Azarakhsh

گزارش تصویری از کارگاه تولید موشک های مقاومت فلسطین!

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

باید بگم که به کار بردن ترکیب شکر از نظر من کاملا اشتباه هست.همونطور که می دونین این ترکیب خیلی دود می کنه و بازدهش نسبت به سلولز ... نی..ات

خیلی پایین تره.ولی خوب سریع تر درست می شه و راحت تر.در واقع ترکیب بالا ترکیب سوختی موشک های سوخت جامد بالستیک هست که گفتم و به خاطر

همین هم یه کمی سانسور ش کردم. icon_biggrin البته باید برای بازدهی بیشتر با بعضی از مواد ترکیب بشه مثل نیترو.....

خوب دیگه تا همین جاش هم زیادی صحبت کردیم. :oops: راستی کلاهکشون هم ایراد داره. icon_wink

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یکی از کمک‌های مهمی که ما می‌تونیم به فلسطینی‌ها بکنیم، توسعه‌ی فناوری موشکی کم‌هزینه و آسان و انتقال این فناوری به آن‌هاست! ما می‌توانیم به جای فلسطینی‌ها روی بهبود توان راکت‌های دست‌ساز (با لحاظ امکاناتی که فلسطینی‌ها بتوانند تهیه کنند) در ایران کار کنیم و سپس یافته‌های خودمان را به آن‌ها بدهیم تا طبق آن بتوانند خودشان راکت‌های قوی‌تر و دقیق‌تری بسازند. چون خود فلسطینی‌ها شرایط سختی دارند و نمی‌توانند به راحتی تحقیق و توسعه کنند و آزمون و خطا انجام دهند تا فناوریشان پیشرفت کند. ما می‌توانیم در ایران شرایط آن‌ها را شبیه‌سازی کنیم و آزمایش انجام دهیم و سپس نتایج و دانش به دست آمده را به آن‌ها انتقال دهیم، مثلاً این که چه ترکیبی برای سوخت بهتر است یا این که چگونه برد یا دقت راکت‌ها افزایش پیدا کند یا این که حتی چگونه راکت‌ها را سریع‌تر (کمتر از ۶ ساعت) بسازند. این طوری موشک‌هایشان زودتر پیشرفت می‌کند چون تحقیق و توسعه‌شان را ایران برایشان انجام می‌دهد! فکر نکنم هزینه‌ی زیادی هم برای ما داشته باشد، چون هدف تولید راکت از مواد اولیه‌ی ارزان‌قیمت و در دسترس و با روش‌های ارزان‌قیمت است و حتی یک گروه غیردولتی (با کسب مجوز و هماهنگی) هم می‌تواند این تحقیقات را در ایران انجام دهد.

حتی می‌توانیم برای سلاح‌های دیگر غیر از راکت هم این کار را انجام دهیم، یا این که تاکتیک‌های نظامی مناسب حماس را در ایران طراحی، شبیه‌سازی و در رزمایش‌ها آزمایش کنیم!

این کار خیلی مفیدتر و عملی‌تر از فرستادن سلاح است، چون فلسطینی‌ها خودشان این سلاح‌ها را می‌سازند و به ما وابسته نخواهند شد، و ضمناً انتقال این دانش هم نیاز به تونل‌های مخفی قاچاق سلاح ندارد! می‌شود خیلی راحت با اینترنت برایشان فرستاد. (یعنی یاد دادن ماهیگیری به جای دادن ماهی)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]یکی از کمک‌های مهمی که ما می‌تونیم به فلسطینی‌ها بکنیم، توسعه‌ی فناوری موشکی کم‌هزینه و آسان و انتقال این فناوری به آن‌هاست! ما می‌توانیم به جای فلسطینی‌ها روی بهبود توان راکت‌های دست‌ساز (با لحاظ امکاناتی که فلسطینی‌ها بتوانند تهیه کنند) در ایران کار کنیم و سپس یافته‌های خودمان را به آن‌ها بدهیم تا طبق آن بتوانند خودشان راکت‌های قوی‌تر و دقیق‌تری بسازند. چون خود فلسطینی‌ها شرایط سختی دارند و نمی‌توانند به راحتی تحقیق و توسعه کنند و آزمون و خطا انجام دهند تا فناوریشان پیشرفت کند. ما می‌توانیم در ایران شرایط آن‌ها را شبیه‌سازی کنیم و آزمایش انجام دهیم و سپس نتایج و دانش به دست آمده را به آن‌ها انتقال دهیم، مثلاً این که چه ترکیبی برای سوخت بهتر است یا این که چگونه برد یا دقت راکت‌ها افزایش پیدا کند یا این که حتی چگونه راکت‌ها را سریع‌تر (کمتر از ۶ ساعت) بسازند. این طوری موشک‌هایشان زودتر پیشرفت می‌کند چون تحقیق و توسعه‌شان را ایران برایشان انجام می‌دهد! فکر نکنم هزینه‌ی زیادی هم برای ما داشته باشد، چون هدف تولید راکت از مواد اولیه‌ی ارزان‌قیمت و در دسترس و با روش‌های ارزان‌قیمت است و حتی یک گروه غیردولتی (با کسب مجوز و هماهنگی) هم می‌تواند این تحقیقات را در ایران انجام دهد.

حتی می‌توانیم برای سلاح‌های دیگر غیر از راکت هم این کار را انجام دهیم، یا این که تاکتیک‌های نظامی مناسب حماس را در ایران طراحی، شبیه‌سازی و در رزمایش‌ها آزمایش کنیم!

این کار خیلی مفیدتر و عملی‌تر از فرستادن سلاح است، چون فلسطینی‌ها خودشان این سلاح‌ها را می‌سازند و به ما وابسته نخواهند شد، و ضمناً انتقال این دانش هم نیاز به تونل‌های مخفی قاچاق سلاح ندارد! می‌شود خیلی راحت با اینترنت برایشان فرستاد. (یعنی یاد دادن ماهیگیری به جای دادن ماهی)[/quote]

دوست خوب و مهربان جناب احمدی

ظاهرا شما قبلا ثبت نام کرده بودید ولی سعادت دیدار شما نصیب ما نشده بود. به خانواده میلیتاری خوش امدید.


خدمت شما عرض کنم انتقال فناوری ساخت موشکهای دقیقتر و صد البته دست سازتر رو حزب الله لبنان به مراتب بهتر از ما بلد هست و طریقه انتقال اون اسانتر. امیدوارم این کار توسط حزب الله انجام بشه.

کمکهای ما فعلا در حد غذا و دارو باشه خیر دنیاو اخرت نصیب ما میکنه. ( اگر دولتمردان باغیرت عربی !!!!! بگذارند تا رد شود ؟!؟ )
در مورد جنگهای نا متقارن در داخل کشور در حال کار و اموزش برای بیسجیان هست تا انشاالله یک واحد کامل از این نیرو رو در کنار ارتش کلاسیک داشته باشیم.

اگر به مانورها و رژه های مختلف و جدید بسیج دقت کنی به مراتب متوجه عرض بنده خواهید شد. کمی زمان لازم هست ( فکر کنم حدود 2 سال) تا بسیج ما قویترین (بی اغراق) نیروی مردمی در جهان شود. انشاالله.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.