به وسیله ی این ماهواره بر به جای سایوز-2-1b سنگین تر بود).
       
       اگرچه پتنت‌ها به ندرت به پروژه‌هایی اشاره می‌کنند که به آن‌ها مربوط می‌شود، اما در اینجا ماهواره در واقع متعلق به پروژه 505 نشان داده شده است. همانطور که در نقاشی زیر مشاهده می‌شود، ماهواره‌ها به اندازه‌ای کوچک هستند که سه عدد از آنها در داخل دماغه قرار گیرند.
       
       
       
      کاربرد خیام:
       
      به طور رسمی، خیام تنها کاربردهای غیرنظامی در زمینه هایی مانند کشاورزی، مدیریت منابع طبیعی و نظارت بر محیط زیست خواهد داشت. مدت کوتاهی پس از پرتاب، رئیس سازمان فضایی ایران مدعی شد خیام به دلیل اندازه کوچکش نمی تواند به عنوان یک ماهواره جاسوسی استفاده شود. با این حال، وضوح زمینی گزارش شده آن (0.73 متر) برای انجام کارهای شناسایی ارزشمند کافی است. 
       
      مرکز کنترل ماموریت خیام:
       

       
       
      به گزارش اخبار ایران، مرکز کنترل ماموریت خیام در مرکز فضایی ماهدشت که تقریباً در 60 کیلومتری غرب تهران و نرسیده به شهر کرج قرار دارد. این مرکز در اوایل دهه 1970 برای دریافت اطلاعات از ماهواره های سنجش از دور خارجی تأسیس شد که اولین آنها ماهواره های لندست ایالات متحده بود. همانطور که در تصاویر Google Earth مشاهده می شود، ساخت یک ساختمان جدید در این سایت حدود آوریل 2020 آغاز شد و اکنون کامل شده است. احتمالاً در گزارش تلویزیون ایران که پس از پرتاب خیام از مرکز کنترل مأموریت پخش شد، دو آنتن سهموی در شمال شرقی ساختمان جدید دیده می‌شود.
       

       
      همکاری های روسی/ایرانی بعدی:
       
      خیام پیش بینی می شود حداقل پنج سال فعالیت داشته باشد و قرار است در سال های آینده ماهواره های بیشتری نیز به آن ملحق شوند. پس از پرتاب، حسن سالاریه اعلام کرد که ایران سه ماهواره دیگر از همین نوع را سفارش داده است و افزود: اولین ماهواره در مجموع 40 میلیون دلار هزینه داشته است.
       
      به نظر می رسد که همکاری فضایی بین روسیه و ایران اکنون فراتر از حوزه سنجش از دور است. در هفته‌های اخیر شواهدی به دست آمده است که روسیه در حال ساخت یک ماهواره ارتباطی زمین‌ایستا برای ایران با نام اکواتور (به روسی به معنای «استوا») است. این نام برای اولین بار در سال 2020 در بیوگرافی مختصری از متخصص ISS Reshetnev، تولید کننده پیشرو روسیه در ماهواره های ارتباطی مستقر در نزدیکی کراسنویارسک در سیبری ظاهر شد. در کنار آن بسیاری دیگر از پروژه ها نیز به آن اشاره شد که این شخص در آن مشارکت داشته است و جزئیات بیشتری ارائه نشده است.
       

       
      ایران در نهایت قصد دارد ماهواره‌های ارتباطی زمین‌ایستا را با استفاده از پرتاب‌کننده‌های بومی پرتاب کند، اما به‌نظر نمی‌رسد ماهواره‌هایی که در آینده قابل پیش‌بینی به فضا پرتاب می‌شوند، قادر به قرار دادن محموله با این ویژگی در این نوع مدار باشند. بنابراین، این کشور احتمالاً برای پر کردن جای خالی باقیمانده نیز به روسیه متکی خواهد بود. اگر معامله‌های دیگری در این زمینه هنوز وجود داشته باشد، پشت درهای بسته انجام شده است. 
       
      ________________________________________
      تلخیص و ترجمه از mehdi persian برای میلیتاری
      ________________________________________
      منبع:
      https://www.thespacereview.com/article/4475/1
       
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.