armageddon

سیستم دفاع لانه زنبوری

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

کسی درباره این سیستم چیزی میدونه ؟ میگن این سیستم هر نوع جنبده ای رو در هوا از بین میبره و قادره همزمان 1000 هواپیما رو در آسمان منهدم کنه ..... سیستم های راداری اون هم روی کوها و ارتفاعات بلند نصب میشه و با هم شبکه میشن و یک پوشش وسیع رو ایجاد میکنه ... زمانی که این پوشش توسط هر هواپیمایی شکسته بشه سیستم متجاوز رو شناسایی و از نزدیکترین پایگاه موشک مخصوصی به طرف هدف با برد 400 کیلومتر شلیک میشه و تا هدف رو نزنه ول کن نیست . دقیقا مثل اینک کندو یک زنبور رو انگولک بکنی ...........

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چی هست؟ ساخت کدوم کشوره؟ اسمش انگلیسیش چیه؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چند تا سوال دارم دوست عزيز: اين سيستم همونطور كه گفتي 1000 تا هواپيما رو يكجا از بين ميبره. اين حرف يعني اينكه همزمان 1000 تا موشك شليك ميكنه و هر 1000 تاش رو هم كنترل ميكنه تا به هدف بخوره. به نظر شما سيستمس ميتونه 1000 تا موشك يكجا شليك كنه؟ اصلا 1000 تا موشك ميتونه يكجا آماده شليك باشه اون هم همزمان؟ برد موشك ها هم هر كدوم 400 كيلومتره ؟! چند تا لانچر ميخواد اين 1000 تا موشك؟ آمريكا با اون همه سر و صدا و داد و بيداد چند تا موشك ميخواد براي دفاع ضد هوايي كه تو لهستان و چك هست نصب كنه؟! اين مطلب قطعا يا دروغه يا 2 تا صفر مربوي به تعداد موشك ها به علت اشكال تايپي زياد شده!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برادر armageddon فکر نکنم چنین سیستمی وجود داشته باشه . 1000 تا موشک احتمالا اشتباه گفتن . شاید 100 تا موشک بوده باشه ولی همین 100 تا هم درجا بخوان شلیک شن خودش خیلی . اون هم قادر به رهگیری 1000 جنگنده . من که باور نمی کنم . یعنی اگر شما 10 تا از این ها داشته باشی می تونی هر چی جنگنده مال آمریکا و اسرائیل هست رو تو هوا درجا بزنی. غیر قابل فهمه . منبع !!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.