Recommended Posts

[quote]ليچ عزيز سلام

لطف كن لينك مستقيم خبر رو بزار. ممنون[/quote]

http://www.tabnak.ir/pages/?cid=37870 بفرما برادر! شما هم لطف کنید برخی از خبرها رو بزارید روی اسکرول دمت گرم! :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اینم تکلیف بلاد اسلامی

راستی دوستان کسی میدونه انگلیس چندتا پایگاه نظامی تو ترکیه داره واستعداد نیروهاش چقدره؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
احتمال اینکه ماباترکیه برسر برچیدن پایگاهها به توافق برسیم صفراست اما میتوانیم پادزهر انرا با حمایت وتقویت گروههای اسلامگرا درترکیه و حمایت از حاکمیت انها در دولت وشهرداریهای ترکیه بسازیم وجالب است بدانیم ترکیه اسلامگراهای فوق العاده باسواد و مومن باتعصب دارد وطرفداران اندیشه های دکتر شریعتی در بین انها زیاد است و من با تعدادی ازانها هم صحبت بوده ام.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18][b]آمریکا به امارات متحده عربی موشک پیشرفته هوا به هوا می فروشد[/b][/size]



آمریکا 224 فروند موشک پبشرفته هوا به هوا برای تجهیز جنگنده های F-16 به امارات متحده عربی می فروشد.

" پی تی میکولاشک"، رئیس شرکت "ریتون خاورمیانه و آفریقای شمالی" امروز (یکشنبه) گفت، ارزش این قرارداد تغییر می کند و موشک ها از اوایل تا اواخر 2011 تحویل داده می شوند.

امارات متحده عربی و آمریکا نامه پیشنهادی و پذیرش فروش موشکهای " ای آی ام 120 سی 7" ( AIM-120 C-7) را اجرا کرده اند.

بر اساس این گزارش ، امارات متحده عرب با خرید این موشکها به پیشرفته ترین نوع از "موشک هوا به هوای میان برد" (AMRAAM) تجهیز خواهد شد.

میکولاشک در " نمایشگاه بین المللی دفاعی " گفت، برخی از کشورهای دیگر منطقه از جمله عربستان سعودی ، اردن ، بحرین ، عمان نیز تمایل دارند برنامه های موشکی خود را با تجهیزات پیشرفته تر، تقویت کنند.

" نمایشگاه بین المللی دفاعی" ( IDEX) ، بزرگترین نمایشگاه نظامی خاورمیانه ، امروز (یکشنبه) با حضور بی سابقه 897 شرکت از 50 کشور مختلف و بیش از 150 هیئت رسمی جهان در ابوظبی ، پایتخت ایالات متحده عربی ، گشایش یافت.

" ریتون " ، پیمانکار دفاعی " شماره پنج آمریکا" نیز در این نمایشگاه شرکت کرده است.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
لینک خبر فوق الذکر: http://www.presstv.com/fa_det.aspx?id=2514

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
منابع خبری از قصد امارات عربی متحده برای خرید موشک های پیشرفته از یک شرکت تسلیحاتی آمریکایی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، یک مقام در شرکت ریثئون (Raytheon ) اعلام کرد که امارات عربی متحده در حال خرید 224 موشک پیشرفته از این شرکت برای استفاده در جنگنده های F16 خود است.

این منبع اعلام کرده است که این موشک ها از نوع AIM-120 C-7 هستند و تجهیزات امارات را به موشکهای هوا به هوای بسیار پیشرفته مجهز خواهد ساخت.

"پی. تی. میکولاشک" رئیس بخش خاورمیانه و شمال آفریقا در این شرکت تسلیحات سازی آمریکایی بدون اینکه به ارزش این قرارداد اشاره کند، به رویترز گفت:" ارزش معامله قابل توجه است و تحویل این موشک ها در اواخر سال 2011 آغاز خواهد شد".

وی که در نمایشگاه بین المللی تسلیحات در ابوظبی صحبت می کرد، افزود:" کشورهای دیگری از جمله عربستان سعودی، اردن، بحرین و عمان در منطقه وجود دارند که در پی خرید سیستم های موشکی و به روز کردن سیستم های خود هستند".
ایرانم از این موشکها داره؟
این موشکها برای مقابله با ایرانه؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center][size=18] حضور فزاینده تسلیحات روسی در بازار خلیج فارس[/size][/align]

آفتاب: روسیه در حال تسخیر بازارهای فروش اسلحه در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس است. این روند در ماه‌های اخیر افزایش یافته است.

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، «میخائیل دیمتریوف» رئیس سرویس فدرال روسیه در بخش همکاری‌های نظامی اظهار داشت: «روسیه در حال ورود به بازار جدید تسلیحاتی است، جایی که در گذشته حضورش غیرقابل تصور بود. روسیه به خصوص در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس مانند قطر و کویت نسبت به گسترش همکاریهای نظامی ابراز تمایل کرده است».

نمایشگاه بین‌المللی صنایع دفاعی در امارات از 22 تا 26 فوریه برگزار می‌شود و سیستم‌های نظامی و تکنولوژیک روسیه در محوطه‌ای به مساحت 564 مترمربع به نمایش گذاشته می‌شود.

این مقام همچنین تاکید کرد: «روسیه با الجزایر، لیبی، سوریه قرارداد همکاری امضا کرده است ما تغییر عملکرد خود و افزایش همکاریهای دو جانبه با مردم مختلف در جهان اسلام و عرب را داریم».

روسیه در سال گذشته نزدیک به 8 میلیارد دلار تسلیحات نظامی را به کشورهای مختلف صادر کرد. از سلاح‌های مورد علاقه روسیه سوخوی و جنگنده‌های میگ و سپر دفاعی هلیکوپتر و تانک است. روسیه به 80کشور جهان سلاح صادر می‌کند، چین، هند، الجزایر، ونزوئلا، ایران، مالزی و صربستان از جمله این کشورها هستند.


http://www.aftabnews.ir/vdcguy97.ak9ty4prra.html

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
روسيه واقعاًدرچند سال اخير ازلحاظ صنايع نظامي خيلي پيشرفت كرده وكم كم داره به امريكا ميرسه.ولي توانم اقتصادي اش هنوز داره زور ميزنه .پس هنوز خيلي ضعف داره.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته بازار کشورهای حوضه ی خلیج فارس بیشتر در انحصار آمریکاست و آمریکا زیاد مایل نیست که این بازار رو از دست بده! مخصوصاً با این بحران اقتصادی!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شايد تمايل كشورهاي عربي براي خريد تجهيزات روسي مقابله با ايران باشه كه تجهيزاتش به سرعت در حال پيشرفت هست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خود اين عربا هم زياد به آمريكا اعتماد ندارن و ترجيح مي دن در كنار سلاح هاي غربي سلاهاي شرقيم داشته باشند .
آمريكا هم گاهي برخي از سلاح هاي مورد نياز عربا رو نميده و سعي مي كنه از اسراپيل ضعيف تر نگه شون داره و روسيه هم اينو خوب مي دونه .
عربا هم به خاطر همين امر برخي ازسلاح هاشون و از روسيه خريداري مي كنن icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مسکو، 6 اسفند، خبرگزاری «ریا نووستی»/ رادار اسرائیلی FBX-T که چهار ماه قبل وارد سیستم ماهواره ای آمریکایی هشدار پرتاب های موشکی شده بود، آغاز بکار کرد.

به گزارش «ریا نووستی» از NRG ، منابعی در وزارت دفاع اسرائیل اطلاع دادند که رادار جدید آزمون را پشت سر گذاشته و اطلاعات مشروح درباره آزمون موشک بالستیک که چندی پیش توسط ایران انجام شده بود را در اختیار گذاشت.

نظامیان تاکید می کنند که سپر ضدموشکی اسرائیل که شامل سیستم ماهواره ای ردیابی و رادار "ارن یاروک" سیستم دفاع ضدموشکی "هتس" می باشد، می تواند پس از چند دقیقه از پرتاب موشک های میانبرد، درباره این پرتاب هشدار دهد اما نمی تواند مسیر را حدس بزند. از این رو نیز در زمان جنگ در خلیج فارس در سال 1991 آژیر خطر پرتاب های موشکی در تمامی کشور همزمان به صدا در آمدند.

رادار آمریکایی جدید اجازه می دهد که محل فرود موشک را با دقت چند صد متر تعیین کرد که می توان از ترس و وحشت مردم کاست و علاوه بر این شانس رهگیری آن را نیز بیشتر می کند.

http://pe.rian.ru/defense_safety/sotrudnichestvo/20090224/120272314.html

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر من این یک تهدید جدی برای موشک های ماست! دوست دارم نظر سایر دوستان رو بدونم!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر من این قضیه طبیعی است.
اصلا هدف استقرار بخش از این سیستم در اسراییل تکمیل حلقه سپر موشکی آمریکا و ایجاد کمربند امنیتی این کشور و با هدف شناسایی شلیک موشک در فاز اولیه است.
این خبر بیشتر از ما زنگ خطری برای روسیه است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط Ahmad6644
      اندونزی به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی سوخو است
       
      مقامات اندونزی روز گذشته اعلام کردند که به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی روسی سوخوی SU-30 هستند. این قرارداد که در کنار نمایشگاه هوایی روسیه (MAKS-2007) و در روز اول آن منعقد شده است ارزشی در حدود 330 تا 350 میلیون دلار در برخواهد داشت. این جنگنده‌ها که تکنولوژی آنها به اواسط دهه‌ی 90 بازمی‌گردد، به صورت تدریجی و از سال آینده تحویل داده خواهند شد.

      منبع : AVIA.IR
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.