Recommended Posts

سپاه پاسداران انقلاب اسلانى بر همه آبهاى خليج فارس و درياى عمان سيطره دارد و براى آنها آرزوى توفيق ميكنيم icon_cool

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از دوستان خواهش می کنم از روی احساسات حرف نزند . ناو هواپیمابر که کشک نیست . چندین میلیون دلار دلار خرج کردند و کلی هواپیما و جنگنده روش هست . به میلیارد ها دلار . اگر آمریکا بدونه حتی قرار است 5 درصد این ناو هوپیما بر آسیب ببینه نمی فرستدش تو خلیج فارس . بنابراین مقامات نظامی آمریکا انقدر احمق نیستند که ناوشون رو دو دستی تقدیم برادران شهاب و زلزال بکنند . و کشکی بزارن تا شما بری سرغاشون و ناو اسیر کنی . icon_cool مطمئن باشید آمریکا به یک دلیلی این رو فرستاده و مطمئن باشید جنگی رو راه نمی ندازه که بخواد این ناو ها درش صدمه ببینند . لطفا یکم منطقی بحث کنید . مطمئن باشید منظوری از این امر دارند که این کار رو کردند . دقت کنید . :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از آژانس بوليواري ونزوئلا، پس از تحويل كامل 24 فروند سوخوي 30 از سوي روسيه كه به زودي محقق خواهد شد، اينك ونزوئلا در پي خريد جنگنده هاي سوخوي 35 است. سرلشگر لوئيس خوسه بروتران فرمانده نيروي هوايي ونزوئلا روز گذشته با اعلام اين مطلب گفت: هم اينك منتظر ورود چهار سوخوي 30 روسيه از مجموع 24 فروندي هستيم كه قرارداد خريد آن در سال 2006 بين دو كشور امضا شد. روسيه پيشتر 20 فروند از اين نوع جنگنده را به ونزوئلا تحويل داده است. فرمانده نيروي هوايي ونزوئلا افزود: جنگنده‌هاي سوخوي 35 كه ونزوئلا قصد خريد آنها را دارد قادر به پرتاب موشك تا فاصله 400كيلومتري هستند. به گفته سرلشگر بروتران اقدام ونزوئلا در خريد هواپيماهاي نظامي از روسيه ناشي از پاسخ منفي آمريكا به درخواست كاراكاس براي تحويل قطعات يدكي جنگنده هاي اف 16 است. اين مقام نظامي ونزوئلا خاطرنشان كرد كه در سال 2007 كمتر از 25 درصد ناوگان هوايي اين كشور عملياتي بود ولي در حال حاضر اين رقم به 50 درصد افزايش يافته است. سرلشگر بروتران تصريح كرد: هم اينك به خاطر تجهيز نيروهاي مسلح و همكاري بين واحدهاي مختلف ارتش، ونزوئلا قادر به دفاع از قلمرو خود است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسمه تعالی
با سلام

تصویر

منابع آگاه اعلام كردند كه نیروی دریایی آمریكا خود را برای برگزاری یك مانور گسترده با همكاری كویت و برخی كشورهای حاشیه خلیج فارس آماده می‌كند.

به گزارش فارس منابع آگاه از برگزاری مانور بزرگ آمریكا با همكاری كویت و برخی از كشورهای خلیج فارس در آینده‌ای نزدیك خبر دادند.
این منابع در عین حال تاكید كردند كه این مانور ارتباطی به بحران كنونی میان ایران و آمریكا در موضوع پرونده هسته‌ای ایران ندارد.
آنها همچنین هدف كاخ سفید از برگزاری این مانور را تحكیم مناسبات و همكاریهای نظامی میان آمریكا و كشورهای منطقه می‌دانند.
در حالیكه مناسبات میان ایران و آمریكا وارد مرحله جدیدی شده است، بسیاری از كارشناسان و تحلیلگران، تهدید ایران به حملات نظامی در آینده از سوی آمریكا و اسراییل علیه ایران را در راستای جنگ روانی برای توقف برنامه هسته‌ای ایران می‌دانند و اعتقاد دارند كه آغاز گزینه نظامی علیه ایران در شرایط كنونی اقدامی بسیار نامعقول است و منطقه را به جنگ و درگیری خواهد كشاند.
از سوی دیگر مقامات ایرانی نیز از روی میز بودن تمام گزینه‌ها در صورت حمله به ایران خبر داده و اعلام كردند ایران از تمام ظرفیت خود برای وارد كردن شكست سخت و تلفات سنگین به نظامیان متجاوز استفاده خواهد كرد.

منبع: خبرگزاری قارس و نووستی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کمپانی Lockheed Martin طراحی ایستگاه راداری جدید EQ-36 جهت رویت آتشبارهای توپخانه ای را به پایان رساند. به گزارش Space War ارزیابی های اخیر مجموعه، آخرین مرحله تدارک آغاز تولید پنج رادار اولیه بوده است. پیش از این در ماه های نوامبر-دسامبر سال گذشته نمونه تجربی EQ-36با موفقیت آزمایشات صحرایی را در میدان تیر ارتش آمریکا در ایالات آریزونا به پایان رساند که در جریان آن مسائل رویت تجهیزات خمپاره ای و موشکی انجام شد. رادار جدید برای جایگزینی نمونه های قدیمی در نظر گرفته شده و مدل تکامل یافته AN/TPQ-36 محسوب می شود. بر خلاف نمونه پیشین که فقط می توانست در زاویه 90 درجه تجهیزات را رویت کند، این رادار می تواند مواضع آتشبار توپخانه ای دشمن را در 360 درجه تعیین نماید. قرارداد تحویل پنج ایستگاه راداری میان ارتش آمریکا با کمپانی Lockheed Martin در ماه ژانویه سال 2007 منعقد شده است. ارزش آن 120 میلیون دلار بوده و بر اساس جدول زمانی توافق شده این سفارش تا آغاز سال 2010 اجرا خواهد شد. در آینده ارتش آمریکا قصد دارد که محموله بیشتری از این نمونه رادارها را سفارش دهد. ارزش کلی برنامه خرید ایستگاه های راداری EQ-36 بر اساس ارزیابی کارشناسان ممکن است بیش از 1,6 میلیارد دلار باشد. نووستي

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عصر ایران- نیروی دریایی آمریکا از برگزاری یک مانور نظامی در خلیج فارس تنها چند روز پس از هشدار یک فرمانده ارشد آمریکایی در خصوص مسدود شدن تنگه هرمز خبر داد. به گزارش عصر ایران (asriran.com) ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بیانیه ای که توسط دریادار پیتر هادسون قرائت شد اعلام کرد: "نیروی دریایی آمریکا در حال برگزاری یک مانور در خلیج فارس است." در این بیانیه آمده است: "هدف از این مانور تمرین تاکتیک ها و روش های حفاظت از زیرساخت های دریایی همچون تاسیسات نفت و گاز است." برگزاری این مانور تنها چند روز پس از آن صورت می گیرد که آدمیرال دوم کوین کاسگریف فرمانده ناوگان پنجم آمریکا مستقر در بحرین اعلام کرد: "ایالات متحده به ایران اجازه نخواهد داد تنگه هرمز را مسدود کند." تهران پیش از این تهدید کرده است در صورت هرگونه اقدام تجاوزکارانه کشورهای غربی بستن تنگه هرمز می تواند یکی از گزینه ها باشد. براساس این گزارش دو کشتی آمریکایی در کنار یک کشتی جنگی انگلیس و یک کشتی بحرینی در مانور موسوم به «استیک نت» شرکت دارند. ناوگان پنجم آمریکا در بیانیه خود هدف از برگزاری این مانور را بهبود روابط بین شریکان منطقه ای توصیف کرد. شایعات بر سر حمله احتمالی به ایران بر سر برنامه هسته ای این کشور پس از آن قوت یافت که روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی مدعی مانور هوایی اسرائیل بر فراز مدیترانه به منظور تمرین حمله به ایران شد. سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران اخیرا در اظهاراتی تهدید کرد: "در صورت تعرض به ایران کنترل هایی بر حرکت کشتی ها در خلیج فارس و تنگه هرمز اعمال خواهد شد."

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این مانور نمایشی بیش نیست. تو زمین حریف نمیشه مانور کرد. تنگه هرمز و خلیج فارس فقط زمین ایران است. فقط ایران.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ویاچسلاو بوگوسلایف، رئیس شرکت موتور سیچ بزرگترین سازنده موتورهای هواپیما و راکت اوکراین اعلام کرد، این شرکت به روسیه پیشنهاد داده است موتور جدیدی را برای موشک های کروز روسیه بسازد. به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری ریا نوستی از زاپورژیه ، بوگوسلایف گفت" ما موتور جدیدی را برای موشک های کروزی که در خدمت نیروهای مسلح روسیه هستند ساخته ایم. این موتور وزن سبک تر و بازدهی سوخت بهتری دارد و قدرتش همچون موتور پی 95-300 P95-300 است." بوگسلایف افزود" ما تولید این موتور را به نیروهای مسلح روسیه پیشنهاد داده ایم." این موتور جدید سی درصد کوتاهتر از موتور قبلی است و مسافت پرواز موشک های کروز روسیه را از صد و سی کیلومتر به دویست کیلومتر افزایش می دهد. موتور سیچ شریک اقتصادی خارجی اصلی صنعت هوانوردی و راکتی روسیه است که موتورهای موشک های کروز ایکس - 59 ، ایکس - 55 و ایکس - 35 روسیه را تامین می کند. این شرکت در حال ساخت یک کارخانه مونتاژ در شهر دوبنا در نزدیکی مسکو است. این خبر در حالی اعلام شد که روسیه در حال بررسی جایگزین کردن موتورهای داخلی اش به جای موتورهای ساخت اوکراین برای استفاده در موشک های کروز است تا به وابستگی اش به اوکراین و نگرانی ها درباره پیوستن این کشور به ناتو پایان دهد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ما هم خریدار این موتورهای جدید هستیم! icon_cool حالا قیمت چند داش وباچسلاو؟! :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسمه تعالی
با سلام

["]تصویر

مسکو، 21 تیر، خبرگزاری «نووستی»/ اسراییل به طور مستقیم ایران را به حمله پیشگیرانه تهدید می کند. بنا به گزارش شبکه "وستی" ایهود باراک وزیر دفاع و نخست وزیر اسبق اسراییل به خبرنگاران اعلام کرد زمانی که تل آویو احساس کند که امنیت کشورش هدف قرار گرفته، تدابیر قاطعانه ای اتخاذ خواهد کرد.

لحن صحبت مقام اسراییلی بسیار تند بود. وی گفت: ما مدت زیادی را برای فکر کردن صرف نمی کنیم. اسراییل طی روزهای اخیر این لحن شدید را به خود گرفته است. این مسئله به خصوص به خاطر آزمایش موشک مدرنیزه شده دور برد شهاب-3 توسط ایران است. در ایران گفته می شود که کارشناسان برای آنکه این موشک بتواند اهداف در اسراییل را هدف قرار دهد، آن را طراحی کرده اند. در پاسخ تل آویو هواپیمای جدید جاسوسی را به نمایش گذاشت که موظف به جمع آوری اطلاعاتی درباره ایران است.

ایهود باراک اعلام کرد: اسراییل در حال حاضر قویترین کشور خاور نزدیک است. اسراییل ثابت کرده که هیچ چیز نمی تواند این کشور را به هراس بیندازد زمانی که بحث منابع ملت آن در میان است. به هر حال ما مسئول تصمیماتی هستیم که اتخاذ می کنیم: ما تنها بازیگر میدان نیستیم. اسراییل بسیار قوی است، اما عملکرد دشمنان را باید در نظر بگیریم.

منبع:نووستیhttp://pe.rian.ru/defense_safety/20080711/113747786.html

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center]تصویر[/align]

سرگی مایف رییس کمپانی "روس آبارون زاکاز" (زیر مجموعه "روس آبارون اکسپورت") اعلام کرد که طراحان کارخانه "اورال واگن زاود" به طراحی تانک فوق مدرنی مشغولند که از نظر خصوصیات فنی به مراتب برتر از تانک موشک انداز " Т-90С" خواهد بود.

به گزارش «نووستی» مدیر "روس آبارون زاکاز" گفت: این مدل دورنمای بسیار مساعدی دارد و از توان آتشباری عالی، موشک های هدایت شونده با برد تا 5-7 کیلومتر، استحکام و زره غیر معمولی برخوردار است. سرعت تانک فوق مدرن جدید چندبرابر بیش از تانک "تی-90" بوده و به 160 کیلومتر در ساعت می رسد.

به گفته وی خدمه تانک می تواند طی یک شبانه روز بدون ترک آن به انجام عملیات نظامی بپردازد.

نیکلای مالیخ مدیر کارخانه اورال واگن زاود به نوبه خود گفت که فعلا تانک مذکور نامی نداشته و به طور محرمانه توسط تانک سازان نیژنی تاگیل طراحی می شود.

پیش از این مایف تاکید کرده بود تانک "تی-90" که معروفیت جهانی دارد تا سال 2025 یکی از تانک های اصلی روسیه خواهد بود.


نووستي

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فکر کنم هرگز نتوانند بدون تضعیف فاکتور مقاومت زره به سرعت بیش از 100 کیلومتر در ساعت دست یابند. ولی از بعد تانک سازی روسها اولین قدرت جهان بوده و هستند و همواره تانکهای روسی با وزنی کمتر مقاومت زره یکسانی با تانکهای غربی داشته است! بعید نیست که یک همچین تانکی بسازند. البته نه با اون سرعت رویایی! icon_cool

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگه همچين تانكي قراره ساخته بشه قطعا بايد وزنش خيلي كم باشه و چون گفتين مقاومت زره اين تانك هم بالاست نتيجه اين ميشه كه زره اين تانك نبايد فلزي باشه. در اين صورت حتما از زره كامپوزيتي استفاده خواهند كرد كه احتمالا زمينه پليمري داشته باشه و با چيزهايي مثل فيبر كربن آلومينا كاربد سيليسيم و ... استحكامش رو زياد خواهند كرد. البته چون كاربيد سيلسيم و ... به صورت پودري هستند بيشتر سختي زره رو تحت تاثير قرار مي دن نه استحكامش رو . شايد يكي از بحث هاي قديمي كه در مورد فيبر كربن تو همين سايت مطرح شده بود داره جنبه عملي هم به خودش مي گيره. بايد ببينيم پليمر مورد استفاده چيه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط Ahmad6644
      اندونزی به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی سوخو است
       
      مقامات اندونزی روز گذشته اعلام کردند که به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی روسی سوخوی SU-30 هستند. این قرارداد که در کنار نمایشگاه هوایی روسیه (MAKS-2007) و در روز اول آن منعقد شده است ارزشی در حدود 330 تا 350 میلیون دلار در برخواهد داشت. این جنگنده‌ها که تکنولوژی آنها به اواسط دهه‌ی 90 بازمی‌گردد، به صورت تدریجی و از سال آینده تحویل داده خواهند شد.

      منبع : AVIA.IR
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.