TANK

تاپیک جامع اخبار سقوط هواگردهای بال ثابت و بالگردها

Recommended Posts

[quote name='ia65' timestamp='1367168555' post='309665']
[
خب پس وقتی روی این میراژهای یادگاری از صدام ملعون موشکی نداریم که سوارش کنیم دقیقا واسه چی کاربرد دارن؟؟؟؟ همینجوری پرواز کنن اینم یه دلیل دیگه از ضعف نیرو هوایی(البته این نیرو از پرسنل زبده ای تشکیل شده اما چه فایده با عصای جادویی که نمیشه به جنگ جنگنده های مدرن رفت ).بهتره قبول کنیم اگه همون شاه همین جنگنده هارو که چندین تاپیک در مدحشون درست کردیدو نمیخرید دقیقا الان ایران با افغانستان چه فرقی داشت؟؟؟؟؟ [size=5][color=#FF0000]هی منفی بدید[/color][/size] ولی از خودتون که نمیتونید فرار کنید همون جنگندها که از ایران دفاع کردن همشون ساخت همون کشوری هست که هی علیهش شعار میدید(((حالا خدا میدونه اگه پاسش دستتون بیاد چیکار میکنید خخخخخخخخ))) در هر صورت سقوط این جنگنده زمانهای دور ضربه ای دیگه بر پیکره نیمه جان نیروی هوایی ایران بود .
[/quote]
سلام
ببخشید منفی هام تموم شد نتونستم به توصیه تون عمل کنم . گفتم بگم. :-(
[quote name='Dezchilds' timestamp='1367171726' post='309676']
خبر خیلی بودار هست دوستان چون منطقه چم گلک میفته سمت راست باند فرودگاه چهارم شکاری از این بابت میگم بودار هست چون
1- محدوده پایگاه به طوری بسته هست که اصلاً کسی نمیتونه وارد بشه چه برسه به اینکه کسی با ماشین بره روی باند که دقیق در وسط پایگاه و آشیانه های پرواز هست یعنی دو حالت وجود داره یا پایگاه چهارم شکاری انقدر بی در و پیکر شده که کسی راحت بیاد رو باند و وسط آشیانه ها و در 200 متری برج کنترل یا اینکه اصلاً اتفاق رو باند نیفتاده
2-گیریم که وانت روی باند بوده و هواپیما قصد فرود داشته و با مزدا برخورد کرده پس چطور بعد از برخورد و بلند شدن دوباره انقدر ارتفاع گرفته و دوره شده که به زمین های چم گلک که در حدود 1 کیلومتری سمت راست باند قرار دارند سقوط کرده ؟
تصویری پیوست کردم از وضعیت پایگاه و باند دوستان میتونن تو گوگل ارث هم بهتر مشاهده کنند
[url="http://upload.tehran98.com/img1/w7e8tj8ti83u7ezybgdu.jpg"]http://upload.tehran...83u7ezybgdu.jpg[/url]
[/quote]
دوست عزیز وقتی یکی داره براتون یه فیلمنامه فیلمفارسی تعریف میکنه ، در صورت قبول کردنش یه کمی باید به خودمون مشکوک بشیم. احتمالا یک فیلمنامه دیگه هم به زودی برای سقوط اول منتشر میشه !
دوستان میتوانستند به راحتی عین سقوط اول مسکوت بگذارندش . اینجوری بهتر بود ؛ متاسفانه با داستان ساخته شده همه به واقعیتی که ناشیانه پوشانده میشه بیشتر شک می کنند.
بازم میگم خدا کنه آخر داستان بالاخره یه خبر خوش تلخی این اتفاقات رو از بین ببره . ویرایش شده در توسط oldmagina
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='Dezchilds' timestamp='1367171726' post='309676']
خبر خیلی بودار هست دوستان چون منطقه چم گلک میفته سمت راست باند فرودگاه چهارم شکاری از این بابت میگم بودار هست چون
1- محدوده پایگاه به طوری بسته هست که اصلاً کسی نمیتونه وارد بشه چه برسه به اینکه کسی با ماشین بره روی باند که دقیق در وسط پایگاه و آشیانه های پرواز هست یعنی دو حالت وجود داره یا پایگاه چهارم شکاری انقدر بی در و پیکر شده که کسی راحت بیاد رو باند و وسط آشیانه ها و در 200 متری برج کنترل یا اینکه اصلاً اتفاق رو باند نیفتاده
2-گیریم که وانت روی باند بوده و هواپیما قصد فرود داشته و با مزدا برخورد کرده پس چطور بعد از برخورد و بلند شدن دوباره انقدر ارتفاع گرفته و دوره شده که به زمین های چم گلک که در حدود 1 کیلومتری سمت راست باند قرار دارند سقوط کرده ؟
تصویری پیوست کردم از وضعیت پایگاه و باند دوستان میتونن تو گوگل ارث هم بهتر مشاهده کنند
[url="http://upload.tehran98.com/img1/w7e8tj8ti83u7ezybgdu.jpg"]http://upload.tehran...83u7ezybgdu.jpg[/url]
[/quote]

دوست خوبم
وانت متعلق به خودنیروی هوایی و پایگاه بوده
که متاسفانه مسیر باند رو قطع میکنه و میزنه هواپیمارو دچار سانحه میکنه و خلبان هم با درایت و توانایی کامل جنگنده رو از محوطه پایگاه خارج میکنه و به یک منطقه امن میبره و زمانی که از هدایت و کنترل اون نا امید میشه اجکت میکنه کارش بسیار عالی بوده و همچنین کا خلبان جوان فن آموزی که تمام آموزشها رو به دقت انجام داده بوده و در کار سترگ استاد خلبان خللی وارد که نکرده هیچ ، تونسته وظیفه محوله و خواسته شده رو به نحو احسن انجام بده
وانت
فوری فکرتون نره سراغ یک وانتی از بیرون
توی خود پایگاه هم برای تردد اطراف باند اجازه و برگه تردد لازمه
این ماجرا خیلی عجیبه که این شخص چرا چنین کاری کرده و چرا به یکباره سعی کرده که باند رو قطع کنه
بدون شک اصلا اطلاعی از فرود جنگنده نداشته و متاسفانه در زمانی غلط در مکانی غلطتر قرار گرفته و این حادثه تلخ رخ داده
و باعث کشته شدن خودش بشه
خدارحمتش کنه و از سر تقصیراتش بگزره که با این کوتاهی و ندونم کاریش یک جنگنده رو از این کشور گرفت
اما چون درگذشته میگیم خدا رحمتش کنه
و خوشبختانه خلبانامو سالم فرود اومدن و دوباره داغ از دست دادن خلبانامونو تجربه نکردیم
خدا خودش همه مبارزین و سربازان و مجاهدین راه این سرزمین پاک رو در پناه خودش محفوظ بداره

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='elo' timestamp='1367172355' post='309679']
[quote name='Dezchilds' timestamp='1367171726' post='309676']
خبر خیلی بودار هست دوستان چون منطقه چم گلک میفته سمت راست باند فرودگاه چهارم شکاری از این بابت میگم بودار هست چون
1- محدوده پایگاه به طوری بسته هست که اصلاً کسی نمیتونه وارد بشه چه برسه به اینکه کسی با ماشین بره روی باند که دقیق در وسط پایگاه و آشیانه های پرواز هست یعنی دو حالت وجود داره یا پایگاه چهارم شکاری انقدر بی در و پیکر شده که کسی راحت بیاد رو باند و وسط آشیانه ها و در 200 متری برج کنترل یا اینکه اصلاً اتفاق رو باند نیفتاده
2-گیریم که وانت روی باند بوده و هواپیما قصد فرود داشته و با مزدا برخورد کرده پس چطور بعد از برخورد و بلند شدن دوباره انقدر ارتفاع گرفته و دوره شده که به زمین های چم گلک که در حدود 1 کیلومتری سمت راست باند قرار دارند سقوط کرده ؟
تصویری پیوست کردم از وضعیت پایگاه و باند دوستان میتونن تو گوگل ارث هم بهتر مشاهده کنند
[url="http://upload.tehran98.com/img1/w7e8tj8ti83u7ezybgdu.jpg"]http://upload.tehran...83u7ezybgdu.jpg[/url]
[/quote]

دوست خوبم
وانت متعلق به خودنیروی هوایی و پایگاه بوده
که متاسفانه مسیر باند رو قطع میکنه و میزنه هواپیمارو دچار سانحه میکنه و خلبان هم با درایت و توانایی کامل جنگنده رو از محوطه پایگاه خارج میکنه و به یک منطقه امن میبره و زمانی که از هدایت و کنترل اون نا امید میشه اجکت میکنه کارش بسیار عالی بوده و همچنین کا خلبان جوان فن آموزی که تمام آموزشها رو به دقت انجام داده بوده و در کار سترگ استاد خلبان خللی وارد که نکرده هیچ ، تونسته وظیفه محوله و خواسته شده رو به نحو احسن انجام بده
وانت
فوری فکرتون نره سراغ یک وانتی از بیرون
توی خود پایگاه هم برای تردد اطراف باند اجازه و برگه تردد لازمه
این ماجرا خیلی عجیبه که این شخص چرا چنین کاری کرده و چرا به یکباره سعی کرده که باند رو قطع کنه
بدون شک اصلا اطلاعی از فرود جنگنده نداشته و متاسفانه در زمانی غلط در مکانی غلطتر قرار گرفته و این حادثه تلخ رخ داده
و باعث کشته شدن خودش بشه
خدارحمتش کنه و از سر تقصیراتش بگزره که با این کوتاهی و ندونم کاریش یک جنگنده رو از این کشور گرفت
اما چون درگذشته میگیم خدا رحمتش کنه
و خوشبختانه خلبانامو سالم فرود اومدن و دوباره داغ از دست دادن خلبانامونو تجربه نکردیم
خدا خودش همه مبارزین و سربازان و مجاهدین راه این سرزمین پاک رو در پناه خودش محفوظ بداره
[/quote]
البته محتمل هست چون خود پایگاه زمین کشاورزی داره و برای رفت و آمد ها از وانت استفاده میشه . ولی با اون تدابیری که تو پایگاه انجام میشه ورودش به باند خیلی سخته . ولی چطور میشه هواپیما تو چم گلک سقوط کرده ؟ چم گلک فاصله ای بین 800 متر تا 1 کیلومتر داره با باند پایگاه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='elo' timestamp='1367172355' post='309679']
[quote name='Dezchilds' timestamp='1367171726' post='309676']
خبر خیلی بودار هست دوستان چون منطقه چم گلک میفته سمت راست باند فرودگاه چهارم شکاری از این بابت میگم بودار هست چون
1- محدوده پایگاه به طوری بسته هست که اصلاً کسی نمیتونه وارد بشه چه برسه به اینکه کسی با ماشین بره روی باند که دقیق در وسط پایگاه و آشیانه های پرواز هست یعنی دو حالت وجود داره یا پایگاه چهارم شکاری انقدر بی در و پیکر شده که کسی راحت بیاد رو باند و وسط آشیانه ها و در 200 متری برج کنترل یا اینکه اصلاً اتفاق رو باند نیفتاده
2-گیریم که وانت روی باند بوده و هواپیما قصد فرود داشته و با مزدا برخورد کرده پس چطور بعد از برخورد و بلند شدن دوباره انقدر ارتفاع گرفته و دوره شده که به زمین های چم گلک که در حدود 1 کیلومتری سمت راست باند قرار دارند سقوط کرده ؟
تصویری پیوست کردم از وضعیت پایگاه و باند دوستان میتونن تو گوگل ارث هم بهتر مشاهده کنند
[url="http://upload.tehran98.com/img1/w7e8tj8ti83u7ezybgdu.jpg"]http://upload.tehran...83u7ezybgdu.jpg[/url]
[/quote]

دوست خوبم
وانت متعلق به خودنیروی هوایی و پایگاه بوده
که متاسفانه مسیر باند رو قطع میکنه و میزنه هواپیمارو دچار سانحه میکنه و خلبان هم با درایت و توانایی کامل جنگنده رو از محوطه پایگاه خارج میکنه و به یک منطقه امن میبره و زمانی که از هدایت و کنترل اون نا امید میشه اجکت میکنه کارش بسیار عالی بوده و همچنین کا خلبان جوان فن آموزی که تمام آموزشها رو به دقت انجام داده بوده و در کار سترگ استاد خلبان خللی وارد که نکرده هیچ ، تونسته وظیفه محوله و خواسته شده رو به نحو احسن انجام بده
وانت
فوری فکرتون نره سراغ یک وانتی از بیرون
توی خود پایگاه هم برای تردد اطراف باند اجازه و برگه تردد لازمه
این ماجرا خیلی عجیبه که این شخص چرا چنین کاری کرده و چرا به یکباره سعی کرده که باند رو قطع کنه
بدون شک اصلا اطلاعی از فرود جنگنده نداشته و متاسفانه در زمانی غلط در مکانی غلطتر قرار گرفته و این حادثه تلخ رخ داده
و باعث کشته شدن خودش بشه
خدارحمتش کنه و از سر تقصیراتش بگزره که با این کوتاهی و ندونم کاریش یک جنگنده رو از این کشور گرفت
اما چون درگذشته میگیم خدا رحمتش کنه
و خوشبختانه خلبانامو سالم فرود اومدن و دوباره داغ از دست دادن خلبانامونو تجربه نکردیم
خدا خودش همه مبارزین و سربازان و مجاهدین راه این سرزمین پاک رو در پناه خودش محفوظ بداره
[/quote]
الو عزیز خیلی دوستت دارم و از مطالبت خیلی استفاده می کنم ولی اجازه بده به این راحتی به خودم اجازه ندم مطالب دوست عزیزی را که حداقل من ، فکر می کنم افسر عزیزی از نیروی دریایی هستند به این سادگی ، آن هم در مورد اتفاقی که همین امروز در نیروی هوایی افتاده و اتفاقا دومین حادثه با همان مشخصات پروازی ( خدمه و پرنده ) در یک هفته اخیر بوده است ، همچنین با در نظر گرفتن سطح حفاظت اطلاعات این روزهای نیروی هوایی ، مخصوصا هفته اخیر پایگاه دزفول ، به راحتی بپذیرم. ویرایش شده در توسط oldmagina

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوست خوبم شما لطف دارید
اما بنده افسر نیروی دریایی نیستم
چند بار دیگر نیز اینو عنوان کرده ام که ارادتی خاص به این عزیزان دام ولی متاسفانه جزو پرسنل دریا دل نیروی دریایی نیستم
شما در پذیرفتن یا نپذیرفتن این مطالب مختار و آرادین و بالطبع باید هم بگردین و تحقیق کنین ( یه سری به سایتهایی که خود برو بچه های نهاجا هستن بزنین بد نیست ف اگر دوست و آشنایی هم پایگاه چهارم دارین میتونین پرس و جو کنین)
اما متاسفانه باید بگم
حرفام عینه حقیقته
اولین نفری که توی نت مطرحش کرد بنده بودم متاسفانه، البته سربسته مطرحش کردم و میتونین از ابتدای بحث رو مطالعه کنید و همچنین بروز رسانی ها رو ( تنها باری که خودم بروزرسانی نوشتم ، همیشه جواب بچه ها رو مدادم اما اینبار خودم نوشتم میتونین برین و چکشون کنین)
فقط در بروزرسانی نوشتم اف-5 از دست دادیم و یه جای دیگه هم در چت باکس همینو نوشتم بعد هم هرچی دوستان اصرار کردن از همون اول گفتم ماجرا اصلش چیه اما اشاره ای دقیق نکردم تا اینکه در یکی دوتا از سایتهای دیگه برخی از خود پرسنل نهاجا بهش اشاره ای کردند و بنده نیز اینجا این مطلب رو نوشتم
قبول کردن یا نکردنش با خودتون
اما متاسفانه ماجرا از این قرار بود
اون فاصله یک کیلومتری هم بالطبع برای کشوندن جنگنده به فضایی خارج از منطقه نیروی هوایی و تاسیاسات و تجهیزات و .. و بالخص برای کلایمب کردن به ارتفاع مناسب برای اجکشن

دوست خوبم شما لطف دارید
اما بنده افسر نیروی دریایی نیستم
چند بار دیگر نیز اینو عنوان کرده ام که ارادتی خاص به این عزیزان دام ولی متاسفانه جزو پرسنل دریا دل نیروی دریایی نیستم
شما در پذیرفتن یا نپذیرفتن این مطالب مختار و آرادین و بالطبع باید هم بگردین
اما متاسفانه باید بگم
حرفام عینه حقیقته
اولین نفری که توی نت مطرحش کرد بنده بودم متاسفانه البته سربسته
فقط در بروزرسانی نوشتم اف-5 از دست دادیم و یه جای دیگه( یه سایت دیگه) هم در چت باکس همینو نوشتم بعد هم هرچی دوستان اصرار کردن از همون اول گفتم ماجرا اصلش چیه اما اشاره ای دقیق نکردم تا اینکه در یکی دوتا از سایتهای دیگه برخی از خود پرسنل نهاجا بهش اشاره ای کردند و بنده نیز اینجا این مطلب رو نوشتم
قبول کردن یا نکردنش با خودتون
اما متاسفانه ماجرا از این قرار بود
اون فاصله یک کیلومتری هم بالطبع برای کشوندن جنگنده به فضایی خارج از منطقه نیروی هوایی و تاسیاسات و تجهیزات و .. و بالخص برای کلایمب کردن به ارتفاع مناسب برای اجکشن ویرایش شده در توسط elo
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ستوان یکم خلبان شهید مرتضی پور حبیب یکی از آشنایان بنده که در حادثه سقوط F5 شهید شدن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b] [url="http://www.khouznews.ir/fa/news/36756/%D8%AF%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B2%D9%81%D9%88%D9%84-%D8%B3%D9%82%D9%88%D8%B7-%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D8%AF%D9%88-%D8%AE%D9%84%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%81-5-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF"]دومین هواپیمای شکاری در دزفول سقوط کرد / دو خلبان اف 5 زنده هستند[/url][/b]

[color=#000000][font=Tahoma, Arial][size=3]دومین هواپیمای شکاری پایگاه چهارم شکاری در شهرستان دزفول با فاصله کمتر از 10 روز از سقوط قبلی، سقوط کرد.[/size][/font][/color]

[color=#000000][font=Tahoma, Arial][size=3]به گزارش خوزنیوز به نقل از آنی آنلاین، دومین هواپیمای شکاری اف 5 پایگاه چهارم شکاری دزفول ساعاتی پیش به دلیل نامعلومی سقوط کرد.[/size][/font][/color]

[color=#000000][font=Tahoma, Arial][size=3]بر اساس اطلاعات موثق مخابره شده، دو خلبان هواپیمای اف-5 سقوط کرده پایگاه چهارم شکاری دزفول پیش از سقوط هواپیما از آن با عملیات اصطلاحا «اجکت» خارج شده‌اند و جان سالم بدر برده‌اند.[/size][/font][/color]

[color=#000000][font=Tahoma, Arial][size=3]خلبانان این هواپیما در شرایط کنونی در سلامت کامل به سر برده و مشکل خاصی برای آنها پیش نیامده است ولی لاشه هواپیما به کلی در آتش سوخته است.[/size][/font][/color]

[color=#000000][font=Tahoma, Arial][size=3]بر این اساس، کمتر از 10 روز پیش نیز هواپیمای شکاری اف پنج دیگری از پایگاه چهارم شکاری دزفول سقوط کرد و دو خلبان آن در دم جان سپردند.[/size][/font][/color]
[url="http://www.khouznews.ir/fa/news/36756/%D8%AF%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B2%D9%81%D9%88%D9%84-%D8%B3%D9%82%D9%88%D8%B7-%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D8%AF%D9%88-%D8%AE%D9%84%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%81-5-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF"]http://www.khouznews...اف-5-زنده-هستند[/url]


با حرف دوستان به نظر یک ماشین از وسایل خود فرودگاه بوده است که بدون چک برج مراقبت و احتیاط در جای نامناسب قرار گرفته است

در برخورد هم لازم نیست که شاخ به شاخ زده شود برخورد چرخ در حال ارتفاع گرفتن کافی است که سیستم جلوی جنگنده را تخریب کند، چرا که سمت چرخ جلو تامین کننده هوا و بعضی سیستم های جنگنده قرار دارند.حال اگر چرخ عقب باشد که فشار روی بال می آید ویرایش شده در توسط arminheidari

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام
وانت ،ماشین امینت زمینی هستش که میره برای چک انتهای باند و ابتدای باند(خیلی کمتر).بغیر اون کسی جرات نزدیک شدن به محیط باند رو نداره چه برسه به اینکه بخواد قطع ش کنه.پاسداری یا دژبانی اگه تو تاکسی وی باشه اصلا اجازه ورود نمیده ....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوست خوبم اون وانت مربوط به امنیت پرواز نبوده ، تا جایی که بنده میدونم ( البته اگر اشتباه نکنم ) اون وانت وراننده اش جمعی پایگاه چهارم بوده اما نظامی نبوده
اینکه بدون مجوز و اجازه اونجا چیکار میکرده و چه قصدی داشته خدا عالمه
اینکه چرا سعی کرده باند رو قطع کنه بازم خدا عالمه
اینکه پرسنل برج هواسشون کجا بوده( همیشه یکیشون باید و باید و باید که چشمش بهب اند باشه ، جزو قوانین و مقرراته)خداعالمه
اگر یکنفر توی ماشین بود میگفتم خرابکاری بوده
اما بودن سه نفرماجرا رو کمی تعجب برانگیز میکنه
نوشته بودم که هم غم انگیزه
هم سوال برانگیزه
هم تعجب برانگیزه
هم ...
( اخباری رسیده که نفر دوم هم در بیمارستان درگذسته و حال نفر سوم هم خیلی وخیمه که بنده از صحت و سقمش بی اطلاعم ، فقط شنیدم)

یکی از دوستان همین سایت که بنا به هر دلیلی نمیخواد در این تاپیک پستی بده و به گمونم همه ماجرا رو هم کاملا واقفه در پی ام به بنده( البته در یک پی ام انتقادی) گفتن که راننده وانت متاسفانه همشهری بنده بوده ،از این موضوع هم اطلاعی ندارم و یحتمل با درصد بالایی صحیح بوده چون این دوست عزیز و گرامیمون حتی نسبشونو هم به بنده گفتن که ..... بودن ایشون
در هر صورت خدا روح اون درگذسته ( و اگر خبر دوم هم صحت داشته باشه ، روح اون درگذشتگان ) رو مشمول بخشش و رحمت خودش کنه و از سر گناهان و تقصیراتشون درگذره
خداوند رحمتش ( رحمتشان!!!!) کند
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به گزارش [url="http://www.farsnews.com"]خبرگزاری فارس[/url]، یک فروند هواپیمای «بوئینگ سی ـ 135 استراتولیفتر» در قرقیزستان و در نزدیکی مرز این کشور با قزاقستان سقوط کرد.
این خبر را وزارت امور اضطرای قرقیزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری اینترفاکس روسیه [url="http://rt.com/news/line/2013-05-03/#47599"][color=#0000ff][b]اعلام کرده است[/b][/color][/url].
بنا به گزارش‌ها، این هواپیما متعلق به یک مرکز ترانزیت آمریکایی در منطقه ماناس، در نزدیکی بیشکک، پایتخت قرقیزستان بوده است.
گزارشی از تلفات این حادثه منتشر نشده، اما این هواپیماها معمولاً سه سرنشین دارند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920213000348
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با این همه پروازی که اینا تو تمام دنیا انجام میدن به نظر من اصلا زیاد نیست.
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=3][font=tahoma,geneva,sans-serif][b][color=#800000]سقوط هواپیمای بوئینگ 777 در سانفرانسیسکو[/color][/b]

[color=#0000cd]یک فروند هواپیمای بوئینگ 777 آمریکا هنگام فرود در فرودگاه سانفرانسیسکو سقوط کرد[/color]
سی ان ان اعلام کرد یک فروند هواپیمای بوئینگ 777 هنگام فرود ، در سانفرانسیسکو سقوط کرده است.
در حال حاضر دود سیاهی از هواپیما متصاعد شده اما شعله آتش به چشم نمیخورد، هواپیما اما به شدت آسیب دیده است
الجزیره گزارش داد برخی از مسافران از هواپیما خارج شده اند. نام شرکت هواپیمایی اسیانا و شماره پرواز ٢١٤ است و از سئول در کره جنوبی عازم آمریکا بوده است و هم اکنون لاشه هواپیما زیر مایع ضد آتش است .هواپیمایی آسیانا پس از کره ایر دومین خطوط هوایی بزرگ کره جنوبی است.
پروازهای فرودگاه کنسل شده و تیم ایمنی حمل ونقل ملی آمریکا عازم منطقه حادثه شده است.هواپیما حامل ٢٩٠ مسافر و ١٢خدمه بود.
لورا براون سخنگوی اداره هواپیمایی فدرال آمریکا گفت: این بوئینگ 777 قرار بود در باند ٢٨ در سمت چپ فرودگاه بر زمین بنشیند. وی افزود: توالی اتفاقات هنوز مشخص نیست ولی به نظر می‌رسد هواپیما به زمین نشسته و سپس دچار حادثه شده است.
هنوز جزئیات بیشتری درباره تلفات این حادثه منتشر نشده است.[/font][/size]

[size=3][font=tahoma,geneva,sans-serif][color=#ff8c00]15 تیر 1392[/color][/font][/size]
[size=3][font=tahoma,geneva,sans-serif]http://www.hamshahrionline.ir/details/222076[/font][/size]

[size=3][font=tahoma,geneva,sans-serif][color=#800000][b]اطلاعات جدید از سانحه هواپیما در آمریکا؛ 2 کشته و 181 زخمی[/b][/color][/font][/size]

[size=3][font=tahoma,geneva,sans-serif][color=#0000cd]در سانحه هواپیمای بوئینگ 777 خطوط هوایی آسیانای کره جنوبی در فرودگاه بین المللی سان فرانسیسکو ، دو نفر کشته و 181 نفر زخمی شدند و وضعیت یک نفر نیز نامعلوم است.[/color]
خبرگزاری فرانسه گزارش داد که منابع بیمارستانی از وخیم بودن حال دستکم 10 تن از مسافران هواپیمای سانحه دیده خبر داده‌اند.
پرواز شماره 214 خطوط هوایی آسیانا کره جنوبی با 307 مسافر از شانگهای برخاسته بود و از مسیر سئول به سان فرانسیسکو در آمریکا رسیده بود که حین فرود در فرودگاه سانفرانسیسکو دچار آتش سوزی شد.
دبی هرسمان رئیس اداره ایمنی حمل و نقل آمریکا در کنفرانس خبری پس از وقوع این حادثه گفت: تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.
مسئولان فرودگاه بین المللی سان فرانسیسکو اعلام کردند از مجموع 307 نفر مسافر داخل هواپیمای بویینگ 777 دستکم 61 تن از آنها از اتباع آمریکا بودند.[/font][/size]

[size=3][font=tahoma,geneva,sans-serif][color=#ff8c00]16 تیر 1392[/color][/font][/size]
[size=3][font=tahoma,geneva,sans-serif]http://www.hamshahrionline.ir/details/222081[/font][/size]
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقا میشه یه جور دیگه هم به قضیه نگاه کرد و اون اینکه نیمه پر لیوان رو دید.یعنی با این شدتی که هواپیما خورده زمین و دوباره کله هواپیما رفته بالا و دوباره خورده زمین و اون جوری آتیش گرفته ، تعداد 2 نفر کشته(تا الان) فکر میکنم خیلی زیاد نباشه.
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.