VenomSnake

سلاحهاي دست ساز مبارزان چچني

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[quote]همين شامل باسايف عامل قتل عام گروگانها در يكي از بيمارستانهاي روسيه بود،فكر ميكنم [/quote]

و اضافه كنيد تئاتر مسكو . كه بعد از چند ساعت و تعداد كشته زياد بلاخره خاتمه يافت.
عربستان بعد از دور شدن القاعده از دروازه هاي كابل تمايل زيادي پيدا كرد كه در اين ناحيه سرمايه گذاري كنه. حجم پول و حمايتهاي تسليحاتي و معنوي (فتوي مفتي اعظم ) باعث تحول بزرگي در اين منطقه شد كه توازن قوا رو به نفع مبارزان رقم زد. ولي در عوض هر كدوم كه كشته ميشدند جواناني به اين گروه ميپوستند كه نه اعتقاد به جنگ داشتن و نه حس وطن پرستي.

شايعات زيادي در مورد گروههاي جديد مبني بر سرقت و تجاوز در روستاهاي چچن به گوش ميرسه كه بيشتر به جنگهاي دزدان دريايي يك چشم شبيه هست تا جنگي مذهبي ناسيوناليستي.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در میان مبارزان چچنی متاسفانه گروههای منافق و سود جوی زیادی بوجود امد که در مقابل دریافت رشوه و پول از روسها ادم فروشی و ادم ربایی می کردند . کشته شده امیرخطاب و ترور سعد ولیف رئیس جمهور چچن . مافیای روس در این منطقه از هیچ جنایتی چشم پوشی نکردند . افسوس که یک کشور با استعداد اسلام گرایی بالا باید این چنین بازیچه ی دست سیاست مداران روس و جنایتکاران غربی شود .

در خلال تحولات چچن متاسفانه حرکاتی نظیر گروگان گیریهای بزرگ بیمارستان و تاتر مسکو و مدسه ی بسلان که ناشی از طرز فکر غلط وهابیت و عدم اینده نگری سران مقاومت و به گونه ای از دست دادن امید و فقط و فقط میل به انتقام از روس ها صورت گرفت چهره ی مقاومت ملی و تشکیل حکومت اسلامی در منطقه ی قفقاز و چچن را به طور کلی نابود کرد.



یکی از معروف ترین سلاح های دست ساز مبارزان چچنی مسلسل دستی Borz یا گرگ می باشد . این مسلسل از کالیبر 9 م م استفاده می کند و برای از پای دراوردن سریع و ناگهانی روس ها و به غنیمت گرفتن سلاح های انها استفاده می شده است :

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/normal_400px-Evstafiev-chechnya-tank-helmet.jpg[/img] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/borz_%283%29.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_borz_%283%29.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/borz_%289%29.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_borz_%289%29.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/borz_%286%29.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_borz_%286%29.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/borz.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_borz.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/borz_%281%29.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_borz_%281%29.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/borz_%287%29.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_borz_%287%29.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/borz_%2810%29.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_borz_%2810%29.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/borz_%288%29.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_borz_%288%29.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/borz_%2811%29.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_borz_%2811%29.jpg[/img][/url]

2 نمونه نارنجک انداز دست ساز :

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/borz_%285%29.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_borz_%285%29.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/borz_%284%29.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_borz_%284%29.jpg[/img][/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فکر کنم این سلاح ها رو فقط به خاطر دست خالی نبودن افرادشون می ساختند...چون کارایی انچنانی نباید داشته باشه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
همه ي مطالب رو كلنل عزيز توضيح دادند ولي من در مورد مدرسه ي بسلان و تئاتر مسكو

بيشتر به خود روسها مشكوكم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته در مورد گروگان گیری در مدرسه بسلان و تاتر مسکو هویت افراد گروگان گیر مشخص است و در مورد مدرسه حتی شمیل باسایف رسما مسئولیت گروگان گیری را بر عهده گرفت و در تاتر مسکو هم سردسته ی گروگان گیر ها به عنوان شهید و در سایتهای وابسته به مقومت چچن وی را از افراد فعال مقاومت و فردی شجاع معرفی کرده اند . گروگان گیری در مدرسه ی بسلان تا انجا که من اطلاع دارم بعد از بمباران محل اقامت خانواده ی شمیل و کشته شدن تمامیه افراد خانواده اش به دست روسها بوده است .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ولي اينكه تمام گروگانگيرها+گروگانها كشته شدن باعث ميشه قضيه مشكوك بشه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته در قضایایی نظیر 2 گروگان گیری در مسکو و مدرسه بسلان عملیات گروگان گیری بیشتر شبیه یک عملیات استشهادی می مونه تا گروگان گیری . اتصال بمب به افراد گروگان و تله گذاریه محل با مین های ضد نفر و بمب های کنترلی . افراد گروگان گیر مطمئن بودند کشته می شوند و به بازگشت اصلا فکر نمی کردند . تسلیم شدن در برابر روس ها به معنیه شکنجه تا سر حد مرگ و اعتراف بود و گروگان گیر ها این را نمی خواستند . بیشتر به نظر من بحث تبلیغاتی قضیه و زنده کردن نام چچن و قضایای مربوط به این منطقه مد نظر گروگان گیر ها بوده است تا خود اصل گروگان گیری و مذاکزه با روسها .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در مورد عدم درخواست كمك مبارزان چچني از ايران و تمايل به وهابيون عرب ................به نظرتون اين مبارزان اگه به ايران پيشنهاد كمك مي كردن دولت ايران قبول مي كرد ؟



اون بيچاره ها به خاطر نيازشون واينكه دارن با ارتش بزرگي مثل روسيه مي جنگن از هر كسي كه بهشون كمك كنه قبول مي كنن


ما به عنوان مسلمان بايد از كمك كشوري مثل عربستان يا هر كشور مسلمان ديگه اي به اين مبارزان مسلمان كه زمان نه چندان دوري جز كشور ايران بودن استقبال كنيم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پیشنهاد کمک دولتی اون هم برای درگیریهای منطقه ی چچن به نظر من بعید است ! اولا ما به همبستگی و هم پیمانی روسیه نیاز داریم چه در عرصه بین المللی و چه تسلیحاتی . دوما متاسفانه حرکات استقلال طلبانه چچنی ها منجر به خشونت های بیش از حد و گروگان گیری و کشتار افراد غیر نظامی شد ( البته روس ها بسیار بیشتر جنایاتی این چنین در منطقه ی قفقاز داشته اند ) حمایت از جدایی طلبان چچن ان هم به صورت علنی منجر به حمایت از تروریسم می شد . شیوه های مبارزه بعد از جنگ دوم چچن که منجر به حرکاتی نظیز گروگان گیری کودکان شد چهره ی بین المللی بسیار بدی داشت . ولی استقلال طلبان و مبارزات تاریخی مردم چچن را نباید نادیده گرفت . مبارزان چچنی و کلا مجاهدان در میان مردم اعراب و مسلمانان جهان چهره های بسیار محبوب و قهرمانی هستند . جدا از وهابی بودن انها ولی در چند ویدئو مصاحبه با فرماندهان مقاومت من درخواست بعضی از انها مبنی بر مشارکت در جهاد و مقاومت مخصوصا از مسلمانان ایران را دیده ام .

با حمایت و ایجاد روابط امن در مناطقی مانند قفقاز می توانیم یک اهرم فشار بر روسیه ایجاد کنیم . همچنین با ایجاد پایگاهای کمکی در ان مناطق می شود بر نفوذ صهیونیصت در منطقه ی قفقاز نظارت داشت و زمینه های این گسترش نفوذ اسرائیل را در ان منطقه از بین برد .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان ببینین چی پیدا کردم ! شهید شمیل باسایف و تعدادی سلاح تک تیرانداز کالیبر بالای دست ساز . نظر دوستان در مورد سلاح ها چیه ؟

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/chechen_home_made_gun.jpg[/img]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اره داداش شهید - جهاد گر بوده - مسلمون بوده - با کفار جنگیده - واسه سربلندی و استقلال و ازادی وطنش کشته شده ! تعریف شهید مگه چیه ؟ :mrgreen:

با افتخار کشته شده . دشمن درجه یک روسیه شده بود . واسه سرش 10 میلیون دلار جایزه گذاشته بودن - یک فرمانده حرفه ای و بسیار باهوش در جنگهای نا منظم بوده .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اره داداش شهید - جهاد گر بوده - مسلمون بوده - با کفار جنگیده - واسه سربلندی و استقلال و ازادی وطنش کشته شده ! تعریف شهید مگه چیه ؟ :mrgreen:

با افتخار کشته شده . دشمن درجه یک روسیه شده بود . واسه سرش 10 میلیون دلار جایزه گذاشته بودن - یک فرمانده حرفه ای و بسیار باهوش در جنگهای نا منظم بوده .[/quote]

امین جان شهید تعریف خاصی در فقه شیعه داره. ما نمی تونیم از هر کس که خوشمون اومد یا به نظرمون آدم قهرمانی بود بگیم که شهید بوده.
نتیجه این عمل میشه اینکه بعضی ها مثلا چه گوارا رو شهید می دونن یا آلنده و یا پاتریس لومومبا و امثالهم. در حالی این بنده خداها حتی مسلمون هم نبودن!
در مورد کشته های مسلمان هم قوانین مشخصی وجود داره. مثلا ما (و حتی بنیاد شهید) کشته های بمبارانهای همایی رو شهید می دونیم در حالی که اگر به تعریف فقهی شهید مراجعه کنیم از نظر [b]فقهی[/b]این افراد شهید نیستند بلکه افراد مظلومی هستند که بدست ظالمی کشته شده اند مانند کسی که در خیابان به دست فرد دیگری مثلا با چاقو به قتل برسد. اما خب به جهت پشتیبانی از خانواده های این افراد اونها رو شهید حساب می کنن و به جهت دلجویی از خانواده هاشون اونا رو در قطعه شهداء دفن می کنن.
[b]از نظر فقهی شهید به کسی میگن که در میدان جنگ با کافر حربی به قتل برسد[/b] این فرد کشته شده از غسل و کفن بی نیاز است و با همان لباس به خاک سپرده می شود. یکی دیگه از این شرطها اذن معصوم یا جانشین وی می باشد که این شرط فکر نمی کنم در مورد ایشون صدق کنه. و یه نکته دیگه اینکه مهم می دونن جنگ چچن با پول سعودی ها و برنامه غربی ها به جهت تضعیف روسها در محدوده سرزمینی شون در گرفت و نقش مفتی های وهابی در به کشتن دادن جوانهای مسلمان چچنی غیر قابل انکار هست. بهترین مشی و روش برای ما توجه به دیدگاههای رهبری است که روشن کننده راه برای ماست، ایشان ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان بدست روسها اما در عین حال هیچ وقت هم دستور جهاد مسلحانه و قیام برعلیه روسها رو صادر نکردن.
من یادمه در بحبوحه جنگ چچن در دهه 90 غربی ها در رسانه هاشون طرفداری سفت و سختی از چچنی ها می کردن که بلافاصله این جمله امام در ذهنم می اومد که هر وقت دشمن از شما تعریف کرد به خودتون شک کنید. برای همین هم سیاست جمهوری اسلامی در این زمینه دفاع از مردم مظلوم چچن و عدم حمایت از حرکتهای مسلحانه ای بود که با تحریک غربی ها انجام می شد.

نتیجه قیام چچن چی بود؟
تعداد زیادی کشته و مجروح و معلول و کودک نامشروع و کشته شدن تمامی سرداران و رهبران قیام.
دکتر عباسی خیلی خوب مساله چچن رو در یکی از سخنرانی های اخیرش تشریح می کنه و به توافق پشت پرده روسها با آمریکایی ها برای نابودی سازی بی سر و صدای چچنی اشاره کرده. برای همین هم شما می بینید که قضیه چچن یه دفعه از توی رسانه غربی حذف شد. و روسها رفتن و کشتار عظیمی به راه انداختن که شاید چند سال دیگه خبراش در بیاد که جنایت هایی شد.

در خدمتیم استاد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام حرف شما رو کاملا قبول دارم . درسته مسئله استقلال طلبی در چچن با حمایت های غربی و پول سعودی ها صورت گرفت ولی در استارت کار یک حرکت استقلال طلبانه و هدف برپایی حکومت اسلامی در منطقه بوده . حالا برای رسیدن به هدف رهبران مقاومت دلیل عدم داشتن پشتبانه مالی و تبلیغاتی ممکنه از طرق مختلف اقدام به جلب نظر دولت های غربی برای مسئله رسانه ای و مالی سعودی ها برای ادامه جهاد و کشیدن نیروهای مبارز به منطقه کرده باشند ولی هدف اونها ترویج اسلام بوده . البته شمیل و بسیاری از رهبران بومی منطقه با توجه به مطالعاتی که من داشتم گرایش شدید مذهبی و وهابی اصلا نداشته اند ! بلکه هدف اونها بدست اوردن استقلال و کسب ازادی کشورشون بوده ولی با وارد شدن سیستم مجاهدان عرب و وهابی به داخل هسته مقاومتشون از اونها هم برای رسیدن به هدفشون استفاده کردند .

جای تاسف اینجای که حیف اون همه مبارز حرفه ای و سر سخت که در چچن شهید شدند . اونها باید به لبنان و فلسطین می رفتند . ارجحیت در اونجا بود و هست . ولی قضیه چچن بیشتر برای اعراب یک جورایی ادامه انتقام از حمله شوروی به افغانستان و تعقیب شوروی در خاک خودش بوده . حیف که متاسفانه این جور حرکات در پشت صحنه معلوم نیست دست چه کسانی است .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.