Recommended Posts

1 hour قبل , 00amir گفت:

 دقیقا بحث سر زمانشه انتقام رو میشد الان نگرفت و واگذار کرد برای بعدا از این زد و خوردها زیاد بوده بین مقاومت و نیروهای امریکایی صحبت اینکه الان زمانش نبود ..چند روز مانده به عملیات ما و مقاومت علیه اسراییل ..بعد اگر امریکا به نفع اسراییل عملیات تهاجمی انجام میداد ان وقت تلافی میکردند اگرم فقط عملیات تدافعی انجام میداد تسویه حساب رو میگذاشتن برای بعد جنگ پیش رو..

برادر من ، شما نمی تونی برای گروه های عراقی زمان تعیین کنی .

در ضمن ، آمریکا همیشه علیه این مجاهدین داره عملیات تهاجمی می کنه

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اصلا ایالات متحده انتقام بگیره مگه بعد صدام، این مردمو کم به خاک و خون کشیده؟ هرجا عشقش کشیده بدون هیچ مجوزی هر عملیات نامحدودی رو انجام داده. در نقشه خاورمیانه بزرگ باب طبع آمریکا ، حق فلسطین نادیده گرفته میشه، تمایل زیادی به تجزیه عراق و سوریه وجود داره و حتی ایران،ماشالا کم پایگاهم امریکا نزده از ترکیه تا جنوب خاورمیانه و کلا هر جا برسه و در تحریم یا محاصره اقتصادی و دریایی و زمینی و هوایی و توقیف اجناس و حساب و اموال هم که ید بیضایی داره. در مقابل همچین نظامی باید این ترس وجود داشته باشه که ایالات متحده از وارد شدن تلفات انسانی که مثلا خط قرمزشونه به خشم بیاد و تلافی کنه؟ بزار به خشم بیاد. خب سالها این مردمو زابرا و آواره کرده و یا ترس از چکمه های آمریکایی  یا افراطی گری داعش رو بهشون خورانده. دیگه چی مونده بر سر مردمان عراق و... بیاد. مرگ یه بار شیون یه بار. بزار حداقل این شجاعتو داشته باشن که در خاک خودشون به پایگاه نظامی خصم ذره ای تلفات وارد کنن. اگر مردمان خاورمیانه در مقابل اسارت و زبونی پایمردی نکنن همون بهتر که بلاهایی که سرشون میاد ادامه داشته باشه. مرگ یه بار شیون هم یه بار.

ویرایش شده در توسط aminf14
  • Like 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دیشب اشاره شد که گروهی که عملیات را انجام داده در گروه های معمول مقاومت عراق شاید نشه محسوبش کرد. گروهی عراقی ولی بیشتر هماهنگ با عملیات های یمن ضد سعودی و امارات در برهه ای. برای همین عنوان شد که این گروه کار خودش را در انتقام خودش انجام داده و احتمالا گروه های عراقی انتقامی نگرفتند بابت شهادت چند شهید حشد در اون عملیات.

 

بعد هم به هر حال گروه ها گاهی صلاح خودشون را بهتر میدونند و ایران نمیتونه منعشون کنه همیشه. ایران احتمالا جلوی عملیات های پرتعداد مقاومت عراقی را که شاید حتی موجب دلخوریشون هم شد را گرفت ولی دیدیم آمریکا وقیحانه و در یک عملیات ترور بدون هیچ دلیلی حمله ای از پایگاهی خارجی انجام داد و یک گروه از کارشناسان عراقی و این سرتیپ یمنی را به شهادت رسوند. اگر صحبت از شرافت و انتقام بدون تردید میشه گروه های عراقی و یمنی هم حق دارند انتقام بگیرند از این ترور بی دلیل آمریکا وسط اتش بس طولانی مدت این چند وقت به صورت ناگهانی.

 

البته بحث دوستان هم صحیح هست توجه در جای خودش. ولی خب حتما یا قصد نبوده موشک ها اینطور وسطشون بخورند ( که موج دوم حمله همزمان با بلند شدن هواپیمای حامل مجروحین نشون میده شاید تصمیم گرفته شده بوده) یا اینکه هدفی داشته این عملیات که ملاحظات را رد میکرده. آمریکا هم واقعا برای دفاع از صهیونیستها یا اگر واقعا حمله بخواد، حمله منتظر بهانه دو تا جنازه نمیمونه.

ویرایش شده در توسط alala
  • Like 1
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.